Избор на евтин джип
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Избор на евтин джип
Ивайло Димов написа:При така създалата се ситуация бих търсил такова
https://www.cars.bg/offer/6242b2d34ee5b72713607742
"Трябва да събира 4-ма души с багаж." С това на 4тия ще му е много весело по баира
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Избор на евтин джип
kiko Пълно щастие нема у тоа живот
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Избор на евтин джип
Ивайло Димов написа:kiko Пълно щастие нема у тоа живот
Има-пикап дабъл кап За по тънки пари има не лоши англичанки
Re: Избор на евтин джип
Здравейте.
Да попитам, Jeep Grandcherokee WJ 99-04 на шаси ли е ?
Също има ли такъв джип с ръчна скоростна кутия ?
Здрави ли са автоматичните кутии при този модел ?
Да попитам, Jeep Grandcherokee WJ 99-04 на шаси ли е ?
Също има ли такъв джип с ръчна скоростна кутия ?
Здрави ли са автоматичните кутии при този модел ?
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Избор на евтин джип
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Grand_Cherokee_(WJ)
Нямат ръчни скорости и шасито им е някаква смесена конструкция (с помощ от Порше), както е описано в сайта.
Нямат ръчни скорости и шасито им е някаква смесена конструкция (с помощ от Порше), както е описано в сайта.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Избор на евтин джип
WJ, както и XJ не са на класическа рама. Монокок са, подобно на Паджеро от третата генерация нататък.
Не е като да ги няма правени за офроуд, но аз лично съм доста скептичен към подобен род конструкции, най-вече заради ръждата, която е неизбежна по този тип автомобили.
Не е като да ги няма правени за офроуд, но аз лично съм доста скептичен към подобен род конструкции, най-вече заради ръждата, която е неизбежна по този тип автомобили.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Избор на евтин джип
Ръчна кутия на бензинов няма(мисля че и дизелите нямат но не съм се интересувал изобщо от тях) чувал съм че слагат с преправяне от 2.5d на xj, но нямам идея колко заигравка е. Кутията е сравнително проста и здрава според мен. Слага се едно допълнително радиаторче отпред да охлаждаш маслото, понеже заводско охлаждането минава през водния радиатор и ако пробие може да напълниш кутията с охладителна течност. Като цяло прост за обслужване и прост за ремонти автомобил. Моя опит е с wj взет на около 170k наистина реални и каран от мен около 60-70к основно по асфалт. Не съм го дрънкал по чукарите не мога да кажа там как ще се държи кутията, но има доста хора които с лек тунинг ги ползват по горите. Вече ако се вземе най-евтиния на обява на незнайни километри пребит от каране най-вероятно ще дава проблеми. Ако ще тъпче по 6-7 часа на ден на бавните на места където уралите и зиловете не минават най-вероятно няма машина която да не дава проблеми.Kurtov написа:Здравейте.
Да попитам, Jeep Grandcherokee WJ 99-04 на шаси ли е ?
Също има ли такъв джип с ръчна скоростна кутия ?
Здрави ли са автоматичните кутии при този модел ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на евтин джип
Така и така сме в темата да питам:
1. Какво е предимството на тези дето са на рама?
2. Къде може да се види или как може да се разбере кое е на рама и кое не е ?
1. Какво е предимството на тези дето са на рама?
2. Къде може да се види или как може да се разбере кое е на рама и кое не е ?
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Избор на евтин джип
madafaka_donkele написа:Така и така сме в темата да питам:
1. Какво е предимството на тези дето са на рама?
2. Къде може да се види или как може да се разбере кое е на рама и кое не е ?
1. Твърде дълга тема, по която ще се изпишат куп глупости, но накратко е ЗДРАВИНА! За теглене и/или тежък терен не бих казал, че имат алтернатива. Другото са по-ниски разходи за разработка и изработка и са по-удобни за обслужване.
Оттам нататък е погром - отвратително пътно поведение, увеличено тегло, всичко освен рамата обикновено е изработено от метал за консерви и гние на зла гад и т.н.
2. В уикипедия има статия за абсолютно всички автомобили. Отваряш на инглиш-минглиш и търсиш body on frame или unibody(т.е. самоносеща конструкция) като ключови думи. До сега не съм попадал на модел, за който да няма информация.
Re: Избор на евтин джип
Kurtov написа:Здравейте.
Да попитам, Jeep Grandcherokee WJ 99-04 на шаси ли е ?
Също има ли такъв джип с ръчна скоростна кутия ?
Здрави ли са автоматичните кутии при този модел ?
Няма ръчна кутия при този модел. Не е на шаси. Но нито едното, нито другото ти трябва за лек офроуд, риба, лов и разходки. Държи се добре и на асфалта и извън него.
За нуждите, които са описани е повече от прекрасен избор.
Като собственик на WJ 4,7 Quadra - мога да го препоръчам.
Кутията се справя супер адекватно при офроуд и е си е удоволствие да си газиш в калта пътувайки към язовира
Не случай глупостите за слаби раздатки, дифове, полуоски. Всичко това създава проблеми само ако не се обслужва с правилните масла и навреме или се бие яко в гората с големи гуми.
Основния проблем е да попаднеш на читав екземпляр, който е поддържан навреме. Интервалите за всички масла са им доста кратки и е добре да се спазват.
Кутиите са здрави и сравнително прости за ремонт стига да не е убита тотално. Автомата на 4.7 е една идея по-интелигентен от този на 4.0 като само със смяна на компютър от 4 става на 5 степенен.
И 4.0 и 4.7 носят на газ.
Вероятно ще прочетеш из нета как на 4,7 падали легла на клапани при каране на газ. Да случва се, но едва ли точно газта е проблема когато говорим за 20+ годишен автомобил на 400-500к километра сменил незнаен брой собственици
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Избор на евтин джип
50-60к на дифове и раздатка не са чак толкова кратки интервали двата диференциала хващат около 5л 75/140 (1.6 преден и 2.4 заден по спомен) раздатка 1.6.Мармот написа:Kurtov написа:Здравейте.
Да попитам, Jeep Grandcherokee WJ 99-04 на шаси ли е ?
Също има ли такъв джип с ръчна скоростна кутия ?
Здрави ли са автоматичните кутии при този модел ?
Няма ръчна кутия при този модел. Не е на шаси. Но нито едното, нито другото ти трябва за лек офроуд, риба, лов и разходки. Държи се добре и на асфалта и извън него.
За нуждите, които са описани е повече от прекрасен избор.
Като собственик на WJ 4,7 Quadra - мога да го препоръчам.
Кутията се справя супер адекватно при офроуд и е си е удоволствие да си газиш в калта пътувайки към язовира
Не случай глупостите за слаби раздатки, дифове, полуоски. Всичко това създава проблеми само ако не се обслужва с правилните масла и навреме или се бие яко в гората с големи гуми.
Основния проблем е да попаднеш на читав екземпляр, който е поддържан навреме. Интервалите за всички масла са им доста кратки и е добре да се спазват.
Кутиите са здрави и сравнително прости за ремонт стига да не е убита тотално. Автомата на 4.7 е една идея по-интелигентен от този на 4.0 като само със смяна на компютър от 4 става на 5 степенен.
И 4.0 и 4.7 носят на газ.
Вероятно ще прочетеш из нета как на 4,7 падали легла на клапани при каране на газ. Да случва се, но едва ли точно газта е проблема когато говорим за 20+ годишен автомобил на 400-500к километра сменил незнаен брой собственици
Моя предния вие вече 60к км и още не е умрял даже и заключва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Избор на евтин джип
shlosera написа:50-60к на дифове и раздатка не са чак толкова кратки интервали двата диференциала хващат около 5л 75/140 (1.6 преден и 2.4 заден по спомен) раздатка 1.6.
Моя предния вие вече 60к км и още не е умрял даже и заключва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да, не е малко, но за жалост интервалите не са такива каквито споменаваш. Това е и една от причините да се попада трудно на читав екземпляр.
Според производителя интервалите се делят на две групи. "А" и "B" според начина на експлоатация. Условията за шофиране в България са такива, че попада твърдо към необходимост от придържане към интервал "B" - къси разстояния, температури под 0 градуса или над 32 градуса, офроуд, дълга работа на празен ход и т.н.
Масло в дифовете се сменя на 12000 мили(20000 километра), масло в раздатката на 24000(40000км), масло в кутията на 30000 мили(50000км),според интервал "B".
Относно виенето -факт е, че вият и носят на бой дълго време преди да се предадат
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Избор на евтин джип
Мармот написа:Масло в дифовете се сменя на 12000 мили(20000 километра), масло в раздатката на 24000(40000км), масло в кутията на 30000 мили(50000км),според интервал "B".
За джип-дърварка, каквото търси колегата, това са съвсем нормални интервали на обслужване. Поне аз не виждам нищо страшно.
Проблемното е намирането на 20+ годишна машина, сменила безброй собственици душмани, на която да са спазвани!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Избор на евтин джип
Принципно като ще гази в калта съм ок с по-късите интервали, но както аз карам по80-140км дълго без да влиза в гората няма особен смисъл (не казвам че е вредно, но не мисля че е задължително) На 50-55к ако сменяш де що има течности (диф раздатка и кутия) няма драма. От задния диф източих на 90% същия цвят масло като новото в шишетата след около 47-8к предния е друга темаМармот написа:shlosera написа:50-60к на дифове и раздатка не са чак толкова кратки интервали двата диференциала хващат около 5л 75/140 (1.6 преден и 2.4 заден по спомен) раздатка 1.6.
Моя предния вие вече 60к км и още не е умрял даже и заключва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да, не е малко, но за жалост интервалите не са такива каквито споменаваш. Това е и една от причините да се попада трудно на читав екземпляр.
Според производителя интервалите се делят на две групи. "А" и "B" според начина на експлоатация. Условията за шофиране в България са такива, че попада твърдо към необходимост от придържане към интервал "B" - къси разстояния, температури под 0 градуса или над 32 градуса, офроуд, дълга работа на празен ход и т.н.
Масло в дифовете се сменя на 12000 мили(20000 километра), масло в раздатката на 24000(40000км), масло в кутията на 30000 мили(50000км),според интервал "B".
Относно виенето -факт е, че вият и носят на бой дълго време преди да се предадат
Sent from my iPhone using Tapatalk
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]