За качеството на новите BMW-та!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 720
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от Don_Diego » 08 Сеп 2022, 10:56

STEVAL написа:https://fakti.bg/technozone/711019-novite-bmw-ta-shte-badat-s-vegan-interiori



Предвид, че колите се превръщат в конфекция е напълно нормално все по-голяма част от тях да е произведена от рециклирани и веган продукти :lol:
В Youtube канала Autogefugl много мрънкат като видят кола с естествена кожа в салона :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от Rainbow » 08 Сеп 2022, 15:45

Mollov написа:
Kroki написа:Е все пак сервизния интервал е 30 :lol:



Това и на новите ли е? Щото ми прави впечатление, че доста нови модели сервизният интервал е преко сили 20к...


Това със сервизният интервал почвам сериозно да се чудя колко хора наистина са карали по нови коли с такъв интервал :lol:

Аз с "такъв интервал" като раздавах яко газ за 1000 минати км го накарах да падне с 3-4000 км, та интервала се адаптира спрямо начина на каране и едва ли ще те държи до 30к км ;)

За прекъсвача - всички имат индикация на оборотите (от по новите и от М-ките) и не дава да биеш прекъсвач от раз на студено, но както каза колегата сравнително бързо пада. Аз не съм от тези хора, но в интерес на истината имах приятел, който даже нарочно я държеше в лютеницата зимата да загрее и духа топло по-бързо. Е кара я 4-5 години, нищо не ѝ стана и я продаде на следващият мераклия, та определно на доста хора не им пука :lol:

Да я палиш и държиш на място повече от 30 секунди няма много смисъл (много по бързо загряват всички течности в движение). Вече да охлади климатика е опция, но на доста от новите това си е екстра (аз моят го пускам през BMW App-а от телефона при нужда).

Има кекави от новите коли, но масовият случай е станат на 300-400к км и почват да се чупят, баси скапаните BMW-та :mhihi:

П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното старо :driving:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от TNT » 08 Сеп 2022, 16:09

Rainbow написа:Да я палиш и държиш на място повече от 30 секунди няма много смисъл (много по бързо загряват всички течности в движение).

Друго си е някой философ да я държи 5мин на едно място и да тръгне с вратите :mhihi: При мен, на излизане от вкъщи, точно качването на булеварда ми е идеално за излъзгване :mhihi: Но все студена и ме е жал :lol:
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от c04 » 08 Сеп 2022, 16:12

Rainbow написа:П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното
старо :driving:

Да ти кажа не баш така, но зависи от серията и екземпляра естествено :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от Rainbow » 08 Сеп 2022, 17:05

c04 написа:
Rainbow написа:П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното
старо :driving:

Да ти кажа не баш така, но зависи от серията и екземпляра естествено :bchug:


Изключения винаги има :bchug: (като E38 примерно :))


TNT написа:Друго си е някой философ да я държи 5мин на едно място и да тръгне с вратите :mhihi: При мен, на излизане от вкъщи, точно качването на булеварда ми е идеално за излъзгване :mhihi: Но все студена и ме е жал :lol:


Знам го това усещане дееба (от 335-цата, там докато не загрееше бях направил JB4-ката да не бута бууста на макс :mhihi: ), но е още по дразнещо, ако искаш да "разстреляш" някой хаха :lol:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 684
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от carmanf1 » 08 Сеп 2022, 17:44

Rainbow написа:.., та определно на доста хора не им пука :lol:


Друг пример, един далечен познат имаше е39 М5 - кола мечта просто.

Е тоя гоВнар, я съсипа за година, година и половина.
То не бяха бърнаутове до тел, то не бяха понички, то не бяха Vmax тестове нон-стоп.
Отделно я удря не знам си колко пъти за една година. Хвърлиха я накрая, тоталка. Съсипа за нула време прекрасна кола тоя цървул.

Rainbow написа: ...П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното старо :driving:


Малко с бутонките напред, ама си е точно така.

И като говорим за интериори на 30+ години:

Един приятел още си пази Е30-ката от баща му. Гаражна.
Е, сори ама да не говорим интериора на какво прилича - подпухнало табло, разкъсани седалки (просто тапицерията се разпада), разпадаща се кожа на корите на вратите, провиснал таван, от който се сипе някакъв прахоляк ...
Да не говорим и че е кърпена вече кусурнайсе пъти и че пътното поведение е "плаче ми се". Та токлова за старото желязо.

Баща ми още си пази Е36-цата - тая кола не е стояла извън гараж. Поддържа си я, пази си я.
Карам си я и аз редовно и му казах че няма да я продава, защото това ще е 1-вата кола на големия ми син.
Ама интериора е в окаяно състояние - кори, седалки, таван ... Да не говорим, че вечно нещо се троши - то не бяха скорости, почти всичко по окачването, носачи, амортисьори, накрайници, водна помпа, термостат, горна и долна помпа на съединителя, лагери, главини, и мнооого други. Всичко наред се троши.

Ясно е, че това си е от годинките, ама 'бах тва старо желязо.

Та това е моето мнение за старите железа. Времето си оказва влияние.

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от c04 » 08 Сеп 2022, 19:18

Rainbow написа:
c04 написа:
Rainbow написа:П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното
старо :driving:

Да ти кажа не баш така, но зависи от серията и екземпляра естествено :bchug:


Изключения винаги има :bchug: (като E38 примерно :))

Точно нея визирах. Е39 също общо взето :)


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от Jorixa » 09 Сеп 2022, 6:44

Ако нещо в качеството на интериора се е влошило, то за мен е единствено тва че бутат ненужна електроника навсякъде. Като тия огромни дисплей по цялото табло примерно, който след 10 години ще изглеждат смешни. БМВ даже, в сравнение с другите марки, са по-отбрани в това отношение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от r19 » 09 Сеп 2022, 23:51

carmanf1 написа:
Rainbow написа:.., та определно на доста хора не им пука


Друг пример, един далечен познат имаше е39 М5 - кола мечта просто.

Е тоя гоВнар, я съсипа за година, година и половина.
То не бяха бърнаутове до тел, то не бяха понички, то не бяха Vmax тестове нон-стоп.
Отделно я удря не знам си колко пъти за една година. Хвърлиха я накрая, тоталка. Съсипа за нула време прекрасна кола тоя цървул.

Rainbow написа: ...П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното старо :driving:


Малко с бутонките напред, ама си е точно така.

И като говорим за интериори на 30+ години:

Един приятел още си пази Е30-ката от баща му. Гаражна.
Е, сори ама да не говорим интериора на какво прилича - подпухнало табло, разкъсани седалки (просто тапицерията се разпада), разпадаща се кожа на корите на вратите, провиснал таван, от който се сипе някакъв прахоляк ...
Да не говорим и че е кърпена вече кусурнайсе пъти и че пътното поведение е "плаче ми се". Та токлова за старото желязо.

Баща ми още си пази Е36-цата - тая кола не е стояла извън гараж. Поддържа си я, пази си я.
Карам си я и аз редовно и му казах че няма да я продава, защото това ще е 1-вата кола на големия ми син.
Ама интериора е в окаяно състояние - кори, седалки, таван ... Да не говорим, че вечно нещо се троши - то не бяха скорости, почти всичко по окачването, носачи, амортисьори, накрайници, водна помпа, термостат, горна и долна помпа на съединителя, лагери, главини, и мнооого други. Всичко наред се троши.

Ясно е, че това си е от годинките, ама 'бах тва старо желязо.

Та това е моето мнение за старите железа. Времето си оказва влияние.
Малко прекалено се изказваш колега. Карам ежедневно Е36 и нищо не се разпада по нея. Сам съм я наредил "от до" и на сервиз не съм стъпвал никога. Всичко сменено по нея е от обслужване или подобрение. Ето я кожата на 24-5 години.
20220509_185510.jpg
20220509_185440.jpg


Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от In_Memoriam » 09 Сеп 2022, 23:57

Темата за интериорите на новите модели е също толкова болна както и с двигателите. Искам да видя след 30 години как ще изглежда G20 :mhihi:
Последна промяна In_Memoriam на 09 Сеп 2022, 23:59, променена общо 1 път
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от Top Gun Maverick » 09 Сеп 2022, 23:58

В музея на БМВ ли ще го гледаш? :mhihi:
Няма човек, никой не се вълнува. Имам приятел си купува вече или чисто нови или там на година, две, три...та не му пука бе. Вика вземам си я, нали е в гаранция, грам не ни дреме какво се случва после. Ако се счупи нещо по време на гаранцията, ще го сменят и толкова. А старите му били грозни(а едно време са му харесвали като са били нов дизайн)за него било все едно да си пада по бабички. Кефи се на екстрите...хора всякакви. Аз половината екстри даже не ги разбирам за какво са в колата, честно ти казвам. Да не говорим, че с визията на новата четворка не мога и май никога няма да свикна. Това бобър културист ми изглежда точно.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от ///M Power » 10 Сеп 2022, 0:52

In_Memoriam написа:Темата за интериорите на новите модели е също толкова болна както и с двигателите. Искам да видя след 30 години как ще изглежда G20 :mhihi:

Така говориха и за е60/65, ама 20 г. по-късно друго показва.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от In_Memoriam » 10 Сеп 2022, 9:23

При 7-серия трудно ще хванеш разлика, защото не спестяват толкова нагло от всеки възможен детайл. Докато при 3-серия пестенето е най-нагло и очевидно.
Изображение


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от Jorixa » 10 Сеп 2022, 10:25

In_Memoriam написа:При 7-серия трудно ще хванеш разлика, защото не спестяват толкова нагло от всеки възможен детайл. Докато при 3-серия пестенето е най-нагло и очевидно.


И кое му е "нагло"-то, като 3та серия струва 3-пъти по-малко от 7ма :lol: Ти кво очакваш да са еднакви ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: За качеството на новите BMW-та!

Мнение от In_Memoriam » 10 Сеп 2022, 12:01

Не ме разбра нещо и ме взе за кръгъл идиот :mhihi: Говоря за разликата в поколенията седмици, както и за тройките, като при вторите е много по-голяма, а не седмица срещу тройка.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook