Бензинови двигатели с директно впръскване

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от sssssl » 13 Ное 2021, 23:18

DigitalExile написа:Вярно, прав си :dunno:
И все пак не е безпроблемен както го описваш, можеше и да си го сложа в графата ставащи ако не беше тая маслена помпичка :mhihi:

Дай някакъв линк за "маслена помпичка", ама за ТРЕТО поколение ЕА888. Ще ми е полезно :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от pampo » 14 Ное 2021, 10:48

Аз вече писах в тая тема за 2тфси от 1ва генерация в А4. Колата върви супер и харчи прилично. Моторът има гаранцоинен основен ремонт на ДВГ и не харчи масло, което е единственият сериозне проблем на тоя ДВГ. Това за помпата сефте го чувам, а съм търсил кусури преди да го взема. Като цяло съм мн доволен. След 2014 някъде ги дават с решен проблем с маслото и съответно сравнително надеждни. 3тфси с чарджър в S4 и А6 ги водят доста добри, макар че пак може да се окажат маслояди.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от bai_ILIA » 14 Ное 2021, 13:02

pampo написа:3тфси с чарджър в S4 и А6 ги водят доста добри, макар че пак може да се окажат маслояди.


Gen 1 на 3.0 TFSI барат масло, но нищо общо с 4 цилиндровите, които са скандални до към 2015г. Там се сменя масления сепаратор и се сменя софтуера, който се занимава с него. Също имат проблеми и с водните помпи. Gen 2 не са масларки и са с 2 реда дюзи, което почти елиминира проблем с нагарите заради директното впръскване. Аз съм с Gen 2 и с всичкия мерак за даване на газ и бръмчене след дълги години с дизели, съм го докарал на 500мл масло за 9000км (0W30 VAG), което не се брои за разход на такъв тип моторчета. Реално Gen 2 моторчето е с доста ревизии и изчистени проблеми. Stage 1 ремапа е 100 коня и спи града. Ремапанаха ми и кутията заедно с мотора. Бачка си на 1000-1100 оборота на 8-а все едно съм с дизел. Със 160км/ч е на 2250-2300 оборота (както дизеле). Кутията за разлика, от S4/S5, е ZF8, a не ДСГ, което се слага на по-евтините моделчета и после се реве по форумите...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1964
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от barty » 14 Ное 2021, 14:08

Т.е. след 2015г трябва да се търси кола? Или преди това но да е ремонтиран мотора?
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от bai_ILIA » 14 Ное 2021, 14:22

До колкото знам драмите с 4 цилиндровите ТФСИ-та приключват 2015г. Да кажат колегите, които са по-запознати. Аз проучвах 1 година 3.0 TFSI Supercharged в Q7 4M, докато на мойта не и падна цената с 20 бона и хвърлих зара…
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от pampo » 15 Ное 2021, 9:22

2014 ако не се лъжа. 224кс моторът уж е с оправен маслен проблем. Моят е 211кс 2011г и е бил от проблемните. Доста от тях вече са обправени, така че ако има история, бих гледал. От друга страна в ценовия диапазон на по-новите 224кс влизат и 328ци Ф30, а те май са сполучливи, доколкото съм чел тук.
Иначе ако има мерак за тунинг и 2тфсито го вдигат дооста стабилно с по80тина кс на Stage1.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 23.03.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше F10

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от krissso » 15 Ное 2021, 18:12

Моя опит с директно впр.
- 528и с N53 с пиезо инжектори които се водят калпави И скъпи. За 3.5г не е имало никакъв проблем, колата я взех на 175к км с доста подробна история, но не бяха сменявани (поне официално). Харчеше по около 1л масло на 10к км.
Реших да я продам, защото все по рядко се караше и точно на предния ден раздавах доволно газ след което нещо се окоти - оказа се бобина. Смених всички и я продадох. Много съм доволен от мотора за 35к освен бобините смених и капак клапани и гарнитури на маслено тяло и охладител.

- Голф 6 1.4ТСИ на жената ЕА211 160кс. За 2 години се смениха 100 неща, но най-фрапантното беше, че както всички останали от поколението имаше харч от 1л/1000км. Основен ремонт с нови ревизирани бутала и колата заспа. За 6к км е изхарчила 200гр. Около/след 2013та ги водят с изчистени проблеми около буталната и ангренажната групи и май се отнася за всички на ВАГ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Tenata » 17 Ное 2021, 13:35

krissso написа:Моя опит с директно впр.
- 528и с N53 с пиезо инжектори които се водят калпави И скъпи. За 3.5г не е имало никакъв проблем, колата я взех на 175к км с доста подробна история, но не бяха сменявани (поне официално). Харчеше по около 1л масло на 10к км.
Реших да я продам, защото все по рядко се караше и точно на предния ден раздавах доволно газ след което нещо се окоти - оказа се бобина. Смених всички и я продадох. Много съм доволен от мотора за 35к освен бобините смених и капак клапани и гарнитури на маслено тяло и охладител.

- Голф 6 1.4ТСИ на жената ЕА211 160кс. За 2 години се смениха 100 неща, но най-фрапантното беше, че както всички останали от поколението имаше харч от 1л/1000км. Основен ремонт с нови ревизирани бутала и колата заспа. За 6к км е изхарчила 200гр. Около/след 2013та ги водят с изчистени проблеми около буталната и ангренажната групи и май се отнася за всички на ВАГ.


То за това VAG-ката трябва да е дизел, дори и да не се кара много км. на година.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: на късмет и надежди...
Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от nickstorm » 18 Ное 2021, 2:05

Tenata написа:
То за това VAG-ката трябва да е дизел, дори и да не се кара много км. на година.


Карал ли си от новите бензини на ВАГ, колега?
Los hombres no frenan

No discrimination! (unless you are russian) :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Exclusive89 » 18 Ное 2021, 9:10

Като гледам какво е писал мисля, че не е карал :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Tenata » 18 Ное 2021, 10:08

Exclusive89 написа:Като гледам какво е писал мисля, че не е карал :)


Задай си въпроса защо не съм карал, а не мисля да взлиам в обяснение.
Всеки си кара каквото му е на сърце.
Аз чисто нови коли не карам, вторичния пазар показва какво, кое, как, колко.
Карам бензин/газ, но директен бензинов миксер (do 2000 Куб.) с вентилатор, избягвам и се надявам да нямам досег с тях.

а относно темата - на колко по-малко км. е колата токова по-добре.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Lenco » 18 Ное 2021, 10:31

А има ли някакви добавки за почистване/поддържане на тия дюзи или горива от някоя бензиностанция, за N54 иде реч, за един приятел питам :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от vvasilev1 » 18 Ное 2021, 11:00

Някой да каже нещо от първо лице за N20 или N13.



Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 2.03.2018
Пол: Мъж

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от Rothorm » 18 Ное 2021, 14:55

Ще направя опит за въпрос защото съм пред дилема

Вярно ли е че 4 цилиндрови двигатели с турбо НЕ стават и са проблемни.

3.5 N55 е по-доброто решение , но колата се кара масово градско и на къси разстояние и не знам дали е удачна?
Звука на 6 цилиндров бензин спрямо 4 няма база на сравнение , но разход и поддръжка на 4 цил спрямо 6 също няма бяза за сравнение :ok:

Като цяло клоня повече към N55

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 8.08.2005
Пол: Мъж

Re: Бензинови двигатели с директно впръскване

Мнение от carmanf1 » 18 Ное 2021, 15:16

vvasilev1 написа:Някой да каже нещо от първо лице за N20 или N13.


3 години карах N20 (F30 328).
Карах го до ~90K km и не съм имал абсолютно никакви проблеми.
Чел съм доста по US форуми и след тези км. също няма проблеми, само трябва веригите да се сменят на около 120 - 150к.

По моите критерии, си върви много добре още от сравнително ниски обороти и в комбинацията със ZF кутията е просто чудесен.

Единствения минус за мен - работи като М40 с тракащи повдигачи :lol: .
Питали са ме к'во му има на мотора, нещо много трака.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook