Бензинови двигатели с директно впръскване
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
ок, ясно, мерси
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Bogat-Beden написа:Тенкс, ти май караше такъв, имал ли си някакви по-големи драми?
Карал съм Н52 в четери различни коли (Е92, Е82, Е60, Ф10)
и Н55 в 2 други . Големи драми е нямало с изключение на една счупена скоростна кутия на Е92-то (просто й е дошло времето е моето наблюдение) , НО .. всички коли са били избирани с итория от Щатите и Канада ...
според мен и двата двигателя са добри ... всичко е въпрос на поддръжка.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Meрси отново
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10443
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Вече 9 месеца съм с N26 и мога да кажа само добри неща засега. Звук ясно, че няма, сравнен с N52, но пък той нямаше, сравнен с М52, та както и да е. Във всичко останало 4-цил кафемелачка всъщност се справя страхотно с тежката кола и Х-драйва, много е еластичен, а със стейдж 1 бутмод стана още по-приятен за каране. Засега проблеми няма, но е на малко км, та ще видим.
Never mistake motion for action...
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Каква е разлика n20 и n26?
Толкова ли са проблемни дюзите при бензиновите мотори след 2015г ?
И освен качествен бензин и евентуална добавка за горивото какво друго може да се направи
за удължаване живота им?
Толкова ли са проблемни дюзите при бензиновите мотори след 2015г ?
И освен качествен бензин и евентуална добавка за горивото какво друго може да се направи
за удължаване живота им?
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Не знам с инжектори да са имали проблеми тези двигатели, освен че веригата им е била проблематична, по точно водачите на веригата до към 2014г за друго не се се сещам в момента. А иначе разликата между N20 и N26 май беше нещо свързано с емисиите.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10443
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Да, N26 е SULEV мотор, ултра-ниски емисии, директно Евро 6 му дават на технотеста. Проблеми с инжектори не съм попадал да има като при N43, например. Малко по-шумен е, но нищо драматично.
Never mistake motion for action...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Какво проблемно? Една дюза е малко над 100 лева с отстъпки?Rothorm написа:Каква е разлика n20 и n26?
Толкова ли са проблемни дюзите при бензиновите мотори след 2015г ?
И освен качествен бензин и евентуална добавка за горивото какво друго може да се направи
за удължаване живота им?
Това е без пари. За N20 гледам, 2012-2015.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Ми аз чета във форума и мненията са това - не знам.
И всички казват, че N20 е мнООго по-трошлив от n55, но реално какво му е трошливото на n20?
245 кс с турбина мисля , че е напълно адекватен мотор на базата на купе F25/F26
8 степенен автоматик
Различни режими на работа
Малко въртящия момент му е слаб , но това се променя срещу определена сума.
Нормален разход 11-13 градско, 8-9 извън
Голям багажник
Висок и 4х4
Вериги на около 200 к км смяна , хубаво масло, хубаво гориво и се надявам да си заслужава модела
И всички казват, че N20 е мнООго по-трошлив от n55, но реално какво му е трошливото на n20?
245 кс с турбина мисля , че е напълно адекватен мотор на базата на купе F25/F26
8 степенен автоматик
Различни режими на работа
Малко въртящия момент му е слаб , но това се променя срещу определена сума.
Нормален разход 11-13 градско, 8-9 извън
Голям багажник
Висок и 4х4
Вериги на около 200 к км смяна , хубаво масло, хубаво гориво и се надявам да си заслужава модела
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Всеки турбо мотор е по трошлив в пъти от същите коне атмосферен . Има много условности но тенденцията е такава . Отделно директното пръскане е технология която има силно негативен ефект върху двигателя . Горивната смес не е адекватна във всички режими на работа , затова някои производители опитват да компенсират проблема във вискоите обороти със втори ред инжектори на класическото място в колектора . Ако има някакъв избор аз лично никога не бих взел автомоибл с турбо мотор особено пък си директно пръскане . Особено ако става въпрос за втора употреба . Абсолютна утопия е че може да се надцака системата която бълва подобни двигатели не за да бъдат карани по 500к километра без проблеми . Точно обратното е .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Не си купих бензинова кола с директно впръскване а дизел
Е350cdi 4 matic
Да видим W212 как е спрямо F11
Е350cdi 4 matic
Да видим W212 как е спрямо F11
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Честито!
Като сме на вълна Мерцедес, как е положението с Ц класа (W205). По-точно кой мотор е по-читав c220d (2,2) или фейсовата c220d (2,0). Същото ме интересува и за скоростите 7G или 9G.
Като сме на вълна Мерцедес, как е положението с Ц класа (W205). По-точно кой мотор е по-читав c220d (2,2) или фейсовата c220d (2,0). Същото ме интересува и за скоростите 7G или 9G.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
9g сменя супер, много ми харесва. 220d двигателя... доста се ползва от бакшиши по Европата и се носи легенда, че имат заводски проблеми с вала Иначе в Ц класа върви ок, много малко харчи. Много ме дразни, че пукат лайстните в интериора, като на всички нови Мерцедеси. https://www.youtube.com/watch?v=miQyerNyjjQ Абсурдно ми е това, ама тва е положението.
По темата W212 е500 фейса как е като стане на 10 години Ако ще сменям марката, Е класа с голям мАтор бих покарал с кеф.
По темата W212 е500 фейса как е като стане на 10 години Ако ще сменям марката, Е класа с голям мАтор бих покарал с кеф.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
E500 използва мотор М273 с 388кс, който според феновете е добър а и става на газ
Има слабости но на фона на някои други е направо здрав.
Скоростите 7G.... има много инфо. На мен ми харесват.
Ремонтират се, доколкото разбрах но да видим.
Има слабости но на фона на някои други е направо здрав.
Скоростите 7G.... има много инфо. На мен ми харесват.
Ремонтират се, доколкото разбрах но да видим.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
TNT написа:9g сменя супер, много ми харесва...
Мерси, мерси! Пукащите лайстни не искам да коментирам
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани