Бензинови двигатели с директно впръскване
Модератор: Общи модератори
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Нищо и няма на самата верига, каква ще да е тази верига дето не може да изкара 120-150к км, те един куп коли с ангренажни ремъци изкарват повече. Основния им проблем са обтегачите и водачите които са пластмасови и се трошат и от там целия мотор си заминава.
Сега абсолютно същите горе описани timing chain tensioner and the plastic chain guides ги има и при N55 само че редовия 6 цилиндров мотор който е много по добре балансиран, работи много по равномерно и с по ниско ниво на вибрации не създава подобен проблем нкато при N20. Иначе 4 цил. двигателче е ОК за 3-та серия но за F10 след 80-100км/ч окапва.
The BMW N20 4 cylinder engines, found in all the late model BMWs 1-3 series from 2011 to 2017 have timing chain issues due to the timing chain tensioner and the plastic chain guides.
Сега абсолютно същите горе описани timing chain tensioner and the plastic chain guides ги има и при N55 само че редовия 6 цилиндров мотор който е много по добре балансиран, работи много по равномерно и с по ниско ниво на вибрации не създава подобен проблем нкато при N20. Иначе 4 цил. двигателче е ОК за 3-та серия но за F10 след 80-100км/ч окапва.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
peshehodetz написа:Иначе 4 цил. двигателче е ОК за 3-та серия но за F10 след 80-100км/ч окапва.
Да разбирам,че в купето на Х3 / Х4 F25/F26 не е удачен двигател предвид ,че тежи и 4х4
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Забравяте, че тия коли са с много модерна кутия, която прави така, че колата реално да се мести адекватно, да няма да е състезателна, но няма и да е като трабант.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
peshehodetz написа:Нищо и няма на самата верига, каква ще да е тази верига дето не може да изкара 120-150к км, те един куп коли с ангренажни ремъци изкарват повече. Основния им проблем са обтегачите и водачите които са пластмасови и се трошат и от там целия мотор си заминава.The BMW N20 4 cylinder engines, found in all the late model BMWs 1-3 series from 2011 to 2017 have timing chain issues due to the timing chain tensioner and the plastic chain guides.
Сега абсолютно същите горе описани timing chain tensioner and the plastic chain guides ги има и при N55 само че редовия 6 цилиндров мотор който е много по добре балансиран, работи много по равномерно и с по ниско ниво на вибрации не създава подобен проблем нкато при N20. Иначе 4 цил. двигателче е ОК за 3-та серия но за F10 след 80-100км/ч окапва.
като бивш собственик на Ф10 с N20(528i) не мога да се съглася с теб. Ако ти си бил в такава с умрял двигател и не е набирала е разбираемо да имаш това мнение( а такива коли на пазара има ), но ако всичко е наред колата си набира прилично до 170-180 в спортен режим.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Това N20 2.0 битурбо 245 к.с. ли беше?
Предшественика му н53 май се води, 6 цил. 258к.с.
Много го хвалят, ама май не е с директно..А и се монтира май само 2 години в Ф-овете?
Предшественика му н53 май се води, 6 цил. 258к.с.
Много го хвалят, ама май не е с директно..А и се монтира май само 2 години в Ф-овете?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Завършва ли на *3 е с директно.
н43,н53,н63,н73
н43,н53,н63,н73
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
N20,N26,N54,N55,B46,B48,B58 всичките са с директно впръскване.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
3 литров турбо бензин на 2 тона купе за къси разстояния в града??Rothorm написа:Ще направя опит за въпрос защото съм пред дилема
Вярно ли е че 4 цилиндрови двигатели с турбо НЕ стават и са проблемни.
3.5 N55 е по-доброто решение , но колата се кара масово градско и на къси разстояние и не знам дали е удачна?
Звука на 6 цилиндров бензин спрямо 4 няма база на сравнение , но разход и поддръжка на 4 цил спрямо 6 също няма бяза за сравнение
Като цяло клоня повече към N55
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Т.е. кво излиза, от БМВ моторите Н55 и Б58 най-читави. С 4 цилиндровите хем по-малко вървят, хем повече проблеми ? Общо взето както винаги е било
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
TNT написа:Т.е. кво излиза, от БМВ моторите Н55 и Б58 най-читави. С 4 цилиндровите хем по-малко вървят, хем повече проблеми ? Общо взето както винаги е било
То Б58/48 са си един и същ двигател, само различен брой цилиндри. А дали 4 или 6, е виж тука хората що взимат и карат 4 цилиндрови Б48-ци:
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
TNT написа:Т.е. кво излиза, от БМВ моторите Н55 и Б58 най-читави. С 4 цилиндровите хем по-малко вървят, хем повече проблеми ? Общо взето както винаги е било
B58, 48 и 38 са модулно семейство двигатели и проблемите им са доста сходни!
А че шестаците са най-читави едва ли е изненада за някого! Все пак тая марка на това се крепи, да го ***!
B48 не само Супрата/Z4 носи прилично, а и трета серия!
B38 вече не знам, но сигурно за единичка, минита и т.н. също вАжи!
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
хмм, объркАл съм се с N52Kroki написа:Завършва ли на *3 е с директно.
н43,н53,н63,н73
@bubo, кък 2 тона, ф10 е 1650, поне с N52?
Moят кошер е 1500 кг със 163 к.с. Това е един охранен българин разлика само
Отделно май ф10 са със 8 степенен автоматик?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Да, само 8 степенния или ръчка
Интересни са ми Н-двигателите, че в близко бъдеще малко бих се изхвърлил да скоча на В-двигател. С 18-20к км годишно съм много гранично за бензин/дизел. Не са малко за бензин, ама и не са много за дизел При положение, че и основно извънградско ги правя (където разликата не е х2 в разхода, бензина основно градско е ламя), хич не съм убеден каква да ми е следващата. Вноса отвън океана също са само бензинки, а хич не го изключвам като възможност.
empar написа:B58, 48 и 38 са модулно семейство двигатели и проблемите им са доста сходни!
Интересни са ми Н-двигателите, че в близко бъдеще малко бих се изхвърлил да скоча на В-двигател. С 18-20к км годишно съм много гранично за бензин/дизел. Не са малко за бензин, ама и не са много за дизел При положение, че и основно извънградско ги правя (където разликата не е х2 в разхода, бензина основно градско е ламя), хич не съм убеден каква да ми е следващата. Вноса отвън океана също са само бензинки, а хич не го изключвам като възможност.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
DigitalExile написа:Аз пък подкрепям честата смяна на кола стига човек да има времето да го прави. Ако знаеш как да подбираш винаги караш сравнително нова кола, без да претърпяваш особени загуби от нея.
Мой приятел ги сменя на 6-8 месеца от 10 години вече, някой хора бързо им омръзват колите, на други пък други неща и те така
човек се уморява и му омръзва в един момент- щото се е някаква драма... все нещо някъде- все някой недоволен, все нещо неясно... пък и като покараш разни коли установяваш че... всичките всъщност нормални коли са еднакви- а тия по- шантавите омръзват още по- бързо и са още по голяма драма...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
TNT написа:Да, само 8 степенния или ръчкаempar написа:B58, 48 и 38 са модулно семейство двигатели и проблемите им са доста сходни!
Интересни са ми Н-двигателите, че в близко бъдеще малко бих се изхвърлил да скоча на В-двигател. С 18-20к км годишно съм много гранично за бензин/дизел. Не са малко за бензин, ама и не са много за дизел При положение, че и основно извънградско ги правя (където разликата не е х2 в разхода, бензина основно градско е ламя), хич не съм убеден каква да ми е следващата. Вноса отвън океана също са само бензинки, а хич не го изключвам като възможност.
Реално градско в София с B58 в 4-ка GC, което е 100-на кг повече от нормалната 3/4-ка и е реално на кг на F10, градско 12-14, извън 8-9. Колкото и някои хора да твърдят, 4-цил идва слабо, особено пък на F10, колите са тежки и си искат сила особено при изпреварвания и скорости над 120км/ч.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани