Бензинови двигатели с директно впръскване
Модератор: Общи модератори
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Бензинови двигатели с директно впръскване
Колеги, ще се радвам на вашите мнения и опит най-вече относно бензиновите автомобилите с директно впръскване ( ДВ )
Темата има за цел да даде повече информация относно поддръжката им, евентуални проблеми, доколко са разумен избор спрямо дизелите и т.н.
Трябва да взема семеен автомобил и като цяло предпочитам бензиновите коли но тези с ДВ са ми непознати. Ясно е че на газ почти не стават.
Темата има за цел да даде повече информация относно поддръжката им, евентуални проблеми, доколко са разумен избор спрямо дизелите и т.н.
Трябва да взема семеен автомобил и като цяло предпочитам бензиновите коли но тези с ДВ са ми непознати. Ясно е че на газ почти не стават.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Ако са поддържани добре са надеждни и няма да имаш грижи. Ако не са, директно отписвай конкретната кола.
По звукът на двигателя можеш да се ориентираш дали работи добре. Има не малко видеа , за N20 , N55 и B-серия двигателите в тубата. Виж как нормално звучат.
Бях да гледаме с един приятел 328и-ца за него преди 2-ва месеца. Само като дойде на паркинга търгаша му пожелах лек ден и усех с продажбата (колата звучеше като 30 годишна косачка за трева пред разпадене)
Дали са "разумен" избор ... всеки сам трябва да си прецени... аз лично на дизели съм се накарал и не бих купил вече.
По звукът на двигателя можеш да се ориентираш дали работи добре. Има не малко видеа , за N20 , N55 и B-серия двигателите в тубата. Виж как нормално звучат.
Бях да гледаме с един приятел 328и-ца за него преди 2-ва месеца. Само като дойде на паркинга търгаша му пожелах лек ден и усех с продажбата (колата звучеше като 30 годишна косачка за трева пред разпадене)
Дали са "разумен" избор ... всеки сам трябва да си прецени... аз лично на дизели съм се накарал и не бих купил вече.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
barty написа:Колеги, ще се радвам на вашите мнения и опит най-вече относно бензиновите автомобилите с директно впръскване ( ДВ )
Темата има за цел да даде повече информация относно поддръжката им, евентуални проблеми, доколко са разумен избор спрямо дизелите и т.н.
Трябва да взема семеен автомобил и като цяло предпочитам бензиновите коли но тези с ДВ са ми непознати. Ясно е че на газ почти не стават.
Евентуални проблеми- по-сериозните са помпа високо налягане- около 1800лв и смяна на всички дюзи- по едно време цената им беше достигнала около 700лв, после ги нямаше изобщо за известно време. Ако има проблем с картерната вентилация- около 800лв.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Звучи малко като проблемите на дизела
Поне е по-чистичко Аз също порових наскоро за т/фси 2.0 в ауди/фв форумО и не ми хареса идеята.
Поне е по-чистичко Аз също порових наскоро за т/фси 2.0 в ауди/фв форумО и не ми хареса идеята.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
^ аз имам 2тфси на а4ка. Има история в Порше Запад за основен ремонт на двг. След него не харчи масло (иначе имат брутален харч). Без доказана история за такъв ремонт не бих купил никой тфси двигате. Разходът на гориво за 4х4 и автомат е приемлив, върви супер (ако не си любител на 400+кс космоси). Ако не беше излязла като оферта от доверен познат + история, щях да загледам 328ците.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Мой приятел взе на жена си новата тройка 330i екса докато му дойде неговата М4-ка, блъскана Канадка, ама на цена и за педал забит в тенекията му гори под 10 извън града. Ама наистина забит плюс трафика в Истанбул като ходи. Чак се изненада колко прилично върви и понеже е фен на дизелите, не можел да разбере кога работи, като слизал и се пудел загасена ли е или не, особено като е с това Плейстейшънското табло и търсел оборотите къде са, че още не е свикнал да види работи или не. За 4 цилиндъра мотор очаквал да е куц кон, ама ...
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Ще го кажа така, ДВ при бензина създава много повече проблеми отколкото решава
За по стара кола най удачния бензин (без ДВ) на VAG е 1.8Т, монтира се до 2008 на опредлени модели.
Нормално, принципа на работа е като при дизела, само дето имаш свещ
За по стара кола най удачния бензин (без ДВ) на VAG е 1.8Т, монтира се до 2008 на опредлени модели.
Bogat-Beden написа:Звучи малко като проблемите на дизела
Нормално, принципа на работа е като при дизела, само дето имаш свещ
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Моето N55 няма OPF и цапа ауспусите като дизел без ДПФ, иначе са здрави.
I love the sound of V8 in the morning...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Най-важното не казвате - не стават на газ Проблема със затлачени колектори, дето трябва да се чистят всяка година имат ли го още тези по-новичките директни спринцовки?
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Всяка година - не. На всеки 100 хиляди километра.
2.0 tfsi-то беше може би най-здравото нещо в моето СС. Факт, на малко километри беше, но единственото, което е правено по него беше въпросното чистене на колектори и сменена водна помпа, която мина по удължена фабрична гаранция. Масло не е харчел. Разход между 6 и 7/100. Градско - 10. Вървене - приятно. Звук - тракащ.
2.0 tfsi-то беше може би най-здравото нещо в моето СС. Факт, на малко километри беше, но единственото, което е правено по него беше въпросното чистене на колектори и сменена водна помпа, която мина по удължена фабрична гаранция. Масло не е харчел. Разход между 6 и 7/100. Градско - 10. Вървене - приятно. Звук - тракащ.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Ти имам чувството, че през 3 месеца сменяш коли, като ти чета мненията и по другите форуми... Или все не случваш на коли или може би трябва да си промениш критериите/приоритети при търсене, с най-добре чувство го пиша това
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Много е трудно с газта и се губи чара на Пасат комби 1.8т с газ примерно.
Не стига, че има проблемите на комънрейл дизела, ами и харчи повече, а вървене няма.
Даже да не кажа, че имат по-големи проблеми от дизела.
За мен мотор с директно впръскване си струва, когато е като n54/n55/b58 и други подобни, където върви и има голям потенциал за тунинг.
Иначе не бих се занимавал.
Между другото има Тойоти с 2 дюзи и нямат проблеми със затлачването на портовете на главата.
Не стига, че има проблемите на комънрейл дизела, ами и харчи повече, а вървене няма.
Даже да не кажа, че имат по-големи проблеми от дизела.
За мен мотор с директно впръскване си струва, когато е като n54/n55/b58 и други подобни, където върви и има голям потенциал за тунинг.
Иначе не бих се занимавал.
Между другото има Тойоти с 2 дюзи и нямат проблеми със затлачването на портовете на главата.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Dextuar написа:Ти имам чувството, че през 3 месеца сменяш коли, като ти чета мненията и по другите форуми... Или все не случваш на коли или може би трябва да си промениш критериите/приоритети при търсене, с най-добре чувство го пиша това
Сменям ги.
От 2018г до сега 5 автомобила.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Не го намирам за нормално, препрочети какво съм ти написалbarty написа:Dextuar написа:Ти имам чувството, че през 3 месеца сменяш коли, като ти чета мненията и по другите форуми... Или все не случваш на коли или може би трябва да си промениш критериите/приоритети при търсене, с най-добре чувство го пиша това
Сменям ги.
От 2018г до сега 5 автомобила.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Аз пък подкрепям честата смяна на кола стига човек да има времето да го прави. Ако знаеш как да подбираш винаги караш сравнително нова кола, без да претърпяваш особени загуби от нея.
Мой приятел ги сменя на 6-8 месеца от 10 години вече, някой хора бързо им омръзват колите, на други пък други неща и те така
Мой приятел ги сменя на 6-8 месеца от 10 години вече, някой хора бързо им омръзват колите, на други пък други неща и те така
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани