Честит рожден ден на една легенда
Модератор: Общи модератори
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Честит рожден ден на една легенда
Borymeckata написа:- Гледай какво правят тия руснаци, само за да не строят пътища...
И Гудериан е казал същото
Отива една кака (33-35г) при гинеколога си и хъката, мъката, иска да прави аборт. Лекарят и я познава отдавна и я пита:
- Какво става, защо искаш да го махаш?
- Мииии, не е от мъжа ми.
- ???
- Мииии с един колега се заиграхме и стана белята.
- Ти не си на 16! Не го ли усети, че прибелва очите, та да се дръпнеш?
- Аз го усетих, ама къде да се дръпнеш у тоя Запорожец???
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Честит рожден ден на една легенда
Еее значи от ЕЖК минахме на вицове
Аман от пропаганда срещу руското качество
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Честит рожден ден на една легенда
Павъре , те ти една легенда за тебе специално
https://www.pobedamotors.com/zaz-1
https://www.pobedamotors.com/zaz-1
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Честит рожден ден на една легенда
BMW_POWER написа:hell's angel написа:С'а нагуглих цената 1000 бутилки водка x 1.80. Май вЕрно не си струва
Загледах се в цените, бутилка водка под 10лв няма. Ти каква кола можеш да купиш за 10К?
Фаза, тая тема к'во общо има с коли? Тоя път аз ще те докладвам
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Честит рожден ден на една легенда
hell's angel написа:BMW_POWER написа:hell's angel написа:С'а нагуглих цената 1000 бутилки водка x 1.80. Май вЕрно не си струва
Загледах се в цените, бутилка водка под 10лв няма. Ти каква кола можеш да купиш за 10К?
Фаза, тая тема к'во общо има с коли? Тоя път аз ще те докладвам
Какво ще докладваш бре, боец??? Съвсем съм си по темата. Новият ЗАЗ е струвал колкото 1000 бутилки водка. Смешно или трагично, но сега на тази цена няма каква кола да се купи. Поне в бг-то. Тук една бутилка водка e $28.20.
https://www.lcbo.com/webapp/wcs/stores/ ... dka-135566
За $28 200 има доста богат избор от автомобили.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Честит рожден ден на една легенда
Не знам колко е била водката У НРБ-то, че тогава други неща ме вълнуваха. Ти си по-дърт, ти ще кажеш. Иначе, в България коли за 10 к. колкото искаш (за тия пари, нали знаеш), ЗАЗ-ове нЕма.
СърбЕте, правиха едни Застави, дето бЕха около 1000 пъти по-кола, ама нещо не станаха известни у НРБ-то , а поне до мЕлЙон навъртЕха брояча :
Ubi dubium, ibi libertas
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Честит рожден ден на една легенда
И у ЗАЗ-ковата ли тема успЕхте да се скарате...
Excellent! Steven is my name!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Честит рожден ден на една легенда
За добре подготвените хора не е проблем карането във всяка тема !
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Честит рожден ден на една легенда
Не бре Мечо, не се караме. Аз с този никога не съм се карал. Той е като малко досадно дете, дето все те дърпа за ръкава и го прави без лоши чувства.
Технологиите на ЗАЗ-а са били такива, че всеки що годе технически грамотен е можел да го ремонтира сам. В ония години не е имало много неща и това е било много важно. В една София има двама дилъри на БМВ и още безброй сервизи и гаражи. А когато най-близкия град е на 80-100-300км, ситуацията се изменя.
Технологиите на ЗАЗ-а са били такива, че всеки що годе технически грамотен е можел да го ремонтира сам. В ония години не е имало много неща и това е било много важно. В една София има двама дилъри на БМВ и още безброй сервизи и гаражи. А когато най-близкия град е на 80-100-300км, ситуацията се изменя.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Честит рожден ден на една легенда
Споко с'а, че те тролИМ, от време на време е ясно, ама в случая не е така. Нещо не ти хареса и пак взе да плетеш интриги, в стила на форумната клюкарка.
Я доразкажи за тия технологиЙ, дето променят нещата за 80-100-300 км. Оти ЗАЗ-а и особено гърбатия е такава недодялана барака, че като я пипат полуграмотните колхозници, става съвсем неизползваема. Тя и с т'ва е легендарна, а не с другите полюции по темата. Ма си подреди мислите, а не да подскачаш като Стинката, щото ти е скъпа водката в Канада
Я доразкажи за тия технологиЙ, дето променят нещата за 80-100-300 км. Оти ЗАЗ-а и особено гърбатия е такава недодялана барака, че като я пипат полуграмотните колхозници, става съвсем неизползваема. Тя и с т'ва е легендарна, а не с другите полюции по темата. Ма си подреди мислите, а не да подскачаш като Стинката, щото ти е скъпа водката в Канада
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Честит рожден ден на една легенда
hell's angel написа:Споко с'а, че те тролИМ, от време на време е ясно, ама в случая не е така. Нещо не ти хареса и пак взе да плетеш интриги, в стила на форумната клюкарка.
Я доразкажи за тия технологиЙ, дето променят нещата за 80-100-300 км. Оти ЗАЗ-а и особено гърбатия е такава недодялана барака, че като я пипат полуграмотните колхозници, става съвсем неизползваема. Тя и с т'ва е легендарна, а не с другите полюции по темата. Ма си подреди мислите, а не да подскачаш като Стинката, щото ти е скъпа водката в Канада
Трябва да си живял на такова място, за да го разбереш. И на мен ми беше странно, че мерят разхода в $/седмица и разстоянията в часове път. Но свикнах и не ми пука. За "моторизация" на населението е нужна проста за обслужване кола, която да може да се ремонтира на пътя с чук, клещи и тел. Заставата е абсолютно непригодна за руските пътища. Да, ползвали са като идея ФИАТ 600, но много неща са променили.
Понеже говориш да си "подреждам мислите", прочетох една твоя:
hell's angel написа:по принцип жълтите мигачи (на стоповете) може ли да станат червени без да ги сменям с бели
и се сетих за вица:
- Какво е това?
- Синя слива!
- А защо е червена?
- Защото е зелена!
"Тролел" -
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Честит рожден ден на една легенда
Вижте, аз съм достатъчно дърт, за да си спомням "онова" време, но не достатъчно, за да ме тресне склерозата. Искам да кажа, че спомените ми (все още...) са относително достоверни и не е нужно някой да ми обяснява какво е било...
Масово се караха съветски автомобили Москвич, ВАЗ, ГАЗ (Волга) и ЗАЗ. Имаше също чешката Шкода, румънската Дачия, полския Фиат и немските Трабант и Вартбург. Това се виждаше по пътищата. Разни екзотики, като Чайка, Булгар Рено, Варшава, Победа, Татра, Застава, Полонез и други такива не ги слагам в сметката, защото не бяха масови, поне у нас.
Та значи, дори сред тези бракми украинската ЗАЗ-ка успя да си извоюва незавидното последно място и да се утвърди като най-калпав автомобил. Ако с нещо е била "легендарна", това е изключителната й НЕнадежност и пълната липса на комфорт, пак казвсм - дори на фона на останалите текнически недоразумения от СССР. Проблем не беше малкият й размер, Фиат 126Р и Трабант също бяха малки автомобили. Просто беше калпаво направена...
Съветските коли бяха копирани от западни модели, затова проблемите при тях бяха основно от калпавото изпълнение. Покупката беше "на късмет" - можеше да уцелиш сравнително добре направен автомобил, който да ти служи дълго и относително безпроблемно. Но можеше да изтеглиш и късата клечка и да правиш основен ремонт още преди първата смяна на маслото. Вярно е, че бяха прости, непретенциозни и лесни за обслужване и ремонт. И с това предимствата им се изчерпват. Надеждност, икономичност, сигурност, комфорт... не. Нямаха.
Масово се караха съветски автомобили Москвич, ВАЗ, ГАЗ (Волга) и ЗАЗ. Имаше също чешката Шкода, румънската Дачия, полския Фиат и немските Трабант и Вартбург. Това се виждаше по пътищата. Разни екзотики, като Чайка, Булгар Рено, Варшава, Победа, Татра, Застава, Полонез и други такива не ги слагам в сметката, защото не бяха масови, поне у нас.
Та значи, дори сред тези бракми украинската ЗАЗ-ка успя да си извоюва незавидното последно място и да се утвърди като най-калпав автомобил. Ако с нещо е била "легендарна", това е изключителната й НЕнадежност и пълната липса на комфорт, пак казвсм - дори на фона на останалите текнически недоразумения от СССР. Проблем не беше малкият й размер, Фиат 126Р и Трабант също бяха малки автомобили. Просто беше калпаво направена...
Съветските коли бяха копирани от западни модели, затова проблемите при тях бяха основно от калпавото изпълнение. Покупката беше "на късмет" - можеше да уцелиш сравнително добре направен автомобил, който да ти служи дълго и относително безпроблемно. Но можеше да изтеглиш и късата клечка и да правиш основен ремонт още преди първата смяна на маслото. Вярно е, че бяха прости, непретенциозни и лесни за обслужване и ремонт. И с това предимствата им се изчерпват. Надеждност, икономичност, сигурност, комфорт... не. Нямаха.
Excellent! Steven is my name!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Честит рожден ден на една легенда
От друга страна пък, горивата бяха евтини, т.е. разхода не беше такова перо, нямаше много коли по пътищата и скоростите бяха по-ниски, т.е. нямаше толкова катастрофи или бяха с по-ниска скорост, много от пътищата бяха с павета, та комфорта и с друга кола не е бил чак толкова добър... Не ги защитавам (соц.колите)! Просто за онова време нямаше друго, ако не си бил от 'аристокрацията' и да си бачкал в Либия или Ирак и да караш 'западна' кола!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Честит рожден ден на една легенда
BMW_POWER написа:....
Пак нищо не каза фаза, ма нЕма да се повтарям. Трудно ти е явно, та трЕва и други да се намесват. Клюките ги пропускам, вниквай си самостоятелно в написаното.
Ubi dubium, ibi libertas
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Честит рожден ден на една легенда
Горивата... в сравнение със заплатите не бяха много евтини. Ако вземем 1985-та година примерно, баща ми с една заплата е можел да купи... около 300 литра бензин. А руските коли си горяха бензина... Дизелови изобщо не се произвеждаха.
Excellent! Steven is my name!
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани