Първа кола
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Първа кола
Ей заради това съм отказвал супер машина, 2-3 години подмладена..
Беше 520и е39, от Швейцария.
Тъпият автоджамбаз вика и лев не свалям, истинска е , с катализатори и т.н..
Беше 520и е39, от Швейцария.
Тъпият автоджамбаз вика и лев не свалям, истинска е , с катализатори и т.н..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Първа кола
За съжаление под 3500 колите са в такова състояние в 98% от случаите
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Първа кола
Тая беше 4 , ама човек или е коректен за 50 стотинки даже, или си е измекяр
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Първа кола
То щото над 3500 има няква гаранция че не е леш..
Всичко трябва да ве гледа, всеки знае какво се внася и как се продава.
Наскоро приятел ди купи дизел за 13-15к някъде и след 3 месеца 2к за дюзи. Та така
Всичко трябва да ве гледа, всеки знае какво се внася и как се продава.
Наскоро приятел ди купи дизел за 13-15к някъде и след 3 месеца 2к за дюзи. Та така
Re: Първа кола
Просто трябва да се разделите с представата, че кола над 5 години е кола която купуваш, сядаш и караш.
Всичко над 5 години, от Дачия през голф до флагманите е един проект за реставрация. Колкото повече гледаш, толкова по-малко неясноти имаш до края на реставрацията, когато вече ще караш.
Има разни изключения с по 5к километра на година, но те са точно това - изключения.
Всичко над 5 години, от Дачия през голф до флагманите е един проект за реставрация. Колкото повече гледаш, толкова по-малко неясноти имаш до края на реставрацията, когато вече ще караш.
Има разни изключения с по 5к километра на година, но те са точно това - изключения.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Първа кола
Просто такива коли се карат тука . В Германия автомобил с проблеми или лошо техническо състояние е почти непродаваем или най малкото цената е като за такъв . Първо щото германеца винаги търси технически изправна кола с максималните екстри за модела . Второ проблемните коли носят главоболия за търговеца , закона им е такъв че трябва да дават гаранция за определени дефекти на автомобила . Ако продават там бомби със закъснител после им излиза през носа . Но и там връщат километри , ако някой си мисли че всичко е чиста вода ненапита
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Първа кола
Да, връщат км, но ако успееш да докажеш, че са пипали км. може да им създадеш доста главоболия... А, че търсят коли с максимум екстри не е точно така, първо гледат пробега, след това екстрите.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Първа кола
Jordana написа:Просто такива коли се карат тука . В Германия автомобил с проблеми или лошо техническо състояние е почти непродаваем или най малкото цената е като за такъв . Първо щото германеца винаги търси технически изправна кола с максималните екстри за модела . Второ проблемните коли носят главоболия за търговеца , закона им е такъв че трябва да дават гаранция за определени дефекти на автомобила . Ако продават там бомби със закъснител после им излиза през носа . Но и там връщат километри , ако някой си мисли че всичко е чиста вода ненапита
На такива германски боклуци се нагледах последно като търсих кола, че не е истина
От частни лица особено е трагично пълно е с араби и турци.
Да повечето коли бяха технически изправни и какво? Гледах един CLS, да беше технически изправен, 2015г. Беше, скъсана седалка, строшен преден джам, предна броня с виден луф от далече, беше я слагал някои с 2 леви ръце,а колата беше в автокъща и то в автокъща с добри отзиви. Беше обявена за 26к евра, коментара на цената които направиха беше 200 евро, пълен смях. Естествено се изсмях и си тръгнах. Та тия колко са хубави колите в Германия на някои друг ги разправяй, за по старите почват и ръждички и хич не е оферта.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Първа кола
DigitalExile написа:
На такива германски боклуци се нагледах последно като търсих кола, че не е истина
От частни лица особено е трагично пълно е с араби и турци.
Да повечето коли бяха технически изправни и какво? Гледах един CLS, да беше технически изправен, 2015г. Беше, скъсана седалка, строшен преден джам, предна броня с виден луф от далече, беше я слагал някои с 2 леви ръце,а колата беше в автокъща и то в автокъща с добри отзиви. Беше обявена за 26к евра, коментара на цената които направиха беше 200 евро, пълен смях. Естествено се изсмях и си тръгнах. Та тия колко са хубави колите в Германия на някои друг ги разправяй, за по старите почват и ръждички и хич не е оферта.
Е ти като търсиш от частни лица, предимно турци и араби какво очакваш. Следващия път иди до някой официален дилър на БМВ или Мерцедес и за 26к евро освен читава, най-вероятнбо ще е и премиум селекшън.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Първа кола
На такива германски боклуци се нагледах последно като търсих кола, че не е истина
Пренасяш автоматично това което съм написал за манталитета на германеца върху твоите си разбирания а това не е същото . Отишъл си с голяма торба с големи очаквания . От тия дараци по 5 - 10 000 евра малките аутоплацове правят максимум 500-1000 евра . Що се отнася до БМВ и мерцедес това е религия за германеца , няма евтино там особено за ексклузивни модели макар и стари .
В Германия почти във всяко село има аутоплац някъде и повече от един за градовете да не говорим . Това са стотици хиляди автокъщи които това им е бизнеса - да купуват от дилъри и частни лица след което препродават . Всяка една що годе читава кола на добра цена изчезва от обявите за минути . Шкода и дачия се карат масово , макар и там да вървят лакърдии за шкодилаците пак си ги карат
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Първа кола
Абе не знам, но едно време, преди малко повече от 10г. състоянието на колите в Германия беше доста по добро като % от това което видях сега.
Последна промяна DigitalExile на 24 Юли 2021, 17:10, променена общо 1 път
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Първа кола
DigitalExile написа:На такива германски боклуци се нагледах последно като търсих кола, че не е истина
Ти си ходил да гледаш дараци, колега
Миналата година един авер купи, А6 4G 2013г. колата беше на 225к км. с пълна сервизна история.. освен леки точици на предния капак нямаше никакви забележки. Същата история и с една F10ка, но тя си беше на 140к км...И двете коли са купени от частни лица, истински немци, а не от мургавите. Така, че всеки намира каквото търси.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Първа кола
Те колите при арабелите , не помнят кога за последно са видели германец
Първите двама собственика са били немци , от там на татък някоя арабела чукар патрон , после брат му , синът му и накрая на плаца на шурея да я продаде на някой източноевропеец да я съживява.
Тя горката грохнала , не може да се качи на платформата , там по видинските дупки да и изпопадът тъй хубаво ръждите , че да му е по-удобно на бай колю заварчика да я измисля на ново
Иначе колите които продават немците са друга работа , ние не ги гледаме по простата причина , че като видиш за каква цена иде реч ... три дена се въртиш в кръг и се чудиш кво става
Примерно в едно БМВ веднъж гледам една е92ка фейс 320и, вишнева , за спорт пакет не беше чувала , вътре имаше неква кожа и може би някоя и друга екстра .... - цената беше нещо от сорта на 15к евра
Да ама кола истинска - от първи собственик , под 100к км , евро 5 , нов тюф , гаранция 2 години , втори комплект джанти с гуми с безплатен хотел за тях , ако я взимаш на изплащане.
Няма ръжди , няма подводни камъни , не е бита , не е кърпена , не е мислена на ново - както ние тука много обичаме да казваме - сядаш и караш.
Първите двама собственика са били немци , от там на татък някоя арабела чукар патрон , после брат му , синът му и накрая на плаца на шурея да я продаде на някой източноевропеец да я съживява.
Тя горката грохнала , не може да се качи на платформата , там по видинските дупки да и изпопадът тъй хубаво ръждите , че да му е по-удобно на бай колю заварчика да я измисля на ново
Иначе колите които продават немците са друга работа , ние не ги гледаме по простата причина , че като видиш за каква цена иде реч ... три дена се въртиш в кръг и се чудиш кво става
Примерно в едно БМВ веднъж гледам една е92ка фейс 320и, вишнева , за спорт пакет не беше чувала , вътре имаше неква кожа и може би някоя и друга екстра .... - цената беше нещо от сорта на 15к евра
Да ама кола истинска - от първи собственик , под 100к км , евро 5 , нов тюф , гаранция 2 години , втори комплект джанти с гуми с безплатен хотел за тях , ако я взимаш на изплащане.
Няма ръжди , няма подводни камъни , не е бита , не е кърпена , не е мислена на ново - както ние тука много обичаме да казваме - сядаш и караш.
Re: Първа кола
Колега, ходил си да ги гледаш, браво, вече си видял 2 автомобила, които НЕ търсиш за първа кола
Според мен цената, за която ги търсиш, не е много адекватна.
В първото мнение ти написах за корозията по окачването на полото, значи е била навсякъде, което е логично - няма да е оставил носача специално в леген вода предишният собственик.
Вариант ти е да си вземеш запазен автомобил от автокъща, без корозия и с добра работа на двигател. Да кажем 2000 лева, колкото и гледаш.
Екотакса - 200-400 предполагам
Гуми - 300-500, ако не правиш компромиси
Обслужване - 250-500
И това е начална цена, без да броим сменени накладки и дискове, потропване по окачването, фреон за допълване и тн.
Друг вариант - читава кола от собственик за около 2500-3000(с пооовече търсене), повечето от горе споменатите неща ги нямаш и ще си я караш с кеф 1-2-3 години, при правилна поддръжка и много повече.
И понеже сме БМВ форум, една нелоша обява за парите си, според мен:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=kxdyjf
Според мен цената, за която ги търсиш, не е много адекватна.
В първото мнение ти написах за корозията по окачването на полото, значи е била навсякъде, което е логично - няма да е оставил носача специално в леген вода предишният собственик.
Вариант ти е да си вземеш запазен автомобил от автокъща, без корозия и с добра работа на двигател. Да кажем 2000 лева, колкото и гледаш.
Екотакса - 200-400 предполагам
Гуми - 300-500, ако не правиш компромиси
Обслужване - 250-500
И това е начална цена, без да броим сменени накладки и дискове, потропване по окачването, фреон за допълване и тн.
Друг вариант - читава кола от собственик за около 2500-3000(с пооовече търсене), повечето от горе споменатите неща ги нямаш и ще си я караш с кеф 1-2-3 години, при правилна поддръжка и много повече.
И понеже сме БМВ форум, една нелоша обява за парите си, според мен:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=kxdyjf
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Първа кола
Пичове, в Германия ИСТИНСКИТЕ коли втора ръка на около 10+ години от човек могат да стигнат до два пъти по-скъпо, от цените тук.
Веднъж гледам едно лачено A4 Avant 2.5 TDI 2002-ра година (случката става 2016-та) с табели пред една къща в селце до Щутгарт. Викам си тоя тънко ще я даде, по принцип този мотор е прочут със скапването на разпределителните валове.. та тогава в БГ въвряха между 4 и 5 хил. лв. подобни автомобили и дори и по-ниско. Гледам 5500 Евро цена... изобщо не се обадих.. Та наистина беше свежа и вероятно на реални км, караше се редовно. Ноооо...
Веднъж гледам едно лачено A4 Avant 2.5 TDI 2002-ра година (случката става 2016-та) с табели пред една къща в селце до Щутгарт. Викам си тоя тънко ще я даде, по принцип този мотор е прочут със скапването на разпределителните валове.. та тогава в БГ въвряха между 4 и 5 хил. лв. подобни автомобили и дори и по-ниско. Гледам 5500 Евро цена... изобщо не се обадих.. Та наистина беше свежа и вероятно на реални км, караше се редовно. Ноооо...
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани