Идеята зад Бе Ем Ве?
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jorixa
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Е много ясно, търсенето води предлагането.. Пазара масово се интересува от комфортни и практични автомобили в момента. А за тия които искат спорт има м-перформънс/м-пауър. Ако БМВ продължат да правят коли с твърдо окачване и хидравлични рейки, това значи че ще фалират щото всичко ще отиде при мецедес/ВАГ. Много ми е смешно като някои тук почне да ми обяснява "как мое да си вземеш БМВ с предно, то не дозавива". Е все 1 па съм си взел семеен джип да влизам в завойте с 200...
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Е, не ама и с 60 да е гадно... аре нЕма нужда.
А при завои с 200 си мисля, че е все тая с к'во предаване си.
А при завои с 200 си мисля, че е все тая с к'во предаване си.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Идеята за мен е:
1. Да е 6 цилиндъра, редови, бензин.
2. Да е поне 200 коня.
3. Интериорът да те кара да се чувстваш прекрасно каквото и където да пипнеш, погалиш.
4. Да си я наточил без абсолютно никакви забележки.
5. Да не ти е основната кола, т.е. да я караш като специална кола, за специални случаи.
6. Дори да не я караш, да се случва да ходиш до нея да я зяпаш, да сядаш вътре и да се кефиш.
7. Да се чувстваш прекрасно, че я притежаваш.
8. Да й даваш газ, колкото ти е кеф, защото затова е направена.
9. Когато пътуваш с нея, пътуването да не те натоварва, а да ти доставя удоволствие.
1. Да е 6 цилиндъра, редови, бензин.
2. Да е поне 200 коня.
3. Интериорът да те кара да се чувстваш прекрасно каквото и където да пипнеш, погалиш.
4. Да си я наточил без абсолютно никакви забележки.
5. Да не ти е основната кола, т.е. да я караш като специална кола, за специални случаи.
6. Дори да не я караш, да се случва да ходиш до нея да я зяпаш, да сядаш вътре и да се кефиш.
7. Да се чувстваш прекрасно, че я притежаваш.
8. Да й даваш газ, колкото ти е кеф, защото затова е направена.
9. Когато пътуваш с нея, пътуването да не те натоварва, а да ти доставя удоволствие.
- Jorixa
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
grkv написа:Е, не ама и с 60 да е гадно... аре нЕма нужда.
А при завои с 200 си мисля, че е все тая с к'во предаване си.
То и без това 90% от новите автомобили се продават хДрайв, така че и това замина.
Дал съм на майката старото Е87 да си има, и го покарвам от време на време, че тя и без това не го бара. Това за мен е едно от най-добрите по-съвременни бмв-та като поведение на пътя.
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Идеята за БМВ? Това беше мечтата на всеки младеж. 3-та серия. Бърза, мощна, "хулиганът на пътищата" (не бъркайте с днешните хулигани зад волана). Кола, която мачкаше с качество, мощност, скорост, дизайн ... Кола, която от километър се познаваше. Кола, която печелеше сърцата по състезания и шампионати. Кола, след която всеки се обръщаше... Все глаголи в минало свършено време. Ето ви една корица, която си я пазя от сто години. Не знам кое е по-вероятно. Да се върне старата слава или националите да станат световни щампиони по футбол
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
sub_eleven написа:Идеята за мен е:
1. Да е 6 цилиндъра, редови, бензин.
2. Да е поне 200 коня.
3. Интериорът да те кара да се чувстваш прекрасно каквото и където да пипнеш, погалиш.
4. Да си я наточил без абсолютно никакви забележки.
5. Да не ти е основната кола, т.е. да я караш като специална кола, за специални случаи.
6. Дори да не я караш, да се случва да ходиш до нея да я зяпаш, да сядаш вътре и да се кефиш.
7. Да се чувстваш прекрасно, че я притежаваш.
8. Да й даваш газ, колкото ти е кеф, защото затова е направена.
9. Когато пътуваш с нея, пътуването да не те натоварва, а да ти доставя удоволствие.
Дайте да уточним идеята на производителя ли се има предвид или личната идея ?
Суб елевъне, това дето го пишеш може да е за всяка марка. Демек това ти е личната идея за бмв.
Хм,хм...
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Яд ме е, че след ис-а си бях казал да спазя това правило и пак го наруших..sub_eleven написа:Идеята за мен е:
1. Да е 6 цилиндъра, редови, бензин.
2. Да е поне 200 коня.
.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Моджо написа:Дайте да уточним идеята на производителя ли се има предвид или личната идея ?
Суб елевъне, това дето го пишеш може да е за всяка марка. Демек това ти е личната идея за бмв.
Според мен се търси личната идея в темата?
Може да е за всяка марка, както и на други марки харесвам колите и сигурно в някакъв процент биха изпълнили всяко от условията. Но процентът няма да е 100% за всяка точка т.е. ще има неща, които ще я правят не точно за мен колата.
Бих добавил и точка 10 - Да не е екзотична за обслужване.
БМВ е кола за удоволствие. Семейният автомобил не е кола за удоволствие, пример давам. Бил съм с основен автомобил БМВ за семеен, определено не ми покриваше мнооого от нуждите, а аз имам доста различни нужди, затова го махнах. Там акцентите са съвсем други, основните от които са - да може да тегли с лекота, да е много проходима и с висок просвет, да не я заглеждат прекалено, да не се краде. Там съм на Паджеро.
Примерно от написаното горе, което търся от кола за удоволствие, не покрива нищо, освен че е 200 коня и няма забележки
Последна промяна sub_eleven на 11 Юли 2021, 8:24, променена общо 1 път
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
BMW_POWER написа:Това беше мечтата... Кола, която мачкаше... Кола, която от километър се познаваше. Кола, която печелеше... Кола, след която всеки се обръщаше... Все глаголи в минало свършено време.
Мощен, само да вметна, че не си прав, поне от чисто граматична гледна точка. Всички тези глаголи са в минало НЕсвършено време...
Винаги, като погледнеш назад във времето, ти се струва, че тогава всичко е било готино, а пък сега... някак са се скапали нещата, разбираш ли... Това е било винаги и за всичко, не само за колите. Електрониката ни е еднодневна, колите пластмасови, храната - боклучива, отношенията между хората, младите не стават за нищо, климатът даже не е като едно време. Това се нарича носталгия - нормално нещо, стига да не изпадаме в крайности. Светът върви напред, независимо че на някои може да не им харесва посоката. Това е положението...
Excellent! Steven is my name!
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
По принцип си много прав за това с носталгията, но в случая с БМВ, определено новите се отклоняват от идеята, основно под натиск на разни норми. Кой ще сравни 4 цилиндрово малолитражно битурбо с някой атмосферен шестак? Дори да върви повече, какво от това? Отклоняваме се от класиката и от това, с което тази кола е запомнена през годините. И тези две турбини, ялови инжектори, помпи, кой ще изпита носталгия по тях някой ден(ей сине, как давах 10000лв за консумативи, ехей какви времена бяха), освен ако нещата не се сговнясат още повече...?
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Ха - ха, така е, наистина...
Съгласен съм с всичко, само "отклонението от великата идея" ми звучи малко неубедително. Нека първо формилираме ясно "идеята" и после да преценим дали марката се е отклонила от нея и доколко. После да си зададем въпроса, който Моджо вече зададе: тази идея чия е - на клиента или на производителя? Щото ние (като фенове) може да имаме разни представи, които обаче изобщо да не се споделят от финансовия отдел на компанията. Ти искаш мускулеста кола с голям атмосферен шестак - ОК! Обаче колко са такива като теб? Примерно сте 50 000 човека. Значи фирмата трябва да пусне една ограничена серия от 50 000 бройки само за феновете си? Колко ще спечели от тази серия и колко ще струва един такъв автомобил? И дали не е по-добре, вместо да "начеше крастата" на 50 000 фена, да напечата 10 милиона пласмасови, икономични и удобни, колички за китайския пазар, примерно?
Аз, като израсъл при комунизма, изпитвам органична неприязън към всякакви "велики идеи" и идеологията като цяло... Не можем ли просто да си караме колите, без същите да са натоварени с безсмъртни идеи, велики предначертания и завети за идните поколения?
Съгласен съм с всичко, само "отклонението от великата идея" ми звучи малко неубедително. Нека първо формилираме ясно "идеята" и после да преценим дали марката се е отклонила от нея и доколко. После да си зададем въпроса, който Моджо вече зададе: тази идея чия е - на клиента или на производителя? Щото ние (като фенове) може да имаме разни представи, които обаче изобщо да не се споделят от финансовия отдел на компанията. Ти искаш мускулеста кола с голям атмосферен шестак - ОК! Обаче колко са такива като теб? Примерно сте 50 000 човека. Значи фирмата трябва да пусне една ограничена серия от 50 000 бройки само за феновете си? Колко ще спечели от тази серия и колко ще струва един такъв автомобил? И дали не е по-добре, вместо да "начеше крастата" на 50 000 фена, да напечата 10 милиона пласмасови, икономични и удобни, колички за китайския пазар, примерно?
Аз, като израсъл при комунизма, изпитвам органична неприязън към всякакви "велики идеи" и идеологията като цяло... Не можем ли просто да си караме колите, без същите да са натоварени с безсмъртни идеи, велики предначертания и завети за идните поколения?
Excellent! Steven is my name!
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Когато счетоводството определя как ще изглежда колата, същата отива в графата ширпотреба за масите.
На тоя рафт продукти много и както каза Алх нашият не се откроява с нещо та да предпочетеш баш него при равни други условия.
Аз лично след един момент нататък загубих интерес към марката като цяло.
Или по-скоро имам,но към старите които съм имал и карал.
Та така.За мен пътя е загубен, дано някога пак го намерят.
На тоя рафт продукти много и както каза Алх нашият не се откроява с нещо та да предпочетеш баш него при равни други условия.
Аз лично след един момент нататък загубих интерес към марката като цяло.
Или по-скоро имам,но към старите които съм имал и карал.
Та така.За мен пътя е загубен, дано някога пак го намерят.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
БМВ изгради имидж на световния автомобилен пазар точно с малки 4 цилиндрови мотори но с голяма мощност . Връщането към тази концепция обаче в днешно време не носи нищо иновативно и забележително . Акцента днес е рециклирани материали , програмирано износване на компонентите и превръщане автомобила в циркаджийска каручка с тия електроники . Но ако смятате че промишления дизайн няма къде да падне повече , аз не съм убеден че това е дъното
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
sub_eleven написа:Идеята за мен е:
1. Да е 6 цилиндъра, редови, бензин.
2. Да е поне 200 коня.
3. Интериорът да те кара да се чувстваш прекрасно каквото и където да пипнеш, погалиш.
4. Да си я наточил без абсолютно никакви забележки.
5. Да не ти е основната кола, т.е. да я караш като специална кола, за специални случаи.
6. Дори да не я караш, да се случва да ходиш до нея да я зяпаш, да сядаш вътре и да се кефиш.
7. Да се чувстваш прекрасно, че я притежаваш.
8. Да й даваш газ, колкото ти е кеф, защото затова е направена.
9. Когато пътуваш с нея, пътуването да не те натоварва, а да ти доставя удоволствие.
Без 5 и 6 точка все едно чета за моето 328i
///M power
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Moni_BMW написа:sub_eleven написа:Идеята за мен е:
1. Да е 6 цилиндъра, редови, бензин.
2. Да е поне 200 коня.
3. Интериорът да те кара да се чувстваш прекрасно каквото и където да пипнеш, погалиш.
4. Да си я наточил без абсолютно никакви забележки.
5. Да не ти е основната кола, т.е. да я караш като специална кола, за специални случаи.
6. Дори да не я караш, да се случва да ходиш до нея да я зяпаш, да сядаш вътре и да се кефиш.
7. Да се чувстваш прекрасно, че я притежаваш.
8. Да й даваш газ, колкото ти е кеф, защото затова е направена.
9. Когато пътуваш с нея, пътуването да не те натоварва, а да ти доставя удоволствие.
Без 5 и 6 точка все едно чета за моето 328i
Като гледам и т.3, т.8, т.9 също трябва да пропуснеш с е46
Т.2 също е спорна
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани