Идеята зад Бе Ем Ве?
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Идеята зад Бе Ем Ве?
Според мен, БеЕм Ве е проектирано в завой, аз такова пътно поведение не съм виждал, сигурно защото не съм имал Порше и нЕма как да имам
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 777
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Идеята е да ти продадат кола.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Да чистиш всичко от лявата лента на магистралата
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Хаха, лошото е, че Екалчев е прав, та дрънка!
Наистина уникално поведение на пътя си имат нашите, спор няма. Аз, който съм истински спокоен шофьор, предполагам разбираемо от време на време прекалявам с туй, онуй и съм имал не малко случаи, в които с разтреперани мартинки след като всичко се е разминало недоумявам как в възможно да остане в следа колата. При това карам най-лигавото окачване с почти най-малкия мотор. Което си е, според мен не бива да си криви душата човек. Малко се поувличат все пак напоследък с политиката на печалби на всяка цена. Тъй си мисля и дано съм разбрал правилно смисъла на темата, че Гроздовата си е Гроздова!:) Ай. Ще ги караме и това е, то е ясно!
Наистина уникално поведение на пътя си имат нашите, спор няма. Аз, който съм истински спокоен шофьор, предполагам разбираемо от време на време прекалявам с туй, онуй и съм имал не малко случаи, в които с разтреперани мартинки след като всичко се е разминало недоумявам как в възможно да остане в следа колата. При това карам най-лигавото окачване с почти най-малкия мотор. Което си е, според мен не бива да си криви душата човек. Малко се поувличат все пак напоследък с политиката на печалби на всяка цена. Тъй си мисля и дано съм разбрал правилно смисъла на темата, че Гроздовата си е Гроздова!:) Ай. Ще ги караме и това е, то е ясно!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Bogat-Beden написа:Според мен, БеЕм Ве е проектирано в завой, аз такова пътно поведение не съм виждал, сигурно защото не съм имал Порше и нЕма как да имам
За това е правено- лепи в завой дори с огромни скорости, освен ако не искаш да го въртиш. Изпреварването е невероятно- усещане, че изкарваш и прибираш под 90 градуса. И още едно уникално поведение при скок от гърбица- пада и залепва за пътя, без да мърда и от там газ...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
zvetiko написа:Bogat-Beden написа:Според мен, БеЕм Ве е проектирано в завой, аз такова пътно поведение не съм виждал, сигурно защото не съм имал Порше и нЕма как да имам
За това е правено- лепи в завой дори с огромни скорости
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Тая отсечка няма нищо общо с завой по магистрала или нещо друго.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Тоя е бил с разлопана предница и китайски части по окачването, гаранцияDon_Diego написа:
Моята е с подобен цвят и малко по-ниска мощност
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
"Вземи тая евтина пластмаса и си добре дошъл след изтичане на гаранцията!" ...
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Всъщност какво стои зад БМВ е малко трудно да се отговори ако се избягват маркетинговите лозунги, по-интересен въпрос би бил ''защо си купихте БМВ''.
Аз си купих БМВ защото е евтино
Не е най-евтината кола на пазара, но за това, което предлага и на фона на конкуренцията е евтино.
Аз си купих БМВ защото е евтино
Не е най-евтината кола на пазара, но за това, което предлага и на фона на конкуренцията е евтино.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Аз си взех Х1 защото правих тест драйв на него, XC40, Q3, Seat Ateca и още няколко в тоя клас. Обективно най-ми хареса БМВ-то пък и ми дадоха много добра цена.
Тва че "лепи на завойте" не ми е голям фактор от както съм семеен. Със старите ми БМВ-та (е46, e87, e60) имам добри спомени на високи скорости, ама тогава нямаше и камери, сега излиза солено.
Тва че "лепи на завойте" не ми е голям фактор от както съм семеен. Със старите ми БМВ-та (е46, e87, e60) имам добри спомени на високи скорости, ама тогава нямаше и камери, сега излиза солено.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
BMW ---- Bring Money and Wallet......
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Don_Diego написа:zvetiko написа:Bogat-Beden написа:Според мен, БеЕм Ве е проектирано в завой, аз такова пътно поведение не съм виждал, сигурно защото не съм имал Порше и нЕма как да имам
За това е правено- лепи в завой дори с огромни скорости
това видео просто показва, че пари <> умение да караш... въпреки, че помагат
всяка нормална кола (особено по- модерните) недозавиват като ги натиснеш в завоя. трябва или да се кара здраво и да не й се плашиш и да завиваш с газта.. или да се научиш да не пипаш спирачките в завоя- всичкото спиране да го правиш преди да врътнеш волана. а най- добре и двете.... този започна да недозавива и се уплаши и наби спирачките- два грешни хода един след друг
и бмв много отдавна не са това което бяха. с тази електрическа кормилна рейка отдавна нямат типичното "бмв" усещане... клиентелата се промени и със това й изискванията им - едно време бмв като го натиснеш свръхзавиваше дори с много малко газ- сега недозавиват защото това е по-безопасното поведение особено като не можеш да караш добре и... виж предишния ми параграф. едно време шефа на м- дивизията каза, че м колите трябва винаги да са със атмосферен двигател и ръчни скорости. ограниченията по емисиите и надпреварата в конете е*аха мамата на тая концепция.. сега м колите са с относително дребни турбинирани мотори и автоматична/ роботизирана скоростна кутия и оптималните обороти/ предавка не се избират от шофьора а по табличка в еку-тата... окачването е по- меко и по- прощаващо защто модата диктува, че всички трябва да сме поне със 40" джанти и три микрона височина на борда на гумата - което прави возията със едно хубаво окачване нетърпима. затова всичко сега е на възглавници, интелигенти амотерсьори, тампони с компютърно управление и тн... за да направи возията ок... проблема е, че някъде в мелето от технологии се изгуби усещането на пътя ...
защо го написах това по-горе? защото за да е в крак със времето бмв (като всички останали) отдалечи шофьора от управлението на колата. и докато при други марки това е ок, защото шофьора никога не е бил "интимен" така или иначе със управлението- за бмв което е изградило имиджа си на "шофьорска кола" този ход е пагубен защото ги приравни с другите където технологиите, конете, звука и визията са това което се брои- а в тези отношения бмв в момента със сигурност не са водещи.
на мене лично ми е много мъчно за марката защото съм притежавал почти всички бмв-та които си е струвало човек да притежава, но от модерните нямам желание за нито едно- което поне за мене е изключително показателно за посоката която е избрана от фирмата.
надявам се в един момент бмв да имат момент на просветление и да се върнат до някаква степен към корените при които удоволствието от шофирането да е №1 приоритет... което най- вероятно никога няма да стане като гледам геополитиката на индустрията ама... имам едни пари скътани които винаги бих ги дал за правилното ново бмв... само да го направят. някой ден
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Готин анализ от alx, с кеф го прочетох...
Според мен не е реално да търсим идеология в съвременните коли, независимо от марката. Няма идеи, всичко е само сметка вече...
Според мен не е реално да търсим идеология в съвременните коли, независимо от марката. Няма идеи, всичко е само сметка вече...
Excellent! Steven is my name!
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Идеята зад Бе Ем Ве?
Идеята е да бием ауди и мерцедес.
Кви идеи, кви 5 лв ви гонят не знам.
Само м-ката е нещо различно . Всичко останало е кат всички други.
Лепили се били. Летели с 300 в завой.. Дръжки.
Кви идеи, кви 5 лв ви гонят не знам.
Само м-ката е нещо различно . Всичко останало е кат всички други.
Лепили се били. Летели с 300 в завой.. Дръжки.
Хм,хм...
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mirko0