Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Икономическата част е ясна - с третия вариант ще загубиш най-малко пари и ще се качиш във висок клас кола с много екстри, безопасност и т.н. с компромисът на поизносена седалка, надрани дръжки и неактуален модел.
Ако те интересува най-практичният вариант - това е.
Уви, живеем по веднъж и не винаги най-практичният вариант е най-правилния. Към служебните да, но към личните вещи подходът не трябва да е строго практичен, или иначе казано - тъпо е да си купуваш нещо, което не харесваш само защото е евтино.
Вкарай малко емоция в избора и купи нещо, което те радва. Влюбен човек пари не смята.
Ако те интересува най-практичният вариант - това е.
Уви, живеем по веднъж и не винаги най-практичният вариант е най-правилния. Към служебните да, но към личните вещи подходът не трябва да е строго практичен, или иначе казано - тъпо е да си купуваш нещо, което не харесваш само защото е евтино.
Вкарай малко емоция в избора и купи нещо, което те радва. Влюбен човек пари не смята.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
дай шанс на дачийката, бе
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
grkv написа:Икономическата част е ясна - с третия вариант ще загубиш най-малко пари и ще се качиш във висок клас кола с много екстри, безопасност и т.н. с компромисът на поизносена седалка, надрани дръжки и неактуален модел.
Ако те интересува най-практичният вариант - това е.
Компромисът тук за жалост съвсем не е, че не си с най-новата тупалка, или че някой е напърдял седалката. Основният проблем е евентуални брутални разходи по колата на вече износени елементи след 200к км...
Та това е най-евтиният вариант от 3те, но не знам дали е най-практичният ако ти се наложат няколко влизания за по 2-3 седмици и ти трябва колата, и изважданията да са по 2-3 к на влизане А и мъдреците са казали, че истината винаги е в средата
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
И какво пречи средата да е третия вариант? Не може ли да купиш кола от третия вариант, която да е поддържана? На всичко отгоре след време ще я продадеш ако желаеш и със сигурност ще загубиш по-малко пари, отколкото от втория вариант, да не говорим за първия. Тези неща също трябва да се смятат в калкулациите. А аз не съм чул за кола, която през две-три седмици е в сервиза и да се дават за нея все по 2-3 хил.
По тези писания БМВ на над 3 години никога не трябва да купуваш и подобни мнения винаги е имало в този форум - ГРЕШНИ мнения. За щастие има и бая повтарящи го, че ако някой чете и се води форума, то БМВ никога няма да си купи. Затова аз в моето мнение написах, че третия вариант ЗА МЕН и моите нужди и разбирания е най-добрия, но трябва много да се внимава с него и изисква известни познания, но не разбирайте инженер под това. Също така написах, че е строго субективно всичко и на кой за какво му е колата най-вече.
По тези писания БМВ на над 3 години никога не трябва да купуваш и подобни мнения винаги е имало в този форум - ГРЕШНИ мнения. За щастие има и бая повтарящи го, че ако някой чете и се води форума, то БМВ никога няма да си купи. Затова аз в моето мнение написах, че третия вариант ЗА МЕН и моите нужди и разбирания е най-добрия, но трябва много да се внимава с него и изисква известни познания, но не разбирайте инженер под това. Също така написах, че е строго субективно всичко и на кой за какво му е колата най-вече.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Аз гласувах за 2-5, ама реално 7-10 е по оферта, просто не е за всеки.
Хората които за всяко нещо тичат в сервиза не са за такива коли... Колкото по нова толкова по кекава, съжалявам ама си е така.
Просто на тях винаги ще им е по евтино във вараиант с някаква гаранция.
Иначе х5 винаги е по добре от х1/х3, дори с две поколения по старо пак х5цата ще е по по най
Хората които за всяко нещо тичат в сервиза не са за такива коли... Колкото по нова толкова по кекава, съжалявам ама си е така.
Просто на тях винаги ще им е по евтино във вараиант с някаква гаранция.
Иначе х5 винаги е по добре от х1/х3, дори с две поколения по старо пак х5цата ще е по по най
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
vld написа:Аз гласувах за 2-5, ама реално 7-10 е по оферта, просто не е за всеки.
Хората които за всяко нещо тичат в сервиза не са за такива коли... Колкото по нова толкова по кекава, съжалявам ама си е така.
Просто на тях винаги ще им е по евтино във вараиант с някаква гаранция.
Иначе х5 винаги е по добре от х1/х3, дори с две поколения по старо пак х5цата ще е по по най
Последната Х3 е по-дълга и много по-широка от първата Х5, така че не съм на сто процента съгласен. За мен това е оптималният размер за сув, 4.7 метра, а не камион 5+ метра, който е новата Х5.
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
pampo написа:grkv написа:Икономическата част е ясна - с третия вариант ще загубиш най-малко пари и ще се качиш във висок клас кола с много екстри, безопасност и т.н. с компромисът на поизносена седалка, надрани дръжки и неактуален модел.
Ако те интересува най-практичният вариант - това е.
Компромисът тук за жалост съвсем не е, че не си с най-новата тупалка, или че някой е напърдял седалката. Основният проблем е евентуални брутални разходи по колата на вече износени елементи след 200к км...
Та това е най-евтиният вариант от 3те, но не знам дали е най-практичният ако ти се наложат няколко влизания за по 2-3 седмици и ти трябва колата, и изважданията да са по 2-3 к на влизане А и мъдреците са казали, че истината винаги е в средата
То си зависи от много неща де, ама... писал съм и преди, аз си купих един такъв кош, 300к+ км, 10 годишен стар премиум 730д ф01. Цялостно, хубаво обслужване от самото начало, не на час по лъжичка и после 10 пъти доизкусуряваме нещо по сервизите. От самото начало сменяш/рециклираш всичко, дето е тръгнало, дори и да има още животец в него.
Първите 12 месеца му врътнах към 40к км без нищо извън маслата. А, един тампон на скоростите, 50-100 лв по спомен
Търкалям го сега втора година и не дава признаци нещо да си отива. Сигурно ще мине още толкова километри без нищо по основните възли, само да има кой да го кара
Не са така кекави колите, твърде много им се плашите.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Конкретни оферти по скоро не ме интересуват на този етап, а чисто като идеология.
За размера и поколенията съм съгласен - новото Х3 е колкото Е70 Х5 и на екстри е доста по напред (птичи поглед камера, навито, асистентите).
За трети вариант мога да споделя как започнахме с текущата 335-ца За няколко месеца врътна 10 хилки ремонти - турбини, инжектори, всички помпи, бобини и други базови обслужвания. И това към онзи момент с ОЕМ части. Сега БМВ им дигнаха цените и ще е 2-3 пъти по скъпо, ако ги правиш с оригинални части. Естествено има вариант и да минеш с едно обслужване за 1000 лева и да си свиркаш, според екземпляра и модела.
Чисто новите и според мен са по кекави, но там бонуса и идеята им е, че имаш 5 години гаранция, обслужване и пълно каско, а после следващият собственик да се оправя (така са 90% от колите, без значение кой какво говори като ги продава, като знам за цигании дори на М3/4 и как никой не иска да даде 1 лев извън гаранцията и се мъчи всичко да мине по нея, ако не мине - не се прави или ако е по-сериозно се продава ), та повечето хора едва ли ги мислят много. Отделно по някога двигателя може да е чисто нов, та ще имаш точно 0 информация дали е читав или не .
За двигателя като избор - по-скоро нещо по-нормално бих гледал - X1/X3 20i или при X5 30d примерно.
За размера и поколенията съм съгласен - новото Х3 е колкото Е70 Х5 и на екстри е доста по напред (птичи поглед камера, навито, асистентите).
За трети вариант мога да споделя как започнахме с текущата 335-ца За няколко месеца врътна 10 хилки ремонти - турбини, инжектори, всички помпи, бобини и други базови обслужвания. И това към онзи момент с ОЕМ части. Сега БМВ им дигнаха цените и ще е 2-3 пъти по скъпо, ако ги правиш с оригинални части. Естествено има вариант и да минеш с едно обслужване за 1000 лева и да си свиркаш, според екземпляра и модела.
Чисто новите и според мен са по кекави, но там бонуса и идеята им е, че имаш 5 години гаранция, обслужване и пълно каско, а после следващият собственик да се оправя (така са 90% от колите, без значение кой какво говори като ги продава, като знам за цигании дори на М3/4 и как никой не иска да даде 1 лев извън гаранцията и се мъчи всичко да мине по нея, ако не мине - не се прави или ако е по-сериозно се продава ), та повечето хора едва ли ги мислят много. Отделно по някога двигателя може да е чисто нов, та ще имаш точно 0 информация дали е читав или не .
За двигателя като избор - по-скоро нещо по-нормално бих гледал - X1/X3 20i или при X5 30d примерно.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Нова си заслужава само ако наистина ще се кара много т.е. наистина реализираш сериозен пробег, за да се възползваш от гаранцията.... Или пък си просто много богат.
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
2-5 годишна е най-дорият избор, според мен. Получаваш почти нова кола, на значително по-разумна цена.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
За белия свят този въпрос почти не съществува, особено за клиенти на БМВ и другите Премиум производители. Тук още не можем да преглетнъм че най-размуният избор за нашето положение е нова Дачия или най-много нова Шкода/Опел/Кия. Искаме си нещо луксозно за малко пари и това е.
За БМВ аз гласувах за вариант 2 - само да има ограничение от 90к км в пробега и гранация , за да може след още 5 години колата да има някаква стойност и да не си дал регулярните 15к лв в ремонти около 200те к км.
Имах 4 годишна Ф11ка на 164к и 4г Х6ца на 70к км - разликата е огромна, каквото и да се говори. Камиона още си мирише на нова кола.
А новите коли не са толкова кекави - това е по-скоро да се успокояваме, че караме варели и как виждаш ли другите са се преебали с БМВта по 200к лв. Надявам се, сега да не започнете с това как сте знаели един как си е сменил турбините на нова кола. Истината е че колите стават все по-здрави, но някак си на едни километри някои неща дават фира - ако караме нови коли изобщо няма да ни пука какво се случва след 200 000км, както не ни пука какво става с АйФоня след 6тата година от живота му
За БМВ аз гласувах за вариант 2 - само да има ограничение от 90к км в пробега и гранация , за да може след още 5 години колата да има някаква стойност и да не си дал регулярните 15к лв в ремонти около 200те к км.
Имах 4 годишна Ф11ка на 164к и 4г Х6ца на 70к км - разликата е огромна, каквото и да се говори. Камиона още си мирише на нова кола.
А новите коли не са толкова кекави - това е по-скоро да се успокояваме, че караме варели и как виждаш ли другите са се преебали с БМВта по 200к лв. Надявам се, сега да не започнете с това как сте знаели един как си е сменил турбините на нова кола. Истината е че колите стават все по-здрави, но някак си на едни километри някои неща дават фира - ако караме нови коли изобщо няма да ни пука какво се случва след 200 000км, както не ни пука какво става с АйФоня след 6тата година от живота му
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Така е. Богатите хора, първите собственици знаят че при 200 хил км има сериозно освежаване, висене по сервизите, пътна помощ....и сменят колата. Оттам нататък се включват по-бедни мераклии докато не стигнат до нас
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Нова, 2-5 годишна или "стара" кола?
Аха , те на запад само такива карат - от 300 000 лв нагоре . Задължително извадена от магазина с найлоните и карат най много 2-3 години щото пачките ги бият по главите
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани