Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Чисто нова или стара кола?
barty написа:theraven_nz написа:Проблеми с колата или не отговори на очакванията ти?
Проблеми с колата, породени от старост и умелите джамбази от Плевен
Коланга, ти така шитна Ф11-ката, Мерцедеса и него. В ниския ценови диапазон на моделчетата е така. Незнам подробности ама как така ги купувате тия коли и след 2-3 месеца продадени щото били вехтории. То е ясно от самото начало, че са лъскави вехтории, но евтини. Взимаш, реставрираш и дерзаеш с дъртия премиум. Това хоро го играем така вместо нови пластмаси от магазина
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Чисто нова или стара кола?
bai_ILIA написа:КВзимаш, реставрираш и дерзаеш с дъртия премиум. Това хоро го играем така вместо нови пластмаси от магазина
Човекът е свикнал на нови коли, а ти сега му чупиш рахата с тия вехтории
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Чисто нова или стара кола?
bai_ILIA написа: Това хоро го играем така вместо нови пластмаси от магазина
+1
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Чисто нова или стара кола?
Играли сме го,играем го и сега. С времето желанието за игра намалява до момента, в който тотално ти писва. Хвърляш курника, отиваш в шоурума, оставяш едни къси за първоначална вноска и следващите 5 години забравяш ровене по форуми,фейсбук групи, морги, продавалници. Забравяш също и трансферите с такси/метро/автобус и т.н. до сервиза. Подсмърчането и цапането с масло,когато предните не са свършили работата добре - забравяш също
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Чисто нова или стара кола?
Да де, ама най-често забравяш за адаптивно окачване, динамик драйв, двойни стъкла, хубава музика и тн и тн
Готови ли сме да заиграем темата отначало?
Готови ли сме да заиграем темата отначало?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Чисто нова или стара кола?
bai_ILIA написа:barty написа:theraven_nz написа:Проблеми с колата или не отговори на очакванията ти?
Проблеми с колата, породени от старост и умелите джамбази от Плевен
Коланга, ти така шитна Ф11-ката, Мерцедеса и него. В ниския ценови диапазон на моделчетата е така. Незнам подробности ама как така ги купувате тия коли и след 2-3 месеца продадени щото били вехтории. То е ясно от самото начало, че са лъскави вехтории, но евтини. Взимаш, реставрираш и дерзаеш с дъртия премиум. Това хоро го играем така вместо нови пластмаси от магазина
Щом ме познаваш и знаеш
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Чисто нова или стара кола?
grkv написа:Готови ли сме да заиграем темата отначало?
ДААААААА!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Чисто нова или стара кола?
kikko написа:Играли сме го,играем го и сега. С времето желанието за игра намалява до момента, в който тотално ти писва. Хвърляш курника, отиваш в шоурума, оставяш едни къси за първоначална вноска и следващите 5 години забравяш ровене по форуми,фейсбук групи, морги, продавалници. Забравяш също и трансферите с такси/метро/автобус и т.н. до сервиза. Подсмърчането и цапането с масло,когато предните не са свършили работата добре - забравяш също
точно... а следващия етап е изобщо заебаваш двг защото трябват масла, накладки и все нещо не е наред някъде... и като имаш няколко возила и всяка седмица трябва да водиш някое от тях на гаранционен сервиз по една или друга причина в един момент си казваш "неам нерви" и се метКаш на електричката и забравяш. аз имам няколко доста хубави коли с двг - ако ти кажа, че не ги поглеждам вече втора година и само ги припалвам колкото да не се разсъхнат гарнитурите? и като казах гарнитури се сетих за течове и... виж два реда по-нагоре.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Чисто нова или стара кола?
тия електрическите нямаха ли и те охладителни системи?
и течове
и спирачки
и окачване
и течове
и спирачки
и окачване
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Чисто нова или стара кола?
vicho написа:тия електрическите нямаха ли и те охладителни системи?
и течове
и спирачки
и окачване
Не, на ток са
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
bai_ILIA написа:barty написа:theraven_nz написа:Проблеми с колата или не отговори на очакванията ти?
Проблеми с колата, породени от старост и умелите джамбази от Плевен
Коланга, ти така шитна Ф11-ката, Мерцедеса и него. В ниския ценови диапазон на моделчетата е така. Незнам подробности ама как така ги купувате тия коли и след 2-3 месеца продадени щото били вехтории. То е ясно от самото начало, че са лъскави вехтории, но евтини. Взимаш, реставрираш и дерзаеш с дъртия премиум. Това хоро го играем така вместо нови пластмаси от магазина
Последният път като като питах барти, защо той бързо шитна ф11ката и дали скрити дефекти са причината. отговора беше че "модела не отговаря на очакванията и подръжката е неоправдано скъпа". Крайно неочаквано когато купуваш най-евтината Ф11ката в България за 14к (или 17 беше) от джамбазин в Горно Нанадолнище ...
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа:kikko написа:Играли сме го,играем го и сега. С времето желанието за игра намалява до момента, в който тотално ти писва. Хвърляш курника, отиваш в шоурума, оставяш едни къси за първоначална вноска и следващите 5 години забравяш ровене по форуми,фейсбук групи, морги, продавалници. Забравяш също и трансферите с такси/метро/автобус и т.н. до сервиза. Подсмърчането и цапането с масло,когато предните не са свършили работата добре - забравяш също
точно... а следващия етап е изобщо заебаваш двг защото трябват масла, накладки и все нещо не е наред някъде... и като имаш няколко возила и всяка седмица трябва да водиш някое от тях на гаранционен сервиз по една или друга причина в един момент си казваш "неам нерви" и се метКаш на електричката и забравяш. аз имам няколко доста хубави коли с двг - ако ти кажа, че не ги поглеждам вече втора година и само ги припалвам колкото да не се разсъхнат гарнитурите? и като казах гарнитури се сетих за течове и... виж два реда по-нагоре.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа:kikko написа:Играли сме го,играем го и сега. С времето желанието за игра намалява до момента, в който тотално ти писва. Хвърляш курника, отиваш в шоурума, оставяш едни къси за първоначална вноска и следващите 5 години забравяш ровене по форуми,фейсбук групи, морги, продавалници. Забравяш също и трансферите с такси/метро/автобус и т.н. до сервиза. Подсмърчането и цапането с масло,когато предните не са свършили работата добре - забравяш също
точно... а следващия етап е изобщо заебаваш двг защото трябват масла, накладки и все нещо не е наред някъде... и като имаш няколко возила и всяка седмица трябва да водиш някое от тях на гаранционен сервиз по една или друга причина в един момент си казваш "неам нерви" и се метКаш на електричката и забравяш. аз имам няколко доста хубави коли с двг - ако ти кажа, че не ги поглеждам вече втора година и само ги припалвам колкото да не се разсъхнат гарнитурите? и като казах гарнитури се сетих за течове и... виж два реда по-нагоре.
Много силно изказване , сигурен съм че наистина е така . Обаче- тези коли отговарят ли като стойност на Тайкана . Ако сравняваш супер като на 10 години с топ на топ на Ел кола 2020 и пригодноста им в ежедневието ....или за трак дей ще избереш Тайкан пред Вайпър АЦР (макар и стар)
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Чисто нова или стара кола?
acho.rs написа:bai_ILIA написа:barty написа:theraven_nz написа:Проблеми с колата или не отговори на очакванията ти?
Проблеми с колата, породени от старост и умелите джамбази от Плевен
Коланга, ти така шитна Ф11-ката, Мерцедеса и него. В ниския ценови диапазон на моделчетата е така. Незнам подробности ама как така ги купувате тия коли и след 2-3 месеца продадени щото били вехтории. То е ясно от самото начало, че са лъскави вехтории, но евтини. Взимаш, реставрираш и дерзаеш с дъртия премиум. Това хоро го играем така вместо нови пластмаси от магазина
Последният път като като питах барти, защо той бързо шитна ф11ката и дали скрити дефекти са причината. отговора беше че "модела не отговаря на очакванията и подръжката е неоправдано скъпа". Крайно неочаквано когато купуваш най-евтината Ф11ката в България за 14к (или 17 беше) от джамбазин в Горно Нанадолнище ...
Радвам се че мойте покупки и продажби ви занимават
Споделям в автофорум мойте лични впечатления и гледам да бъда полезен, по мойте разбирания.
Ако обичате да не ми правите характеристики какво съм купил и продал, най-малкото защото не ме познавате лично.
Колите, които купувам са запазени, с екстри и имат стойка Но не робувам на тенекии, преоритети са други.
Re: Чисто нова или стара кола?
Ауу, сега ше ти обяснят, ама така отгоре и завоалирано, че таа марка е за истински автоентусиасти, готови да си платят със всичко най-мило за това и всичко извън премиум селекшъна е за мизерници, тънкачи и всякаква друга долна свлоч с която пюристите хич не обичат да бъдат асоциирани
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани