Коли от търгове в чужбина
Модератор: Общи модератори
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Коли от търгове в чужбина
Като ми пристигне колата, ще ви кажа дали е по-евтино
Never mistake motion for action...
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Коли от търгове в чужбина
Салвидж тайтъл, хич ли не минава през технотест или има варианти ? За един приятел питам
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Коли от търгове в чужбина
Не съм чувал да не минава, total loss обаче е проблемен,но предполагам както всичко у нас е въпрос на връзки/пари.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Коли от търгове в чужбина
Защо да не мине, ако е ремонтирана? Даже в Щатите си ги оправят и регистрират.
Never mistake motion for action...
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Коли от търгове в чужбина
Не знам, аз за това питам, щото не съм проверявал и ми стана интересно. Заприказвахме се оня ден с приятели и имало било закон в ЕС, че салвидж тайтъли не се регистрирали и така било от много години...
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Коли от търгове в чужбина
3186 написа:Не съм чувал да не минава, total loss обаче е проблемен,но предполагам както всичко у нас е въпрос на връзки/пари.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Салвидж тайтъл е резултата от тотал лос
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Коли от търгове в чужбина
Може и да бъркам със certificate of destruction, който вече със сигурност не минава
Re: Коли от търгове в чужбина
3186 написа:Може и да бъркам със certificate of destruction, който вече със сигурност не минава
да. салвидж е когато цената на ремонта е 50% или повече от цената на возилото. след поправката се прави пълен технотест и колата може да се регистрира (но винаги ще носи черния печат на салвидж тайтъл и цената й ще е едно 50% надолу).
сърт ъф дестръкшън е когато ремонта е 80% или повече от цената на возилото и оценителите са сметнали, че возилото никога не може да се оправи достатъчно, че да е безопасно за употреба. в щатите такива са само за скрап или за износ.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Коли от търгове в чужбина
hell's angel написа:салвидж тайтъли не се регистрирали и така било от много години...
Няма такова нещо, регистрират се без проблеми, и в европа, и в България.
По принцип не се регистрират certificate of destruction, water damage, total loss, пък сега кой с какви връзки разполага е отделен въпрос.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Коли от търгове в чужбина
На water damage направо им слагат стикер "към Варна"
Re: Коли от търгове в чужбина
boris написа:hell's angel написа:салвидж тайтъли не се регистрирали и така било от много години...
Няма такова нещо, регистрират се без проблеми, и в европа, и в България.
По принцип не се регистрират certificate of destruction, water damage, total loss, пък сега кой с какви връзки разполага е отделен въпрос.
класификацията ти куца...
уотър демидж, хейл, файър, краш и тн са причини, не "присъда".
след като се установи, че струва над 50% примерно да се поправи застрахователя я обявява за тотал лос (тотална щета) и от там присъдата е "салвидж тайтъл" ако до 75% горе долу да се поправи или ако е 80% или повече или се сметне, че не може да бъде поправена- сърт ъф дистръкшън... първото може да се поправи и да се регистрира колата (след обширен технотест) в щатите, но цената й винаги е много надолу след това, другото става само за скрап или за износ от щатите.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Коли от търгове в чужбина
Каква класификация сънуваш?
Написал съм най-общо какво може и какво не може да се регистрира в БГ, какъвто и е въпроса на колегата.
Написал съм най-общо какво може и какво не може да се регистрира в БГ, какъвто и е въпроса на колегата.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Коли от търгове в чужбина
Демек става, но не трябва изрично да пише, че е за скрап, наводнен, опожарен, за части и т.н. ? Дори и на сайта на технотест пише, че уж може. Ти правил ли си го ? Коли не ме интересуват, по-скоро двуколесни ми се въртят в главата, зимата
Ubi dubium, ibi libertas
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Коли от търгове в чужбина
Да, не трябва да ги има написани изброените.
Да, много пъти, а отделно минават безброй талони покрай мен.
Ако имаш притеснения за конкретен талон, пусни ми го на лично.
Едит: За моторите е по-лесно, дори и рамката да е на 8, купуваш си една рамка с документи от германия, италия, дори от тук, спестяваш си технотест и не те вълнува талона.
Да, много пъти, а отделно минават безброй талони покрай мен.
Ако имаш притеснения за конкретен талон, пусни ми го на лично.
Едит: За моторите е по-лесно, дори и рамката да е на 8, купуваш си една рамка с документи от германия, италия, дори от тук, спестяваш си технотест и не те вълнува талона.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани