W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- chefoto
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Здравейте,
поради "оживеното положение" в българските мерцедес форуми се допитвам тук, понеже определено има доста хора, които са имали досег до различни автомобили. Накратко...решил съм да си сменям колата и съм решил този път двигателят да е една идея по-мощен, като държа да отбележа, че до сега съм карал само бензин, затова гледам и следващата кола да е бензин. Та след известна доза четене къде по български форуми, къде по чуждестранни се спрях на дадения модел W205 C400 biturbo 4matic - има и една конкретна обява, която ми харесва - ето и https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11601381784016206&slink=hebs9v.
Някой от вас случайно имал ли е досег до конкретно този модел - как е като динамика и вървеж ? Веригата дали си е консуматив като при повечето коли в днешно време или е по-корава?
В чуджите форуми на мерцедес не успях да намеря някакви кой знае какви болежки за двигателя, който е конкретно в този модел (М276 код), но все пак може и да не съм бил достатъчно убедителен в търсенето - повечето хора се оплакаха от няккви леки скръцания в интериора, изгоряла лед крушка на дръжката на вратата и разни неща, които са дребни или поне за мен..
Еърматик окачването знам, че преди доста "клякаше", не знам от тези години подобрено ли е или трябва да си имам едно на ум - имам познат с Е класа, който наскоро рециклира амортисьори та явно са им хванали цаката отново в БГ.
Кутията мисля е 7-степенна - там си признавам, че не съм чел нищо и всяко инфо ще ми е от помощ.
По принцип исках атмосферен двигател, обаче единсвтеното, което ми се вписва в представата е М156 в W204 AMG, като там съм доста детайлно запознат от проблемите, които произлизат, но от една страна колата ще е 8-9 годишна, а и от друга да развозвам атмосферен В8 в задръстванията много не ми допада...та да кажем компромисния вариант би бил в6 би-турбо.
Общо взето всяко мнение за W205 от първа ръка би ми било полезно, пък било то и от типа на "на моя зет третия братовчед по бащина линия има таква и е доволен/недоволен, защото ...."
Няколко неща, които ми правят впечатление за тази конкретна кола от обявата - 99% съм убеден, че е от Канада заради оранжевите светлоотразители на предните фарове. До сега не съм имал кола от Канада, но като цяло за канадските коли знам, че доста често са блъскани и ги вкарват тук, оправят ги и ги продават - КарФакс ли е панацеята в случая ? Предполагам би било задължително да искам вин-а и по него да проверя историята в КарФакс, въпреки че не знам дали всеки може да го направи това (не съм гледал още платено ли е и дали всеки има достъп и т.н.). Другото, което се сещам и съм чувал за колите от Канада, колко мит или реалност не знам, е ръждата заради материалите, които позлват зимата да разкарват снега от пътищата...но предполагам като за 5 годишна кола не би трябвало да има проблем с ръждата...КМ се надявам да са реални, но ще бъдсат проверени в дилър при евентуален оглед/покупка.
Това е, което се сещам за момента - благодаря за всяка информация или насока
поради "оживеното положение" в българските мерцедес форуми се допитвам тук, понеже определено има доста хора, които са имали досег до различни автомобили. Накратко...решил съм да си сменям колата и съм решил този път двигателят да е една идея по-мощен, като държа да отбележа, че до сега съм карал само бензин, затова гледам и следващата кола да е бензин. Та след известна доза четене къде по български форуми, къде по чуждестранни се спрях на дадения модел W205 C400 biturbo 4matic - има и една конкретна обява, която ми харесва - ето и https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11601381784016206&slink=hebs9v.
Някой от вас случайно имал ли е досег до конкретно този модел - как е като динамика и вървеж ? Веригата дали си е консуматив като при повечето коли в днешно време или е по-корава?
В чуджите форуми на мерцедес не успях да намеря някакви кой знае какви болежки за двигателя, който е конкретно в този модел (М276 код), но все пак може и да не съм бил достатъчно убедителен в търсенето - повечето хора се оплакаха от няккви леки скръцания в интериора, изгоряла лед крушка на дръжката на вратата и разни неща, които са дребни или поне за мен..
Еърматик окачването знам, че преди доста "клякаше", не знам от тези години подобрено ли е или трябва да си имам едно на ум - имам познат с Е класа, който наскоро рециклира амортисьори та явно са им хванали цаката отново в БГ.
Кутията мисля е 7-степенна - там си признавам, че не съм чел нищо и всяко инфо ще ми е от помощ.
По принцип исках атмосферен двигател, обаче единсвтеното, което ми се вписва в представата е М156 в W204 AMG, като там съм доста детайлно запознат от проблемите, които произлизат, но от една страна колата ще е 8-9 годишна, а и от друга да развозвам атмосферен В8 в задръстванията много не ми допада...та да кажем компромисния вариант би бил в6 би-турбо.
Общо взето всяко мнение за W205 от първа ръка би ми било полезно, пък било то и от типа на "на моя зет третия братовчед по бащина линия има таква и е доволен/недоволен, защото ...."
Няколко неща, които ми правят впечатление за тази конкретна кола от обявата - 99% съм убеден, че е от Канада заради оранжевите светлоотразители на предните фарове. До сега не съм имал кола от Канада, но като цяло за канадските коли знам, че доста често са блъскани и ги вкарват тук, оправят ги и ги продават - КарФакс ли е панацеята в случая ? Предполагам би било задължително да искам вин-а и по него да проверя историята в КарФакс, въпреки че не знам дали всеки може да го направи това (не съм гледал още платено ли е и дали всеки има достъп и т.н.). Другото, което се сещам и съм чувал за колите от Канада, колко мит или реалност не знам, е ръждата заради материалите, които позлват зимата да разкарват снега от пътищата...но предполагам като за 5 годишна кола не би трябвало да има проблем с ръждата...КМ се надявам да са реални, но ще бъдсат проверени в дилър при евентуален оглед/покупка.
Това е, което се сещам за момента - благодаря за всяка информация или насока
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Моя беше C43, двигателя е почти еднакъв, автомата е различен.
Читава кола, нямам забележки.
Шум / леко поскърцване съм засичал, само около стърчащото нави, като минавам по паваж.
Окачването отдавна се прави в София на нормални пари ако нещо роди.
Кутията е бетон.
Канадка = давена
Американка = тоталка или близо до тоталка
Ясно, че е правена и съживявана тука тая.
Отделен въпрос, че и цената и е дебела.
Читава кола, нямам забележки.
Шум / леко поскърцване съм засичал, само около стърчащото нави, като минавам по паваж.
Окачването отдавна се прави в София на нормални пари ако нещо роди.
Кутията е бетон.
Канадка = давена
Американка = тоталка или близо до тоталка
Ясно, че е правена и съживявана тука тая.
Отделен въпрос, че и цената и е дебела.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Мой близък познат има. Колата върви мноого добре, при това при доста симпатичен разход от 10-12 литра (но да се има предвид, че се кара в Германия). Кутията е здрава - последната ревизия на 7G троника, преди да минат на 9G. Неговата кола е на ок. 120000км и засега ядове няма. Леко е тясна и седалките са с доста специфична форма, та ако си малко по-едър, може и зор да видиш, задължително ходи поне да седнеш в някоя Багажникът на седана също е мъка, но пък комбито изглежда доста добре Иначе както каза колегата по-горе - тази не стига, че е от друг континент, ами е и леко по-скъпа от немска такава
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
На тази конкретно 100% и е сменяна предна решетка. Такава се слага само на АМГ (ама истинско, не пакет). Някои го правят за гъзария, други щото така и така трябва да сменят ламарини по цялата предница Скърцат лайстните като ги натиснеш - в движение няма проблем, само при допир. Ето едно клипче, макар че от записа се чува доста по-силно и е пресилено. https://www.facebook.com/Streetculture/ ... 170720381/ Но наистина пукат на всичките актуални Мерцедеси, като ги натиснеш. И на ГТ63с пукат. За самата Ц класа... карал ли си ? Не знам сегашната ти кола каква е. На мен не ми допада. Ако очакваш 3-та серия, която просто вози по-комфортно... нямат нищо общо двете коли като поведение. Този двигател не съм го карал, само малките дизелчета. За кутията също не мога да дам мнение с такъв двигател - фейслифтова съм карал, която си е с 9-степенната. При нея вече няма забележки.
- chefoto
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
здравейте, благодаря за мненията до тук. Общо взето ми се потвърждава мнението, че интериора си поскърцва, което не е голяма болка за умиране, но все пак е неприятно. До колегата от горния пост - в момента карам предишния модел Ц класа, та горе-долу имам впечатление и поведение на автомобила, не знам до колко се различава с новата, но все пак може и да има нещо общо...но честно казано съм свикнал на по-дървена возия, еърматик не съм карал, уж трябва да е една идея по-мазно. Решетката наистина е сменяна, имам впечатление от тази обява, понеже преди няколко месеца беше пусната уж от лицето, което я кара и беше на 55 обявена - описанието беше, че по собствена инициатива я е сменил уж за визия, ама кой знае дали няма някой удар отпред
И съвсем в страни от темата за мерцедеса, съвсем случайно попаднах на 4-ка гран купе в ауто бавария, говорих с хората по телефона, от бмв премиум селекшън е колата, 3.0 версията, 2 години гаранция дават - вярно, не е v6 333 коня, ами е и i4 252 ама...в крайна сметка гледам да минимизирам евентуални последващи щети от закупена кола за немалко пари и незнайна история, та ще се разходя в Събота до София да я погледна и да видим, прочетох позитивни мнения във форума за колите от премиум селекшън та ще видим накрая какво ще излезе
И съвсем в страни от темата за мерцедеса, съвсем случайно попаднах на 4-ка гран купе в ауто бавария, говорих с хората по телефона, от бмв премиум селекшън е колата, 3.0 версията, 2 години гаранция дават - вярно, не е v6 333 коня, ами е и i4 252 ама...в крайна сметка гледам да минимизирам евентуални последващи щети от закупена кола за немалко пари и незнайна история, та ще се разходя в Събота до София да я погледна и да видим, прочетох позитивни мнения във форума за колите от премиум селекшън та ще видим накрая какво ще излезе
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Не съм сигурем, че AirMatic се предлага за Ц класа, топ окачването за Ц клас е Dynamic Body Control, което няма нищо общо с AirMatic
Тази решетка е от facelift-a на модела
Тази решетка е от facelift-a на модела
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Don_Diego написа:Не съм сигурем, че AirMatic се предлага за Ц класа, топ окачването за Ц клас е Dynamic Body Control, което няма нищо общо с AirMatic
Тази решетка е от facelift-a на модела
От W205 мисле го имаше опция .
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Има въздушно със сигурност за 205.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Тука има, тука нЕма
Сега специално се рових в конфигуратора за Германия - топ окачването там е Dynamic Body Control. В тукашния сайт пишат, че има опция и за Air Body Control
Попринцип съм склонен да вярвам, че го има защото Мерцедес единствени ти дават опция да сложиш абсолютно всички екстри дори на най-малкия двигател за съответния модел, без да трябва да сложиш още един куп неща
Сега специално се рових в конфигуратора за Германия - топ окачването там е Dynamic Body Control. В тукашния сайт пишат, че има опция и за Air Body Control
Попринцип съм склонен да вярвам, че го има защото Мерцедес единствени ти дават опция да сложиш абсолютно всички екстри дори на най-малкия двигател за съответния модел, без да трябва да сложиш още един куп неща
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Аз съм с GC 440i, да ти кажа не е някакъв изтребител, така че мога да си представя какво ще е с 4 цил миксер. Ако не търсиш фейслифт, по-добре погледни за 435i.chefoto написа:И съвсем в страни от темата за мерцедеса, съвсем случайно попаднах на 4-ка гран купе в ауто бавария, говорих с хората по телефона, от бмв премиум селекшън е колата, 3.0 версията, 2 години гаранция дават - вярно, не е v6 333 коня, ами е и i4 252 ама...в крайна сметка гледам да минимизирам евентуални последващи щети от закупена кола за немалко пари и незнайна история, та ще се разходя в Събота до София да я погледна и да видим, прочетох позитивни мнения във форума за колите от премиум селекшън та ще видим накрая какво ще излезе
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна Dextuar на 14 Окт 2020, 14:23, променена общо 1 път
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
тоз на обявата е удрян отзад... само да споделя.
а канадците не са давени- американките са давени (но хубавото е, че си им личи)... и 99% от вноса от канада или америка са тотални застрахователни щети така или иначе
а канадците не са давени- американките са давени (но хубавото е, че си им личи)... и 99% от вноса от канада или америка са тотални застрахователни щети така или иначе
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
alx написа:тоз на обявата е удрян отзад... само да споделя.
а канадците не са давени- американките са давени (но хубавото е, че си им личи)... и 99% от вноса от канада или америка са тотални застрахователни щети така или иначе
Това да го кажеш през 2015, ок, ама 2020 сме та как беше
Да, добре
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Какво се е случило в последните 5 години, при вноса на Америка? Да не ги дават за без пари, прави и здрави, за да могат българчетата да правят горници и да ги внасят?
Последно миналата година гледахме една Мазда 6 внос от САЩ, уж перфектна кълняха се, с 100 зора дадоха вина и след 1 час се оказа тоталка участвала във верижна катастрофа, удряна отпред и отзад, не, че сме очаквали друго.
Иначе на хартия беше 2-3 годишна много малко км и т.н. свети. Уж била леко ударена и правена там, те всички са леко ударени и бракувани, там са малоумни и плащат като попове, за да има кой да внася у нас.
Последно миналата година гледахме една Мазда 6 внос от САЩ, уж перфектна кълняха се, с 100 зора дадоха вина и след 1 час се оказа тоталка участвала във верижна катастрофа, удряна отпред и отзад, не, че сме очаквали друго.
Иначе на хартия беше 2-3 годишна много малко км и т.н. свети. Уж била леко ударена и правена там, те всички са леко ударени и бракувани, там са малоумни и плащат като попове, за да има кой да внася у нас.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
По-скоро схема може да има, ако е удара е лек, пък по документи е минала тоталка. Иначе голяма далавера със здравите няма. 5-15% да са надолу.
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
ivanski_2 написа:alx написа:тоз на обявата е удрян отзад... само да споделя.
а канадците не са давени- американките са давени (но хубавото е, че си им личи)... и 99% от вноса от канада или америка са тотални застрахователни щети така или иначе
Това да го кажеш през 2015, ок, ама 2020 сме та как беше
Да, добре
обясни, ама внимавай- защото моя най- добър приятел на 1ви октомври натовари 2 големи контейнера франко варна.
колите страшно поскъпнаха както стийн-а показа графиката от манхейм. и като каза манхейм- да ти сканирам ли личния ми пропуск за манхейм тържищата? не съм ходил последната година, но го имам от 2006та и съм закупил едно трицифрено число коли сигурно...
като цяло- под 75-100к лева ли е колата почти няма финансова полза да се внася, защото не са толкова по-евтини особено в момента а и данъците и транспорта изяжда част от печалбата до степен, че не си струва усилието и нервите..
и като говориме за манхейм - ето ти малко скрийншотс дето няма да ги намериш никъде из нета щото това е вътрешна професионална информация за дилъри
edit: чакай да ти развия цифрите в случая да не съм голословен: купваш си от менхайм един ц400 на 70к мили за $22500 (има един продаден на 10/8/20 от таблицата дето съм я пост-нал). в добро състояние е (4.3 е почти отлично по 5-то балната система)... плащаш $500 тръжна такса, плащаш още $750 да го транспортираш до терминала, още $3000 за контейнер, станаха $26750 франко варна- 44560 лева. понеже е внос извън европейския съюз смятай още 20% отгоре ддс на 22500 (оригиналната цена) - $4500 или 7500 лева... станаха 49060 лева... мито 10% и акзиц 22% общо още 32% и станаха 64760 лева... къде е печалбата? и това е най- ниската цена на покупка- от търг отворен само за дилъри.... хайде, ще набуташ две коли в контейнера и франко ротердам .. да ти е транспорта $1000 и от там ще платиш символична сума на някой младеж да я докара на собствен ход до родината... ама пак цифрите не излизат...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна alx на 14 Окт 2020, 17:36, променена общо 4 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ивайло Димов