За самолетите

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1754
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от BMW_POWER » 14 Ное 2021, 18:42

Едно време лудите си стояха по заведенията, сега им дават трибуна

На фона на полско-белоруската миграционна криза ЕС обмисля налагането на санкции срещу “Аерофлот”. Според представители на Съюза Русия помага на Беларус да транспортира мигранти от Близкия изток до полската граница. Доколко тези твърдения са обосновани и как Русия да отговори на вълната санкции?

Европейският съюз обмисля възможността за налагане на санкции срещу “Аерофлот” и “Турските Авиолинии” заради ситуацията на полско-белоруската граница. Според американската агенция “Блумбърг” Европейският съюз смята, че тези компании се занимават с транспортиране на мигранти от Близкия изток до Минск, които след това се опитват да преминат границата с Полша. По-рано във вторник германският таблоид “Билд”, позовавайки се на службите за сигурност, съобщи, че президентът Александър Лукашенко с помощта на главите на Русия и Турция специално докарва мигранти в Беларус, за да ги докара незаконно до Полша и Литва. Варшава обяви и наличието на данни за участието на “Аерофлот” в миграционната криза на полско-белоруската граница.

В отговор руското външно министерство осъди желанието на ЕС „да се хване тоягата на санкциите“, вместо да води диалог с конкретни държави по съществуващи проблеми, а Съветът на федерацията позволи в случай че ЕС и САЩ наложат санкции срещу “Аерофлот”, небето над Русия да се затвори за западните авиокомпании.

Самата компания отрече информация за участието си в превоза на мигранти. Аерофлот не извършва редовни и чартърни полети до градове в Ирак и Сирия, както и полети по маршрута Истанбул - Минск. Освен това “Аерофлот” може да предприеме съдебни действия след публикацията на “Блумбърг”. Турският външен министър Мевлют Чавушоглу по време на телефонни разговори с полския си колега Збигнев Рау също отхвърли обвиненията за участие на страната в транспортирането на мигранти до Беларус.

Ръководителят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен заяви, че Европейският съюз и САЩ възнамеряват да разширят санкциите, наложени по-рано срещу Беларус, като физически и юридически лица ще станат обект на ограничения. Освен това САЩ обещаха да „окажат натиск“ върху Беларус за подкопаване на сигурността в Европа и използване на мигрантите „като оръжие“. След това САЩ и ЕС се договориха да разширят санкциите срещу Беларус.

В същото време руският посланик във Великобритания Андрей Келин изрази увереност, че проблемът с миграционната криза на границата на Беларус с Европейския съюз е раздут. Дипломатът припомни, че ЕС е предпочел да плати на Анкара за задържане на мигранти в Турция. Тогава тази сделка струваше на Европа 6 милиарда евро.

В сряда изпълняващият длъжността германски канцлер Ангела Меркел поиска от руския президент да се намеси в ситуацията с мигрантите. В отговор обаче Кремъл „предложи да се организира обсъждане на проблемите, възникнали при преките контакти на представители на страните-членки на ЕС с Минск“.

Европейският съюз е парализиран и извън себе си от ярост, казва германският политически анализатор Александър Рар. Според него Европа не може да приеме бежанци от Беларус, защото това ще се превърне в победа за Лукашенко, ще отвори пътя за масова миграция към ЕС и ще провокира нарастване на радикални антимигрантски настроения, което неминуемо ще се отрази на резултатите от изборите в различни държави.

ЕС също не може да изгради нова "желязна завеса" на полската граница, но по морални причини. „Това ще подкопае либералната система и либералните норми в Европа, укрепвайки десните партии в ЕС“, добавя Рар.

„ЕС също не може да преговаря с Лукашенко. Все пак ЕС не го признава, а признава Тихановская. ЕС смята за под своето достойнство да плати на Лукашенко, за да ограничи бежанския поток, какъвто беше случаят с Ердоган. Следователно конфликтът тепърва предстои“, казва Рар.

Що се отнася до възможните санкции на ЕС срещу “Аерофлот”, те са абсурдни, коментира авиационният експерт Роман Гусаров. „Руската авиокомпания не лети между Истанбул и Минск. Според замисъла на нашите „европейски партньори“ „Аерофлот“ трябва първо да премести мигрантите в Русия, а след това да ги достави в Беларус. Но тогава нека Полша пуска мигрантите и да търси руска виза в паспортите им. И едва тогава ЕС да отправя всякакви обвинения. Ако има основания, разбира се “, добави източникът.

Според него ЕС се опитва да засили санкционния натиск върху Минск. „Европа е изчерпала ресурсите си в санкциите, сега иска да окаже натиск върху белоруската страна чрез своите партньори, по-специално чрез Москва“, обясни анализаторът. “И гордостта не позволява на Европейския съюз да преговаря директно с Лукашенко. В резултат на това ЕС прибягва до информационно изнудване”, допълва той.

Специалистът припомни, че “Аерофлот” лети до Европа на базата на междуправителствени споразумения с всяка от страните от ЕС, както и на базата на споразумения с Брюксел. „Тези споразумения се основават на принципа на паритета. Следователно всякакви ограничения за полети на руска авиокомпания до която и да е от страните от ЕС автоматично въвеждат симетрични ограничения за полети до Русия “, подчертава Гусаров.

Експертът добави, че Москва има още един мощен инструмент за отговор на потенциални ограничения на ЕС. „Огромен брой транзитни маршрути на европейски и американски авиокомпании до Китай, Сингапур, Малайзия и други страни минават през руска територия. Всички тези маршрути се експлоатират с компенсация, изплащана на руската страна - т.нар. „роялти“ - за факта, че не се използват от “Аерофлот”. В случай, че бъдат наложени санкции на ЕС, Русия може да затвори всички тези коридори за Европа и Съединените щати “, признава източникът.

„Но това ще промени целия пазар на въздушния транспорт: Западът ще претърпи огромни загуби поради необходимостта да лети над нашата територия. Освен това веднага ще надуе цените на самолетните билети, което ще удари обикновените американски и европейски пътници “, прогнозира анализаторът.

„Съобщенията за санкциите все пак могат да се разглеждат като средство за психологически натиск от Брюксел върху Москва. Те искат Русия да повлияе на Лукашенко. Но позицията на Москва тук е абсолютно ясна: самият ЕС трябва да намери общ език с Минск “, каза Станислав Ткаченко, професор от катедрата по европеистика във Факултета по международни отношения на Санкт Петербургския държавен университет, експерт от Валдайския клуб.

„Струва ми се, че Брюксел и Варшава в крайна сметка ще влязат в пряк диалог с Лукашенко. Те нямат друг начин да решат проблемите с мигрантите. И общественото мнение в Европа сега е да порицае онези, които спират мигрантите на границата на Беларус и Полша “, добави политологът.

„Въпреки това ЕС няма да се откаже от санкциите. Най-вероятно могат да бъдат въведени ограничения срещу няколко ръководители на авиокомпании. Но нищо повече. Определено няма да има ограничения за полетите между Русия и Запада, в противен случай това ще доведе до унищожаване на целия авиационен пазар“, обобщава Ткаченко.


https://pogled.info/svetoven/russia/izn ... fP8kQbNx4M

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: За самолетите

Мнение от EBEEMVACIA » 01 Дек 2021, 19:29

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: За самолетите

Мнение от hell's angel » 01 Дек 2021, 19:54

Не знам дали има по света по-нелепа история от тази .... заеби, егати дебилите ... :shock:
Ubi dubium, ibi libertas

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: За самолетите

Мнение от EBEEMVACIA » 01 Дек 2021, 22:01

hell's angel написа:Не знам дали има по света по-нелепа история от тази .... заеби, егати дебилите ... :shock:

дръж ми шапката -

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0 ... 0%B2%D0%B5

Согласно заключению специальной комиссии, причиной катастрофы стало преступное пренебрежение правилами безопасности полётов — ещё во время предполётной подготовки перед вылетом в Куйбышев КВС поспорил со вторым пилотом, что сможет посадить самолёт «вслепую» (по одним показаниям приборов). В 15:31, перед началом захода на посадку, командир закрыл обзорные окна кабины со своей стороны шторкой слепого полёта и повёл лайнер на посадку; второй пилот, штурман и бортмеханик не препятствовали его действиям.

В итоге к взлётной полосе самолёт подошёл выше глиссады и со слишком большими вертикальной и горизонтальной скоростями. На высоте принятия решения об уходе на второй круг КВС продолжил заход на посадку за шторкой (кроме того, вплоть до столкновения с ВПП второй пилот вообще не управлял самолётом). За 1 секунду до приземления командир дал бортмеханику команду открыть шторку, но тот не успел её выполнить, а второй пилот не принял мер по выравниванию самолёта и потом запоздало взял штурвал «на себя».
Суд
Командир рейса 6502 Александр Клюев был приговорён судом к 15 годам лишения свободы. После пересмотра дела срок уменьшили до 6 лет, которые он полностью отсидел, выйдя на свободу в 1994 году.
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: За самолетите

Мнение от EBEEMVACIA » 01 Дек 2021, 22:22

по вине экипажа:

07.1980 - Ту-154 в Алма-Аты;
02.1981 - Ту-104 под Ленинградом;
06.1981 - Ил-14 под Иркутском;
08.1981 - Ан-24 и Ту-16К столкновение в воздухе гражданского борта и стратегического ракетоносца в Амурской области;
09.1981 - Як-40 и вертолет Ми-8 (столкновение в воздухе);
11.1981 - Ту-154 в Норильске;
06.1982 - Як-42 под Гомелем;
07.1982 - Ил-62 под Москвой;
05.1983 - Ан-26 на Камчатке;
08.1983 - Ту-134 под Алма-Аты;
12.1983 - Ан-24 под Архангельском;
01.1984 - большой вертолет Ми-6А в ХМАО;
10.1984 - Ту-154 в Омске;
12.1984 - Ту-154 под Красноярском;
05.1985 - Ту-134 и Ан-26 (столкновение в воздухе);
07.1985 - Ту-154 в Ташкенте;
10.1986 - Ту-134 под Куйбышевым (ныне Самара);
12.1988 - Ил-76 под Ленинаканом (Армения);
10.1989 - Ан-26 на Камчатке;
11.1989 - Ан-24 под Пермью;
08.1990 - Як-40 в Нагорном Карабахе;
03.1991 - Ан-24 в Узбекистане;
11.1991 - Ан-24 в Татарстане;
11.1991 - Як-40 в Дагестане.
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: За самолетите

Мнение от EBEEMVACIA » 01 Дек 2021, 22:55

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0 ... 1%81%D0%B5

https://www.youtube.com/watch?v=PhO-87wwLJs

при выпуске шасси не загорелась лампочка-индикатор выпуска передней стойки шасси. Экипаж прекратил заход, и по команде авиадиспетчера занял высоту 2000 футов (660 метров), направившись в зону ожидания; автопилот при этом был включён в режиме держания высоты.

На самом деле передняя стойка шасси выпустилась нормально, а её лампочка-индикатор просто перегорела. Но в Eastern Air Lines это был уже не первый подобный случай (не загоралась лампочка-индикатор), и все 3 пилота занялись извлечением лампочки из пульта и её проверкой. Во время этой процедуры КВС довольно сильно задел штурвал, и это привело к отключению автопилота. Лайнер начал снижение, но извлечение лампочки из пульта в полёте настолько отвлекло внимание, что никто в кабине экипажа не обратил внимание на то, что автопилот отключён, а самолёт медленно снижается. Бортинженер и главный инженер по очереди спускались в нишу самолёта, чтобы увидеть, выпустилось передняя стойка шасси или нет, но ни тот, ни другой ничего не смогли разглядеть.

Только в последний момент второй пилот спросил: Мы ведь всё ещё на двух тысячах футов, так?. КВС воскликнул: Эй, что происходит? и дёрнул штурвал на себя, но было уже слишком поздно. В 23:42 EST рейс EAL 401 на скорости 365 км/ч врезался в болото Эверглейдс
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: За самолетите

Мнение от EBEEMVACIA » 01 Дек 2021, 23:16

шапки долу :yes: https://www.youtube.com/watch?v=Pj2bj2MdDKs

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0 ... 0%BB%D0%B8

На высоте 12 000 метров прозвучал сигнал, предупреждающий о низком давлении в топливной системе двигателя №1 (левого). Бортовой компьютер показывал, что авиатоплива более чем достаточно, но его показания, как затем выяснилось, были основаны на введённой в него ошибочной информации. Оба пилота решили, что неисправен топливный насос, и отключили его. Поскольку баки расположены над двигателями, под действием силы тяжести авиатопливо должно было поступать в двигатели без насосов (самотёком). Но через несколько минут прозвучал аналогичный сигнал двигателя №2 (правого), и пилоты решили изменить курс на Виннипег (ближайший подходящий аэропорт). Несколько секунд спустя двигатель №1 отключился, и пилоты начали готовиться к посадке на одном двигателе.

Пока пилоты пытались запустить двигатель №1 и вели переговоры с Виннипегом, снова прозвучал акустический сигнал отказа двигателя, сопровождавшийся другим дополнительным звуковым сигналом — длинным ударным звуком «бом-м-м». Оба пилота услышали этот звук впервые, так как ранее при их работе на авиатренажёрах он не звучал. Это был сигнал «ОТКАЗ ВСЕХ ДВИГАТЕЛЕЙ» (у данного типа самолёта — двух). Самолёт остался без электроэнергии, и большинство табло приборов на панели погасло. К этому моменту самолёт уже снизился до 8500 метров, направляясь к Виннипегу.

Boeing 767 получает электричество от генераторов, приводимых в движение двигателями. Отключение обоих двигателей привело к обесточиванию электросистемы самолёта; в распоряжении пилотов остались только резервные приборы, автономно запитанные от бортового аккумулятора, в том числе и бортовая радиостанция. Ситуация усугублялась тем, что пилоты оказались без очень важного прибора — вариометра, измеряющего вертикальную скорость; кроме того, упало давление в гидросистеме, поскольку гидронасосы также приводились в движение двигателями. Автоматически выпустилась аварийная турбина, приводимая в действие набегающим потоком воздуха. Теоретически, генерируемого ею электричества должно быть достаточно для того, чтобы самолёт сохранил управляемость при посадке[5].
Посадка в Гимли

Командир управлял самолётом, а второй пилот попытался отыскать в аварийной инструкции раздел о пилотировании самолёта без двигателей, но такого раздела не было. КВС имел опыт полёта на планёрах, вследствие чего он владел приёмами пилотирования, которые пилоты больших самолётов не используют. При снижении выдерживалась скорость 407 км/ч; по предположению пилотов, это была оптимальная скорость планирования. Второй пилот стал вычислять, долетят ли они до Виннипега. Он использовал показания резервного механического высотомера для определения высоты, а пройденное расстояние ему сообщал авиадиспетчер Виннипега, определяя его по перемещению отметки самолёта на радаре. Рейс 143 снизился на 1500 метров, пролетев 19 километров, то есть аэродинамическое качество составляло примерно 12. Диспетчер и второй пилот пришли к выводу, что высоты не хватит для планирования до Виннипега.

В итоге в качестве места посадки второй пилот выбрал авиабазу Гимли, на которой он раньше служил. Он не знал, что база к тому времени была закрыта, а взлётно-посадочная полоса №32L, на которую они решили приземлиться, была переделана в трассу для автомобильных гонок, и посередине неё был поставлен разделительный барьер. В тот день там проводился «семейный праздник» местного автоклуба, на бывшей ВПП проводились гонки и было много людей. В начинающихся сумерках взлётная полоса была подсвечена огнями.

Аварийная турбина не обеспечивала достаточного давления в гидравлической системе для штатного выпуска шасси, поэтому пилоты попытались выпустить шасси аварийно. Основные стойки шасси (под обоими крыльями) выпустились нормально, а носовая стойка также выпустилась, но при этом не встала на замки.

Незадолго до посадки КВС понял, что имеется избыток высоты и скорости. Для того чтобы снизиться без увеличения скорости, он выполнил манёвр, нетипичный для больших самолётов — скольжение на крыло (пилот нажимает левую педаль и поворачивает штурвал вправо или наоборот, при этом самолёт быстро теряет скорость и высоту). Однако этот манёвр уменьшил скорость вращения аварийной турбины, и давление в гидросистеме управления упало ещё сильнее. Командир смог вывести лайнер из манёвра практически в последний момент.

Когда колёса шасси коснулись ВПП, КВС начал тормозить, покрышки перегрелись, аварийные клапаны выпустили из них воздух, незафиксировавшаяся стойка носового шасси сложилась, носовая часть лайнера коснулась бетона, гондола двигателя №2 зацепила землю. Люди, находившиеся на полосе, успели покинуть её, и командиру не пришлось отворачивать самолёт. Лайнер остановился менее чем в 30 метрах от людей.

В носовой части самолёта начался небольшой пожар, и была отдана команда начать эвакуацию пассажиров. Из-за того, что хвостовая часть была поднята, наклон надувного трапа в заднем аварийном выходе был слишком большим; 10 пассажиров получили лёгкие травмы, но серьёзно никто не пострадал. Пожар вскоре был потушен силами автолюбителей с ручными огнетушителями
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: За самолетите

Мнение от Kroki » 02 Дек 2021, 10:05

Имаше една поредица за българските самолетни катастрофи преди вреем и беше много интересна.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: BMW factory in Dingolfing
Пол: Мъж
Кара: рожден ден
Мечтае да кара: Apassionata
Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

Re: За самолетите

Мнение от EBEEMVACIA » 03 Дек 2021, 10:39

навремето сп.криле-имат форум ги пускаше за нашите....

А СЕГА ВСИЧКИ вижте рашките колко са яки.........
https://youtu.be/wZtu1KCfnWg
:bang: :dummy: :dummy: :ranting: :bowdown:

а,при нас е....мани,мани-
http://www.airgroup2000.com/forum/viewt ... p?t=229807
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1754
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от BMW_POWER » 20 Яну 2022, 4:30

Колко ли са и платили на тая кака?


Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: За самолетите

Мнение от Top Gun Maverick » 20 Яну 2022, 8:10

Пък може и просто да са я насложили компютърно там?
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: За самолетите

Мнение от Jordana » 20 Яну 2022, 8:18

Колко да са и платили ....като на мажоретка колко да са и платили .. :mhihi:
https://www.youtube.com/watch?v=4JfuwuDqjag
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1754
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от BMW_POWER » 20 Яну 2022, 13:58

Top Gun Maverick написа:Пък може и просто да са я насложили компютърно там?


Аз по детски вярвам :ok: Имам едно приятелче, дето с това си вади хляба. Част от екипа, дето взе Оскар за ефекти във филма Гравити със Сандра Бълок

Изображение

Виждал съм му снимки с наградата, ама както и да е. Той като качи снимки във фейса, къде е ходил и аз винаги ги бъзикам, че знам какво работи :mhihi: :mhihi: :mhihi: Луд моторджия, обиколи Северна Америка с мотор....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 20 Яну 2022, 16:18

Дежурните всичко знаещи пак са се изказали и за каката от рекламата на Емирейтс :mhihi: :mhihi:
Сложили са я, някой пъпчив програмист е направил рекламата за най-много ден..


Малко по въпроса дали е сложена и как.

След качването с асансьор до 160етаж, са изкачвали стъпалата до самият връх в продължение на час .

Жената-Никол Смит-Лудвиг, професионален инструктор по парашутизъм с униформата на стюардеса е била “закопчана” за прът , който е част от конструкцията, А380-та е минала 11 пъти, това за първата реклама докато направят добро видео и т.н.

https://www.emirates.com/media-centre/w ... in-common/

https://www.khaleejtimes.com/news/emira ... d-ad-shoot

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: За самолетите

Мнение от Jordana » 20 Яну 2022, 16:51

Гуглил си и или си бил в екипа на емиратите ? :shock:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook