Обсъждане на автокъщи
Модератор: Общи модератори
Re: Обсъждане на автокъщи
alx написа:Връзкар не знам. Но купувах лъскава кола- това е истина. Но пък без да ги питам ми казаха каквото написах по- горе и го бяха изпълнили. Говориме за оторизиран дилър на лъскава марка в София. Може просто дс съм бил късметлия. Дойде с нови гуми и накладки за около 3500- 4000 лева и ми казаха, че това им е практика.
А в Щатите това е абсолютно задължително- дори Ауди всичките коли които им ги връщат от оперативен лизинг ги пращат на търговете с нови гуми и накладки.... но тука говориме за родината ...
Връзкар, аз пък знам. Направи намек за марката и града. Така поне ще има една добра дума за някого в този форум. Напоследък е такъв плювалник, че не ми се говори.
Тук също сменят гуми, дискове и накладки
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Обсъждане на автокъщи
Моджо написа:1. Брат ми работи към Метро, фиестите ги сменят на 3 години. Ся там вероятно има корпоративна уговорка с МотоПфое.
2. Пежа 308 веднага след гаранцията, на по 120 - 140 000 км от Сфа ги оцениха на по 3000 лв. Ха ха.
3. В еуратек е същото дърво.
Като на 2 и 3 идеята е била точно да вземем следващите, а тия да са вноска по лизинга. Дръжки ле.
Мисля, че почти всички фирми, които си сменят колите на 3-4 години ги придобиват на оперативен лизинг или нещо такова.
Това е следната схема, взима се кола , да кажем, че колата струва 30000 лева като нова, на оперативен лизинг се гледа остатъчната стойност след връщане на колата. Примерно след 4 години от компанията, която продава автомобила предлага схема, при която ще си вземе автомобила на остатъчна стойност 15000 лева. За останалите 15000 лева фирмата, която взима автомобила плаща тези пари на месечни вноски. На края връща автомобила на до определени километри, примерно до 120 000 км. и с това се приключва.
Вече почти никоя фирма, която по принцип си сменя автомобилите на 3-4 години не взима автомобилите на 100% плащане или придобиване след лизинга.
Играта е да се разбереш с дилъра на възможно по-голяма остатъчна цена и съответно по-малки вноски.
Тея с тези пежа 308, ако са били собственици, пускат ги на пазара или на остатъчна цена на служителите си и с това се приключва.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
alx написа:Връзкар не знам. Но купувах лъскава кола- това е истина. Но пък без да ги питам ми казаха каквото написах по- горе и го бяха изпълнили. Говориме за оторизиран дилър на лъскава марка в София. Може просто дс съм бил късметлия. Дойде с нови гуми и накладки за около 3500- 4000 лева и ми казаха, че това им е практика. .
По-скоро тази е била с нови и са те лъзнали, че това им е практика. Сменят се само неща, които са за спешна смяна - на тази просто са били много заминали спирачките. Ако има нещо потрошено по окачването, също сменят. От писаното във форума, предполагам, че си взел Мерцедес или БМВ. При нас по-скоро може да вземеш някое демо със свирещи накладки, видяло много за краткия му живот Няма такава практика за нови спирачки.
Re: Обсъждане на автокъщи
Е.Димитров написа:Играта е да се разбереш с дилъра на възможно по-голяма остатъчна цена и съответно по-малки вноски.
По тая схема има хора дето карат сериозни спортни тупалки за служебни Не е лош вариант, трябва просто да попаднеш на печен търговец. Реално теб не те интересува какво ще става с колата като я върнеш, така че ю
В други новини, днес звъннаха от Мото Пфое да ми обявят, че нямат интерес към колата заради произхода й - внос е от Щатите. Състоянието, екстрите и реалните километри не ги интересували. Тъпа история. Предложиха ми да я оставя на паркинга им и да я пуснат по сайтовете да я продават срещу 7% комисионна
TNT написа:То с 40% прИмоция в мобилето пак ще е бързо
Чудя се дали няма да постигне обратния ефект - да се съмняват хората, че има нещо на колата и затова цената е толкова ниска
Всеки си плаща за всички грешки ...
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
Това с оперативния лизинг е супер разпространено, ама на запад, където може да се взима и от физически лица. Също така има и кой да ти гарантира смислена остатъчна. Щото тука като ти кажат 20% за премиумка на 3 години е несериозно. А спортните служебни тупалки се взимат на оперативен, щото цялата вноска минава за разход и се взима ДДС-то.
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Обсъждане на автокъщи
TNT написа:Това с оперативния лизинг е супер разпространено, ама на запад, където може да се взима и от физически лица. Също така има и кой да ти гарантира смислена остатъчна. Щото тука като ти кажат 20% за премиумка на 3 години е несериозно. А спортните служебни тупалки се взимат на оперативен, щото цялата вноска минава за разход и се взима ДДС-то.
За каква остатъчна става въпрос?Дилърът си е направил сметка какви пари ще вземе от теб за оперативния лизинг и за колко би могъл да я продаде повторно пак след 3 год.Смисълът на оперативния лизинг е , че вземаш чисто нова кола под наем.Плащаш си само горивото,ВСИЧКО друго е включено в месечната вноска Караш 3 год. или 100к км. (примерно) и връщаш.Не те еве за ремонти,обслужване и т.н.Както правилно си отбелязал цялата вноска минава за разход и се ползва данъчен кредит.
После тая кола дилърът пак я продава и всички са щастливи.С малко късмет и връзки можеш да попаднеш на свестни коли ако си готов да преглътнеш,че са постнички и са от "плебейски" марки.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Обсъждане на автокъщи
Е.Димитров написа:Моджо написа:1. Брат ми работи към Метро, фиестите ги сменят на 3 години. Ся там вероятно има корпоративна уговорка с МотоПфое.
2. Пежа 308 веднага след гаранцията, на по 120 - 140 000 км от Сфа ги оцениха на по 3000 лв. Ха ха.
3. В еуратек е същото дърво.
Като на 2 и 3 идеята е била точно да вземем следващите, а тия да са вноска по лизинга. Дръжки ле.
Мисля, че почти всички фирми, които си сменят колите на 3-4 години ги придобиват на оперативен лизинг или нещо такова.
Това е следната схема, взима се кола , да кажем, че колата струва 30000 лева като нова, на оперативен лизинг се гледа остатъчната стойност след връщане на колата. Примерно след 4 години от компанията, която продава автомобила предлага схема, при която ще си вземе автомобила на остатъчна стойност 15000 лева. За останалите 15000 лева фирмата, която взима автомобила плаща тези пари на месечни вноски. На края връща автомобила на до определени километри, примерно до 120 000 км. и с това се приключва.
Вече почти никоя фирма, която по принцип си сменя автомобилите на 3-4 години не взима автомобилите на 100% плащане или придобиване след лизинга.
Играта е да се разбереш с дилъра на възможно по-голяма остатъчна цена и съответно по-малки вноски.
Тея с тези пежа 308, ако са били собственици, пускат ги на пазара или на остатъчна цена на служителите си и с това се приключва.
Е така де, ама щото приказката беше как дилъра давал хубава цена. Дава дръжки. Кола, която ако я пуснеш за 10000 ще те питат що е толкова евтина и какво и има, той я оценява на 3000..айде моля.
Сегашните ни 308-ци са на оперативен. Фирмата не може да ги придобие, но аз примерно като физическо лице мога по остатъчна стойност след приключване на оперативния:)
Хм,хм...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Обсъждане на автокъщи
Моджо написа:
Е така де, ама щото приказката беше как дилъра давал хубава цена. Дава дръжки. Кола, която ако я пуснеш за 10000 ще те питат що е толкова евтина и какво и има, той я оценява на 3000..айде моля.
Сегашните ни 308-ци са на оперативен. Фирмата не може да ги придобие, но аз примерно като физическо лице мога по остатъчна стойност след приключване на оперативния:)
О, това придобиване на "остатъчна стойност" го гледам всеки 3 години.
Преди имахме гоУф 6 със всички възможни екстри, въобще не беше постен, DSG скорости, всякакви екстри и високо ниво на оборудване.
Когато дойде финала и ги върнахме, тея от лизинга или дилъра , не си спомням кой беше, такова число определи, че толкова си беше колата по принцип. Единствената далавера беше, че си я карал ти и си я познаваш.
После следващата, пак автомат (само такива караме) всякакви екстри и накрая 300 лева по-евтино, от това, което ще искат на паркинга пред дилърството.
Единствената далавера беше преди няколко години, когато сменяхме колите и тази, дето я карах, а тя беше на 40к километра ми я дадоха на остатъчна счетоводна стойност и така с кола на 4 години я взех за 3000 лева , но фирмата беше собственик.
Re: Обсъждане на автокъщи
Е.Димитров написа:О, това придобиване на "остатъчна стойност" го гледам всеки 3 години.
остатъчната стойност не е ли определена в момента на взимане на оперативния лизинг? и от нея се вадят дефекти (ако има такива) като връщаш колата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Обсъждане на автокъщи
alx написа:Е.Димитров написа:О, това придобиване на "остатъчна стойност" го гледам всеки 3 години.
остатъчната стойност не е ли определена в момента на взимане на оперативния лизинг? и от нея се вадят дефекти (ако има такива) като връщаш колата...
Ами когато я върнеш е оценена доста високо, добре за фирмата ползвател, но никаква далавера за купувач. Е, разбира се, има доста, които си казват "уха, това е нова кола на 3-4 години и пълно обслужване, без забележки, ще я взема, въпреки, че има аналогични на пазара за поне 30% по-евтини и с повече екстри".
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
alx написа:Е.Димитров написа:О, това придобиване на "остатъчна стойност" го гледам всеки 3 години.
остатъчната стойност не е ли определена в момента на взимане на оперативния лизинг? и от нея се вадят дефекти (ако има такива) като връщаш колата...
Точно де. И на 150к премиумка, дават ти 20-25% и се оправяш. Нищо, че след 3 години вероятно струва 40-50%. А познайте кой е напред
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Обсъждане на автокъщи
alx написа:Говориме за оторизиран дилър на лъскава марка в София. Може просто дс съм бил късметлия. Дойде с нови гуми и накладки за около 3500- 4000 лева и ми казаха, че това им е практика.
Така написано единствено за лексус се сещам Наскоро разпитвах всякакви официални дилъри за всякакви коли именно за оперативен лизинг, ама за частно/физическо лице и естествено 95% ме отсвириха или искаха 5 тона лична информация за да ми изготвят "оферта". Та единствено лексус и шкода отговориха и само лексус вкараха истинска оферта т.е. с изгодни условия. Единственото лошо при тях са ултра надутите цени.
smamf написа:Чудя се дали няма да постигне обратния ефект - да се съмняват хората, че има нещо на колата и затова цената е толкова ниска
Много народ се изучи "да вкарва" от щатите и канада и затва е предимно негативното мнение сред хората. И аз заглеждам от време на време за нещо с хеми под капака, но резултатите абсолютно винаги са "мани, мани, беги, беги" Търгашите масово вкарват горели, наводнени и т.н. яко salvage коли, оправени тук отгоре отгоре, колкото да се продадат. Тъпото е, че са се изучили и пускат обявите от името на частни лица А тези на частните лица са горе-долу на същите цени, като "редовните" коли от европа. Ако случайно пък е добра кола, примерно с доста екстри, добра година и малко км. цената е нереално надута. Аз лично видя ли нерегистрирана кола подминавам. Абе сложно е с американка/канадка
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
madafaka_donkele написа: само лексус вкараха истинска оферта т.е. с изгодни условия. Единственото лошо при тях са ултра надутите цени.
Ко каза кО ?
За американки/канадки тея Мостауто ква работа вършат ? Във фейсбук страницата им нямат нито едно лошо мнение, а това е почти мисия невъзможна за българска фирма.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Обсъждане на автокъщи
alx написа:Е.Димитров написа:О, това придобиване на "остатъчна стойност" го гледам всеки 3 години.
остатъчната стойност не е ли определена в момента на взимане на оперативния лизинг? и от нея се вадят дефекти (ако има такива) като връщаш колата...
Ами и аз така разбрах. Остават примерно още 8000 и си я купувам на толкова. То си пише в плана на колко остатъчна остава. Ша видим, старото 308 беше по-хубаво. На това му турили един телевизор ама и доста и размера му отрязали. Предпочитам да ми е широко и без телевизор.
Хм,хм...
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Обсъждане на автокъщи
Изчетох доста невярна информация от хора чули-недочули за оперативния лизинг. Него няма да го коментирам.
Колегата, който е искал Мото-Пфое да изкупи колата му. Сам си разбрал какво е дървото да продаваш американски автомобил, особено ако не е от марките със задно предаване и поне 400 коня под капака. Масово се вкарват силно ударени, наводнени и какви ли още не автомобили от там, оправят се за без пари в на Ванката сервиза и се започва търсене на сума, доста над платената и по-ниска от пазарната. Не веднъж сме играли филма с подобни автомобила, а както казват старите хора - парен каша духа. За това и ти е отказано изкупуването на автомобила. Опцията за продажба от името на клиент я е имало винаги, а нали не очакваш някой да се занимава с цялата хамалогия, да те отървава от досадници, които идват само да видят и зададат някой друг тъп въпрос, накрая да убеди някой да ти купи колата и в крайна сметка да не получи нищо?
Ако имаш въпроси съм насреща, няколко души от тук ме познават, до сега никой не ме е захранил
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
Колегата, който е искал Мото-Пфое да изкупи колата му. Сам си разбрал какво е дървото да продаваш американски автомобил, особено ако не е от марките със задно предаване и поне 400 коня под капака. Масово се вкарват силно ударени, наводнени и какви ли още не автомобили от там, оправят се за без пари в на Ванката сервиза и се започва търсене на сума, доста над платената и по-ниска от пазарната. Не веднъж сме играли филма с подобни автомобила, а както казват старите хора - парен каша духа. За това и ти е отказано изкупуването на автомобила. Опцията за продажба от името на клиент я е имало винаги, а нали не очакваш някой да се занимава с цялата хамалогия, да те отървава от досадници, които идват само да видят и зададат някой друг тъп въпрос, накрая да убеди някой да ти купи колата и в крайна сметка да не получи нищо?
Ако имаш въпроси съм насреща, няколко души от тук ме познават, до сега никой не ме е захранил
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани