Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3910
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Да, то това е ясно. Имах предвид дали има нещо с което се пръска предварително. Иначе за скоростта да, рядко подам под 140.ildivvy написа:Kroki написа:Третирате ли каските с някакъв препарат с цел по-лесното падане на насекоми? Че е някакъв ужас като покараш извънградско.
Имаш предвид след каране или? Ако е след каране - най-добре с хладка или леко топла вода! Всичко си пада за секунди! Не ги оставяй за следващия ден! Аз дори си мия визьора по време на каране, когато спираме по чешми, за зареждане и т.н., където има възможност! По време на каране нищо не те спасява! Лепят се и това е! Ако караш със скорост под 90-95км/ч не се лепят обаче. Удрят се и падат! Но тази скорост е смешна за твоя мотор...
Sent from my iPhone using Tapatalk
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Мотористите във форума!
Колеги на 30г. съм и търся оравновесено каране в пресечена местност с лек стремеж по екстремното. 2т. Избягвам като цяло били много резки, а не искам да падам или да се превъртам на всяка стръмна пътека. Досега карах ttr 250, но е стара машина, прекъсваше и беше лека борба в стръмните пътеки, но като цяло се справяхме добре. Гледам мотори с регистрация задължително и в момента в този бюджет влиза само crf 250x, но там не знам на какво ще попадна. За около 6500 в момента има една хускварна 310и. И ктм 250 ф, също от вчера Husaberg 390e, но мотор и инжекцион няма да е от най рентабилната комбинация усещам. Ямаха wr са адски скъпи и ги няма...
За милиони-няма закони.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Мотористите във форума!
Нямам опит с 2т. и факта че миришат и тровят повече ме отказва от тях, но съм отворен и на предложения все пак забелязвам, че и цената им е доста по примамлива Идеята ми е да извлека максимално удоволствие от каране в гората и по нивите, а не да си чупя главата по скоци вдигане на гуми и други подобни поне на този етап.
За милиони-няма закони.
Re: Мотористите във форума!
Имай предвид, че ендуро 2т е всичко друго, но не и рязко. Кривата е много плавна и ниските са силни. Рязък е кроса, да.
Относно инжекциона - грешно ти е мнението. Нещата, които биха създали проблем са 2-3 и се знаят - дюза, стари филтри и ТПС сензор. Плюсовете също не са кой знае колко, но като цяло е по-добре. Не бягай от инжекциона.
црф250х е страшно гаден коптор. Много висок център на тежестта и се усеща като 150кг а в същото време хич не му се тича. Имахме един в групата преди и изкара над 300 моточаса без отваряне на мотор, ама 'що ти е?
Хусварната от преди да стане 1:1 с КТМ-а ще ти е трудна с частите.
Хусаберга също.
Изискването с регистрацията те лишава от много читави варианти.
Аз препоръчвам КТМ 350, без значение в каква форма - СХФ, ХСФ, ЕХС, все е добре и за новак и за напреднал, но с регистрацията е скъпо... иначе има и по 5-6
Относно инжекциона - грешно ти е мнението. Нещата, които биха създали проблем са 2-3 и се знаят - дюза, стари филтри и ТПС сензор. Плюсовете също не са кой знае колко, но като цяло е по-добре. Не бягай от инжекциона.
црф250х е страшно гаден коптор. Много висок център на тежестта и се усеща като 150кг а в същото време хич не му се тича. Имахме един в групата преди и изкара над 300 моточаса без отваряне на мотор, ама 'що ти е?
Хусварната от преди да стане 1:1 с КТМ-а ще ти е трудна с частите.
Хусаберга също.
Изискването с регистрацията те лишава от много читави варианти.
Аз препоръчвам КТМ 350, без значение в каква форма - СХФ, ХСФ, ЕХС, все е добре и за новак и за напреднал, но с регистрацията е скъпо... иначе има и по 5-6
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Мотористите във форума!
Ще дам няколко линка на 4т. ако е удобно може ли повече информация за 2т. ендуро по какво да ги познавам предполагам фар, стартер....
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7676864132 - вижда ми се направо нова машинка, но ми изглежда хилава просто така я възприемам.
https://www.cars.bg/offer/5f313794247e6242606d38b2 - класика за всички клоня към ктм понеже гледам че са доста разпространени и най много ми харесва на вид.
https://www.cars.bg/offer/5da41796c80d83148617376e - този мотор има много тунинг по него което ме привлича и автоматичния съединител, но за части не знам как ще се оправям, този най много ми харесва, но от опита ми с колите гледам да избягвам неразпространени марки.
Сега открих и този модел фреерайд и не знам какво да си мисля за него https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3007650468
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7676864132 - вижда ми се направо нова машинка, но ми изглежда хилава просто така я възприемам.
https://www.cars.bg/offer/5f313794247e6242606d38b2 - класика за всички клоня към ктм понеже гледам че са доста разпространени и най много ми харесва на вид.
https://www.cars.bg/offer/5da41796c80d83148617376e - този мотор има много тунинг по него което ме привлича и автоматичния съединител, но за части не знам как ще се оправям, този най много ми харесва, но от опита ми с колите гледам да избягвам неразпространени марки.
Сега открих и този модел фреерайд и не знам какво да си мисля за него https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3007650468
За милиони-няма закони.
Re: Мотористите във форума!
Карам подред.
1. по какво се разпознава крос/ендуро - най-често си го пише в обявата, но отличителни белези са фар/стоп/мигачи. Често хората ги свалят, но особено при европейските марки - прозрачен резервоар, задна капла 18 вместо 19, 6 скорости. Вече разликите в окачване трудно ще ги хванеш.
2. Тая хусварна е много непопулярен модел и нямам никакви лични впечатления от нея, но следващия модел вече е много популярен и е 1:1 с КТМ, та ако е хусварна - гледай него.
3. Тоя КТМ е от старите модели и цената му е суууупер висока. Гледай от 2011 нататък, те са инжекциони, по-старите са карбуратори.
4. Хусаберга е супер, но имай предвид, че е видял доста търкаляне. Мусове, реклуз и перка говори за аматьор в силна група
5. Фрийрайда въобще не го и гледай, то е за други цели. Фрийрайда е между траял и ендуро. Карал съм веднъж едно 250 2т направено на 300 и е ужас. Ниско, малко, предницата му май беше от 85. За други цели е просто...
Имай предвид, че разликата между мотор който изглежда все едно го е довлякла реката и такъв ''пуканка'' на снимки е около 140лв за нови лепенки, добро почистване и привързване тук-там на разни неща, за да е топ на снимка.
Та това, че някой изглежда много лъскав далеч не означава, че не са му за смяна всички лагери по окачване и гуми, което вече е 5-600лв, примерно.
Доста елементарна техника е и за технически подготвен човек не е трудно да се хванат нещата.
Големите автоголове са при 2т когато е надран цилиндъра, 'щото няма хващане на момента и е скъпо.
1. по какво се разпознава крос/ендуро - най-често си го пише в обявата, но отличителни белези са фар/стоп/мигачи. Често хората ги свалят, но особено при европейските марки - прозрачен резервоар, задна капла 18 вместо 19, 6 скорости. Вече разликите в окачване трудно ще ги хванеш.
2. Тая хусварна е много непопулярен модел и нямам никакви лични впечатления от нея, но следващия модел вече е много популярен и е 1:1 с КТМ, та ако е хусварна - гледай него.
3. Тоя КТМ е от старите модели и цената му е суууупер висока. Гледай от 2011 нататък, те са инжекциони, по-старите са карбуратори.
4. Хусаберга е супер, но имай предвид, че е видял доста търкаляне. Мусове, реклуз и перка говори за аматьор в силна група
5. Фрийрайда въобще не го и гледай, то е за други цели. Фрийрайда е между траял и ендуро. Карал съм веднъж едно 250 2т направено на 300 и е ужас. Ниско, малко, предницата му май беше от 85. За други цели е просто...
Имай предвид, че разликата между мотор който изглежда все едно го е довлякла реката и такъв ''пуканка'' на снимки е около 140лв за нови лепенки, добро почистване и привързване тук-там на разни неща, за да е топ на снимка.
Та това, че някой изглежда много лъскав далеч не означава, че не са му за смяна всички лагери по окачване и гуми, което вече е 5-600лв, примерно.
Доста елементарна техника е и за технически подготвен човек не е трудно да се хванат нещата.
Големите автоголове са при 2т когато е надран цилиндъра, 'щото няма хващане на момента и е скъпо.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Мотористите във форума!
Колега би ли било удобно да прегледаш обявите и да постнеш няколко линка, кое на теб ти хваща окото, ако взема нещо под 5 ще е добре за мен да не се насилвам, като цяло за 2т. ме поуспокои искаше ми се да не тровя след мен, но в крайна сметка и това е вариант даже все гледам ето това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=gxt0sg
За милиони-няма закони.
Re: Мотористите във форума!
Няма проблем
Като имай предвид, че гледаме снимки, на живо може да е гром и лом.
Нещо друго, което не сме коментирали - разход на гориво.
При 2т е огромен и проблемът не е в парите, а че при целодневни разходки тези с 2т от групата носят в раниците по две двулитрови шишета от кока-кола с предварително смесен бензин с масло и отделно от това малка тубичка с масло ако слезем до бензиностанция следобеда.
Мен това ме накара да мина от 2т на 4т.
С моето хсф350 и голям резервоар зареждам и обикновено ми стига, че и остава, та преливам и на 450 кросовете в края на деня да се приберем.
Ще погледна малко обяви довечера, да видим какво се продава из страната
Като имай предвид, че гледаме снимки, на живо може да е гром и лом.
Нещо друго, което не сме коментирали - разход на гориво.
При 2т е огромен и проблемът не е в парите, а че при целодневни разходки тези с 2т от групата носят в раниците по две двулитрови шишета от кока-кола с предварително смесен бензин с масло и отделно от това малка тубичка с масло ако слезем до бензиностанция следобеда.
Мен това ме накара да мина от 2т на 4т.
С моето хсф350 и голям резервоар зареждам и обикновено ми стига, че и остава, та преливам и на 450 кросовете в края на деня да се приберем.
Ще погледна малко обяви довечера, да видим какво се продава из страната
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Мотористите във форума!
Колеги какво предлагате като за начинаещ.? Предпочитам ендуро или чист крос..Главно гледам към 4Т ..Смисъл ,ако се счупи нещо да , не чакаш части по 2-3 месеца лесно да се обслужва ,и тем подобни.Имам колеги,които карат КТМ 2011 300к г ,и го хвали,че върви много ,а другите модели били боклуци
Re: Мотористите във форума!
Да не е чист крос за нищо на света. Взех си КТМ 400 сх, определено не ми е приятно да го карам и след цялата емоция покрай покупката, съм го карал 5-6 пъти от началото на годината. И най-важното стартер, освен ако не искаш да намразиш моторите.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Мотористите във форума!
BaDxBoY написа:Да не е чист крос за нищо на света. Взех си КТМ 400 сх, определено не ми е приятно да го карам и след цялата емоция покрай покупката, съм го карал 5-6 пъти от началото на годината. И най-важното стартер, освен ако не искаш да намразиш моторите.
Стартера е задължителен! Проблема е,че не разбирам нищо от мотори,и като цяло ,не знам кои са читави ,здравината и тем подобни
Re: Мотористите във форума!
Прочети няколко поста назад, точно тия неща обсъждаме.
Попрегледах малко обяви, но така е безсмислено.
Харесай нещо и дай линк, пък ще ти кажа какво виждам, което не ми харесва. Влез във фейсбук групите ендуро-продавам, купувам и производни, често има мотори, които не са в мобилето, някои най-често ги снимат още в Англия и се чакат на крак тук и се купуват бързо ако са читави. От Англия най-често са окей.
Да онагледя малко нещата, 350 4т и 300 2т са най-най-хард ендурата на пазара. Разбирайте М3-ката на моторите.
Естествено, съществуват и 335 - црф Х, Ямаха ВР и т.н., съществуват и 330и - евтина поддръжка, малко по-бавнооборотни, но вечни моторетки - сузуки ДРЗ400, примерно.
Модели много, та... трудно ми е да обхвана всичко.
Стартера е хубаво нещо, но да има И манивела, че иначе се попада в комични ситуации и бутаме на скорост като с балканчетата едно време.
Относно частите - чакането е колкото еконт. Има няколко ''центъра'' в България, където има всичко.
Чака се малко ако изпратиш да ти слагат нов никасил на цилиндъра, понеже в България го няма като услуга, ама е и скъпо, та чакаш без да мрънкаш. Това имах предвид под скрити изненади при 2т. Преди години плащах към 1500лв за никасил на 2т цилиндър в Холандия, та още ми държи влага...
Попрегледах малко обяви, но така е безсмислено.
Харесай нещо и дай линк, пък ще ти кажа какво виждам, което не ми харесва. Влез във фейсбук групите ендуро-продавам, купувам и производни, често има мотори, които не са в мобилето, някои най-често ги снимат още в Англия и се чакат на крак тук и се купуват бързо ако са читави. От Англия най-често са окей.
Да онагледя малко нещата, 350 4т и 300 2т са най-най-хард ендурата на пазара. Разбирайте М3-ката на моторите.
Естествено, съществуват и 335 - црф Х, Ямаха ВР и т.н., съществуват и 330и - евтина поддръжка, малко по-бавнооборотни, но вечни моторетки - сузуки ДРЗ400, примерно.
Модели много, та... трудно ми е да обхвана всичко.
Стартера е хубаво нещо, но да има И манивела, че иначе се попада в комични ситуации и бутаме на скорост като с балканчетата едно време.
Относно частите - чакането е колкото еконт. Има няколко ''центъра'' в България, където има всичко.
Чака се малко ако изпратиш да ти слагат нов никасил на цилиндъра, понеже в България го няма като услуга, ама е и скъпо, та чакаш без да мрънкаш. Това имах предвид под скрити изненади при 2т. Преди години плащах към 1500лв за никасил на 2т цилиндър в Холандия, та още ми държи влага...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Аз пък преди малко свалих статора на Хонда-та за пренавиване! От предното каране забелязах, че не ми поддържа напрежение като включа някой консуматор... Мерих каквото мерих и накрая се оказа, че от генератора идва нищожно напрежение, та няма и какво да бъде изправено и стабилизирано Ще трябва и гарнитурата на капака да сменя, че тази не се отлепи както трябва...., но ще стане! Затова пък Априля-та е чук!
П.П. Ако някой реши, че иска перфектен Yamaha YZ450F със сменени сума ти неща за много пари на нищожни часове...да се обажда !
П.П. Ако някой реши, че иска перфектен Yamaha YZ450F със сменени сума ти неща за много пари на нищожни часове...да се обажда !
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Мотористите във форума!
Точно се чудих как още никой не е предложил drz400 на колегата. Нямам опит с този тип мотори, но доста приятели карат такъв и всички са много доволни от машината.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Мотористите във форума!
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2864678961
Този изкочи днес и не знам
Този изкочи днес и не знам
За милиони-няма закони.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани