Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:На светофар и на мен не ми е ясно как точно става. Вероятно там е най-опасно, щото асфалта е винаги олят с масло и нафта и е лесно да ти се хлъзне крака, особено ако си с тежък мотор и не ти е много по мярка на височина.
На повечето кръстовища в София асфалтът е ужасен. От личен опит когато карам с мотоботушите спирайки на кръстовище обувките ми имат добро сцепление. От време на време карам с едни ефтини кецове - еми по сфетофарите с тях съм все едно върху лед. Ние сме свикнали да вървим по тротоарите, но се оказва, че асфалтът където в вървят автомобилите има съвсем различно сцепление от това на тротоара.
Re: Мотористите във форума!
Успех на всички задържали стратолайнер например.
За ония на АЛХ ич не ща и дума да отварям,че той ме е разжалвал,че не купих(ВМАКС)това дето исках. Ма пусто пари и опит не стигнаха...повече парите де...
Иначе всеки да кара това дето му харесва.
Аз например съм много очарован колкото и да е странно от визията на новият роял енфилд метеор 650.
Ако това чудо ми допадне на дължина(в което се съмнявам) бих се хвърлил по следващият сезон на един чисто нов(защото пари за харли няма ).
Да пръдна и аз веднъж на нова седалка деа...
За ония на АЛХ ич не ща и дума да отварям,че той ме е разжалвал,че не купих(ВМАКС)това дето исках. Ма пусто пари и опит не стигнаха...повече парите де...
Иначе всеки да кара това дето му харесва.
Аз например съм много очарован колкото и да е странно от визията на новият роял енфилд метеор 650.
Ако това чудо ми допадне на дължина(в което се съмнявам) бих се хвърлил по следващият сезон на един чисто нов(защото пари за харли няма ).
Да пръдна и аз веднъж на нова седалка деа...
Re: Мотористите във форума!
Аз много харесвам Continental GT и Interceptor. Имат тестов интерсептор, но така и не намерих време да го пробвам. Подозирам че по-добре така иначе щях да си тръгна с него
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:Още ми държи влага падането с учебното Сузуки GS500, което ми се случи при потегляне от кръстовище, с вираж и ляв завой на излизане от полигона. Не потеглих добре, стиснах съединителя, мотора спря и се наклони
Tе, моторите, винаги така падат Дори и да имаш само усещането, че тръгва да го изпускаш - стиснеш ли съединителя, вече 100% е паднал. Поизпуснеш ли съединителя и изгасне- пак така. Другият най-масов случай - рязко да стиснеш предната спирачка, когато кормилото не е право. Пример - чакаш за завой на светофара и пред теб има кола , която тръгва и изведнъж, след 3 метра, рязко спира докато блееш
За т'ва тренировка на паркинга - координация на ръцете и краката, полусъединител, газ и спирачки, обратни завои, минимум патешко ходене, рязко спиране и рязко изстрелване от място и т.н. Докато ти стане навик да не си гледаш ръцете и часовниците щото най-важното е главата нагоре и погледа напред. Гледаш ли в земята и мотора отива там
Големите тучове не стават да се учиш на тях и не е добре с тях да ти е сефтето. Ама, все пак, GS500 не е такъв
Ubi dubium, ibi libertas
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Това е така, защото тягата държи мотора да не падне (в първия случай)... Другото си е класическа загуба на сцепление на предната гума... Иначе, мой приятел в квартала си купи Вулкан 1500 за първи мотор и няма проблем. Някога е правил кръгчета със скутери.., ако се брои. И не е на 20г, ако също се брои...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
hell's angel написа:Tе, моторите, винаги така падат
Хаха, прав си! Вероятно другия вариант щеше да е да заваря газта и да го хвърля в нивата в конкретния случай Странно, целия курс бях от най-добрите ученици, дори взимах мотори от и към гаража, в който стояха, без по пътя да карат след мен с учебна кола, та доста часове направих градско така, без да влизат официално в 10те часа на курса. На изпита валя дъжд, никви проблеми, на полигона -никви ядове с упражненията. Явно трябва да приема, че е нещо естествено в началото и стават инциденти.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Аз с моя паднах в гаража, защото просто влезнах наклонен на полирания бетон и паднах с 5км/ч
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:ivanski_2 написа:ildivvy
Ще пробвам с магнита утре да видим.
Изпреварих те за стойките, сега ще видя дали да го държа на едната + централната му или директно на 2-те, утре ще си поиграя да видим.
Чакам да стане +1 да мога да го измия да не замръзне баси.
Относно килограмите, имам чуството че просто центъра на тежестта е кофти, хващам и го бутам в гаража звънни ми телефона, разсейвам се тръгва да пада, нъпвам се като гламав и успявам да го върна прав, но пф доста трудно.
Личното ми мнение (без да има нищо общо с това, че си ме изпреварил за стойките ) е, че при наличие на централна стойка, всичко друго е ненужно! Всичко можеш да направиш с нея (всички профилактики и ремонти)... Според мен, централната стойка е най-необходимата екстра за един мотор!
За зимния престой особено пък е безсмислено! Измий го ( и аз отивам да мия след малко), прибери го да изсъхне и го покрий с нещо! Това е !
Прав беше, оставих го само на централната, а въпроса е проблем ли е ако когато е на централната го оставя с навит пълен десен примерно за цяла зима. Гумите ще ги сменям и 2-те в началото на лятото. И има ли смисъл да слагам само предната стойка, така ще тежи повече на централната?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Мотористите във форума!
Моя стои в гаража постоянно с навит (почти) пълен ляв с цел по-удобно влизане/излизане в колата, поради липса на място.
Ultimate Riding Machine
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
ivanski_2 написа:...[/attachment]
Обърнал си стойките. Принципно са наобратно.
Re: Мотористите във форума!
паркираш двете гуми на две малки дъсчици/ шпертплатчета и няма грижи цяла зима... оставиш ли ги на асфалта после тия гуми нямат изправяне/ балансиране на пролет... елементарно, но проверено и работи от много години
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
Аз моя го държа на стойка само отзад, а отпред понеже нямам предна стойка през 2-3 седмици му превъртам малко гумата.
Re: Мотористите във форума!
Сега ли намери да пишеш като дадох едни пари за крик?!
И как така на дъска добре на бетон зле?
Странно ми е някак.
Я накой да сподели от къде пазарувате в чужбина.
Мисля си за един батуинг, а принципно и седалка няма да е зле..
Въпроса е къде ще е на цена.
И как така на дъска добре на бетон зле?
Странно ми е някак.
Я накой да сподели от къде пазарувате в чужбина.
Мисля си за един батуинг, а принципно и седалка няма да е зле..
Въпроса е къде ще е на цена.
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:Сега ли намери да пишеш като дадох едни пари за крик?!
И как така на дъска добре на бетон зле?
Странно ми е някак.
Я накой да сподели от къде пазарувате в чужбина.
Мисля си за един батуинг, а принципно и седалка няма да е зле..
Въпроса е къде ще е на цена.
Ми сега видях- виноват…
Дъската няма термална маса и каквато температурата на въздуха такава и на дъската/ гумата. Нещата се изкофтят като температурата на гумата и на това на което е стъпила са различни.. което се получава като седи на нещо по термално инертно- асфалт, цимент…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Southside
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 219
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
alx написа:паркираш двете гуми на две малки дъсчици/ шпертплатчета и няма грижи цяла зима... оставиш ли ги на асфалта после тия гуми нямат изправяне/ балансиране на пролет...
Offtopic: Същото е валидно и за автомобилните предполагам? Даже там важи с по- голяма сила, защото доста по- голяма маса им оказва влияние? Често споменаван проблем, при "зазимяването" на превозно средство.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани