Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
gromovich написа:На първо време дайте съвет как може да се полира слюдата (щита) от плексиглас. Ако е лесно може и аз да се захвана, но предпочитам да я дам на някой, който има уменията и опита за това.
Най-вероятно не е плексиглас. Взимаш пасти, машинка и полираш. Но - ако не те дразни си карай така, щото като ѝ свалиш разните покрития и ще стане за норматив пак същата, че и по-зле... Сигурно си се сетил, ама - най-добре става с нова
Ubi dubium, ibi libertas
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
hell's angel написа:gromovich написа:На първо време дайте съвет как може да се полира слюдата (щита) от плексиглас. Ако е лесно може и аз да се захвана, но предпочитам да я дам на някой, който има уменията и опита за това.
Най-вероятно не е плексиглас. Взимаш пасти, машинка и полираш. Но - ако не те дразни си карай така, щото като ѝ свалиш разните покрития и ще стане за норматив пак същата, че и по-зле... Сигурно си се сетил, ама - най-добре става с нова
Всъщност като цяло слюдата не е зле, но предишният собственик е лепил винетка в единия край и явно след това е свалял лепилото със шурка. Просто има едно гадно петно от търкане с абразив.
Re: Мотористите във форума!
Здравейте, не съм изчел цялата тема, но имам нужда от съвет.
Оглеждам се за първи мотор, но не мога да взема категорично мнение какъв да е.
Ще се кара основно по разходки, не гоня скоростен адреналин (него си го взех на BMW Cup ), затова съм се насочил към Турър, но се колебая дали да стартирам като повечето - с нещо бюджетно като Хонда Хорнет 600cc след 2000г и да свиквам, пък после каквото сабя покаже или да се напъвам с бюджета за нещо, което повече ми харесва - Kawasaki Z750 след 2007 ?
Изгледах доста ревюта, но не мога да взема решение. Опцията да взема по един и да покарам, като при автомобилите, не е вариант.
Не съм на 20г, търся повече хоби и разпускане, но съм сигурен, че изборът на първи мотор може да ме вкара в хобито, но може и да ме откаже
Оглеждам се за първи мотор, но не мога да взема категорично мнение какъв да е.
Ще се кара основно по разходки, не гоня скоростен адреналин (него си го взех на BMW Cup ), затова съм се насочил към Турър, но се колебая дали да стартирам като повечето - с нещо бюджетно като Хонда Хорнет 600cc след 2000г и да свиквам, пък после каквото сабя покаже или да се напъвам с бюджета за нещо, което повече ми харесва - Kawasaki Z750 след 2007 ?
Изгледах доста ревюта, но не мога да взема решение. Опцията да взема по един и да покарам, като при автомобилите, не е вариант.
Не съм на 20г, търся повече хоби и разпускане, но съм сигурен, че изборът на първи мотор може да ме вкара в хобито, но може и да ме откаже
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Мотористите във форума!
Само да уточним, нито хорнета нито з750 са турър мотори, ами са си нейкед. Това според мен не е никак лош вариант за градски мотор, но не е най-удачния за по-дълги трипове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3910
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
uCnaHeTcA написа:Здравейте, не съм изчел цялата тема, но имам нужда от съвет.
Оглеждам се за първи мотор, но не мога да взема категорично мнение какъв да е.
Ще се кара основно по разходки, не гоня скоростен адреналин (него си го взех на BMW Cup ), затова съм се насочил към Турър, но се колебая дали да стартирам като повечето - с нещо бюджетно като Хонда Хорнет 600cc след 2000г и да свиквам, пък после каквото сабя покаже или да се напъвам с бюджета за нещо, което повече ми харесва - Kawasaki Z750 след 2007 ?
Изгледах доста ревюта, но не мога да взема решение. Опцията да взема по един и да покарам, като при автомобилите, не е вариант.
Не съм на 20г, търся повече хоби и разпускане, но съм сигурен, че изборът на първи мотор може да ме вкара в хобито, но може и да ме откаже
Вземи си турист. Аз така направих и не съжалявам за нито един момент.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Мотористите във форума!
b_u_b_o написа:Само да уточним, нито хорнета нито з750 са турър мотори, ами са си нейкед. Това според мен не е никак лош вариант за градски мотор, но не е най-удачния за по-дълги трипове.
За категорията - поне според обявите в Мобилето, са в категория Турър
За по-дълги трипове - да, четох отзиви, че духа стабилно извънградско, друга причина има ли да не са подходящи за трипове?
Kroki написа:uCnaHeTcA написа:Здравейте, не съм изчел цялата тема, но имам нужда от съвет.
Оглеждам се за първи мотор, но не мога да взема категорично мнение какъв да е.
Ще се кара основно по разходки, не гоня скоростен адреналин (него си го взех на BMW Cup ), затова съм се насочил към Турър, но се колебая дали да стартирам като повечето - с нещо бюджетно като Хонда Хорнет 600cc след 2000г и да свиквам, пък после каквото сабя покаже или да се напъвам с бюджета за нещо, което повече ми харесва - Kawasaki Z750 след 2007 ?
Изгледах доста ревюта, но не мога да взема решение. Опцията да взема по един и да покарам, като при автомобилите, не е вариант.
Не съм на 20г, търся повече хоби и разпускане, но съм сигурен, че изборът на първи мотор може да ме вкара в хобито, но може и да ме откаже
Вземи си турист. Аз така направих и не съжалявам за нито един момент.
Кроки, колегата горе ме обърка с категориите, дайте да уточним кое какво е, ако може и с конкретни марки/модели да говорим
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: Мотористите във форума!
в mobile.bg категориите не ги гледай, объркващи и непълни са. Като цяло мото категориите са доста объркващи и има доста вариации и припокриване. За мен най-добре да се използват английските думи, защото иначе има допълнително объркване от "изгубени в превода".
- Standard/Naked Bike - често имат общи корени с "пистов" събрат. Характеризират се с по-удобна и изправена стойка. Сравнително леки, чувстат се по-добре в града и по завои, не толкова подходящи за магистрала, често заради липса от ветробран. По характер може да са всякакви
* леки и пъргави (400 кубика, едноцилиндрови, 30-40hp) - Duke390, BMWGS310R, Honda CB300R
* средни (500-800 двуцилиндрови 50-80hp) Duke690, CB650R,MT07, Z650/Z750, Speed Triple, F800R, Hornet
* големи (700+ 2,3,4 цилиндъра 80-120hp), MT09, Duke790/890, Z950
* hyper/muscle (BMW K1300R, Super Duke, MT10)
- Touring - често големи, голям въртящ момент, голям резервоар, удобна позиция, добра ветро-защита. За изминаване на големи дистанции удобно. Не познавам добре класа, не мога да дам примери.
- ADV - Adventure/Touring - Интересна концепция - по малко от всичко - удобен за пътуване, сравнително бърз, комфортен с ветро защита, става и да влезеш в гората с него - F650GS, F800GS, R1200GS. И другите марки имат, но БМВ са доста силни в този клас.
Ти търсиш Standard/Naked, колегата ти предложи ADV ако не греша, което също е готин избор, зависи какво искаш. Хорнет-а често се препоръчва за първо мотор в БГ, но в никоя друга държава не съм виждал това. Но все пак като българките топки други няма... Хубавото на Хорнета е, че ако оцелееш може да си останеш с него за винаги без да ти омръзне. Кавазакито също не е лоша машина. Има и женички (като мен), които почват с най-малките, но там е почти гарантирано, че в някакъв момент ще ти омръзне, въпреки че едва ли ще си стигнал и 60% от потенциала на машината.
- Standard/Naked Bike - често имат общи корени с "пистов" събрат. Характеризират се с по-удобна и изправена стойка. Сравнително леки, чувстат се по-добре в града и по завои, не толкова подходящи за магистрала, често заради липса от ветробран. По характер може да са всякакви
* леки и пъргави (400 кубика, едноцилиндрови, 30-40hp) - Duke390, BMWGS310R, Honda CB300R
* средни (500-800 двуцилиндрови 50-80hp) Duke690, CB650R,MT07, Z650/Z750, Speed Triple, F800R, Hornet
* големи (700+ 2,3,4 цилиндъра 80-120hp), MT09, Duke790/890, Z950
* hyper/muscle (BMW K1300R, Super Duke, MT10)
- Touring - често големи, голям въртящ момент, голям резервоар, удобна позиция, добра ветро-защита. За изминаване на големи дистанции удобно. Не познавам добре класа, не мога да дам примери.
- ADV - Adventure/Touring - Интересна концепция - по малко от всичко - удобен за пътуване, сравнително бърз, комфортен с ветро защита, става и да влезеш в гората с него - F650GS, F800GS, R1200GS. И другите марки имат, но БМВ са доста силни в този клас.
Ти търсиш Standard/Naked, колегата ти предложи ADV ако не греша, което също е готин избор, зависи какво искаш. Хорнет-а често се препоръчва за първо мотор в БГ, но в никоя друга държава не съм виждал това. Но все пак като българките топки други няма... Хубавото на Хорнета е, че ако оцелееш може да си останеш с него за винаги без да ти омръзне. Кавазакито също не е лоша машина. Има и женички (като мен), които почват с най-малките, но там е почти гарантирано, че в някакъв момент ще ти омръзне, въпреки че едва ли ще си стигнал и 60% от потенциала на машината.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3910
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Аз взех BMW F800 ST, което се води спорт туринг. Удобна позиция - 800 кубика и 80 коня, което си е адекватно за навсякъде и перфектен разход.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Мотористите във форума!
Хорнет 2007+ си е перфектен за сравнително дълги еднодневни трипове макар че зависи какво се има предвид под дълги. Да кажем че до 400км на ден няма никакъв проблем. Ти обаче питаш за стария хорнет който лично на мен не ми е удобен най-вече заради наклона на седалката която те избутва постоянно към резервоара.
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:в mobile.bg категориите не ги гледай, объркващи и непълни са. Като цяло мото категориите са доста объркващи и има доста вариации и припокриване. За мен най-добре да се използват английските думи, защото иначе има допълнително объркване от "изгубени в превода".
- Standard/Naked Bike - често имат общи корени с "пистов" събрат. Характеризират се с по-удобна и изправена стойка. Сравнително леки, чувстат се по-добре в града и по завои, не толкова подходящи за магистрала, често заради липса от ветробран. По характер може да са всякакви
* леки и пъргави (400 кубика, едноцилиндрови, 30-40hp) - Duke390, BMWGS310R, Honda CB300R
* средни (500-800 двуцилиндрови 50-80hp) Duke690, CB650R,MT07, Z650/Z750, Speed Triple, F800R, Hornet
* големи (700+ 2,3,4 цилиндъра 80-120hp), MT09, Duke790/890, Z950
* hyper/muscle (BMW K1300R, Super Duke, MT10)
- Touring - често големи, голям въртящ момент, голям резервоар, удобна позиция, добра ветро-защита. За изминаване на големи дистанции удобно. Не познавам добре класа, не мога да дам примери.
- ADV - Adventure/Touring - Интересна концепция - по малко от всичко - удобен за пътуване, сравнително бърз, комфортен с ветро защита, става и да влезеш в гората с него - F650GS, F800GS, R1200GS. И другите марки имат, но БМВ са доста силни в този клас.
Ти търсиш Standard/Naked, колегата ти предложи ADV ако не греша, което също е готин избор, зависи какво искаш. Хорнет-а често се препоръчва за първо мотор в БГ, но в никоя друга държава не съм виждал това. Но все пак като българките топки други няма... Хубавото на Хорнета е, че ако оцелееш може да си останеш с него за винаги без да ти омръзне. Кавазакито също не е лоша машина. Има и женички (като мен), които почват с най-малките, но там е почти гарантирано, че в някакъв момент ще ти омръзне, въпреки че едва ли ще си стигнал и 60% от потенциала на машината.
Благодаря ти за разяснението
Kroki написа:Аз взех BMW F800 ST, което се води спорт туринг. Удобна позиция - 800 кубика и 80 коня, което си е адекватно за навсякъде и перфектен разход.
Ще ги разгледам, досега не се бях замислял за нещо такова, въпреки, че са ми малко грозни
seimo написа:Хорнет 2007+ си е перфектен за сравнително дълги еднодневни трипове макар че зависи какво се има предвид под дълги. Да кажем че до 400км на ден няма никакъв проблем. Ти обаче питаш за стария хорнет който лично на мен не ми е удобен най-вече заради наклона на седалката която те избутва постоянно към резервоара.
Преходи над 300-400км на ден едва ли ще се правят, това и с кола си е мъчително в БГ.
Да, за предния модел говоря, 2007+ вече ми харесват (тоя ретро фар така на предния модел така и не мога да го възприема ), но бюджетът им е почти колкото Z750 2007+, но идва като междинен вариант
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1595
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Мотористите във форума!
Нали сте наясно че максималната скорост по магистрала на МПС категоия А е 100км ч и не само тука а в цяла европа . За да навъртиш 300 километра на магистрала с разрешената скорост трябва да не слизаш от коня цял ден
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Мотористите във форума!
Jordana написа:Нали сте наясно че максималната скорост по магистрала на МПС категоия А е 100км ч и не само тука а в цяла европа . За да навъртиш 300 километра на магистрала с разрешената скорост трябва да не слизаш от коня цял ден
Позволи ми да съм наясно , правя такива трипове всяка седмица почти и то не по магистрала, а завойчета, проходи и т.н. Сигурен съм обаче че ти си по-наясно, а ако се включи и другия всезнайко ще се изясни отвсякъде
uCnaHeTcA щом гледаш към първия Хорнет бих те посъветвал да разгледаш още един модел Suzuki sv650 от 2004 нагоре
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Хорнет-а е по-подходящ за първи от Кавасаки-то! Влезе ли ти мото-бензина в кръвта, няма да искаш да слизаш от него и тези 3-400км са почти нищо.. Типа мотор зависи малко и от това, колко си висок! Ако си 180см тези ще започнат да ти 'малеят' на габарити...Тогава ендурата ще ти се сторят по-удобни. Към Хорнет-а може да добавиш и Фазер на Ямаха и ГСР на Сузуки... Пиши и за бюджет нещо, за екипировка и т.н. също вървят доста пари...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Мотористите във форума!
seimo написа:uCnaHeTcA щом гледаш към първия Хорнет бих те посъветвал да разгледаш още един модел Suzuki sv650 от 2004 нагоре
ildivvy написа:Хорнет-а е по-подходящ за първи от Кавасаки-то! Влезе ли ти мото-бензина в кръвта, няма да искаш да слизаш от него и тези 3-400км са почти нищо.. Типа мотор зависи малко и от това, колко си висок! Ако си 180см тези ще започнат да ти 'малеят' на габарити...Тогава ендурата ще ти се сторят по-удобни. Към Хорнет-а може да добавиш и Фазер на Ямаха и ГСР на Сузуки... Пиши и за бюджет нещо, за екипировка и т.н. също вървят доста пари...
По-скоро чуденката ми е дали да взема първи нещо от типа на Хорнета 2000-2007 до към 3к и ако ми хареса хобито тогава да се напъвам и минавам нагоре или да се напъвам с бюджета от сега за нещо, което много повече ми харесва като визия (от типа на Хорнет 2007+ или Kawasaki Z750 2007+) до към 6-8к.
Логично е да е първото, но както споменах, имам усещането, че изборът на първи мотор ще повлияе на въвличането или отказването от хобито и Kawasaki-то бих си го паркирал в хола да си го гледам вечер (бру-та-лен )
Учебният ми беше Kawasaki ER6N и ми беше удобен и на размери, и на тегло, и на маневреност, ако би подсказало нещо
Екипировката е ясна, че ще глътне още едни 2к+ за каска, ботуши, яке, ръкавици, панталон (изпускам ли нещо )
Едит... Около 182-5см, 100кг съм
Последна промяна uCnaHeTcA на 14 Дек 2021, 11:26, променена общо 1 път
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Може да хвърлиш едно око и на Сузуки GS500 - тук също са го хвалили като подходящ за първи мотор, на мен лично много ми хареса - беше ми учебен, но на мен ми идва малко тежък /бях 60кг тогава/.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани