Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
Re: Мотористите във форума!
Аз проблеми с височината нямам, че съм 190см има няма. С килата по може, че съм 80 и нещо в момента... ама ще ги оправиме и тях... някога в бъдеще..
За душата съм съгласен, но тука бюджета е основата.
В България вмакси под 20К няма.Аз не съм дорасъл за такъв мотор.
А кола която не е за моя джоб съм имал и не е гот.Губи се кефа.
Ще пробвам и ще видя кое ще ми пристане на размери и ергономия.
За душата съм съгласен, но тука бюджета е основата.
В България вмакси под 20К няма.Аз не съм дорасъл за такъв мотор.
А кола която не е за моя джоб съм имал и не е гот.Губи се кефа.
Ще пробвам и ще видя кое ще ми пристане на размери и ергономия.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
Той, дъртия Vmax проблеми няма, освен че не става за каране. Понеже искаш да върви темата - те ти едно видео. Сипвай уискито и засядай - няма, не е имало и няма да има по - изчерпателно и култово представяне на тоя мотор. Лека му пръст на Болта:
Ubi dubium, ibi libertas
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Мотористите във форума!
Този нямаше едно кофти видео, доста мотор е минало през ръцете му и ги коментираше от до проблеми, тип на каране, добри, лоши и т.н. лека му пръст...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Мой приятел вчера капарира КТМ 990 Адвенчър 2007г ! Сега ще продава стария си мотор BMW F650GS (TwinSpark) 2004 с ролбари, стойки, алум.куфари, допълнителни фарове и т.н. Мотора е абсолютно и напълно обслужен това лято (нов съединител, нова водна помпа, свещи, масла, антифриз, предница, регулирани клапани, нова верига с пиньони, нови гуми, сп.диск отзад, накладки и т.н.) ! По мотора има качени много допълнителни екстри, които се припокриват с тези на новия му мотор! Ако някой има интерес, може да пише тук... скоро ще има и обява в мобиле-то! Могат да се правят и комбинации с екстрите и куфарите (пластмасови Хепко@Бекер или алуминиеви ТРАКС Йон) за да се получи и различна цена! Мотора си заслужава всяка стотинка! Знам цялата му история в България (пристигнал тук от Англия)!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Мотористите във форума!
alx написа:Аз съм имал всичките най- големи нинджи общо взето като почнеш от зх11д в началото на 90те и стигнеш до 14ката след фейса. 14 особено 2012 и нагоре е могъщо. Но е друг тип и усещането му е много различно от това на вмакс-а… двигателя е по- линеен и се усеща по- цивилизован… всичко е някак си по- мазно и плавно. Вмакса е чепат, вокален и си хапе каишката при всякакви скорости под 200-220… за ергономия - на мене зх14лата ми е по- удобна но ако си под 180см ще ти е дълга и висока. Вмакса е къс, но много висок- по- висок от зх14ката със сигурност…
На мен зх14 ми е адски неудобен, точно 180 съм, затова си седя на малките нинджи 636 и 1043.
Иначе много ми харесва машината . Сигурно ще го взема и аз някой ден, или то сигурно ще е зх16 или 18 дотогава, както върви
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
Re: Мотористите във форума!
enigma написа:alx написа:Аз съм имал всичките най- големи нинджи общо взето като почнеш от зх11д в началото на 90те и стигнеш до 14ката след фейса. 14 особено 2012 и нагоре е могъщо. Но е друг тип и усещането му е много различно от това на вмакс-а… двигателя е по- линеен и се усеща по- цивилизован… всичко е някак си по- мазно и плавно. Вмакса е чепат, вокален и си хапе каишката при всякакви скорости под 200-220… за ергономия - на мене зх14лата ми е по- удобна но ако си под 180см ще ти е дълга и висока. Вмакса е къс, но много висок- по- висок от зх14ката със сигурност…
На мен зх14 ми е адски неудобен, точно 180 съм, затова си седя на малките нинджи 636 и 1043.
Иначе много ми харесва машината . Сигурно ще го взема и аз някой ден, или то сигурно ще е зх16 или 18 дотогава, както върви
Мисля, че приключиха със хайпър- байк-овете… следващите ще са с по- малки но компресирани мотори. Кавасаки има няколко патента които е пуснала по въпроса след като направи h2…
… но аз мисля, че бъдещите супер бързи мотори ще са електрически…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Ами вместо ZX14 може да се пробва GTR1400 ! Тук вече удобството е на първо място...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Може ли мнение за гуми с размери 180 55 17 за задна.
Мотора е хорнет 100 коня.
Нормален стил на каране.
Моите станаха на два сезона, около 14.000 км и сега като поизстина асфалта ми плъзна един/два пъти в града и то на места където видимо е опилен.
Иначе гумите са conti motion и все още са меки на пипане. Не ги е пекло слънце, бил е в гаража само мотора.
Мисля да сменя поне задната за следващия сезон.
Интересува ме гума, която загрява бързо и държи максимално в по - хладно.
Пробег не търся.
И да не от тия дето са над 300 лева/брой!
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Мотора е хорнет 100 коня.
Нормален стил на каране.
Моите станаха на два сезона, около 14.000 км и сега като поизстина асфалта ми плъзна един/два пъти в града и то на места където видимо е опилен.
Иначе гумите са conti motion и все още са меки на пипане. Не ги е пекло слънце, бил е в гаража само мотора.
Мисля да сменя поне задната за следващия сезон.
Интересува ме гума, която загрява бързо и държи максимално в по - хладно.
Пробег не търся.
И да не от тия дето са над 300 лева/брой!
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Аз съм с Мишелин Пилот Пауър и съм доволен! В хладното си е по-хлъзгаво с всичко, но... В града си е хлъзгаво и лятото, така, че внимание! Иначе някое Пирели полу-слик...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Аз след като пробвах полуслик на колата за градско не си взех поука и сега се пързалям юнашката
Преди бях с Метзелер М5, много арна гума в продължение на близо 14к.
Преди бях с Метзелер М5, много арна гума в продължение на близо 14к.
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Ами вместо ZX14 може да се пробва GTR1400 ! Тук вече удобството е на първо място...
Да, всъщност и това го пробвах последно като си взимах 1000сх-а. Тук се казва Concours този модел. Малко прекалено туринг ми идва, все едно в кола се качваш . А и ще се препотя още докато маневрирам да го изкарам от гаража, явно си му трябва 1 кола място за паркиране. Явно трябва да се свикне с такива габарити.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:Може ли мнение за гуми с размери 180 55 17 за задна.
Мотора е хорнет 100 коня.
Нормален стил на каране.
Моите станаха на два сезона, около 14.000 км и сега като поизстина асфалта ми плъзна един/два пъти в града и то на места където видимо е опилен.
Иначе гумите са conti motion и все още са меки на пипане. Не ги е пекло слънце, бил е в гаража само мотора.
Мисля да сменя поне задната за следващия сезон.
Интересува ме гума, която загрява бързо и държи максимално в по - хладно.
Пробег не търся.
И да не от тия дето са над 300 лева/брой!
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Аз съм с Heidenau и съм доволен, тази година им е четвърти сезон и догодина живот и здраве, трябва смяна. Аз също карам пенсионерската и съм се хлъзгал сутрин рано, просто трябва време да загрее.
Ultimate Riding Machine
Re: Мотористите във форума!
Колеги, покарах вече няколко месеца на две колела и за съжаление се оказа много по-трудно от колкото съм си представял да се кара мотор динамично. Имам доста опит с автомобили и много добро разбиране за сцепление, динамика, пренос на маси и т.н. Но въпреки, че се спрях на малък и лесен за каране мотор изпадам в ситуации в които амбицията надвишава възможностите. Искам да инвестирам в обучение и време на писта за да се чувстрам по-комфортно при различни ситуации, както с лек автомобил.
Имате ли препоръки за школа или конкретен курс, който да ми помогне? Чувал съм за Калифорния Супербайк, Ангел Караньотов, Мартин Чой. Но не знам подробности и нямам препоръки.
Имате ли препоръки за школа или конкретен курс, който да ми помогне? Чувал съм за Калифорния Супербайк, Ангел Караньотов, Мартин Чой. Но не знам подробности и нямам препоръки.
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:Колеги, покарах вече няколко месеца на две колела и за съжаление се оказа много по-трудно от колкото съм си представял да се кара мотор динамично. Имам доста опит с автомобили и много добро разбиране за сцепление, динамика, пренос на маси и т.н. Но въпреки, че се спрях на малък и лесен за каране мотор изпадам в ситуации в които амбицията надвишава възможностите. Искам да инвестирам в обучение и време на писта за да се чувстрам по-комфортно при различни ситуации, както с лек автомобил.
Имате ли препоръки за школа или конкретен курс, който да ми помогне? Чувал съм за Калифорния Супербайк, Ангел Караньотов, Мартин Чой. Но не знам подробности и нямам препоръки.
Според мен е напълно безсмислено след само няколко месеца езда да караш подобни курсове. Изгледай няколко пъти A Twist of the Wrist, започни да влизаш и излизаш правилно от завоите. Научи се къде да отнемаш газта, къде трябва да подадеш. В смисъл научи основата, покарай 2-3 сезона придобий някакъв опит и тогава иди на някоя подобна еднодневна школа в която вече да коригират дребните грешки.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
Toчно сега е момента, че с течение на времето грешните навици все по-трудно се изкореняват
Ubi dubium, ibi libertas
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: E30driver