Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- camino79
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2021
- Местоположение: На местото си
- Пол: Мъж
- Кара: Квото може
- Мечтае да кара: Katheryn Winnick
- Детайли за колата: Талига
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:Не го приемай лично
Аз планирах някой от дюковете 790 или 890 тази година, но изглежда ще остане за следващата. По-натам е 1290, но изглежда няма да ми стигнат годините и опита за такъв, че едва ли е добра идея да се качвам на такова след 50. Може би другия живот
Всичко е лично ;-)
Защо не Ф800ГС или 850. Има и други примамливи машинки, новия 1000сс Встром е много пипнат, чак до степен да ми хареса (за разлика от предишните им модели). Триумфите също имат 800 кубиков Тайгър.
Какво те спря на КТМ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
То е като с колите... правилният брой мотори за притежание е N+1. Какво по-хубаво от това да имаш малкият Дюк за града и къси разходки по спънати пътища, едно DRZ за чукарите, един GS за приключения, една Р6-ца за пистата и един SuperDuke или H2 ако искаш да си припомниш молитвите Примерно казвам, разбира се... толкова марки, типове, кубатури... за всеки има по нещо.
- camino79
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2021
- Местоположение: На местото си
- Пол: Мъж
- Кара: Квото може
- Мечтае да кара: Katheryn Winnick
- Детайли за колата: Талига
Re: Мотористите във форума!
Виж ти, кой решил да стъпи с един крак в настоящето
https://youtu.be/4J08tG054fo
:-)))
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://youtu.be/4J08tG054fo
:-)))
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
camino79 написа:Виж ти, кой решил да стъпи с един крак в настоящето
https://youtu.be/4J08tG054fo
:-)))
Sent from my iPhone using Tapatalk
.. ти нали знаеш, че в страната на мотоциклетите този стил мотори е несъществуващ ?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- camino79
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2021
- Местоположение: На местото си
- Пол: Мъж
- Кара: Квото може
- Мечтае да кара: Katheryn Winnick
- Детайли за колата: Талига
Re: Мотористите във форума!
Много страни напоследък. Коя визираш?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
camino79 написа:Много страни напоследък. Коя визираш?
Sent from my iPhone using Tapatalk
тази от която е харли
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:....
Ако караш от 15-20 и нагоре години е напълно нормално да си стигнал до 1000+ кубика. Аз планирах някой от дюковете 790 или 890 тази година, но изглежда ще остане за следващата. По-натам е 1290, но изглежда няма да ми стигнат годините и опита за такъв, че едва ли е добра идея да се качвам на такова след 50. Може би другия живот
След 15-20 години каране на мотор, по-скоро разбираш, че голямата кубатура обикновено е излишна! За някои случаи е нужна (континентални кръстосвачи за двама с багаж, примерно), но обикновено повече от 750-800сс в различните си конфигурации на двигател са повече от достатъчни! За някои 'случаи' дори 450сс са много! Това, че някой е на/над 50г не го прави 'негоден' да кара който и да е мотор, който си реши! Въпроса е да има желание и това да е неговия мотор!
Без да засягам никого, но според мен, страната на моторите не е тази на 'харли', а е европейска!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:След 15-20 години каране на мотор, по-скоро разбираш, че голямата кубатура обикновено е излишна!
абе то малко като дължината на инструмента - всички знаеме, че на 10-12тина санта трябва да е достатъчно ама... вътрешно си знаеме, че колкото повече толкова повече
аз мога да се справям перфектно със един 500 кубика мотор ама над 1000 си ми идва точно. мотора за мене е основно чувство за свобода. а какво по- хубаво такова усещане от един истерично мощен, отзвичвив двигател с безкраен резерв от коне и обороти?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
При моторите е най-важно човека да е доволен и да изпитва удоволствие!!! Когато пробвах Р1-ца доиодния стоп, за да я купувам, това, което не ми хареса беше, че мотора е като балистична ракета! Огромна мощност и ниско тегло! Лесно стават 'грешки' с подобни 'характеристики' дори по невнимание! Иначе маневреност и поведения в завой 10/10!!! Предпочитам малко 'по-слаба' машина, която аз да 'управлявам' и да решавам какво и кога ще става! Така или иначе са много по-бързи от всичко на пътя... , а и възможностите им надхвърлят тези на нормалните хора! Т.е. това е 'моята ябълка'!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
camino79 написа:
Какво те спря на КТМ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Исках от тези модерни сега малолитражки за да мога да се науча да карам правилно и без голям страх. Нещо прощаващо грешки и леко. Дюка в тая категория няма кой да го бие. Най-лек и най мощен е от всичките. И същевременно с най-добро управление.
За 790 и 890 разправят същото- много прецизно управление от завода, без да бараш нищо.
- camino79
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2021
- Местоположение: На местото си
- Пол: Мъж
- Кара: Квото може
- Мечтае да кара: Katheryn Winnick
- Детайли за колата: Талига
Re: Мотористите във форума!
Аз за размер на инструменти нема се обаждам. С тия 1150 кубика е явно защо! И даже без да слагам три реда СУВ в сметката, че може да изляза на минус 12 санта :-)))alx написа:ildivvy написа:След 15-20 години каране на мотор, по-скоро разбираш, че голямата кубатура обикновено е излишна!
абе то малко като дължината на инструмента - всички знаеме, че на 10-12тина санта трябва да е достатъчно ама... вътрешно си знаеме, че колкото повече толкова повече
аз мога да се справям перфектно със един 500 кубика мотор ама над 1000 си ми идва точно. мотора за мене е основно чувство за свобода. а какво по- хубаво такова усещане от един истерично мощен, отзвичвив двигател с безкраен резерв от коне и обороти?
САЩ не знам дали ги бих сложил в топ 5 на мотоциклетните нации. Италия #1, ЮК #2, Япония #3 заради производителите, Гърция и Испания си поделят #4, айде от мен да мине Голандия и САЩ да си поделят #5.
Индия и Китай не ги слагам в сметките, щот нямам идея кво се случва там.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- camino79
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2021
- Местоположение: На местото си
- Пол: Мъж
- Кара: Квото може
- Мечтае да кара: Katheryn Winnick
- Детайли за колата: Талига
Re: Мотористите във форума!
Много хора ги смятат за доста ненадеждни. На мен не ми харесват цветовете им предимно. Но и дизайна им не ми е много по вкус.bum_bum написа:camino79 написа:
Какво те спря на КТМ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Исках от тези модерни сега малолитражки за да мога да се науча да карам правилно и без голям страх. Нещо прощаващо грешки и леко. Дюка в тая категория няма кой да го бие. Най-лек и най мощен е от всичките. И същевременно с най-добро управление.
За 790 и 890 разправят същото- много прецизно управление от завода, без да бараш нищо.
Аз все съм си избирал моторетките по удобство, да са ми сгодни. Другите параметри може да са бонус, но не са ми били решаващи.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
За удобство ми е добре. 390-тката си е малък като размери, но всички в тоя клас са така. Вероятно за хора над 180 вече няма да е удобен. При мен с височината е на кантар.
Цветове с разните стикер китове също можеш да си направиш каквито си искаш.
Надежността на 390-тките е малко под въпрос. Има хора, които се оплакват (вероятно защото се сглобяват в Индия, но същото важи и за Ямаха, БМВ и всички други в този клас).
Моят ще кара 5-ти сезон тази година и не съм имал ядове в интерес на истината.
Имаше спукана кутия на въздушния филтър единствено. Някаква детска болест им е. Но я смених по гаранция.
Предполагам е както и с колите. На каквото първо се качиш ти остава като слабост.
Цветове с разните стикер китове също можеш да си направиш каквито си искаш.
Надежността на 390-тките е малко под въпрос. Има хора, които се оплакват (вероятно защото се сглобяват в Индия, но същото важи и за Ямаха, БМВ и всички други в този клас).
Моят ще кара 5-ти сезон тази година и не съм имал ядове в интерес на истината.
Имаше спукана кутия на въздушния филтър единствено. Някаква детска болест им е. Но я смених по гаранция.
Предполагам е както и с колите. На каквото първо се качиш ти остава като слабост.
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа: Вероятно за хора над 180 вече няма да е удобен. При мен с височината е на кантар.
Аз съм 185 и го намирам за удобен. Надеждността на европейските марки май като цяло изостава от Японските. Понеже си го обслужвам сам, това което ми направи впечатление е че сглобката е доста компромисна и е неудобен за работа. Напомни ми годините, когато имах Фиат - приоритет е как да го сглобят във фабриката, а после който ще го поддържа да се оправя Но в предвид, колко е евтин и забавен мисля, че всичко друго е простено.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Вероятно цената играе голяма роля. Има доста оплаквания от сглобката по форумите и като качество. Все пак дори и да е на КТМ фабриката в нея работят индийци. А всеки, който е имал взимане-даване с тях знае за какво иде реч.
За 2016 модела механика в Еди ми каза, че вероятно са сглобени в Австрия. Били са там на коинвеира като са ходили на обучение. И преди 2 години са имали само един случай на повреден мотор. Някакъв си го взел нов от тях и го карал на пълна газ до морето. Стигнал, без проблем. Но щом го загасил това му било последното палене
За 2016 модела механика в Еди ми каза, че вероятно са сглобени в Австрия. Били са там на коинвеира като са ходили на обучение. И преди 2 години са имали само един случай на повреден мотор. Някакъв си го взел нов от тях и го карал на пълна газ до морето. Стигнал, без проблем. Но щом го загасил това му било последното палене
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани