Избор на комби
Модератор: Общи модератори
Избор на комби
Търси се 2009 - 2010, кола за малко работа, да можеш да натовариш куфарите и да не та убива от скука на дълъг път, т.е 3в1. Ако бюджета го позволяваше се взима F11 535 xdrive и проблема е решен.. но за тия пари, избора е следният:
- MB C250 мисля най-здравата, но скучна, нищо не ми хареса в нея, освен че си понавърява и е икономична. C320 е интересна със 7G-tronic, но пак ми е скучна, все едно тойота са ги правили.
- E91 330D - сравнително безпроблемна, но и тя нещо не ме грабва.. прекалено остарял ми идва интериора, a също ми е тясно вътре.
- A4 3.0 TDI quattro, 240 к.с, нищо не знам за аудита, но 2008-ма е новият модел (B8) и явно за това сравнение с предните 2 ми хареса.
Въпроса е дали е А4 2010 е груба решка Четох някви митове и легенди за пукнати глави, смянан на вериги за хил.левове и мултритрониците, но на 3.0 е с-троник/типтроник.
Иначе и Е61 е вариант в крайна сметка, интериора ми харесва поне (за разлика от екстериора), но колата ще се кара от време на време и от жена, та по дефаулт задно не ми се нрави.
- MB C250 мисля най-здравата, но скучна, нищо не ми хареса в нея, освен че си понавърява и е икономична. C320 е интересна със 7G-tronic, но пак ми е скучна, все едно тойота са ги правили.
- E91 330D - сравнително безпроблемна, но и тя нещо не ме грабва.. прекалено остарял ми идва интериора, a също ми е тясно вътре.
- A4 3.0 TDI quattro, 240 к.с, нищо не знам за аудита, но 2008-ма е новият модел (B8) и явно за това сравнение с предните 2 ми хареса.
Въпроса е дали е А4 2010 е груба решка Четох някви митове и легенди за пукнати глави, смянан на вериги за хил.левове и мултритрониците, но на 3.0 е с-троник/типтроник.
Иначе и Е61 е вариант в крайна сметка, интериора ми харесва поне (за разлика от екстериора), но колата ще се кара от време на време и от жена, та по дефаулт задно не ми се нрави.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на комби
А бюджетът е?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Избор на комби
От мен един глас за Аудито. Като екстериор и интериор е най-добре(лично мнение). Пукнатите глави са от предното поколение, веригите не съм чувал да сдават багажа рано. Както си отбелязал, при 3.0ТДИ няма мултитроник. С-троника е много приятна кутия, но е леко кекава, със серизони суми за ремонти(както всеки автомат). Разхода на гориво е малко по-висок от този на Е90/91 с М57/Н57. При 3.0ТДИ може да се появи проблем с помпата високо налягане - прави стружки и от там се пълнят дюзите с тях.
При Б8 Куатрото вече не е постоянно зацепено с фиксирано съотношение преден-заден мост. Имат спортен диференциал(не е серийно), който разпределя мощността променливо според условията.
Но като цяло си е кола със сериозна поддръжка, както и всички премиуми от тези години. Куатрото е последното нещо, което ще се счупи при тази кола.
При Б8 Куатрото вече не е постоянно зацепено с фиксирано съотношение преден-заден мост. Имат спортен диференциал(не е серийно), който разпределя мощността променливо според условията.
Но като цяло си е кола със сериозна поддръжка, както и всички премиуми от тези години. Куатрото е последното нещо, което ще се счупи при тази кола.
Re: Избор на комби
Тази а4 е описана като стептроник/типтроник, до колкото съм чувал е най-удачната им.. иначе човека каза че не е сменял масло на кутията, на тази не знам дали се сменя, но на повечето автоматици май трябва? Бях пробвал и 2.0 тди 143 кс с мултритроник и колата хълцаше на почти всяко тръгване
Помпата за високо налягане дефектира викаш, сменя ли си превантивно или да я следя?
Иначе както при всяка кола на 7-8г е доза късмет, тръгне ли да се чупи и на 3-те премиум марки не е евтино.
Някакъв добър сервиз в София дето разбират от аудита да може да се чекне колата подробно? Мислих за Порше БГ, но не ги знам как са.
Помпата за високо налягане дефектира викаш, сменя ли си превантивно или да я следя?
Иначе както при всяка кола на 7-8г е доза късмет, тръгне ли да се чупи и на 3-те премиум марки не е евтино.
Някакъв добър сервиз в София дето разбират от аудита да може да се чекне колата подробно? Мислих за Порше БГ, но не ги знам как са.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на комби
По принцип бенца или БМВ-то са правилният избор, но щом са ти скучни взимай алдито. Всяка седмица/всеки месец ще си в бокса, ще станеш половин ВАГ механик и въобще няма да ти е скучно
Re: Избор на комби
acer написа:Тази а4 е описана като стептроник/типтроник, до колкото съм чувал е най-удачната им.. иначе човека каза че не е сменял масло на кутията, на тази не знам дали се сменя, но на повечето автоматици май трябва? Бях пробвал и 2.0 тди 143 кс с мултритроник и колата хълцаше на почти всяко тръгване
Помпата за високо налягане дефектира викаш, сменя ли си превантивно или да я следя?
Иначе както при всяка кола на 7-8г е доза късмет, тръгне ли да се чупи и на 3-те премиум марки не е евтино.
Някакъв добър сервиз в София дето разбират от аудита да може да се чекне колата подробно? Мислих за Порше БГ, но не ги знам как са.
Маслото се сменя на около 60к, както на всеки автомат. Помпата дефектира най-често от хубавите БГ горива, не знам за симптоми, а мисля, че е маса пари за превантивна смяна. Мултитроника е най-чупливата кутия, въпреки, че последните ревизии са подобрени, но той се вгражда само на коли с предно, а да си купиш Ауди на предно, е все едно да си купиш луксозен VW.
Ето от този сервиз отзивите са само положитлени(аз лично не съм ходил):
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... otive-ltd/
Според мен ще ти свършат по-добра работа от Порше.
madafaka_donkele написа:По принцип бенца или БМВ-то са правилният избор, но щом са ти скучни взимай алдито. Всяка седмица/всеки месец ще си в бокса, ще станеш половин ВАГ механик и въобще няма да ти е скучно
Това важи и за другите. Нека вземе някое Е91 милионник, та да видим какъв механик ще стане.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на комби
exc написа:Това важи и за другите. Нека вземе някое Е91 милионник, та да видим какъв механик ще стане.
Безпроблемна кола няма, но по-чуплив боклук от алуди също няма
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Избор на комби
Аз тъкмо му го пратих на лично,най-добрите са за ВАГ ,лични впечатления също.exc написа:Ето от този сервиз отзивите са само положитлени(аз лично не съм ходил):
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... otive-ltd/
Според мен ще ти свършат по-добра работа от Порше.
За мултитрошляка съм чувал същото,макар че имаме страхотен спец,ама дали не замина за чужбина..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Избор на комби
madafaka_donkele написа:exc написа:Това важи и за другите. Нека вземе някое Е91 милионник, та да видим какъв механик ще стане.
Безпроблемна кола няма, но по-чуплив боклук от алуди също няма
Това е най-употребяваната фраза тук. Както и същата, но за БМВ в другия форум.
Bogat-Beden написа:За мултитрошляка съм чувал същото,макар че имаме страхотен спец,ама дали не замина за чужбина..
Ако говориш за Мишо - май го няма тук.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на комби
Време ли е да се предлага Дачия или още малко да се изчака
Re: Избор на комби
е91 ми е тясно, колената ми се качват на волана
А и зимата Х-драйв / 4 matic са ми съмнителни, нали се изключват след 30км (не съм сигурен), а не е като да не карам и по балкани.
Иначе ако алдито е толкова трошлево също не е работа, просто не ми взима няква тойота с предно еле пък дачия.
А и зимата Х-драйв / 4 matic са ми съмнителни, нали се изключват след 30км (не съм сигурен), а не е като да не карам и по балкани.
Иначе ако алдито е толкова трошлево също не е работа, просто не ми взима няква тойота с предно еле пък дачия.
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на комби
Сакън, анатема, ти в БМВ форума ли си, че ще говориш против НОВА Дачия X-Drive-a не се изключва след 30км/ч...acer написа:не ми взима няква тойота с предно еле пък дачия.
Re: Избор на комби
То ако xdrive/4matic са съмнителни зимата ... трябва да скачаме към истинска джибка ама там пък няма bmw,audi,mb
Общо взето поредната тема от типа "Приказка без край"
Общо взето поредната тема от типа "Приказка без край"
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Избор на комби
Vra4anin написа:dextuar написа:Време ли е да се предлага Дачия или още малко да се изчака
Още снощи мислих да го напиша, ама се въздържах
и аз така
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на комби
barty написа:Vra4anin написа:dextuar написа:Време ли е да се предлага Дачия или още малко да се изчака
Още снощи мислих да го напиша, ама се въздържах
и аз така
Муцка са дачиите, муцка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани