Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Модератор: Общи модератори
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
TNT написа:grkv написа: Пирели пи зиро рънфлет и съм леко със смесени чувства от към грип, комфорт пък съм направо разочарован.
Тези неща не вървят заедно.
Що да не вървят. Аз от Пирели минах на Бриджистон Драйвгард и една година вече и около 20к км съм много доволен, особено пък ако става въпрос за обезшумяване.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Това на Бриджстон не е ли нещо по-различно от класическия рънонфлат?
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
На предното ми БМВ бях взел Бриджстоун драйвгард и бяха страшно дърво като усещане. Не знам какво има вътре, но повече никога
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Наскоро бях изправен пред дилемата рънфлат или не, в крайна сметка взех Pirelli PZ4 рънфлат. На 19 инча с М окачване не можем да говорим за возия с каквото и да е, но това пирели ме изненада приятно, може би защото преди бях с бриджстоун, който беше като камък. Та съвременният рънфлат е доста класи напред като комфорт. Гледам че с този модел обуват от завода и G20, четвърта серия и др.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Като цяло за PZ4 има много положителни мнения както за поведението, така и за возията
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Аз обух Е60-та с китайски всесезонни днес. И мен малко ми беше терсене, както колегата писа по-горе, но винаги има първи път. В края на краищата телефона ли не ни е китайски, компютъра ли, или маратонките, че и гумите да не са... И без това Гудиър, Мишлен, и другите маркови гуми отдавна не са нито германски, нито френски, ами са правени в Сърбия, Полша и т.н.
Китайците четох доста били понапреднали в сравнение с преди 10-15 години. Тези, които взех са С за спиране и С за разход. Първи впечатления - гуми като гуми.
В сравнение с Bridgestone Potenza RFT, с каквито беше колата, качих возия две класи нагоре. Онези са си твърди и като нови, а по-старички така се бяха одървили, че возеха шумно и твърдо. Новите са си супер, тихи, спират добре... е, на сняг още не съм ги пробвал, но от години карам всесезонни и не съм закъсвал досега ни на Боровец, ни на Пампорово.
Та така... европейските премиум производители ще ме имат пак за клиент, когато си предлагат продуктите примерно с 20-30-50% по-скъпо от китайците. Ако ще е със 100+% като сега, нека си търсят европейски клиенти. С китайските ще карам 2-3 години и ще хвърлям, може да не изкарат 5 години като Мишлен, но поне на половината време пак ще си с нови.
Който ще сменя нека не отлага. На Диана опашката беше поне 10-15 коли, това в работен ден. Следващите няколко уикенда ще са ужас.
Китайците четох доста били понапреднали в сравнение с преди 10-15 години. Тези, които взех са С за спиране и С за разход. Първи впечатления - гуми като гуми.
В сравнение с Bridgestone Potenza RFT, с каквито беше колата, качих возия две класи нагоре. Онези са си твърди и като нови, а по-старички така се бяха одървили, че возеха шумно и твърдо. Новите са си супер, тихи, спират добре... е, на сняг още не съм ги пробвал, но от години карам всесезонни и не съм закъсвал досега ни на Боровец, ни на Пампорово.
Та така... европейските премиум производители ще ме имат пак за клиент, когато си предлагат продуктите примерно с 20-30-50% по-скъпо от китайците. Ако ще е със 100+% като сега, нека си търсят европейски клиенти. С китайските ще карам 2-3 години и ще хвърлям, може да не изкарат 5 години като Мишлен, но поне на половината време пак ще си с нови.
Който ще сменя нека не отлага. На Диана опашката беше поне 10-15 коли, това в работен ден. Следващите няколко уикенда ще са ужас.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Виж сега, може да се успокояваш колкото си искаш, но на другите ни е ясно, че китаеца няма много общо с Континентала, бил той правен дори в Сърбия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Е как така ? Аз знам за един дето е еВал Анджелина Джоли. Ама не била баш тя, а била братчедка й, ама те нали са една кръв
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Китаец ако е до 15/16 цола за градска кола бива ама големите цолажи високоскоростни гуми на тея тежки коли с нютони не можеш да ме убедиш, че ще си караш спокойно по магистрали и планински пътища. Ял съм го с китаец - на втория сезон станаха на балони по протектора две от гумите, другите все спадаха, все имаше тресене нещо... за динамичен стил на шофиране (какъвто предполагам имат повечето водачи на БМВ), не бих направил компромис с гуми повече.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
kamendc написа:Аз обух Е60-та с китайски всесезонни днес. И мен малко ми беше терсене, както колегата писа по-горе, но винаги има първи път. В края на краищата телефона ли не ни е китайски, компютъра ли, или маратонките, че и гумите да не са... И без това Гудиър, Мишлен, и другите маркови гуми отдавна не са нито германски, нито френски, ами са правени в Сърбия, Полша и т.н.
Китайците четох доста били понапреднали в сравнение с преди 10-15 години. Тези, които взех са С за спиране и С за разход. Първи впечатления - гуми като гуми.
В сравнение с Bridgestone Potenza RFT, с каквито беше колата, качих возия две класи нагоре. Онези са си твърди и като нови, а по-старички така се бяха одървили, че возеха шумно и твърдо. Новите са си супер, тихи, спират добре... е, на сняг още не съм ги пробвал, но от години карам всесезонни и не съм закъсвал досега ни на Боровец, ни на Пампорово.
Та така... европейските премиум производители ще ме имат пак за клиент, когато си предлагат продуктите примерно с 20-30-50% по-скъпо от китайците. Ако ще е със 100+% като сега, нека си търсят европейски клиенти. С китайските ще карам 2-3 години и ще хвърлям, може да не изкарат 5 години като Мишлен, но поне на половината време пак ще си с нови.
Който ще сменя нека не отлага. На Диана опашката беше поне 10-15 коли, това в работен ден. Следващите няколко уикенда ще са ужас.
Мишелин правени в Сърбия може ама някоя 14-15 цолова гума за 120лв. Моите 19-ки летни и зимни гуми Мишелин не са правени в Сърбия, а точно там където казваш, че вече не ги правели Колега, явно за теб е важна само цената, не толкова спирачен път или поведение на мокро...Важното е да сме живи и здрави.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Днеска врътнах няколко стотин км на гумите на срама, та вече имам някакви впечатления.
Сутринта температурите падаха до нулата и се вдигаха до 4-5, все едно сме си истинска зима. Следобед си бяха 20+.
От към шум - на кантар с Пирелито, може би една идея по-шумни.
От към грип - много добър на студен сух асфалт, на топъл - също. Това в права линия при газ/спирачка. Няма как да меря спирачен път, но Пирелитата на втори сезон (дот 19та) при кикдаун с 60-70 мига тракшън на места, на които с тези не мига. Спиране ми е трудно да преценя, но при скок на спирачките не усещам АБС-а да ме рита в крака и колата реално си спира както си спираше и преди.
Гумите са мноого меки, избяга директното чувство за БМВ във волана и цялата кола се клати като водно колело във вълнение. И преди съм минавал от рънфлети на не-рънфлети и го е имало чувството за мека гума, ама тука е в повече. Тоя минус със съответния плюс де - комфорт.
Натягах ги в завои и са малко по-кекави от Пирелито, но е нормално, зимна мека гума - твърда лятна...
Очаквам на сняг да са зле предвид шарката и на мокър асфалт да са окей, което ме устройва.
За момента няма изненади и съм окей с избора, предвид, че в лоши условия не се впускам в скорости и си имам едно на ум така или иначе, мисля, че всичко ще е наред.
Сутринта температурите падаха до нулата и се вдигаха до 4-5, все едно сме си истинска зима. Следобед си бяха 20+.
От към шум - на кантар с Пирелито, може би една идея по-шумни.
От към грип - много добър на студен сух асфалт, на топъл - също. Това в права линия при газ/спирачка. Няма как да меря спирачен път, но Пирелитата на втори сезон (дот 19та) при кикдаун с 60-70 мига тракшън на места, на които с тези не мига. Спиране ми е трудно да преценя, но при скок на спирачките не усещам АБС-а да ме рита в крака и колата реално си спира както си спираше и преди.
Гумите са мноого меки, избяга директното чувство за БМВ във волана и цялата кола се клати като водно колело във вълнение. И преди съм минавал от рънфлети на не-рънфлети и го е имало чувството за мека гума, ама тука е в повече. Тоя минус със съответния плюс де - комфорт.
Натягах ги в завои и са малко по-кекави от Пирелито, но е нормално, зимна мека гума - твърда лятна...
Очаквам на сняг да са зле предвид шарката и на мокър асфалт да са окей, което ме устройва.
За момента няма изненади и съм окей с избора, предвид, че в лоши условия не се впускам в скорости и си имам едно на ум така или иначе, мисля, че всичко ще е наред.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
За мен е непонятно от какво точно пестите с тия китайски гуми. Да е някой пИжо за 1к, да. Ама с е60 и нагоре разликата в цената на китаеца и хубавата гума я давате всяка година за данък, го, майстори,каско и т.н.. по няколко пъти. Винаги съм смятал, че се предполага, че като пускаш брада си си взел и гребен да я решеш..
А е такива са ми най-чудни. Амг, дискове, спирачки би турбо - ми турбо и гумите на галош. И сигурно ще вземе нексен, щото в е купил с Пирелито, ма като финишират осъзнава, че “19-ките бате мноо пари”.
А е такива са ми най-чудни. Амг, дискове, спирачки би турбо - ми турбо и гумите на галош. И сигурно ще вземе нексен, щото в е купил с Пирелито, ма като финишират осъзнава, че “19-ките бате мноо пари”.
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Тая приказка с брадата и гребенчето на друго място и в друг случай, ако може.
Иначе казано, и топ модел рънфлети на 22 цола да си поръчам - повярвай ми, няма да ме завали, гребенче за брадата има
Тук въпросът е тая брада с какво ще я решеш? Пластмасово гребенче от алиекспрес, някое алуминиево, което не се гъне или позлатено с камъчета Сваровски по него?
С кое ще получиш най-много стойност за парите си?
С топ марките пърформънса е топ, поне в разни ютуб тестове със слаломи между конуси на сняг и т.н., но в повечето случаи това си е оувъркил. Колко от колите по пътя карат със семи сликове? Тези, които искат да дават газ и тоя екстра грип им е необходим, голфчетата и пасатите с 1.9 не им е особено нужен. Същото е като концепция.
Не бях пробвал евтини гуми - пробвах. Не съм очарован, не съм и разочарован, опитвам се да съм максимално обективен. Ще ги търкалям 4 месеца и ще ги подаря на гумаджията, пък поуката от опита ще определи какво ще взема догодина.
Иначе казано, и топ модел рънфлети на 22 цола да си поръчам - повярвай ми, няма да ме завали, гребенче за брадата има
Тук въпросът е тая брада с какво ще я решеш? Пластмасово гребенче от алиекспрес, някое алуминиево, което не се гъне или позлатено с камъчета Сваровски по него?
С кое ще получиш най-много стойност за парите си?
С топ марките пърформънса е топ, поне в разни ютуб тестове със слаломи между конуси на сняг и т.н., но в повечето случаи това си е оувъркил. Колко от колите по пътя карат със семи сликове? Тези, които искат да дават газ и тоя екстра грип им е необходим, голфчетата и пасатите с 1.9 не им е особено нужен. Същото е като концепция.
Не бях пробвал евтини гуми - пробвах. Не съм очарован, не съм и разочарован, опитвам се да съм максимално обективен. Ще ги търкалям 4 месеца и ще ги подаря на гумаджията, пък поуката от опита ще определи какво ще взема догодина.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Нови гуми - Sailun, Riken или Taurus - мнения?
Е как галоши се тва са сликове
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани