WW II митове и легенди
Модератор: Общи модератори
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
alx написа:Jordana написа:Много кекави тия месери бе ... като напомпана трийска с охлюф . Само хиляда магарета ???!!!
то тия магарета са малко странни- щото зависи от надува на компресора.. а той надува различно на различните височини- до 4000 метра горе долу държи и след това започва да пада мощноста... към 10к метра (което практически им е тавана) са му останали 60% грубо от тях... това така- наизуст де - от теорията дето съм я зубрил... всеки турбиниран витлови самолет е най- мощен на около 2500 метра височина... там съотношението надув/външмно налягане/ температура е най- оптимално за правене на коне
To за т'ва един Ото Лутц им е измислил и монтирал разни инжекции, та да не се чудят к'во да ги правят тия обърнати V-та и да не гуглират по ония смутни времена. Goring Mischung 1(Ha-ha), МW 50/30 и други жокери, познати ни чак и до днес, по разни оризарници.
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:alx написа:Jordana написа:Много кекави тия месери бе ... като напомпана трийска с охлюф . Само хиляда магарета ???!!!
то тия магарета са малко странни- щото зависи от надува на компресора.. а той надува различно на различните височини- до 4000 метра горе долу държи и след това започва да пада мощноста... към 10к метра (което практически им е тавана) са му останали 60% грубо от тях... това така- наизуст де - от теорията дето съм я зубрил... всеки турбиниран витлови самолет е най- мощен на около 2500 метра височина... там съотношението надув/външмно налягане/ температура е най- оптимално за правене на коне
To за т'ва един Ото Лутц им е измислил и монтирал разни инжекции, та да не се чудят к'во да ги правят тия обърнати V-та и да не гуглират по ония смутни времена. Goring Mischung 1(Ha-ha), МW 50/30 и други жокери, познати ни чак и до днес, по разни оризарници.
Кейптън Смит е шафиор на кораб, не е пилот на самолет. Той за тия вълшебни отвари не е чувал Но, ако погугли, може да обогати безкрайните си познания.
Ти пък къде изплува по това време?
- ARR_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: WW II митове и легенди
Предполагам някой от вас знаят за този канал, но за другите които се интерсуват от WW2 авиация (по-скоро техническата част) силно препоръчвам този канал:
https://www.youtube.com/channel/UCynGrIaI5vsJQgHJAIp9oSg/videos
Човека е пилот и си има представа от нещата.
https://www.youtube.com/channel/UCynGrIaI5vsJQgHJAIp9oSg/videos
Човека е пилот и си има представа от нещата.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: WW II митове и легенди
BMW_POWER написа:hell's angel написа:alx написа:Jordana написа:Много кекави тия месери бе ... като напомпана трийска с охлюф . Само хиляда магарета ???!!!
Кейптън Смит е шафиор на кораб, не е пилот на самолет. Той за тия вълшебни отвари не е чувал Но, ако погугли, може да обогати безкрайните си познания.
Ти нали изкара китап за еднодръвка , що се прайш на ущипан ?
Аз нямам книжки за месершмит като тебе , чакам да осветлиш ситуацията защо алх разбива самолета при кацане . Дали е пилотска грешка или кьопав месершмита ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: WW II митове и легенди
Jordana написа:Ти нали изкара китап за еднодръвка , що се прайш на ущипан ?
Аз нямам книжки за месершмит като тебе , чакам да осветлиш ситуацията защо алх разбива самолета при кацане . Дали е пилотска грешка или кьопав месершмита ?
alx разбива самолета, защото му лисва опит. Месерите са много "диви" и не прощават грешки при излитане и кацане. Предполагам alx лети на нещо от сорта на Чесна. Разликата е колкото от земята до небето. Убеден съм, че след малко инструктаж, ще успее да се справи. Забавлявай се:
https://www.youtube.com/watch?v=Svw2vlicwwA
https://www.youtube.com/watch?v=AMYpcegvt50
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
ЧЕ'й да ти пусна една снимка, че много се засили с тия филмчета, нещо Айде две, щото е Густав
.......
.......
Последна промяна hell's angel на 18 Яну 2021, 1:35, променена общо 1 път
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:ЧЕ'й да ти пусна една снимка, че много се засили с тия филмчета, нещо Айде две, щото е Густав
403 Forbidden
You don't have permission to access the URL on this server.
Powered by Tengine
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
Зачетох се , к'во сте се джавкали из ферманите (обикновено ги пропускам тия работи) та видех, че не си виждал 109-ка спарка Ама се падна кофти адрес дето не го четеш, сори ама повече от един път ме мързи да гуглирам
П.П.
П.П.
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
Защо ме караш да гугля? Чети:
Стотина спарки на фона на произведени над 30 000 самолета, не ми се рови колко пилота като цяло са го управлявали, това е практически нищо.
Весьма непростой в пилотировании, особенно на взлетно-посадочных режимах, Bf 109 долгое время не имел двухместного учебного варианта. По словам Й. Штейнхофа, аса со 176 победами, каждый третий "мессершмитт" из числа выпущенных был потерян при аварии или катастрофе на взлете или посадке. Такой ценой заплатили Люфтваффе за упрямое нежелание В. Мессершмитта пересмотреть конструкцию шасси в интересах улучшения эксплуатационных характеристик. И вот, наконец, свершилось - в конце 1943 г. самолет Bf 109G-6/trop (зав. No. 18319), он же Bf 109V52, переоборудовали в двухместную учебную машину. В дальнейшем таким же переделкам подверглись еще около сотни выпущенных ранее G-2, G-4 и G-6 (из 900 запланированных). Рабочее место инструктора разместили позади кабины обучаемого и прикрыли фонарем особой формы, несколько расширенным для улучшения обзора. Вооружение не снималось, так как центровка и так сдвинулась назад.
Стотина спарки на фона на произведени над 30 000 самолета, не ми се рови колко пилота като цяло са го управлявали, това е практически нищо.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
К'во да чета аз, чети ти - като има имаш пропуски ще гуглираш.
Май къде двеста са ги докарали, не знам дали са им били малко или много - вероятно са били достатъчни за разните училища, учебни ескадрили и звена. А и те са дошли когато се е обърнало течението, колкото да ускорят учебния процес. Имало е и друг чешит самолети, не са чакали на опашка за спарки - все пак, на минимум 160 часа са излизали и то в разгара на стагнацията. Чакай и още да погуглиш и да попрочетеш - не е баш като да не са пробвали с широка колея и различна геометрия :
Май къде двеста са ги докарали, не знам дали са им били малко или много - вероятно са били достатъчни за разните училища, учебни ескадрили и звена. А и те са дошли когато се е обърнало течението, колкото да ускорят учебния процес. Имало е и друг чешит самолети, не са чакали на опашка за спарки - все пак, на минимум 160 часа са излизали и то в разгара на стагнацията. Чакай и още да погуглиш и да попрочетеш - не е баш като да не са пробвали с широка колея и различна геометрия :
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:К'во да чета аз, чети ти - като има имаш пропуски ще гуглираш.
Май къде двеста са ги докарали, не знам дали са им били малко или много - вероятно са били достатъчни за разните училища, учебни ескадрили и звена. А и те са дошли когато се е обърнало течението, колкото да ускорят учебния процес. Имало е и друг чешит самолети, не са чакали на опашка за спарки - все пак, на минимум 160 часа са излизали и то в разгара на стагнацията. Чакай и още да погуглиш и да попрочетеш - не е баш като да не са пробвали с широка колея и различна геометрия :
Аз не претендирам, че знам всичко. Само дето разни прототипи и единичини бройки не решават нищо. Пак прочети по-горе, какъв процент са загубени при излитане и кацане. Аз това го споменах и след мнението на alx.
Да добавя нещо по темата. На 18 януари 1943г е осъществен първият пробив в блокадата на Ленинград.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
Звучи фрапиращо - да, ама не е тайна, че почти всички изтребители от ВСВ, особено тия дето си влачат опашката са "тегави". Че даже, показват и почти сходна аварийност, в рамките на 20-40%. Освен това, авариралите не са унищожени и загубени безвъзвратно, доста сериозен процент, след ремонт, са се връщали в строя, а останалото за канибализъм, като във всяко нормално ВВС по света. А единичните бройки идват да покажат, че са пробвали туй-онуй, ама проблема е бил комплексен, а не на точно определено място. Изискванията за шасито са били нарочно такива, а и '44, тоя самолет е чукнал 10 години и е бил максимално изстискан - погледите отдавна са били насочени другаде.
За "индивидуалите" знаеш ли ?
За "индивидуалите" знаеш ли ?
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
Те като цяло всички са тегави, особено за слабо подготвени пилоти. Швабите към края на войната са били много зле подготвени. Просто човешките им ресурси са се изчерпали, отделно съюзническите бомбардировки са ги ограничили откъм нефтопродукти. 190-ката не е имала проблем с шасито, а с ограничената видимост при рулиране. Звездообразният двигател е "закривал хоризонта". За сметка на това там горе е бил много неприятна изненада за бомбардировъчните формации. Мощното му въоръжение добре се е справяло с летящите крепости.
Да допълня за летателния състав. Американските екипажи на бомбардировачи са били основно млади момчета. Огромен процент от пилотите не са имали дори шофьорска книжка.
Да допълня за летателния състав. Американските екипажи на бомбардировачи са били основно млади момчета. Огромен процент от пилотите не са имали дори шофьорска книжка.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: WW II митове и легенди
Стига с тия нефторесурси побъркахте се вече . Швабските хвърчилки летят със синтетичен бензин , получава се от въглища тоя бълвоч . Счупват им заводите за бензин и това е , макар да ги вкарват под земята никога не успяват да направят такъв обем продукция както в началото на края
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: WW II митове и легенди
Jordana написа:Стига с тия нефторесурси побъркахте се вече . Швабските хвърчилки летят със синтетичен бензин , получава се от въглища тоя бълвоч . Счупват им заводите за бензин и това е , макар да ги вкарват под земята никога не успяват да направят такъв обем продукция както в началото на края
Като нямаш гориво, техниката ти е просто скрап. Независимо от технологичното и ниво Фелдмаршал Модел може да ти повЕрва, че нефторесурсите не са важни
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: tango