Някой Желаещ !!!!
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Някой Желаещ !!!!
Колеги понеже в Петък зимам едно радиаторче водно и понеже
до сега не съм сменял,и ще ходя при вуйчо ми Събота в една автокъща
и искам да попитам някой желаещ да дойде с мен просто за съвет при демонтажа на стария и монтажа на новия.
Аз съм в Левски евентуално някой в по близките квартали.
до сега не съм сменял,и ще ходя при вуйчо ми Събота в една автокъща
и искам да попитам някой желаещ да дойде с мен просто за съвет при демонтажа на стария и монтажа на новия.
Аз съм в Левски евентуално някой в по близките квартали.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Мога да ти помогна, стига да не ми изскочи нещо

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Водния радиатор на мотора ли ще сменяш?
На БМВ Е36 е може би наи лесната кола за това . Трябва ти една права и една кръстата отверка и едни клещи
На БМВ Е36 е може би наи лесната кола за това . Трябва ти една права и една кръстата отверка и едни клещи



Да, смяната е относително лесна. Да не забравиш да го обезвъздушиш след смяната. Пробката е пластмасова и лесно се чупи (поне аз счупих две). По-добре мини и си купи една две оригинални за резерва, не са скъпи и ги има налични!
Последна промяна BMX на 08 Юли 2009, 19:19, променена общо 1 път
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
При Е36 не знам как е, но разгледай и виж откъде ще ти е удобно да го махнеш - отгоре или отдолу, вече колегите, които са го правили да кажат. Също така отворите на новия радиатор ги намажи лееко с гресчица от външната страна преди да напъхаш маркучите. След като сложиш новия радиатор пипай маркучите да не са студени, и след като я покараш малко си следи охладителната течност, защото първо дори и да си я напълнил на макс като покараш малко двигателя си я дърпа доста и може пак да трябва да доливаш.
Успех.
Успех.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Аз съм схванат в ръцете ама мога да мина със студена бира за облекчение на мъките
Имам предвид аз да донеса бирата
Не очаквам да ме черпят че ще гледам.....

Имам предвид аз да донеса бирата

Не очаквам да ме черпят че ще гледам.....
Последна промяна barty на 09 Юли 2009, 16:47, променена общо 1 път
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Ами колега "alpina-ma6inata " какво имаш предвид да пипам маркучите дали са студени в смисъл ?
И защо се мажат с грес за да могат да влязат или след като се затопли тя стяга се едно ефекта на шлауката
Колега barty по принцип колегата Kristopher каза,че ще помогне
но евентуално ако нещо запецнем прати ми твоя телефон за връзка ако се наложи,ако може разбира се,за бирата ще почершя 100% само да го оправя това нещо щото,и не само радиатора ще сменям
ами и
номер едно http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Силно притеснен съм че много сложено ще се смени тоя конектор
той като цяло е 21,60лв ама до сега нямам не съм и виждал как се сменя
Знам че има майстори ама те искат 50лв само за смяната на радиатора
а не мисля да бъде и занапред хоп веднага при майстор,мисля че от колеги като вас мога да науча и да се опитвам да си оправям по дребните неща,а й момента е такъв кризата удари и 50лв ми се виждат вече много
И защо се мажат с грес за да могат да влязат или след като се затопли тя стяга се едно ефекта на шлауката

Колега barty по принцип колегата Kristopher каза,че ще помогне
но евентуално ако нещо запецнем прати ми твоя телефон за връзка ако се наложи,ако може разбира се,за бирата ще почершя 100% само да го оправя това нещо щото,и не само радиатора ще сменям

номер едно http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Силно притеснен съм че много сложено ще се смени тоя конектор

той като цяло е 21,60лв ама до сега нямам не съм и виждал как се сменя

Знам че има майстори ама те искат 50лв само за смяната на радиатора
а не мисля да бъде и занапред хоп веднага при майстор,мисля че от колеги като вас мога да науча и да се опитвам да си оправям по дребните неща,а й момента е такъв кризата удари и 50лв ми се виждат вече много

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Като позагрее колата си провери маркучите. Ако не са и двата топли значи водата не циркулира правилно през радиатора и следователно не се охлажда както трябва.
А за грестта - просто за да прилепне добре маркуча за отвора на радиатора. Сложи съвсем малко колкото да има.
А за грестта - просто за да прилепне добре маркуча за отвора на радиатора. Сложи съвсем малко колкото да има.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Пич, преди 2 седмици свалях радиатора на моята М43-ка...елементарно е...не вярвам да имаш ядове
Все пак немеца го е направил максимално user friendly като за неразбиращи като мен 


- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Разбирам ама никога не съм се занимавал с това а за тоя конектор номер едно на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10 някой сменял ли го е и горе/долу за колко време става ,
някакви тънкости има ли ?
някакви тънкости има ли ?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: barty