За камерите,радарите,пешеходците,моторите и ограниченията...
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
За камерите,радарите,пешеходците,моторите и ограниченията...
По принцип съм "За" това да се спазват ограниченията, както и за спазването им да се следи със съвременни камери и радари.
Обаче!
Кой следи за това как спазват правилата за движение по пътищата пешеходците? В законите има предвидени глоби и наказания за неправилно пресичане, но аз не познавам нито един човек, глобен заради това. На мен един единствен път ми се е случвало полицай да ми направи забележка за това, че пресичам неправилно (на "Дондуков", срещу министерството на труда) - разсвирка се с една свирка с топче и ми каза да мина през подлеза. А огромна част от ПТП-тата с пешеходци стават именно поради неправилно пресичане. Всеки път, като минавам по "Обиколна" (сега "Президент Линкълн") в Овча Купел ми побеляват косите. Имам чувството, че в Овча Купел живеят най-екстремните типове и всяка сутрин се опитват да си вдигнат адреналина, че да им е хубав деня. По тъмно, няма смисъл да казвам какво става - само една много малка част от булеварда е осветена, а в тъмната част се пресича като на първомайска манифестация. Покрай пазарчето в Овча Купел е същото. Не е като да няма пешеходни пътеки, обаче хората изскачат между паркиралите коли и даже не се оглеждат.
Мотористите - за тях не знам дали има смисъл да се говори. Много е фешън да си избягал на ченгетата, да караш със 150-200 в града, да не ти се вижда номера, и като цяло никой да не си дава зор да ти отчита нарушенията, защото не можел да те хване... Колко мотористи, глобени за превишена скорост в града има?
Също така - хубаво, нека караме по ограниченията, но нека ограниченията са смислени. Ако някой може да ми каже защо на влизане във Велико Търново и от двете страни (София-Варна), има поне 4-5 километра двулентов еднопосочен път с ограничение 60 и на места - 40. Преди това на тесния двупосочен път, с по една лента във всяка посока, ограничението е 90... На Сeвлиево - същото - от едната страна фабриката на Видима, от другата някакви халета, а ти имаш поне 5 километра отсечка с ограничение 60...Примерите са много, но естествено всички можем да се сетим къде стоят КАТ-аджиите и къде са камерите.
И си мисля следното - мъчат се някак да ни мотивират да спазваме всички ограничения. Но как смятат, че ще ни мотивират да спазваме някакви ограничения, при положение, че две огромни групи от хора - пешеходците и мотористите, са оставени да си правят каквото си искат на пътя? И второ - при положение, че една сериозна част от ограниченията са поставени без абсолютно никаква смислена причина, как очакват да имаме уважение към същите тези ограничения и да сме убедени в нуждата от спазването им?
Обаче!
Кой следи за това как спазват правилата за движение по пътищата пешеходците? В законите има предвидени глоби и наказания за неправилно пресичане, но аз не познавам нито един човек, глобен заради това. На мен един единствен път ми се е случвало полицай да ми направи забележка за това, че пресичам неправилно (на "Дондуков", срещу министерството на труда) - разсвирка се с една свирка с топче и ми каза да мина през подлеза. А огромна част от ПТП-тата с пешеходци стават именно поради неправилно пресичане. Всеки път, като минавам по "Обиколна" (сега "Президент Линкълн") в Овча Купел ми побеляват косите. Имам чувството, че в Овча Купел живеят най-екстремните типове и всяка сутрин се опитват да си вдигнат адреналина, че да им е хубав деня. По тъмно, няма смисъл да казвам какво става - само една много малка част от булеварда е осветена, а в тъмната част се пресича като на първомайска манифестация. Покрай пазарчето в Овча Купел е същото. Не е като да няма пешеходни пътеки, обаче хората изскачат между паркиралите коли и даже не се оглеждат.
Мотористите - за тях не знам дали има смисъл да се говори. Много е фешън да си избягал на ченгетата, да караш със 150-200 в града, да не ти се вижда номера, и като цяло никой да не си дава зор да ти отчита нарушенията, защото не можел да те хване... Колко мотористи, глобени за превишена скорост в града има?
Също така - хубаво, нека караме по ограниченията, но нека ограниченията са смислени. Ако някой може да ми каже защо на влизане във Велико Търново и от двете страни (София-Варна), има поне 4-5 километра двулентов еднопосочен път с ограничение 60 и на места - 40. Преди това на тесния двупосочен път, с по една лента във всяка посока, ограничението е 90... На Сeвлиево - същото - от едната страна фабриката на Видима, от другата някакви халета, а ти имаш поне 5 километра отсечка с ограничение 60...Примерите са много, но естествено всички можем да се сетим къде стоят КАТ-аджиите и къде са камерите.
И си мисля следното - мъчат се някак да ни мотивират да спазваме всички ограничения. Но как смятат, че ще ни мотивират да спазваме някакви ограничения, при положение, че две огромни групи от хора - пешеходците и мотористите, са оставени да си правят каквото си искат на пътя? И второ - при положение, че една сериозна част от ограниченията са поставени без абсолютно никаква смислена причина, как очакват да имаме уважение към същите тези ограничения и да сме убедени в нуждата от спазването им?
Последна промяна someone на 08 Мар 2009, 20:40, променена общо 1 път
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: За камерите,радарите,пешеходците,моторите и ограниченият
someone написа:...И си мисля следното - мъчат се някак да ни мотивират да спазваме всички ограничения. Но как смятат, че ще ни мотивират да спазваме някакви ограничения, при положение, че две огромни групи от хора - пешеходците и мотористите, са оставени да си правят каквото си искат на пътя? И второ - при положение, че една сериозна част от ограниченията са поставени без абсолютно никаква смислена причина, как очакват да имаме уважение към същите тези ограничения и да сме убедени в нуждата от спазването им?
Нищо такова не се опитват. Всички мерки в последните години са насочени към генерирането на приходи в бюджета, а не към повишаване на безопасността по пътищата. Това не е измислено у нас, а е следване на челния европейски опит, но там поне пътищата са наред. Следя доколкото мога чрез западни сайтове ситуацията с контрола по пътищата в Англия и Щатите и положението е същото.
Интересена информация за действията на ню-йоркската полиция (от коментари в американски форум) : полицейският синдикат иска увеличение на заплатите; градската управа отказва; полицаите си намират по-интересни занимания в работното време от това да глобяват всеки превишил скоростта с 5-6 мили в час; приходите на града намаляват; градската управа става по-сговорчива в преговорите за възнагражденията. Причината е много проста - полицията знае колко пари осигурява на градския бюджет, а администрацията знае, че тези пари са немалка част от бюджета.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Да, бе, като се замисля, си прав...
А сега като си чета пак първия пост, гледам, че някакъв идеализъм, който уж не ми е присъщ, лъха от него
А сега като си чета пак първия пост, гледам, че някакъв идеализъм, който уж не ми е присъщ, лъха от него

someone написа:4-5 километра двулентов еднопосочен път с ограничение 60 и на места - 40.
someone написа:5 километра отсечка с ограничение 60...
someone написа:всички можем да се сетим къде стоят КАТ-аджиите и къде са камерите.
Много точно казано колега


Ако им пукаше - нямаше да стоят там където и със 130 да караш поне 10 години няма да стане катастрофа (където обаче никой нормален не се съобразява с формалното ограничение). А там където има невралгично движение (където не може да се дебне от засада, а трябва да се предотвратяват инциденти).

Re: За камерите,радарите,пешеходците,моторите и ограниченият
AGD написа:Всички мерки в последните години са насочени към генерирането на приходи в бюджета
Кой бюджет - държавния или семейния?


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
От държавата не остана почти нищо за крадене. На нас искат да ни свалят по няколко кожи от гърба. Познайте кои!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Пешеходците са ми болна тема. На едно 90% им се чудя откъде им идва тая смелост да пресичат откъдето им скимне, а да не говоря на червено. Лично аз пресичам или на пешеходна пътека и само на зелено. Животът ми е много по-ценен от това дали ще закъснея с 5 мин. или нещо друго. И после как няма да има прегазени хора - е ми ето така, докато пресичат откъдето им скимне, така ще е.
Най-пародоксалното е като видя майки с бебешки колички пресичащи неправилно. Не осъзнават ли, че носят отговорност и за детето си и ако някой пиот се е залетял със 100 ще ги отнесе???!!
За спазването на правилата - или всички ще се научат, че те важат за всички, или ще си продължаваме в същия хаос.
Вчера пътувам по Искърското дефиле - само завой, ограничение 60 по завоите. 1ви самоубиец - Х5 изпреварва ме сигурно с 90-100, пускам го...викам си...убивай се там...влиза в завоите с 80. Наближавам и аз завоя, виждам знака 60....намалям до 40....и после викам на пасажерите ми " Тоя завой май го взехме на магия" представям си ония как не се е метнал в дерето. 2ри самоубиец - Нисан Патфайндър - дъни се и той. 3ри - червено е36, 4ри - Мерцедес
Всичките ги пуснах да се претрепват ако щат, аз предпочитам да си пристигна жива и здрава, така и на колата да й няма нищо.
А да, валеше и дъжд на всичкото отгоре
В града като видя някой да се прави на отворко, при положение, че всички останали се движат нормално, а тоя е безсмъртния тогава.... Пак ще дам пример, един вчера ме засича на светофари за Драгалевци нагоре...заради тоя профан влязох в гадната дупка и пломбите ми паднаха.....и после нагоре....не на дълги му избодох очите...ами не знам на какво
Дразня се просто.
Катаджиите - вече не ми пука оттях. Бяха се наточили на околовръстното вчера, аз си минавам най-спокойно, поглеждаме се...и този се отказа да ме спира.
Вече хората им нямат уважението, не може един гражданин да няма страха на полицая и да си вика " Ае, аз тука ще мина с 10-20 лв. рушвет...и готово" И ето за това сме на тоя хал. На полицай няма да му дам пари, ако ще...и земята да се взриви - ако съм в нарушение - ок, пиши акта, ако не - носиме се до дупка.
Мотористите - когато и те излязат по улиците, тогава очите не на 4, а на 83482293 са ми. Особено по магистралите.
За пътищата нужно ли е да коментирам??!!!
Най-пародоксалното е като видя майки с бебешки колички пресичащи неправилно. Не осъзнават ли, че носят отговорност и за детето си и ако някой пиот се е залетял със 100 ще ги отнесе???!!
За спазването на правилата - или всички ще се научат, че те важат за всички, или ще си продължаваме в същия хаос.
Вчера пътувам по Искърското дефиле - само завой, ограничение 60 по завоите. 1ви самоубиец - Х5 изпреварва ме сигурно с 90-100, пускам го...викам си...убивай се там...влиза в завоите с 80. Наближавам и аз завоя, виждам знака 60....намалям до 40....и после викам на пасажерите ми " Тоя завой май го взехме на магия" представям си ония как не се е метнал в дерето. 2ри самоубиец - Нисан Патфайндър - дъни се и той. 3ри - червено е36, 4ри - Мерцедес
Всичките ги пуснах да се претрепват ако щат, аз предпочитам да си пристигна жива и здрава, така и на колата да й няма нищо.
А да, валеше и дъжд на всичкото отгоре

В града като видя някой да се прави на отворко, при положение, че всички останали се движат нормално, а тоя е безсмъртния тогава.... Пак ще дам пример, един вчера ме засича на светофари за Драгалевци нагоре...заради тоя профан влязох в гадната дупка и пломбите ми паднаха.....и после нагоре....не на дълги му избодох очите...ами не знам на какво

Катаджиите - вече не ми пука оттях. Бяха се наточили на околовръстното вчера, аз си минавам най-спокойно, поглеждаме се...и този се отказа да ме спира.
Вече хората им нямат уважението, не може един гражданин да няма страха на полицая и да си вика " Ае, аз тука ще мина с 10-20 лв. рушвет...и готово" И ето за това сме на тоя хал. На полицай няма да му дам пари, ако ще...и земята да се взриви - ако съм в нарушение - ок, пиши акта, ако не - носиме се до дупка.
Мотористите - когато и те излязат по улиците, тогава очите не на 4, а на 83482293 са ми. Особено по магистралите.
За пътищата нужно ли е да коментирам??!!!

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Пешеходците нямат никаква култура..
Имам чувството, че въобще не ги е преболял за нас.
Ходят си по улиците като селски кметове при наличието на тротоари. Особено по места като Красно село и т.н. е пълна селяния. Селяните да не си изпуснат трамвая или рейса правят страшни каскади. Абе писна ми да ги мисля и тях...
Гледам винаги да съм толерантен. Когато съм видял пешеходец на пешеходна пътека или продължение на тротоара винаги спирам. Но ако минават на червено или пресичат по средата на улицата точно пред мен винаги си разцепвам бипката от свирене и свалям джама, за да ги препсувам мъжката.
А любимото ми е като пускаш някой пешеходец, било то на пешеходна пътека или на светофар, когато и на теб и на пешеходците свети зелено да се влачат като сополи и да се разхождат все едно са на разходка в парка. Просто никаква съобразителност. Няма значение, че отзад става колона, пропускателността на светофара за ляв или десен завой е по-малка и т.н.
Аз като не съм с колата винаги гледам да пресичам на пешеходна пътека или продължение на тротоара, да минавам през подлези и някой като ме пусне след като му благодаря да се изнижа по най-бързия начин от пътя.. Ама на моменти имам чувството, че само аз си го правя това..

Ходят си по улиците като селски кметове при наличието на тротоари. Особено по места като Красно село и т.н. е пълна селяния. Селяните да не си изпуснат трамвая или рейса правят страшни каскади. Абе писна ми да ги мисля и тях...

А любимото ми е като пускаш някой пешеходец, било то на пешеходна пътека или на светофар, когато и на теб и на пешеходците свети зелено да се влачат като сополи и да се разхождат все едно са на разходка в парка. Просто никаква съобразителност. Няма значение, че отзад става колона, пропускателността на светофара за ляв или десен завой е по-малка и т.н.

Аз като не съм с колата винаги гледам да пресичам на пешеходна пътека или продължение на тротоара, да минавам през подлези и някой като ме пусне след като му благодаря да се изнижа по най-бързия начин от пътя.. Ама на моменти имам чувството, че само аз си го правя това..

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
alpina-ma6inata написа: Селяните да не си изпуснат трамвая или рейса правят страшни каскади. :
Като каза каскади се сетих миналия месец беше. Седя си на светофара на ЦУМ и свети червено. На колите им свети зелено, за пешеходците е още червено. И какво се загледах....и само гледам как един човек се хвърля на предния капак на кола.....за да хване.....трамвая



alpina-ma6inata написа:Пешеходците нямат никаква култура..Имам чувството, че въобще не ги е преболял за нас.
Ходят си по улиците като селски кметове при наличието на тротоари. Особено по места като Красно село и т.н. е пълна селяния. Селяните да не си изпуснат трамвая или рейса правят страшни каскади. Абе писна ми да ги мисля и тях...Гледам винаги да съм толерантен. Когато съм видял пешеходец на пешеходна пътека или продължение на тротоара винаги спирам. Но ако минават на червено или пресичат по средата на улицата точно пред мен винаги си разцепвам бипката от свирене и свалям джама, за да ги препсувам мъжката.
А любимото ми е като пускаш някой пешеходец, било то на пешеходна пътека или на светофар, когато и на теб и на пешеходците свети зелено да се влачат като сополи и да се разхождат все едно са на разходка в парка. Просто никаква съобразителност. Няма значение, че отзад става колона, пропускателността на светофара за ляв или десен завой е по-малка и т.н.![]()
Аз като не съм с колата винаги гледам да пресичам на пешеходна пътека или продължение на тротоара, да минавам през подлези и някой като ме пусне след като му благодаря да се изнижа по най-бързия начин от пътя.. Ама на моменти имам чувството, че само аз си го правя това..

Темата е изключително благодатна за полемики и нерви. Всеки един, който малко или много е видял страните на монетата, знае, че мършата я има.
Подкрепям напълно мнението на колегата someone. И наистина според мен трябва да има адски много идеализъм в законите, за да са това, за което уж се мислят- да са общовалидни и приети норми за благоденствие на обществото, как си пише в книгите по право.
Според мен не е коректно да се хули по друга група участници в движението. Конкретно и лично да, но да се слагат под общ знаменател всички..
В Търново полицаи глобяват пешеходци. Там общо взето се спазват зебрите и се спира.. от време на време прелита някой и след заглеждане виждаш, че номера е софийски.. по отношение на ограниченията преди Търново съм напълно съгласен, има големи безумства.
Дори участъци от новостроените пътища благоприятстват катастрофи.. веднага се сещам за първите дни на кръговото около Стара Загора.
Относно пешеходците, скоро не съм минавал, но докато учех, на Черни Връх и Вапцаров в София се минаваше на зелено доста на нокти.. след много успешни опити за преминаване на зелено установихме, че има момент, в който всички коли в съответната посока са спрели и има достатъчно време докато тръгнат и именно тогава е най-безопасно.
По дефилето, искърското.. там не е за ламери
път, достатъчно вит, че да си изпробваш новото окачване. Ако не се познава пътя, не се дава газ. За километрите дето съм навъртял там не съм срещнал някой, който ей така е давал газ. Мен пък ме дразнят бавнодвижещите се с 20, но и на мен първият ми път оттам беше така. Нямах книжка, нощно време с баща ми и повече от втора не съм вкарвал. Сега е друго. Но ги търпя докато мога да ги изпреваря. А минават и тирове оттам.
И последно, че се отплеснах. Конкретно на тоя път катастрофите, които съм виждал са били на обратните завои посока Своге преди Ромча, не защото някой е давал газ, а щото не е очаквал завоя да продължи толкова дълго
Не искам да прозвучи като защита на момчетата с мотори, но ако си на двуколесно малко пъти в годината
се случва някой да отчете факта, че нямаш ламирини, които да те пазят.
Не смятам, че защото сме авто форум трябва колективният разсъдък да анатемоса всички пешеходци и моторджии.. нямаме никаква култура, безумства има навсякъде.
Не е само за шофирането, макар че то взима животи.
Колко народ си хвърля боклука в отделените кошчета по улиците.. колко и глоби има наложени на някой дето си хвърлил боклука на тротоара.
Скоро бях на театър и онемях. Такива простотии като вагиналните неудобства на въпросните героини са теми, които обсъждаме в моменти на пиянски откровения в кръчмите.. не смятам, че имат място в театър.
Пак за пешеходците.. давам за пример китния Люлин, има места без никакви пешеходни пътеки, има и доста загинали, пресичайки там. А пък не е никак логически основано да вървиш половин-един км до най-близкия светофар, на който единственото успокоение може да ти е зелената светлина.
И единственото дето мисля може да се прави, е да се дава пример..
Подкрепям напълно мнението на колегата someone. И наистина според мен трябва да има адски много идеализъм в законите, за да са това, за което уж се мислят- да са общовалидни и приети норми за благоденствие на обществото, как си пише в книгите по право.
Според мен не е коректно да се хули по друга група участници в движението. Конкретно и лично да, но да се слагат под общ знаменател всички..
В Търново полицаи глобяват пешеходци. Там общо взето се спазват зебрите и се спира.. от време на време прелита някой и след заглеждане виждаш, че номера е софийски.. по отношение на ограниченията преди Търново съм напълно съгласен, има големи безумства.
Дори участъци от новостроените пътища благоприятстват катастрофи.. веднага се сещам за първите дни на кръговото около Стара Загора.
Относно пешеходците, скоро не съм минавал, но докато учех, на Черни Връх и Вапцаров в София се минаваше на зелено доста на нокти.. след много успешни опити за преминаване на зелено установихме, че има момент, в който всички коли в съответната посока са спрели и има достатъчно време докато тръгнат и именно тогава е най-безопасно.
По дефилето, искърското.. там не е за ламери

И последно, че се отплеснах. Конкретно на тоя път катастрофите, които съм виждал са били на обратните завои посока Своге преди Ромча, не защото някой е давал газ, а щото не е очаквал завоя да продължи толкова дълго

Не искам да прозвучи като защита на момчетата с мотори, но ако си на двуколесно малко пъти в годината

Не смятам, че защото сме авто форум трябва колективният разсъдък да анатемоса всички пешеходци и моторджии.. нямаме никаква култура, безумства има навсякъде.
Не е само за шофирането, макар че то взима животи.
Колко народ си хвърля боклука в отделените кошчета по улиците.. колко и глоби има наложени на някой дето си хвърлил боклука на тротоара.
Скоро бях на театър и онемях. Такива простотии като вагиналните неудобства на въпросните героини са теми, които обсъждаме в моменти на пиянски откровения в кръчмите.. не смятам, че имат място в театър.
Пак за пешеходците.. давам за пример китния Люлин, има места без никакви пешеходни пътеки, има и доста загинали, пресичайки там. А пък не е никак логически основано да вървиш половин-един км до най-близкия светофар, на който единственото успокоение може да ти е зелената светлина.
И единственото дето мисля може да се прави, е да се дава пример..
Последна промяна !!Frank на 09 Мар 2009, 12:59, променена общо 1 път
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Аз пък мисля, че по отношението към пешеходците може да се съди за културата на движение, пък и не само. Във всяка европейска столица, човек стъпи ли на платното всички спират, няма правилно или неправилно и най-вече да се покаже "селянина" до половина през джама да го псува колкото се може "по-мъжката". А на пешеходна пътека ако се движиш по тротоара само като се обърнеш да пресичаш, преди още да си направил крачка към платното спират и в двете посоки. Обаче е коренно различно в Истанбул например. Там за пресичане на пътното платно трябва да си особенно чевръст и много смел. Дори на пешеходна пътека и зелен сигнал на светофара, никой не те бръсне за нищо, и ще мине през теб, за "да не прави задръстване". Сега оставам на вас извода, къде сме ние и накъде вървим.
Съдейки неправлното поведение на пешеходците помислете за това, че те нарушавайки правилника застрашават основно своя живот, докато вие в колите, като нарушавате правилника, застрашавате живота и на околните. Особенно при инциденти с пешеходци. По тая логика, към кой трябва да се прилага закона по-строго?
Съдейки неправлното поведение на пешеходците помислете за това, че те нарушавайки правилника застрашават основно своя живот, докато вие в колите, като нарушавате правилника, застрашавате живота и на околните. Особенно при инциденти с пешеходци. По тая логика, към кой трябва да се прилага закона по-строго?

- Benedetto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 7.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 compact
martoto написа:...
Съдейки неправлното поведение на пешеходците помислете за това, че те нарушавайки правилника застрашават основно своя живот, докато вие в колите, като нарушавате правилника, застрашавате живота и на околните. Особенно при инциденти с пешеходци. По тая логика, към кой трябва да се прилага закона по-строго?
Аз, ако блъсна някой пешеходец, дори не на зебра, смятай какъв живот ще ми остане


Закона за това си е закон - за да се спазва от всички. Вярно санкциите са по-малки, ама й каквито и да са, след като няма кой да ги прилага, положението няма да се промени.
martoto написа:Аз пък мисля, че по отношението към пешеходците може да се съди за културата на движение, пък и не само. Във всяка европейска столица, човек стъпи ли на платното всички спират, няма правилно или неправилно и най-вече да се покаже "селянина" до половина през джама да го псува колкото се може "по-мъжката".
Тука не си прав. Да ме извиняваш ама из европата хората пресичат къде къде по културно. В жилищните квартали е наистина така, ама по натоварените улици всички си пресичат по светофарите. Друг е въпроса че там дори и пешеходните светофари са направени с умисъл и то на местата от където минават хората. Справка - пешеходния светофар на Дървеница - еми за какъв Х*Й ми свети червено в 12:30 през ноща?
Малко по надолу до ОМВ-то на Гене Димитров, някой може ли да обясни защо са 2 светофара на разстояние 30 метра един от друг?
Няречи ме селянин, ама ще се подавам през прозореца и ще псувам като анадолски тираджия докато селяндурите се научат да пресичат където е обозначено.
То много хубаво да има ред и да се спазва закона, но как да стане като няма условия той да бъде спазван? На колко места има знаци, които си противоречат и са монтирани зад дървета по огради. На много места по кварталите няма никаква видимост на кръстовищата от кошове, коли и ... Няма маркировки като хората, въобще пътната мрежа е под всякаква критика.
На много от кръстовищата стават задръствания и не винаги може да минеш, а примерно оставаш малко след бялата лента и тогава щрак една снимка и го гризваш. Независимо, че си чакаш пак зелено, но си по напред. И затова ти пишат акт за минаване на червено. Това ако е следене за ред и полза от камери. Не мерси!
На много от кръстовищата стават задръствания и не винаги може да минеш, а примерно оставаш малко след бялата лента и тогава щрак една снимка и го гризваш. Независимо, че си чакаш пак зелено, но си по напред. И затова ти пишат акт за минаване на червено. Това ако е следене за ред и полза от камери. Не мерси!
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани