За и против запалени фарове през деня?
Модератор: Общи модератори
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
За и против запалени фарове през деня?

Последна промяна blackrider на 01 Ное 2008, 22:13, променена общо 1 път
- pandev22
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 29.04.2008
- Местоположение: овча купел на бул.Манчестър
Re: За и против запалени фарове през деня?
martost написа:Абсолютно за и то целогодишно

- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Re: За и против запалени фарове през деня?
martost написа:Абсолютно за и то целогодишно
Още един глас за целогодишно

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
мразя хора, които имат електромери в колите си, т.е. пестят ток от пускане на фарове, мигачи и т.н.
ЗА!




ЗА!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- DiDi
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 7.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: НЛО
vicho написа:мразя хора, които имат електромери в колите си, т.е. пестят ток от пускане на фарове, мигачи и т.н.![]()
![]()
![]()
![]()
ЗА!
Целогодишно!!!!



- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
И аз съм ЗА целогодишно, ама тия дето са против да се обоснват
От крушки ли спестяват, разхода ли им се качва
БМВ карат, а пари за крушки немат 

От крушки ли спестяват, разхода ли им се качва


- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Гласувах "за"... чудно ми е какви са съображенията на отговорилите с "не" 3-ма форумци ... ако са достатъчно отговорни, да не се крият, ами да кажат защо са против включените фарове през деня!
- x-ekutor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 оригинал
- Мечтае да кара: недокосната Е30
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Еммм аз казах " НЕ " и ето сега обяснявам:
1.- Много често забравям да ги пускам,като е светло и това може да ме вкара в проблеми и преразход !!!
2.- Като е светло не виждам смисъл !! Значи ако има мъгла и е сумрак аз сам се сещам да си ги пусна и е необходимо, но при пълна видимост и хубаво време не виждам смисъл !!!
3.- Мраза сичко, което ме задължават да го права !!!- като коланите например и може да ме санкционират за това !!!
Пък и крушки горат, натоварва се инсталацията и с Две думи може да няма електромер, Но се ЧЕРПИ ток за нещо което не е необходимо !! Аз съм си пускал халогените на BMW то през деня, но единствено и само, че ме кефи повече как изглежда предницата- по отношение за безопасност никакво отношение!!
1.- Много често забравям да ги пускам,като е светло и това може да ме вкара в проблеми и преразход !!!
2.- Като е светло не виждам смисъл !! Значи ако има мъгла и е сумрак аз сам се сещам да си ги пусна и е необходимо, но при пълна видимост и хубаво време не виждам смисъл !!!
3.- Мраза сичко, което ме задължават да го права !!!- като коланите например и може да ме санкционират за това !!!
Пък и крушки горат, натоварва се инсталацията и с Две думи може да няма електромер, Но се ЧЕРПИ ток за нещо което не е необходимо !! Аз съм си пускал халогените на BMW то през деня, но единствено и само, че ме кефи повече как изглежда предницата- по отношение за безопасност никакво отношение!!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
BMW_325 TDS написа:Еммм аз казах " НЕ " и ето сега обяснявам:
1.- Много често забравям да ги пускам,като е светло и това може да ме вкара в проблеми и преразход !!!
2.- Като е светло не виждам смисъл !! Значи ако има мъгла и е сумрак аз сам се сещам да си ги пусна и е необходимо, но при пълна видимост и хубаво време не виждам смисъл !!!
3.- Мраза сичко, което ме задължават да го права !!!- като коланите например и може да ме санкционират за това !!!
Пък и крушки горат, натоварва се инсталацията и с Две думи може да няма електромер, Но се ЧЕРПИ ток за нещо което не е необходимо !! Аз съм си пускал халогените на BMW то през деня, но единствено и само, че ме кефи повече как изглежда предницата- по отношение за безопасност никакво отношение!!
За да те виждат по-добре през деня. И няма нищо лошо в това, и никой не те задължава както казваш. А само от халогени аз лично не виждам никакъв смисъл.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- borislav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
BMW_325 TDS написа:Еммм аз казах " НЕ " и ето сега обяснявам:
1.- Много често забравям да ги пускам,като е светло и това може да ме вкара в проблеми и преразход !!!
2.- Като е светло не виждам смисъл !! Значи ако има мъгла и е сумрак аз сам се сещам да си ги пусна и е необходимо, но при пълна видимост и хубаво време не виждам смисъл !!!
3.- Мраза сичко, което ме задължават да го права !!!- като коланите например и може да ме санкционират за това !!!
Пък и крушки горат, натоварва се инсталацията и с Две думи може да няма електромер, Но се ЧЕРПИ ток за нещо което не е необходимо !! Аз съм си пускал халогените на BMW то през деня, но единствено и само, че ме кефи повече как изглежда предницата- по отношение за безопасност никакво отношение!!
ами колега необходимо е в някои страни колите ги правят фабрично така да караш на фарове точно заради безопасноста а относно коланите точно колана ме спаси в едно птп то като не искаш не си хаби крушките но когато си караш бимата помисли кое е по важно едни лампи или един живот няква такава е идеята ако ме разбра

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани