Акт за скорост
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Акт за скорост
Абе верно ли, че по новия закон, ако ченгетата нямат някакви устройства за заснемане (идентифициране) на кочината със специална камера или не знам си кво, дори и да ти напишат акт за скорост, като ползват само радара (стария, дето го знеем всички), после акта пада в съда? Каза ми я тая далавера един адвокат, който твърди, че ако няма такова записващо устройство, акта пада в съда.
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Чак да пада незнам,ама ако те засекат на цариградско можеш да ги съдиш преспокойно..преди седмица ме засякоха при пежо преди караулката със 125км/ч и викат ще пишем...викам ок,пишете ма тая скорост не е моята,аз се движех поне със 140 и ще си напиша възражения,пък после ще се видим пак в съда и ме пуснаха 

- baricade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 2.03.2008
- Местоположение: DC
- Кара: 1.8T 4x4
- Мечтае да кара: RS6
vili написа:има нещо такова,трябвало документ да докажат че си бил там и си карал с превишена скорост
и аз съм чувал от приятел на бащами нещо подобно , но не се заслушах защото тоя си е бая лъжец и говори само глупости
- Akyosev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D, E39 M5 99,E36 328is '97
- Мечтае да кара: E46 M3 Csl
- Детайли за колата: IS с присадено сърце, конита-монита и т.н. :)
И аз трябваше да съм без книжка 1 месец, но написах жалба с помощта на адвокат. Ето я 1:1. Скоро трябва да ми насрочат дело и до тогава си карам с постановлението и една бележка
ДО
НАЧАЛНИКА
НА ОТДЕЛ „ПЪТНА ПОЛИЦИЯ”
КЪМ СТОЛИЧНА ДИРЕКЦИЯ „ПОЛИЦИЯ”
Ж А Л Б А
от .........................
Относно: Наказателно постановление № …….........../.......... 2008 г.
УВАЖАЕМИ Г-Н НАЧАЛНИК,
На ............ г. около 21:30 часа, движейки се по бул. „Пейо К. Яворов” в посока бул. „Черни връх” бях спрян за проверка от полицаите ……………………………………………………….. След подаването на сигнала от страна на патрула, спрях на не повече от 7-8 метра от полицейския автомобил. Моля, това да бъде взето предвид при разглеждането на понататъшното ми изложение на случая. След предоставянето на личните ми документи и тези на автомобила, управляван от мен, бях помолен да отида до патрулната кола и там полицаите ми показаха отчета на радар № ………., който беше инсталиран на таблото на колата. Беше изписано показанието 86 км/ч. Нямам съмнения в точността на измерване на уредите на МВР и затова нямах възражения относно показанието на апарата.
Не съм запознат обстойно с действието на този уред, но доколкото ми е известно, той работи на принципа на „ефекта на Доплер”. При допълнително разследване, ако има такова, бих желал да се провери ефикасна ли е работата на този тип радар, когато предаваният и приеманият сигнал преминават през многослойно стъкло от типа, който се монтира на всички съвременни автомобили. Такова стъкло съдържа „поливинил бутирал”, който се поставя между различните пластове и чието влияние върху радиовълните в съответния обхват на контролно-измервателния уред едва ли е изследвано. Едно от предположенията ми е, че когато пред радара има подобна преграда, отчетените стойности не са точни. Отново подчертавам, че не се съмнявам във точността на измерване, а само в начина, по който то се извършва.
Беше ми съставено наказателно постановление с № ……., под което аз се подписах, съгласявайки се със записаните от съответния измервателен уред данни.
След много обстойно обмисляне на ситуацията достигнах до извода, че отчетената стойност на скоростта не съвпада с тази, с която се е движил моят автомобил. Излагам следните доводи:
- Мястото, където предполагам, че е станало измерването се намира след остър завой, който аз не бих взел с такава скорост, тъй като не бих рискувал здравето си и това на останалите участници в движението. След гореспоменатия завой следва пешеходен светофар, за чието съществуване знам, и не бих рискувал да ускоря до такава скорост. Причината е, че в този час на деня видимостта е по-малка и бих представлявал опасност за пешеходците.
- Булевард „Пейо К. Яворов” е една от най-натоварените пътни артерии в столицата, дори и в часа, в който ме спират за проверка. Средният брой на колите, с които сме навлезли в съответния булевард е доста висок, от порядъка на 20-30 и показанието на измервателния уред би могло да съответства на някоя от тях.
- Както беше споменато по-горе, спрях непосредствено след патрулната кола. Имайки предвид, че тя беше без включени светлини, аз успях да спра веднага след като полицаят излезе от нея и ми подаде сигнал. Това не би ми било възможно, ако съм се бил движил с 86 километра в час, тъй като спирачният път на моя автомобил със скорост 100км/ч е 40,6 метра по официални данни. Това означава, че с 86 км/ч спирачният път би бил над 30 метра. При необходимост мога да представя точната формула за определяне на спирачния път и да я приложа за предполагаемата скорост.
Изложената по-горе информация може да бъде потвърдена при нужда от пътуващата по това време с мен, моя колежка, .................
Моля, да считате жалбата ми за оттеглена, ако ми бъде предоставен документ, който удостоверява правилната работа на измервателния уред в конкретната ситуация, както и изображение, запечатващо движението на автомобила ми в конкретния ден и час със записаната от радара стойност. В противен случай не мога да се съглася с наложеното ми наказание и ще потърся съдействие от съответните правораздавателни органи.
Вярвам, че жалбата ми ще бъде обстойно разгледана и уважена, за което предварително благодаря.
София, С уважение,
.................. 2008 г.

ДО
НАЧАЛНИКА
НА ОТДЕЛ „ПЪТНА ПОЛИЦИЯ”
КЪМ СТОЛИЧНА ДИРЕКЦИЯ „ПОЛИЦИЯ”
Ж А Л Б А
от .........................
Относно: Наказателно постановление № …….........../.......... 2008 г.
УВАЖАЕМИ Г-Н НАЧАЛНИК,
На ............ г. около 21:30 часа, движейки се по бул. „Пейо К. Яворов” в посока бул. „Черни връх” бях спрян за проверка от полицаите ……………………………………………………….. След подаването на сигнала от страна на патрула, спрях на не повече от 7-8 метра от полицейския автомобил. Моля, това да бъде взето предвид при разглеждането на понататъшното ми изложение на случая. След предоставянето на личните ми документи и тези на автомобила, управляван от мен, бях помолен да отида до патрулната кола и там полицаите ми показаха отчета на радар № ………., който беше инсталиран на таблото на колата. Беше изписано показанието 86 км/ч. Нямам съмнения в точността на измерване на уредите на МВР и затова нямах възражения относно показанието на апарата.
Не съм запознат обстойно с действието на този уред, но доколкото ми е известно, той работи на принципа на „ефекта на Доплер”. При допълнително разследване, ако има такова, бих желал да се провери ефикасна ли е работата на този тип радар, когато предаваният и приеманият сигнал преминават през многослойно стъкло от типа, който се монтира на всички съвременни автомобили. Такова стъкло съдържа „поливинил бутирал”, който се поставя между различните пластове и чието влияние върху радиовълните в съответния обхват на контролно-измервателния уред едва ли е изследвано. Едно от предположенията ми е, че когато пред радара има подобна преграда, отчетените стойности не са точни. Отново подчертавам, че не се съмнявам във точността на измерване, а само в начина, по който то се извършва.
Беше ми съставено наказателно постановление с № ……., под което аз се подписах, съгласявайки се със записаните от съответния измервателен уред данни.
След много обстойно обмисляне на ситуацията достигнах до извода, че отчетената стойност на скоростта не съвпада с тази, с която се е движил моят автомобил. Излагам следните доводи:
- Мястото, където предполагам, че е станало измерването се намира след остър завой, който аз не бих взел с такава скорост, тъй като не бих рискувал здравето си и това на останалите участници в движението. След гореспоменатия завой следва пешеходен светофар, за чието съществуване знам, и не бих рискувал да ускоря до такава скорост. Причината е, че в този час на деня видимостта е по-малка и бих представлявал опасност за пешеходците.
- Булевард „Пейо К. Яворов” е една от най-натоварените пътни артерии в столицата, дори и в часа, в който ме спират за проверка. Средният брой на колите, с които сме навлезли в съответния булевард е доста висок, от порядъка на 20-30 и показанието на измервателния уред би могло да съответства на някоя от тях.
- Както беше споменато по-горе, спрях непосредствено след патрулната кола. Имайки предвид, че тя беше без включени светлини, аз успях да спра веднага след като полицаят излезе от нея и ми подаде сигнал. Това не би ми било възможно, ако съм се бил движил с 86 километра в час, тъй като спирачният път на моя автомобил със скорост 100км/ч е 40,6 метра по официални данни. Това означава, че с 86 км/ч спирачният път би бил над 30 метра. При необходимост мога да представя точната формула за определяне на спирачния път и да я приложа за предполагаемата скорост.
Изложената по-горе информация може да бъде потвърдена при нужда от пътуващата по това време с мен, моя колежка, .................
Моля, да считате жалбата ми за оттеглена, ако ми бъде предоставен документ, който удостоверява правилната работа на измервателния уред в конкретната ситуация, както и изображение, запечатващо движението на автомобила ми в конкретния ден и час със записаната от радара стойност. В противен случай не мога да се съглася с наложеното ми наказание и ще потърся съдействие от съответните правораздавателни органи.
Вярвам, че жалбата ми ще бъде обстойно разгледана и уважена, за което предварително благодаря.
София, С уважение,
.................. 2008 г.

- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
Akyosev написа:И аз трябваше да съм без книжка 1 месец, но написах жалба с помощта на адвокат. Ето я 1:1. Скоро трябва да ми насрочат дело и до тогава си карам с постановлението и една бележка![]()
ДО
НАЧАЛНИКА
НА ОТДЕЛ „ПЪТНА ПОЛИЦИЯ”
КЪМ СТОЛИЧНА ДИРЕКЦИЯ „ПОЛИЦИЯ”
Ж А Л Б А
от .........................
Относно: Наказателно постановление № …….........../.......... 2008 г.
УВАЖАЕМИ Г-Н НАЧАЛНИК,
На ............ г. около 21:30 часа, движейки се по бул. „Пейо К. Яворов” в посока бул. „Черни връх” бях спрян за проверка от полицаите ……………………………………………………….. След подаването на сигнала от страна на патрула, спрях на не повече от 7-8 метра от полицейския автомобил. Моля, това да бъде взето предвид при разглеждането на понататъшното ми изложение на случая. След предоставянето на личните ми документи и тези на автомобила, управляван от мен, бях помолен да отида до патрулната кола и там полицаите ми показаха отчета на радар № ………., който беше инсталиран на таблото на колата. Беше изписано показанието 86 км/ч. Нямам съмнения в точността на измерване на уредите на МВР и затова нямах възражения относно показанието на апарата.
Не съм запознат обстойно с действието на този уред, но доколкото ми е известно, той работи на принципа на „ефекта на Доплер”. При допълнително разследване, ако има такова, бих желал да се провери ефикасна ли е работата на този тип радар, когато предаваният и приеманият сигнал преминават през многослойно стъкло от типа, който се монтира на всички съвременни автомобили. Такова стъкло съдържа „поливинил бутирал”, който се поставя между различните пластове и чието влияние върху радиовълните в съответния обхват на контролно-измервателния уред едва ли е изследвано. Едно от предположенията ми е, че когато пред радара има подобна преграда, отчетените стойности не са точни. Отново подчертавам, че не се съмнявам във точността на измерване, а само в начина, по който то се извършва.
Беше ми съставено наказателно постановление с № ……., под което аз се подписах, съгласявайки се със записаните от съответния измервателен уред данни.
След много обстойно обмисляне на ситуацията достигнах до извода, че отчетената стойност на скоростта не съвпада с тази, с която се е движил моят автомобил. Излагам следните доводи:
- Мястото, където предполагам, че е станало измерването се намира след остър завой, който аз не бих взел с такава скорост, тъй като не бих рискувал здравето си и това на останалите участници в движението. След гореспоменатия завой следва пешеходен светофар, за чието съществуване знам, и не бих рискувал да ускоря до такава скорост. Причината е, че в този час на деня видимостта е по-малка и бих представлявал опасност за пешеходците.
- Булевард „Пейо К. Яворов” е една от най-натоварените пътни артерии в столицата, дори и в часа, в който ме спират за проверка. Средният брой на колите, с които сме навлезли в съответния булевард е доста висок, от порядъка на 20-30 и показанието на измервателния уред би могло да съответства на някоя от тях.
- Както беше споменато по-горе, спрях непосредствено след патрулната кола. Имайки предвид, че тя беше без включени светлини, аз успях да спра веднага след като полицаят излезе от нея и ми подаде сигнал. Това не би ми било възможно, ако съм се бил движил с 86 километра в час, тъй като спирачният път на моя автомобил със скорост 100км/ч е 40,6 метра по официални данни. Това означава, че с 86 км/ч спирачният път би бил над 30 метра. При необходимост мога да представя точната формула за определяне на спирачния път и да я приложа за предполагаемата скорост.
Изложената по-горе информация може да бъде потвърдена при нужда от пътуващата по това време с мен, моя колежка, .................
Моля, да считате жалбата ми за оттеглена, ако ми бъде предоставен документ, който удостоверява правилната работа на измервателния уред в конкретната ситуация, както и изображение, запечатващо движението на автомобила ми в конкретния ден и час със записаната от радара стойност. В противен случай не мога да се съглася с наложеното ми наказание и ще потърся съдействие от съответните правораздавателни органи.
Вярвам, че жалбата ми ще бъде обстойно разгледана и уважена, за което предварително благодаря.
София, С уважение,
.................. 2008 г.
Здрасти колега, къде я прати тази жалба? Абсолютно същата ситуация, абсолютно същите километри 86км/ч , миналата седмица (Неделя) , написаха ми АКТ, сега след месец трябва да им занеса книжката за 1 месец, 150лв. и мисля че 7 точки..., Та дали ще мога и аз да се възползвам от тази жалба (къде се праща?)?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Akyosev написа:И аз трябваше да съм без книжка 1 месец, но написах жалба с помощта на адвокат. Ето я 1:1. Скоро трябва да ми насрочат дело и до тогава си карам с постановлението и една бележка![]()
Чудно ми е... като сте си надробили попарата сега що ви сърби гъза да си я сърбате?!?!?!
В 21:30 часа на тоя булевард как се сбрахте 20-30 коли в едната посока, че и като оставим настрана тия глупости за ефекта на Доплер и незнам си кво още там... то че минават много коли, верно е... ма в 21:30 сигурно сте били 3-4ма за тоя времеви промеждутък... как така са засекли някой с 86км/ч, ма не са го погнали него, ми са спряли теб, дето си се движел с 60 (например)? Или погледнато другояче - как колите около теб са се движели по-бързо от теб, ма са засекли тебе?!?!
После... са извинявай, ма как ше докажеш, че верно си спрял на 7-8 метра зад патрулката? измери ли ги, куките подписаха ли ти се за това разстояние? Полицая лесно ще каже, че си спрял на около 30 метра... кой е прав - той или ти? Ти имаш свидетел, ма и той има свидетел...
И последно, ако не знаеш - У закона си го пише, че правилно съставеният акт има доказателствена сила (т.е. е истината) до доказване на противното...
P.S. Съгласяваш се, че радара мери точно, ма не си съгласен, че те е премерил да си минал с 86км/ч... странен парадокс....

тази жалба ме развесели- ти нали знаеш че предното стъкло не играе _никаква_ роля във отражението на радарния сигнал? вълните се отразяват основно от предната ти броня/престилка, радиатора ти и отчасти от номера ти...
стъклото обикновено е под достатъчно голям ъгъл че радарния му "подпис" да е неизползваем...
стъклото обикновено е под достатъчно голям ъгъл че радарния му "подпис" да е неизползваем...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Просто някой хитър адвокат ти е взел повече пари от глобата за тази глупост, на която в КАТ ще се посмеят от сърце. А и защо си мислите, че в КАТ им дреме дали ще има дело или не? Въобще не им пука, защото те не носят персонална отговорност и дори да спечелиш, ще си го преместят в другия крачол. Разноските по делото ще бъдат платени пак от данъкоплатците, а ти ще се набуташ за адвокат. А ако загубиш, ще ти излезе 1000 лв и нагоре масрафа. Особено ако назначат експерти и вещи лица, за да доказват написаните в жалбата глупости. Както казва Молов, като се наакаш понеси си по мъжки вината и това е. С тарикатлъци отдавна не става. Доказано е.
- Akyosev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D, E39 M5 99,E36 328is '97
- Мечтае да кара: E46 M3 Csl
- Детайли за колата: IS с присадено сърце, конита-монита и т.н. :)
Нямат право да мерят отвътре. Това, че съм доукрасил е друго. За да пиша подобна жалба е явно, че не съм се движел с тая скорост и не съм съгласен с нея. Освен това доста неща са нарушили(спират ме на неосветено място).
За ефекта на Доплер ... работя на такова място, че ще разнищя историята с радарите, честоти, на които работят и т.н. При всички положения стъкло , което поглъща доста голяма част от спектъра не може да не окаже внимание. И точно за това пиша и за отклоненията. То е ясно, че не съм се движел там с 50, но не е било и с 90. Точно преди завоя казах на колежката, че тук винаги стоят и намалих ... но като си ви е забавно си се смейте ...
Към колегата със забележките ... не си спомням да се познаваме, че да знаеш, че съм си надробил попарата ... когато съм си бил виновен нито пари съм предлагал, нито нищо. И чети внимателно ... съгласявам се, че мери правилно, НО НЕ И В КОНКРЕТНАТА СИТУАЦИЯ !
За ефекта на Доплер ... работя на такова място, че ще разнищя историята с радарите, честоти, на които работят и т.н. При всички положения стъкло , което поглъща доста голяма част от спектъра не може да не окаже внимание. И точно за това пиша и за отклоненията. То е ясно, че не съм се движел там с 50, но не е било и с 90. Точно преди завоя казах на колежката, че тук винаги стоят и намалих ... но като си ви е забавно си се смейте ...
Към колегата със забележките ... не си спомням да се познаваме, че да знаеш, че съм си надробил попарата ... когато съм си бил виновен нито пари съм предлагал, нито нищо. И чети внимателно ... съгласявам се, че мери правилно, НО НЕ И В КОНКРЕТНАТА СИТУАЦИЯ !

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
искам да се извиня но просто не се сдържах. Просто ситуацията си е описана в клипчето http://zazz.bg/play:9776297f

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани