325i VS C 230K VS A4 1.8.T
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
325i VS C 230K VS A4 1.8.T
Това е "равносметката" на сп.АвтоБилд след сравнителен тест на БМВ 325i, МB C230 K и Audi А4 1.8Т :
"Успешна козметична операция извежда Mercedes начело. Няколко дребни корекций по каросерията, малко освежаване на интериора, няколко по зна4ителни намеси в окачването и кормилната уредба, и мотор с повишена до 192 к.с мощност - това са редакциите който Мерцедес нанесе четири години след пускане на новата C-класа. Определено можем да кажем, че модернизацията е успешна. Отвън автомобилът изглежда по-модерен интериорът създава усещане за по високо качество а окачването и компресорният мотор придават на C-класата наистина спортен характер и достават неподозирано при шофиране - дори и с цената на риск да прекалите с лудориита ....Благодарение на новопридобитата си динамика C-класата успява да набере 424 точки и да изпревари с малко "тройката" на БМВ която приключва теста с 419 точки. Баварецът очарова с комфорта си на возене, равномерната работа и самоуверената мощ на големия шестцилиндров мотор. Като цяло "тройката" създава впечтление за балансиран и зрял автомобил от наистина висока класа, пред които конкурентите с принудително впръскване изглеждат някак слабовати.
Пъргавото Audi с подчертано спортен стил на набира 402 точки. Причините за изоставане на трето място са недостатъчното място за пътниците отзад, не толкова добрия комфорт и недостатъчно ефикасните спирачки. Независимо от това Ауди се оказва най-изгодния избор от трите върхови модела от среден клас по отношение на цена и експлоатационни разходи."
"Успешна козметична операция извежда Mercedes начело. Няколко дребни корекций по каросерията, малко освежаване на интериора, няколко по зна4ителни намеси в окачването и кормилната уредба, и мотор с повишена до 192 к.с мощност - това са редакциите който Мерцедес нанесе четири години след пускане на новата C-класа. Определено можем да кажем, че модернизацията е успешна. Отвън автомобилът изглежда по-модерен интериорът създава усещане за по високо качество а окачването и компресорният мотор придават на C-класата наистина спортен характер и достават неподозирано при шофиране - дори и с цената на риск да прекалите с лудориита ....Благодарение на новопридобитата си динамика C-класата успява да набере 424 точки и да изпревари с малко "тройката" на БМВ която приключва теста с 419 точки. Баварецът очарова с комфорта си на возене, равномерната работа и самоуверената мощ на големия шестцилиндров мотор. Като цяло "тройката" създава впечтление за балансиран и зрял автомобил от наистина висока класа, пред които конкурентите с принудително впръскване изглеждат някак слабовати.
Пъргавото Audi с подчертано спортен стил на набира 402 точки. Причините за изоставане на трето място са недостатъчното място за пътниците отзад, не толкова добрия комфорт и недостатъчно ефикасните спирачки. Независимо от това Ауди се оказва най-изгодния избор от трите върхови модела от среден клас по отношение на цена и експлоатационни разходи."


R.I.P Landikar
Re: 325i VS C 230K VS A4 1.8.T
rtzankov написа:.... пред които конкурентите с принудително впръскване изглеждат някак слабовати....
Това вярно ли се е появило в АУТОБИЛД БГ:?:








- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Това е 1:1 със статията в АвтоБилд БГ ... освен правописните грешки разбирасе .. и аз бях приатно изненадан .. всъшност колко е добър 2.5 литровия шестак ... тази тема може да я даваме на "рацерите" да я четат като почнат да говоря колко са слаби бмв-тата .. особенно тази част :
Пък нека си плюят после по БМВ-тата
Баварецът очарова с комфорта си на возене, равномерната работа и самоуверената мощ на големия шестцилиндров мотор. Като цяло "тройката" създава впечтление за балансиран и зрял автомобил от наистина висока класа, пред които конкурентите с принудително впръскване изглеждат някак слабовати.
Пък нека си плюят после по БМВ-тата



R.I.P Landikar
rtzankov написа:Пък нека си плюят после по БМВ-тата
Пич.. не ме разбра. Въобще не хваля БМВ.
Жалко е като такова списание почне да бърка в превода "пълнене" с "впръскване".
Прието е "пълнене" да се ползва на български (както и на немски, английски) за смес (въздух) и "впръскване" за впръскване на горивото.
Принудително впръскване е ПРОСТОТИЯ на Н-та степен

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Бе аз не разбирам много от коли .. ма до колкото знам принудителното пълненето става чрез принудително впръскване ... не виждам чак такава простотия .. ако има някоя по-знаещ да каже ..


R.I.P Landikar
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Принудително пълнене е с турбо или ремъчен компресор а принудително впръскване чрез инжекционна система ,различни неща са
В списанието говорят за пълнене а пишат впръскване което е неземна глупост

Re: 325i VS C 230K VS A4 1.8.T
rtzankov написа: Audi с подчертано спортен стил на набира 402 точки. Причините за изоставане на трето място са ... недостатъчно ефикасните спирачки. "
Явно още не са отстранили проблемите със спирачките щото преди време гледах един филм на дойче веле сравнителен тест драйв на много коли и там след изпитателното трасе А4-ката беше със запалени предни дискове

what a helluva ride
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]