Избор на джип/сув?
Модератор: Общи модератори
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Избор на джип/сув?
Най извратено беше че тая ямаха имаше 4л бензин в резервоара и се сетихме за него 3 часа преди фериботаslatanic написа:Абе вие сте извратени бе.


Sent from my iPhone using Tapatalk
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
Хаха, това ме подсеща как с един приятел купуваме един мотор, вкарваме го в един бус, връзваме, укрепваме, пътуваме известно време. Замирисва на бензин. Отиваме да проверим и моторът водоравно -
Да не е на същия курс, на който е дало 13.7 по колонка?


Да не е на същия курс, на който е дало 13.7 по колонка?


- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Избор на джип/сув?
Да точно на това пътуване ми даде 13.7 с мотора вътре, той си беше прав бензин не се е разливал ама явно имаше някакъв отдушник на ррзервоара и понямирисваше вътре ако се затвореха прозорците за повече от 30 минути 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Избор на джип/сув?
Ехее тва с мотора ми припомни времето когато и аз имах голяма бензинова джипка и си товарех квот ми е кеф:D Като разход 20 градско газ изън обикновенно със 100-120/ 14 пак газ.Бях много доволен и от към вървеж и от към разход и може би още щях да си го карам ако не ми се наложи 2ри път да правя скорости на тъпия нисан
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Избор на джип/сув?
Нали знаете, че тая приказка с големите безпроблемни осмаци на газ приключва около 2010-2012та в повечето случаи?
От там нататък само директно впръскване, или иначе казано дизелови проблеми на бензинов разход
От там нататък само директно впръскване, или иначе казано дизелови проблеми на бензинов разход

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
Този Нисан, който беше снимал с едно паркомясто ли?
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Избор на джип/сув?
grkv написа:Нали знаете, че тая приказка с големите безпроблемни осмаци на газ приключва около 2010-2012та в повечето случаи?
От там нататък само директно впръскване, или иначе казано дизелови проблеми на бензинов разход
5.7 и 6.4 Hemi в Grand WК2 не са с директно. Сигурно има и други, които не се сещам в момента, но конкретно тия двата си заслужават доста в комбинация с 8-степенния ZF.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
Тамън се похвалих и първи проблем ми изникна. При отключване задна дясна не успява да вдигне тапичката. Опитва се, но не успява. Понеже двете машинки отзад за стъклата са ревизирани преди покупката точно, чета, че ако не са поставени всички щипки на кората при сглабяне(в което не се съмнявам, ако някоя се е счупила) в последствие от затварянето и блъскането се размествал механизмът леко и не му стигала силата да вдигне, понеже лостчетата контактували с метал отстрани. Ще трябва да купувам клипси и да разглабям. Бих разглобил и днес, но нямам клипси за да сглобя както трябва после. А и е малко студено за махане на клипси/без чупене/.
Не обичам така да ми седи нещо за правене, но ще трябва да изчакам.
---
ГЧ 5.7 ми беше също вариант като търсех.
Не обичам така да ми седи нещо за правене, но ще трябва да изчакам.
---
ГЧ 5.7 ми беше също вариант като търсех.
Re: Избор на джип/сув?
На мен още ми е вариант за следваща машинка,ама много пластмасови станаха вътре да им се не знае.
Иначе се си СУВче прекрасно като му изключим разхода,а и на хемитата както казахме е доста по приличен от на магнума който карах аз.
6.1 е добре,ама е скъпо и за имане и за обслужване та 5.7 си е златната среда.Бонус е че има и истински бавни при 5.7 не че много му трябват в предвид,че е сув,а не джип в истинският смисъл на думата.Но за семейно комби с неголям багажник е екстра.Само тая пуста газ би ме ядосвала,ама не се издържа на тия цени на бензина,ако караш повече от резервоар на месец.
Иначе се си СУВче прекрасно като му изключим разхода,а и на хемитата както казахме е доста по приличен от на магнума който карах аз.
6.1 е добре,ама е скъпо и за имане и за обслужване та 5.7 си е златната среда.Бонус е че има и истински бавни при 5.7 не че много му трябват в предвид,че е сув,а не джип в истинският смисъл на думата.Но за семейно комби с неголям багажник е екстра.Само тая пуста газ би ме ядосвала,ама не се издържа на тия цени на бензина,ако караш повече от резервоар на месец.

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Избор на джип/сув?
sub_eleven написа:Този Нисан, който беше снимал с едно паркомясто ли?
Да, патфайндър 4.0L
Re: Избор на джип/сув?
slatanic написа:ама много пластмасови станаха вътре да им се не знае.
Ред нек каручките май винаги са си били пластмасарници вътре, или поне тия, до които аз съм мал досег.
А като видя ония сини цифрички в черните дисплеи на всичко дето е под крайслер шапката, дето не ги смениха 20 години направо ми призлява

За мен лично т'ва е дийлбрейкъра с американските коли, пък ако ще и 800 коня на метан да е... приоритети, всеки с неговите си.
Re: Избор на джип/сув?
Преди май 2 години ще станат ходих до Полша да купувам един камион.
Отивам аз и намирам бетоновият център дето ми трябва,че купувах така нареченото Пуми.
Собственика се появява и хоп най-новото за тогава СРТ 707магарета.
Наложи се да ходим да вземем машинка за техните винетки,че си го докарахме с техните номера и понеже бях с няколко човека в колата колегата вика айде с моята.
Викам браво...уцелихме се.
Ами какво да кажа...колата върви доста.
Не съм я карал аз,не сме пускали лънчове,че по работа бяхме тръгнали,но в предвид,че бяхме извънградско от едното село до града и обратно се накефих на вървеж.
ОБАЧЕ!Вътре е гаден ефтин пластмасаняк.Това с цел конкурентната цена.
Хубавото е че можеш да го направиш кожи и алкантари какви ти сърце иска с останалите ти пари след покупката.
Лошото е че по онова време я сравнявах тая кола с порше кайен 2017 Ска...и само вървежа ми допадаше повече в гранда.
Ама пък цената на СРТ бе по ниска от цената на няколкогодишно кайенче 4.2 дизел С.
Та приоритети.
Към днешна дата,ако ми бе необходимо друго возило освен мерцедеса дето смятам да го имам докато не се разпадне на съставните си части бих взел или кола за кеф,а именно 335бензин или гранд черок 5.7.Жената и до ден днешен ме храни,че в по-хубави седалки не се е возила никога пък не е като да не съм я качвал в разни по интересни коли дето съм можел да покарвам чат пат.
Отивам аз и намирам бетоновият център дето ми трябва,че купувах така нареченото Пуми.
Собственика се появява и хоп най-новото за тогава СРТ 707магарета.
Наложи се да ходим да вземем машинка за техните винетки,че си го докарахме с техните номера и понеже бях с няколко човека в колата колегата вика айде с моята.
Викам браво...уцелихме се.

Ами какво да кажа...колата върви доста.
Не съм я карал аз,не сме пускали лънчове,че по работа бяхме тръгнали,но в предвид,че бяхме извънградско от едното село до града и обратно се накефих на вървеж.
ОБАЧЕ!Вътре е гаден ефтин пластмасаняк.Това с цел конкурентната цена.
Хубавото е че можеш да го направиш кожи и алкантари какви ти сърце иска с останалите ти пари след покупката.
Лошото е че по онова време я сравнявах тая кола с порше кайен 2017 Ска...и само вървежа ми допадаше повече в гранда.
Ама пък цената на СРТ бе по ниска от цената на няколкогодишно кайенче 4.2 дизел С.

Та приоритети.
Към днешна дата,ако ми бе необходимо друго возило освен мерцедеса дето смятам да го имам докато не се разпадне на съставните си части бих взел или кола за кеф,а именно 335бензин или гранд черок 5.7.Жената и до ден днешен ме храни,че в по-хубави седалки не се е возила никога пък не е като да не съм я качвал в разни по интересни коли дето съм можел да покарвам чат пат.

- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Избор на джип/сув?
slatanic написа: освен мерцедеса дето смятам да го имам докато не се разпадне на съставните си части бих
w203 220cdi ли беше той, ако не те бъркам

Re: Избор на джип/сув?
c04 написа:slatanic написа: освен мерцедеса дето смятам да го имам докато не се разпадне на съставните си части бих
w203 220cdi ли беше той, ако не те бъркам
Ахъ.Ама като в горублянският лаф...уцелих да го е карал някакъв доктор на години и да го е държал в гараж в Белгия.

Взех го на бъзик една събота докато моят другар помагаше на друг свой колега в сервиза на мерцедес.
Звънна с приказката да ти го купувам или да ти го снимам първо.

Като го докарахме и прах нямаше по него като му сваляхме корите отдолу за обслужване хем дойде на ход.

Най-големият цирк е че човека го бе обслужвал до 2019 чинно само в мерцедес и книжката си вървеше както си му е реда до 130К,после просто си бе взел нов заради еко простотиите и забраната за евро 3 към тогавашна дата в Белгия.
Та така.Сега 3 години по късно е на 160к та с моето каране може и до пенсия да го карам освен ако не почне да гние до тогава.

Абе желязна машинка е.А и заводско няма дпф.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани