Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от texudo » 12 Окт 2011, 15:40

alpina-ma6inata написа:
texudo написа:...Акумулатора на Е34 под задната седалка :no: , на Е39 смяна на крушките за осветление на рег. номер :no: , на Форд гайки, вместо болтове ма гумите :no: , бусове с предно предаване :no: ,

Това за гайките не е само при Форд, при японски, корейски и т.н. също го има. Аз лично не виждам кое му е лошото? :roll: За монтаж на джантата е по-удобно, особено ако е по-голяма и тежка.


Ръждата :yes: а и това, че често излизат със шпилките....
"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от vicho » 12 Окт 2011, 15:40

deyan-enchev написа:@vicho човек в грешка си след пета като си се набрал на магисталата и отвърте ти идва да набиеш следващата скорост R-> rally !!!


съжалявам тогава и се извинявам :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от jdl » 12 Окт 2011, 15:43

Vra4anin написа:Иначе, присетих се още нещо. Става дума за Пасат В3 (известен още сред тъпанарите и врачаните като "пасат двойка баце, нема такава кола" :mhihi: ), за този модел:
Изображение

... до колкото съм запознат, чисти дизайнерското и аеродинамично решение, с което отпред маската няма отвор, а е гладка, довежда до не добро охлаждане и съответно - прегряване.


Доколкото съм запознат с Пасат 2-ката, там има една малка особеност - за охлаждането е изключително важно "снегоринът" на предната броня да си е на мястото, той подвежда въздушния поток. Много често той е първото нещо, което среща бордюра, а и е доста трошлив. Собствениците често преценят загубата му само като "естетически" проблем, и го оставят липсващ, което пък води до недостатъчен въздушен поток към радиатора...

Не че цялостно решението не е тъпичко, но прегряването идва доста често именно от строшения снегорин.

Алфа Въшкар
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ч
Мечтае да кара: Countach през 80-те

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от sme666ko » 12 Окт 2011, 15:45

на старите опели (за новите не знам) не може да се изключат плафоните при отворена врата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Драгослав » 12 Окт 2011, 15:46

Тъпо нещо на новите коли е пищенето,като не си сложиш колана.Също като капачката на резервоара се отваря с палче под шашьорската седалка(японките) :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Е.Димитров » 12 Окт 2011, 15:47

sme666ko написа:на старите опели (за новите не знам) не може да се изключат плафоните при отворена врата

Аз докато намеря как се включват при затворена :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от vicho » 12 Окт 2011, 15:50

Драгослав написа:Тъпо нещо на новите коли е пищенето,като не си сложиш колана.


това също е доста странен довод... :dunno:

разбирай го така, ако си в седалката си с колан (дори и на паркинг)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от smg » 12 Окт 2011, 15:59

При B3 Passat няма проблем с охлаждането...по принцип.
Има проблем при смотаните мотори -1.4; 1.6; 2.8; 2.9. С други думи всички, които са наведени напред.
Тези мотори са си чайници и си има проблем независимо от купето.
Друго тъпо в иначе здравата кола са дръжките на вратите...като при голф 2 са.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Драгослав » 12 Окт 2011, 16:12

vicho написа:
Драгослав написа:Тъпо нещо на новите коли е пищенето,като не си сложиш колана.


това също е доста странен довод... :dunno:

разбирай го така, ако си в седалката си с колан (дори и на паркинг)


Нищо странно не виждам в "довода".Просто е дразнещо.Стоя в колата на едно мяст с запален двигател и пищи.

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Apassionata » 12 Окт 2011, 16:19

Драгослав написа:
vicho написа:
Драгослав написа:Тъпо нещо на новите коли е пищенето,като не си сложиш колана.


това също е доста странен довод... :dunno:

разбирай го така, ако си в седалката си с колан (дори и на паркинг)


Нищо странно не виждам в "довода".Просто е дразнещо.Стоя в колата на едно мяст с запален двигател и пищи.


Абе на ква кола е тва, щото на Е90-ката почва да пищи, след като колата започне да се движи, някъде може би на около 15-20км/ч, на място няма такова нещо, при маневри и паркиране с ниска скорост :mhihi: пак може без колан... Все си мислех, че на всички нови модели е така... :roll: Иначе самото пищене верно е супер дразнещо, ма то това е и целта ;)

На мене пък... ми е странно къде е на Е46-цата резервната гума, вдигаш братче кората, празен метален леген... и отиваш да си купуваш :mhihi:
Последна промяна Apassionata на 12 Окт 2011, 16:21, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от deyan-enchev » 12 Окт 2011, 16:21

^ то ако е само тва като вдигнеш кората па добре, лошото е да видиш асфалта от багажника
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1026
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от msi200 » 12 Окт 2011, 16:39

Е.Димитров написа:Сетих се за още нещо-ПЛЮЯ на идиота дето е измислил резервната гума да е под колата и да се държи на някаква гола ламарина


А колко е 'яко' това решение при джиповете, и ти се наложи да сменяш гума баш като си закъсал в някакви коловози или дълбока кал :mrgreen:
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 16:44

То за това на едни известни джипки , гумата е отгоре върху предния капак - хем не я загрява двигателя , хем не я пече слънце :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от t060 » 12 Окт 2011, 16:50

На е32 не са предвидили възможност да се включи лампата в багажника докато си вътре. Все пак и там се возят хора. Иначе модела е без забележки.
Изображение
От тогава русото не е на мода.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Драгослав » 12 Окт 2011, 16:56

Apassionata написа:
Драгослав написа:
vicho написа:
Драгослав написа:Тъпо нещо на новите коли е пищенето,като не си сложиш колана.


това също е доста странен довод... :dunno:

разбирай го така, ако си в седалката си с колан (дори и на паркинг)


Нищо странно не виждам в "довода".Просто е дразнещо.Стоя в колата на едно мяст с запален двигател и пищи.


Абе на ква кола е тва, щото на Е90-ката почва да пищи, след като колата започне да се движи, някъде може би на около 15-20км/ч, на място няма такова нещо, при маневри и паркиране с ниска скорост :mhihi: пак може без колан... Все си мислех, че на всички нови модели е така... :roll: Иначе самото пищене верно е супер дразнещо, ма то това е и целта ;)

На мене пък... ми е странно къде е на Е46-цата резервната гума, вдигаш братче кората, празен метален леген... и отиваш да си купуваш :mhihi:


Тойота рав,Инфинити,Ауди Б7,Додж нитро и .тн.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook