2012 - Краят на света ?
Модератор: Общи модератори
Абе няма такова понятие елементарна физика.. физиката е толкова напреднала... но ти ми говориш за елементарна добре:
Вземи две моторчета от играчки... свържи ги едно за друго и почни да въртиш първото - второто ще се завърти само.. защото е на принципа на динамото!! Ето ти елеменарна физика!!
Сега малко за съвременната физика:
Всяко нещо може да се разработи, както първата кола може да е 5 коня а сега да е 500 коня, така и динамото може да се разработи да произвежда повече енергия! Както казах, представи си млрд$ ивистиция в разработване на динамо ?? Дали ще има резултат?? Не няма да има, нали.. защото е по-добре да си плащат на "електростанцията".. отколкото на 2-3 години да сменяш батерии(100% ще се скапват)
Вземи две моторчета от играчки... свържи ги едно за друго и почни да въртиш първото - второто ще се завърти само.. защото е на принципа на динамото!! Ето ти елеменарна физика!!
Сега малко за съвременната физика:
Всяко нещо може да се разработи, както първата кола може да е 5 коня а сега да е 500 коня, така и динамото може да се разработи да произвежда повече енергия! Както казах, представи си млрд$ ивистиция в разработване на динамо ?? Дали ще има резултат?? Не няма да има, нали.. защото е по-добре да си плащат на "електростанцията".. отколкото на 2-3 години да сменяш батерии(100% ще се скапват)

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Feanor написа:Сондьора написа:Стандартният акумулатор позволява на автомобила да измине 250км. без презареждане, но като опция са предвидени и две по-мощни батерии, с които разстоянието може да достигне 370 и 480км. Самото зареждане ще се осъществява както в стандартни контакти с напрежения 110 и 220 волта, така и на специални станции (440 волта), където то ще отнема само 45 минути и ще струва едва 4 долара.
Тези сметки не излизат, колега... не и за масова употреба. Журналиститте много ги бива да пишат гръмко звучащи числа без да имат представа какво има отзад. На Тесла-та акумулаторите са с капацитет 53 kWh, което значи, че за да го заредиш за 45 мин ти трябват 53 * 60 / 45 = 70 kW захранване... за една кола... А при масово потребление? От къде ще се вземат тези мощности? Колко от електропреносната мреже ще трябва да подмениш за да стане възможно? Естествено, винаги е по-лесно да търсиш конспирацията и да хвърляш обвинения... както можем да видим по-долу:
Колега, защо винаги сме настроени песимистично? Големите компании работят усилено в тази сфера, и тва е правилния, начин от гледна точка на екология и така нататък.
Наща марка също работи усилено и ако си чел /сигурно си/, за X6 ActiveHybrid, има също само ел двигател, както и хибриден.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Пич, не можеш да извадиш от динамото толкова енергия, че да върти мотора, който го движи. И това е БЕЗ да отделяш енергия за да движиш каквото и да е друго, какво остава за тон и половина желязо. Както казах, вземи да прочетеш малко физика, че се излагаш сериозно.
Последна промяна Feanor на 15 Юли 2009, 16:25, променена общо 1 път
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Mind_Control
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Кара: Lexus IS200
kiro_320 написа:Абе няма такова понятие елементарна физика.. физиката е толкова напреднала... но ти ми говориш за елементарна добре:
Вземи две моторчета от играчки... свържи ги едно за друго и почни да въртиш първото - второто ще се завърти само.. защото е на принципа на динамото!! Ето ти елеменарна физика!!
Сега малко за съвременната физика:
Всяко нещо може да се разработи, както първата кола може да е 5 коня а сега да е 500 коня, така и динамото може да се разработи да произвежда повече енергия! Както казах, представи си млрд$ ивистиция в разработване на динамо ?? Дали ще има резултат?? Не няма да има, нали.. защото е по-добре да си плащат на "електростанцията".. отколкото на 2-3 години да сменяш батерии(100% ще се скапват)
Ти кой клас си? 4-ти ли? И аз като малък си мислех, че тия неща са възможни, но уви.

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Сондьора написа:Колега, защо винаги сме настроени песимистично? Големите компании работят усилено в тази сфера, и тва е правилния, начин от гледна точка на екология и така нататък.
Наща марка също работи усилено и ако си чел /сигурно си/, за X6 ActiveHybrid, има също само ел двигател, както и хибриден.
Не съм казал, че не е правилен начинът, казвам само, че не е лесен и не става бързо.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Оффффф....абе добре, плащайте си зареждайте си... веднага НЕ може, НЕ СТАВА..
ДА НЕ СТАВА... не става защото при ДВГ динамото се върти от мотора, но ако е свързано към задните гуми чрез зъбци имитиращи скоростна кутия... няма да се получава дупка: Като се движиш бавно да губиш енергия, а като караш бързо да има свърх. Чрез зъбци имитиращи скоросна кутия гумата ако прави 1 оборот - динамото да прави 2.. и т.н.. аз примери няма ви давам вие тука сте на приципа: Пешо от НАСА казал, че до луната не може да се стигне, ЗНАЧИ НЕ МОЖЕ БЕ, РАЗБИРАШ ЛИ, НЕ МОЖЕ!
Няма да ви говоря в примери.. вие тука искате да си плащате, пари имате нищо не може да се разработи, всичко е фантастика. Добре, съгласен съм!
Да сме живи и здрави и дано минем в 5-ти клас. 
ДА НЕ СТАВА... не става защото при ДВГ динамото се върти от мотора, но ако е свързано към задните гуми чрез зъбци имитиращи скоростна кутия... няма да се получава дупка: Като се движиш бавно да губиш енергия, а като караш бързо да има свърх. Чрез зъбци имитиращи скоросна кутия гумата ако прави 1 оборот - динамото да прави 2.. и т.н.. аз примери няма ви давам вие тука сте на приципа: Пешо от НАСА казал, че до луната не може да се стигне, ЗНАЧИ НЕ МОЖЕ БЕ, РАЗБИРАШ ЛИ, НЕ МОЖЕ!

Няма да ви говоря в примери.. вие тука искате да си плащате, пари имате нищо не може да се разработи, всичко е фантастика. Добре, съгласен съм!


- Mind_Control
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Кара: Lexus IS200
kiro_320 написа:Оффффф....абе добре, плащайте си зареждайте си... веднага НЕ може, НЕ СТАВА..
ДА НЕ СТАВА... не става защото при ДВГ динамото се върти от мотора, но ако е свързано към задните гуми чрез зъбци имитиращи скоростна кутия... няма да се получава дупка: Като се движиш бавно да губиш енергия, а като караш бързо да има свърх. Чрез зъбци имитиращи скоросна кутия гумата ако прави 1 оборот - динамото да прави 2.. и т.н.. аз примери няма ви давам вие тука сте на приципа: Пешо от НАСА казал, че до луната не може да се стигне, ЗНАЧИ НЕ МОЖЕ БЕ, РАЗБИРАШ ЛИ, НЕ МОЖЕ!![]()
Няма да ви говоря в примери.. вие тука искате да си плащате, пари имате нищо не може да се разработи, всичко е фантастика. Добре, съгласен съм!Да сме живи и здрави и дано минем в 5-ти клас.
Човек, моля ти се.. Не се излагай!! Във всяка двойка зъбни колела имаш загуби (1-2%), във всеки лагер имаш загуби (0.01%), Декем няма как от двигател 100 кВт, като го минеш през двойки зъбни колела и лагерите да изкараш пак 100 кВт- ще изкараш 98.3 кВт примерно. Съответно динамото си има КПД 95% да кажем то може да произведе 93.3 кВт, от където следва, че не може да върне обратно 100 кВт на двигателят, за да може той от своя страна да даде отново 100 кВт мощност. Да не говориме, че самото динамо натоварва електро двигателя и изисква той да изразходва повече енергия, за да го задвижва. С една дума- трябва да имаш от някъде допълнителна енергия, която да вкарваш в системата.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
kiro_320 написа:Добре и какво се получи от твойте сметки ?? Двигателя ще изразходва 6.7 квт, вместо 100?? Тоест 15 пъти по-дълъг пробег... но ти искаш да зареждаш 15-пъти по-често добре.![]()
Пък и пак казвам, че ако се разработи прилично динамо, дупката(загубата на енергия) ще е още по-малка.
Нека ти кажа какво мисля аз, както лекарите, така и учените са схванали едни линии и ги държат здраво. Ето колегите, по същия начин... Това пишело във законите на физиката, другото е невъзможно... както и едно време са се присмивали на Питагор и маса други откриватели. А самите физични закони се основават до голяма степен и на "точната" наука математика. Друг проблем е защо да става с "динамо" а не с друг вид изобретение?
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
kiro_320 написа:Добре и какво се получи от твойте сметки ?? Двигателя ще изразходва 6.7 квт, вместо 100??
Ахъ, това е ако вържеш двигателя към динамото директно. Ако имаш и кола на това отгоре, връзването на динамо по гореописания начин ще доведе до увеличаване на разхода и спъване на самата кола. Логиката е елементарна - ти взимаш енегия Х от тази, която иначе би отишла за задвижване и връщаш в системата Х * 0.95. 5% чиста загуба, за нищо. Честито.

///peter, братче, вземи се образовай малко, честно.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Колегата Feanor е прав за доста от нещата!
Водорода е преносител на енергия също както и пeтрола е преносител на такава, за това замяната на нефта с водород няма да е крачка напред, а крачка встрани.
Колегата е прав за електролизата - за разделянето на водата на водород и кислород винаги ще е необходима повече енергия отколкото за обратният процес.
А в момента незначителен процент от водорода се извлича чрез този способ.
Все още не разполагаме с технологията и инфраструктурата, за да можем да заменим петрола с електричество от раз.А дори и да имахме тези фактори на лице, бъдете сигурни, че ще точим петрола до последната капка преди да го заменим.
А относно динамото и другите подобни машини.
Тесла е бил велик изобретател, но също така и жаден за слава.Дали е създал машините които твърди че е създал, никой неможе да каже, но е факт, че до сега няма успешен тест на "фантастична машина" създадена по неговите чертежи.
"Перпетомобиле" не е имало и вероятно никога няма да има, а хората от доста векове се мъчат да го създадат.Можем да подбрим динамото ДВГ, електромоторите и т.н, но никога няма да извлечем от тях 100% ефективност.Проблема не е в това колко ток може да дава едно динамо, а колко бързо може да се зарежда батерията с този ток.Все още няма батерии подходящи за превозно средство, които да се доближават до времето за зареждане с течни горива и докато тази разлика небъде съкратена електромобилите няма да станат масово явление.
Разработки като КЕРС са крачка напред, но както виждаме дори милиони долари и най-добрите инженери едва успяха да подкарат системата и да я опазят от пълен провал.
Водорода е преносител на енергия също както и пeтрола е преносител на такава, за това замяната на нефта с водород няма да е крачка напред, а крачка встрани.
Колегата е прав за електролизата - за разделянето на водата на водород и кислород винаги ще е необходима повече енергия отколкото за обратният процес.
А в момента незначителен процент от водорода се извлича чрез този способ.
Все още не разполагаме с технологията и инфраструктурата, за да можем да заменим петрола с електричество от раз.А дори и да имахме тези фактори на лице, бъдете сигурни, че ще точим петрола до последната капка преди да го заменим.
А относно динамото и другите подобни машини.
Тесла е бил велик изобретател, но също така и жаден за слава.Дали е създал машините които твърди че е създал, никой неможе да каже, но е факт, че до сега няма успешен тест на "фантастична машина" създадена по неговите чертежи.
"Перпетомобиле" не е имало и вероятно никога няма да има, а хората от доста векове се мъчат да го създадат.Можем да подбрим динамото ДВГ, електромоторите и т.н, но никога няма да извлечем от тях 100% ефективност.Проблема не е в това колко ток може да дава едно динамо, а колко бързо може да се зарежда батерията с този ток.Все още няма батерии подходящи за превозно средство, които да се доближават до времето за зареждане с течни горива и докато тази разлика небъде съкратена електромобилите няма да станат масово явление.
Разработки като КЕРС са крачка напред, но както виждаме дори милиони долари и най-добрите инженери едва успяха да подкарат системата и да я опазят от пълен провал.




Отговори ми:
Кога съм казал, че динамото ще е свързано към мотора?
Кога съм казал, че това е вечен мотор?
Кога съм казал, че няма да има батерии ?
Динамото ще зарежда батериите, защо се хвана за понятието "без зареждане", казах без зареждане защото батериите ще се скапят по-бързо отколкото ще се изтощят, ако дупката е 1% примерно и за да се изтощят напълно ще им трябват примерно 15 к км.. или еди колко си часа.. да обаче до тези 15 к км.. акумолаторите ще са се скапили!!!
Значи ти предпочиташ да вложат млрд... сумати млрд... ама наистина много млрд$ в мрежа и електростанции отколкото тези млрд да отидат за разработка на генератори и заводи за акумулатори ??
Така ще имаме достъпни акумулатори на прилични цени които ще сменяме на 15 к км примерно!! НЕ, така не става... по-добре ще е да зареждаме, наистина ако гледаш от очи на икономист наистина е по-добре.

Намеква ми, че съм прост... пък той ще свързва динамото към моторо.

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Ти четеш ли изобщо? Взимаш от енергията за движението, ГУБИШ част от нея при всички случаи и после правиш с остатъка нещо. Без значение какво, вече си изгубил енергия. До тук следиш ли ми мисълта?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Сега ти ми следи мисълта... Имаш мотор които изразходва на 100км - 100 квт(по примера на колегата) и батерии с 1000 квт... тоест ще минеш 1000 км. Какво ще стане ако имаш същия мотор на които е вързан тъп генератор и изразходва 6.7 квт и имаш батерии пак 1000 квт ??? Ще минаваш 100 км с 6.7 квт... или общо с 15 000 км с 1000 квт.
Значи ти хем ще сменяш батерии, защото 100% ще се скапват, хем ще зареждаш... аз предпочитам само батерии да сменям на 15 к км.
Значи ти хем ще сменяш батерии, защото 100% ще се скапват, хем ще зареждаш... аз предпочитам само батерии да сменям на 15 к км.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
kiro_320 написа:Ще минаваш 100 км с 6.7 квт... или общо с 15 000 км с 1000 квт.
Ще минаваш чушки. От къде ще се вземе тая енергия, от Космоса ли?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани