"Всеки БМВ-ентусиаст рано или късно си купува Е30"
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
vicho написа:Лошото според мен е, че от "Колата на ентусиастите", е30 се превърна в "Колата на Позьорите".



Нещо обърка тука... Няма по-позьорска кола от Е36... А в Е30ка позьори не съм виждал... Те не се справят с карането на тая хулиганка

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Един доста възрастен майстор-монтьор наскоро си говорихме заз Е30 с него и ми каза: Читаво Е30 вземеш ли си, ще те надживее...
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
крайности = невярности
Е30 е първата по-масова истинска кола. Тя е такава, защото времето е било такова. Преди 20 години и един голф е бил по-истински от текущия.
Сашо, е36 са евтини сега, но ще видиш, че и тяхната цена ще се качи. След 5-6 годинки е46-ците ще са като банички няма нищо чудно.
Дали няма чувство в Е36 е въпрос на усещане, за БМВ е по успешен модел поради по-високите продажби, или поне така си мисля аз.
Относно заглавието на темата, моето мнение е че, няма значение кои модел караш, важно е марката да ти е близко до сърцето, пък дали е30 или е46 е въпрос на вкус, предпочитание и възможности.
Първото ми БМВ беше Е30 - хубава кола, но аз честно казано не бих си купул вече такава. Можи би ако имам пари един ден, ще си купя е30 м3 като колексионерска стойност. Това не ме прави по малко ентусиаст.
Пък и една от големите истини защо хората си взимат е30 е чисто от финансова гледна точка. Защо да си трошат е90-ките където едни предни накладки са ти 400лв, а не дрифтят коли дето цената им е 5-6к. И да счипиш една кола за 10к дори, пак не е толкова голяма болката колкото едно м3 е46 или е90 и т.н.
въпрос на обективност.
Е30 е първата по-масова истинска кола. Тя е такава, защото времето е било такова. Преди 20 години и един голф е бил по-истински от текущия.
Сашо, е36 са евтини сега, но ще видиш, че и тяхната цена ще се качи. След 5-6 годинки е46-ците ще са като банички няма нищо чудно.
Дали няма чувство в Е36 е въпрос на усещане, за БМВ е по успешен модел поради по-високите продажби, или поне така си мисля аз.
Относно заглавието на темата, моето мнение е че, няма значение кои модел караш, важно е марката да ти е близко до сърцето, пък дали е30 или е46 е въпрос на вкус, предпочитание и възможности.
Първото ми БМВ беше Е30 - хубава кола, но аз честно казано не бих си купул вече такава. Можи би ако имам пари един ден, ще си купя е30 м3 като колексионерска стойност. Това не ме прави по малко ентусиаст.
Пък и една от големите истини защо хората си взимат е30 е чисто от финансова гледна точка. Защо да си трошат е90-ките където едни предни накладки са ти 400лв, а не дрифтят коли дето цената им е 5-6к. И да счипиш една кола за 10к дори, пак не е толкова голяма болката колкото едно м3 е46 или е90 и т.н.
въпрос на обективност.
BMWPetar написа:Един доста възрастен майстор-монтьор наскоро си говорихме заз Е30 с него и ми каза: Читаво Е30 вземеш ли си, ще те надживее...
прав е ако ми е 2ра кола и катстрофирам с 1вата гад го написа много добре 20годишна ламарина трудно ще удържи още 10 г а и 2/3 предпочитат е30 защото е леко и с друг мотор се изстрелва и върти доста иначе вътре си като в миксер , какво означава читаво нали некои 20г го е мъчил

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Да, доколкото хулиганското каране и като цяло хулиганското поведение на пътя е ценност за някои в този форум, и аз се съгласявам, че Е30 по - пасва на "философията".
Иначе общо взето, всички се съгласихме, че колата с признато от всички - по лош мотор и явно по - лоша стабилност, особено в задницата
е по - добрата кола.
Е, аз пък съм се пробвал на GL, на CL. На ML. Абе ели. На седмица само съм се возил, но достатъчно.
Значи, като слушам така, тва са ебати сдуханите велосипедки.
СКучни коли. Минеш през дупка, нищо не усещаш. Натиснеш педала, дърветата стават стена, ама ти пак ако не беше инерцията нищо не усещаш. Не чуваш свистенето на ветъра в ушите си.
Начи, тва са тъпи автомобили.
Ок, ама на мен повече ми харесват. А сега де?
Какво произлиза от туй?
Логично, изглежда според изказаната тука теза аз съм "по - малко" фен и не мога да оценя истински качественото в колата.
Тука идваме на основният въпрос, на който требе да се отговори, за да съществува тази тема.
А именно:
КАКВО Е ТО ИСТИНСКИ ФЕН?
Колегата drivinggod ще е добре да не ми отговаря, той вече го е правил.
Но към другите. Кой е истинския фен? Този, който има Е30? А ако е имал само Е30? А ако има само всичко друго? Кое е туй животно истинския фен?
Щото аз съм фен на сигурността и комфорта, друг ве фен на бързото каране, трети на дрифта. Кой е най - много и кой е най - малко фен?
Иначе общо взето, всички се съгласихме, че колата с признато от всички - по лош мотор и явно по - лоша стабилност, особено в задницата

Е, аз пък съм се пробвал на GL, на CL. На ML. Абе ели. На седмица само съм се возил, но достатъчно.
Значи, като слушам така, тва са ебати сдуханите велосипедки.
СКучни коли. Минеш през дупка, нищо не усещаш. Натиснеш педала, дърветата стават стена, ама ти пак ако не беше инерцията нищо не усещаш. Не чуваш свистенето на ветъра в ушите си.
Начи, тва са тъпи автомобили.
Ок, ама на мен повече ми харесват. А сега де?
Какво произлиза от туй?
Логично, изглежда според изказаната тука теза аз съм "по - малко" фен и не мога да оценя истински качественото в колата.
Тука идваме на основният въпрос, на който требе да се отговори, за да съществува тази тема.
А именно:
КАКВО Е ТО ИСТИНСКИ ФЕН?
Колегата drivinggod ще е добре да не ми отговаря, той вече го е правил.
Но към другите. Кой е истинския фен? Този, който има Е30? А ако е имал само Е30? А ако има само всичко друго? Кое е туй животно истинския фен?
Щото аз съм фен на сигурността и комфорта, друг ве фен на бързото каране, трети на дрифта. Кой е най - много и кой е най - малко фен?
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Тва с истинските фенове и Е30 си е малко пресилено...
Но е факт, че колите за феновете са точно тези е30, е34, е28 и тн. Можеш сам да се занимаваш с нея, да сменяш всичко по нея сам. Сам да се грижиш за нея, приемаш я като твой приятел. От теб зависи дали ще върви или не, дали ще си удовлетворен от това което сам си направил...
Докато с Е92 както спомена колегата, какво можеш да направиш сам? Смяна на антифриз и течност за чистачки
По дяволите та дори и маслото не можеш сам да смениш.
Ето това ги прави старите коли, коли за фенове...
Но е факт, че колите за феновете са точно тези е30, е34, е28 и тн. Можеш сам да се занимаваш с нея, да сменяш всичко по нея сам. Сам да се грижиш за нея, приемаш я като твой приятел. От теб зависи дали ще върви или не, дали ще си удовлетворен от това което сам си направил...
Докато с Е92 както спомена колегата, какво можеш да направиш сам? Смяна на антифриз и течност за чистачки

Ето това ги прави старите коли, коли за фенове...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
DrivinGGoD написа:vicho написа:Лошото според мен е, че от "Колата на ентусиастите", е30 се превърна в "Колата на Позьорите".
![]()
![]()
![]()
Нещо обърка тука... Няма по-позьорска кола от Е36... А в Е30ка позьори не съм виждал... Те не се справят с карането на тая хулиганка
Сашо, знаеш колко много те уважавам и за това няма ти отговоря в тона в който ти писа.

Ще отречеш ли, че много хора си накупиха е30, защото е фешън да имаш проект?

п.с. довечера ще пиша по-надълго и нашироко за двете, че сега съм на уърк и ще ми се карат

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
///peter написа:Тва с истинските фенове и Е30 си е малко пресилено...
Но е факт, че колите за феновете са точно тези е30, е34, е28 и тн. Можеш сам да се занимаваш с нея, да сменяш всичко по нея сам. Сам да се грижиш за нея, приемаш я като твой приятел. От теб зависи дали ще върви или не, дали ще си удовлетворен от това което сам си направил...
Докато с Е92 както спомена колегата, какво можеш да направиш сам? Смяна на антифриз и течност за чистачкиПо дяволите та дори и маслото не можеш сам да смениш.
Ето това ги прави старите коли, коли за фенове...
Е, та точно туй казах и аз 2-3 страници назад, ама имаше колеги, дето не им хареса термина "гаражен майстор"

Поздрави на всички фенове и недотам.
Не разбрах към коя година се очаква да спрем да си мерим фенството във тоя форум.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
За мен един истински фен на марката е този който цени историята й, традициите и... А не просто се хвърля на всеки по-нов модел от неговия... Да признавам си, че може би от всички продукти на BMW не ми харесват само Е21 и Е36 и знам точно защо е... Адски много се радвам за пътя който е извървяла компанията от началото до сега... Адски много харесвам посоката в която вървят ( с много малки изключения)... В никакъв случай не отричам новите автомобили на марката... Напротив - убеден съм в страхотните им качества... Само че пусто малко се комерсиализират продуктите и от това страда усещането зад волана... Аз съм подвластен на него и го търся винаги в автомобилите които имам и карам... Точно поради тази причина и се застъпвам зад Е30... Защото колкото и добри да са Е46 и Е90 в тях го няма онова първичното, дивашкото... Да, завиват по-добре, по-сигурни и комфортни са, доставят много голямо удоволствие от шофирането, но са по-лесни, по-питомни... А поне аз имам нужда да избягам от това понякога... Максимал, в никакъв случай не искам да кажа че Е30 е по-стабилно, по-комфортно или по-бързо от едно Е92... Напротив... Просто както каза и Джереми Кларксън веднъж - проблема на днешните коли е не че са слаби а че са тежки. Карал съм много Е90 и Е46 и знам колко са добри и като поведение и като управлени... Просто са много софт. Това е... И истинските автобилни ентусиасти имат нужда от малко чисти усещания...
В никакъв случай Е30 не може да замени новите модели като единствен автомобил, но е почти задължителен за желаещите удоволствие зад волана през свободното време и далеч от сивото ежедневие...
Драги ми Дзвер, дори самото ти изказване показва колко си "ФЕН" и щом скучните коли без емоция ти харесват - вози си се... Само че недей да говориш за качества щом не знаеш как се оценяват те и за теб новата кола е най-добрата...
В никакъв случай Е30 не може да замени новите модели като единствен автомобил, но е почти задължителен за желаещите удоволствие зад волана през свободното време и далеч от сивото ежедневие...
Драги ми Дзвер, дори самото ти изказване показва колко си "ФЕН" и щом скучните коли без емоция ти харесват - вози си се... Само че недей да говориш за качества щом не знаеш как се оценяват те и за теб новата кола е най-добрата...
Последна промяна DrivinGGoD на 11 Ное 2008, 17:54, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

///peter написа:Докато с Е92 както спомена колегата, какво можеш да направиш сам? Смяна на антифриз и течност за чистачкиПо дяволите та дори и маслото не можеш сам да смениш.
Ето това ги прави старите коли, коли за фенове...
А защо трябва да правиш нещо сам по една кола?
Виж например колегата absix, гледам доста неща е понаправил по колата си. Сигурно хич не му е кеф да си я модифицира

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
vicho написа:Сашо, знаеш колко много те уважавам и за това няма ти отговоря в тона в който ти писа.Ще ти задам въпрос:
Ще отречеш ли, че много хора си накупиха е30, защото е фешън да имаш проект?
В никакъв случай не съм го написал заядливо или подигравателно... Особено към теб... Съжелявам ако съм те засегнал...
Сещам се само за няколко такива примера... Няма да ги споменавам...Но в повечето случай хората знаят защо си купуват такива коли и знаят как да ги направят... И ги правят с познания и мерак, и естествено с пари - повече или по-малко - кой с колкото може...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
MaXimal написа:
А защо трябва да правиш нещо сам по една кола?
Е трябва... За да си фен. За да си пипнал истинското, живото в една кола.
Затва и тея, дет харесваме новите коли, сме нещастници.
Щото фенството отиде на вятъра. Щото новата седмица си помпи гумите сама и може да я караш 80 км. със спукана гума, за да ти я сменят.
Е тва фен ли е, само ми кажи? Къв фен е тва?
Не е ли да фане сам ръчния крик. Три пъти да се препОти... Целия в масло. Отпиши го. Никъв фен нема да стане.
Ние сме тъпи юзъри. Фенът кара олекотена Е30-ка с пълен багажник с инструменти...
Бай.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани