Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Обаче новобранеца във Ферари е пред мегакратния и при това е загубил бая точко от лош късмет този сезон.
Догодина ще е интересно когато кратния може да не е първи пилот.
Догодина ще е интересно когато кратния може да не е първи пилот.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Биното беше пускал туит от момента когато е чел конско на целия отбор и в частност двамата пилоти, макар да не виждам причина Шарл да бъде овикван - прави каквото му кажат и си иска това, което му е обещано
Re: Формула 1 - обща тема
За мен ситуацията изглежда така - Събота след като Хамилтън се нагласи между двамата е коментирано Фетел да използва Шарл, за да излезне пред Хамилтън а след това да си му върне позицията. Добре обаче Фетел демонстрира по-добро темпо и дръпна напред, да де ама с уговорката че има чиста писта пред себе си с помощта на оборната тактика. Не беше коректно от негова страна да задържа Льоклер, защото отборната тактика се промени което не е правилно. Иначе и в този си развой нещата стояха повече от добре до момента на повредата в колата на Фетел , дори по-добре от първоначалния им план според мен - защото Льоклер си върна позицията, а Фетел излезна зад него с доста по-нови гуми с които да брани Мерцедесите, които щяха да ги настигнат към края на състезанието с гумите софт.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Какъв е шанса желанието да не върне позицията под претекст, че е по-бърз в началото да е било с цената на хибридната система? Защото целия уикенд Шарл беше по-бързия пилот и изведнъж Фетел му опъна 4 секунди разлика за 10 обиколки...
Мълчанието на Фетел при заповедта да върне позицията също е многозначително, опита се да изкара изпреварването и напълно в реда на нещата. Липсата на защитна маневра обаче я премълчава
Той има история с неспазени отборни заповеди само и само да стане неговото, та случая е подобен...но Karma is a bitch
Интересно е изказването му, че въпреки 9 поредни загуби в квалификации от съотборника си, по-задната позиция в класирането той не смята Шарл за по-бърз пилот

Мълчанието на Фетел при заповедта да върне позицията също е многозначително, опита се да изкара изпреварването и напълно в реда на нещата. Липсата на защитна маневра обаче я премълчава

Той има история с неспазени отборни заповеди само и само да стане неговото, та случая е подобен...но Karma is a bitch

Интересно е изказването му, че въпреки 9 поредни загуби в квалификации от съотборника си, по-задната позиция в класирането той не смята Шарл за по-бърз пилот



Re: Формула 1 - обща тема
Бях написал дълъг пост, но форума за пореден път ме прецака, та ще бъда кратък.
Добре че са Ферари с италианската драма
, ако всички бяха пресметливи като Мерцедес, щеше да е ебати скуката 

Добре че са Ферари с италианската драма


- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Така му се пада на Фетел като не спазва плана на Ферари! Разбрали са се нещо и Шарл го спазва, но Фетку лайното се хитри и е лаком за победи, но така помогна на Мерцедес. Ето за това не го харесвам понеже се бара голям играч!
Браво на Албон страхотно представяне за пилот стартирал 20-ти!
Жалко за Грожан след старта, но нямаше той вина къде да отиде?
Браво на Албон страхотно представяне за пилот стартирал 20-ти!
Жалко за Грожан след старта, но нямаше той вина къде да отиде?

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
един път Грожан да не е виновен!
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
alekangg написа:един път Грожан да не е виновен!
Не е само един път. И в Сингапур нямаше вина..

Re: Формула 1 - обща тема
Сега слушах радиото на Леклерк и Фетел.
Имали са някаква излишно сложна уговорка(според мен) за старта.
1.Леклерк е трябвало да даде въздушна струя на Фетел, за да изпреварят Хамилтън.
2. Ускорението от старта до завой 1 e индикаторът за това кой ще е водач. Т.е. могат да се състезават, но само по отношение на "Start performance"
3. Изходът от това мини състезание ще се определи от отбора по-късно.
И тук започва интересното -
Веднага след старта докато са зад кола за сигурност и двамата питат какъв е резултатът от старта
От бокса с пълна липса на далновидност отговарят - Стартът е равен!
Сещате се, че всеки от двамата си го тълкува по своя начин. Според Фетел той е бил пред Шарл на завой 1
само дето завой 1 е разтегливо понятие в Сочи.
Фетел започва да го играе мръсно в тоя момент(което спред мен е причината за повредата), а Шарл направо го закопават от бокса, добре че той се усети каква е играта и спря да я играе.
Имали са някаква излишно сложна уговорка(според мен) за старта.
1.Леклерк е трябвало да даде въздушна струя на Фетел, за да изпреварят Хамилтън.
2. Ускорението от старта до завой 1 e индикаторът за това кой ще е водач. Т.е. могат да се състезават, но само по отношение на "Start performance"
3. Изходът от това мини състезание ще се определи от отбора по-късно.

И тук започва интересното -
Веднага след старта докато са зад кола за сигурност и двамата питат какъв е резултатът от старта

От бокса с пълна липса на далновидност отговарят - Стартът е равен!



Сещате се, че всеки от двамата си го тълкува по своя начин. Според Фетел той е бил пред Шарл на завой 1

Фетел започва да го играе мръсно в тоя момент(което спред мен е причината за повредата), а Шарл направо го закопават от бокса, добре че той се усети каква е играта и спря да я играе.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Забавно е обаче как Фетел как отказва да коментира случката, казвайки че ще постави Ферари в лоша светлина
В неговите очи, той си е прав и отбора трябва да го бута всячески напред, а съотборника му да му подарява позиции и победи

В неговите очи, той си е прав и отбора трябва да го бута всячески напред, а съотборника му да му подарява позиции и победи

Re: Формула 1 - обща тема
Незнам как Ферари винаги успяват да се топнат баш в най-дълбоката локва
Точно на тази писта старта от 3тото място е най-удобния за атака на 1я завой, несъмнено Леклер след квалификацията каза че тук полпозишъна не е от голямо значение. Та с или без отборна заповед/стратегия нещата са доста размити, защото и без нея Фетел щеше много вероятно да мине Леклер на старта, като добавим и по-твърдите гуми с които потегли 2-я Хамилтън.
Та за мен тази цялата схема е изключително сложна, която се влияе и от много фактори, следователно трябва да има и много уговорки от типа <оr> <and>
Днес мернах някъде една статия за Мерцедес, че е много вероятно да напуснат спорта от 2021г.
Първите признаци са подновяването на партньорството си с Макларън от 2021, когато Мерцедес ще им доставят мотори.Обаче един доставчик не може да доставя двигатели на повече от 3 отбора включително и заводския тим на компанията, а в уравнението Мерцедес, Форс Индия, Уилямс и Макларън единия е излишен.
Друга гледна точка е, че отбора спечели всичко каквото имаше да се печели в периода на новата турбо ера и е много трудно да се подържа такова високо ниво в продължение на толкова много години, а спорта надали ще позволи да има нова сива доминация. И не на последно място е мнението на новия бос в Мерцедес - Калениус , който уж бил фен на електрическите шампионати вместо на Ф1. Та интересни времена предстоят, хубавото е че на хоризонта има млади и стойностни пилоти, които ще се борят през идната нова ера във Ф1

Та за мен тази цялата схема е изключително сложна, която се влияе и от много фактори, следователно трябва да има и много уговорки от типа <оr> <and>

Днес мернах някъде една статия за Мерцедес, че е много вероятно да напуснат спорта от 2021г.

Друга гледна точка е, че отбора спечели всичко каквото имаше да се печели в периода на новата турбо ера и е много трудно да се подържа такова високо ниво в продължение на толкова много години, а спорта надали ще позволи да има нова сива доминация. И не на последно място е мнението на новия бос в Мерцедес - Калениус , който уж бил фен на електрическите шампионати вместо на Ф1. Та интересни времена предстоят, хубавото е че на хоризонта има млади и стойностни пилоти, които ще се борят през идната нова ера във Ф1

Re: Формула 1 - обща тема
Аз не мисля, че Фетел направи нещо грешно с оглед на политиката в отбора.
Цялата ситуация с опитите за реверанси между двамата, която върви от началото на сезона е глупава. Драма трябваше да бъде пресечена с твърда ръка много отдавна, вместо това те разтягат сапунката и обвързват настоящо състезание с предходни в търсене на някаква справедливост и услужване на двата лагера.
Ръководството няма пълен контрол над пилотите и въпреки това залага на тактика, която изисква пълно подчинение
Фетел просто има повече опит в "калта" и по-рано започна да играе игрички. Шарл трябваше да изгради реноме и подръжници преди да започне и той, но го видяхме и него в квалификацията на Монца.
Двамата са в класически пример за "Затворническа дилема" с един ход.
Ако си помагат ще постигнат повече сумарно. Но за всеки един от тях оптималната стратегия е "прецакай другарчето". Прецакваш другия винаги, пък той ако изглупее и вземе да ти помогне това е бонус.
Защо един ход? - Играта е сезон 2019, а не отделните състезния.
Ако Фетел загуби си отива от Ферари, спорта, а вероятно и с лоше име в историята. Ако Шарл загуби рискува да пропадне към пилоти като Хюлкенберг, Ботас, Баричело и т.н.
Цялата ситуация с опитите за реверанси между двамата, която върви от началото на сезона е глупава. Драма трябваше да бъде пресечена с твърда ръка много отдавна, вместо това те разтягат сапунката и обвързват настоящо състезание с предходни в търсене на някаква справедливост и услужване на двата лагера.
Ръководството няма пълен контрол над пилотите и въпреки това залага на тактика, която изисква пълно подчинение

Фетел просто има повече опит в "калта" и по-рано започна да играе игрички. Шарл трябваше да изгради реноме и подръжници преди да започне и той, но го видяхме и него в квалификацията на Монца.
Двамата са в класически пример за "Затворническа дилема" с един ход.
Ако си помагат ще постигнат повече сумарно. Но за всеки един от тях оптималната стратегия е "прецакай другарчето". Прецакваш другия винаги, пък той ако изглупее и вземе да ти помогне това е бонус.
Защо един ход? - Играта е сезон 2019, а не отделните състезния.
Ако Фетел загуби си отива от Ферари, спорта, а вероятно и с лоше име в историята. Ако Шарл загуби рискува да пропадне към пилоти като Хюлкенберг, Ботас, Баричело и т.н.
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Формула 1 - обща тема
Шарл е бъдещето , Себастиян миналото...Ферари настоящето . Отбора и феновете могат само да спечелят ако Шарл е първи пилот във Ферари.
Sent from my iPhoneХ using Tapatalk
Sent from my iPhoneХ using Tapatalk
Няма вече BMW
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Фетел е на 32 и има 4 титли, на кое викаш минало не знам.
Независимо от това, което са се разбрали преди старта Фетел направи 8-10 най-бързи обиколки една след друга, като в един момент му сложи 4 секунди преднина. Къде беше логиката от гледна точка на отбора да намали темпото, че да пусне Шарл отпред за да го бави и да го подлага по този начин на Хамилтън?
Ако Шарл искаше да си върне мястото беше редно да стои заедно с Фетел като темпо, докато се отдалечат от Хамилтън и тогава да си разменят позициите, каквато е била и първоначалната идея, доколкото разбрах.
Независимо от това, което са се разбрали преди старта Фетел направи 8-10 най-бързи обиколки една след друга, като в един момент му сложи 4 секунди преднина. Къде беше логиката от гледна точка на отбора да намали темпото, че да пусне Шарл отпред за да го бави и да го подлага по този начин на Хамилтън?
Ако Шарл искаше да си върне мястото беше редно да стои заедно с Фетел като темпо, докато се отдалечат от Хамилтън и тогава да си разменят позициите, каквато е била и първоначалната идея, доколкото разбрах.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани