В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Модератор: Общи модератори
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
In_Memoriam написа:135/335i с DCT
Тези не са ли тежички за тайм атак? А и 20-25 стигат за н54, не и за н55?

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Тежки са, но има доста места откъдето да свалят. Предни седалки, акумулатор, джанти, спирачки, генерация и са 150 кила надолу без да прилича на казан.
N54-N55 за каквото стигне бюджета, но да е поддържан, защото и двете могат дa те фалират
N54-N55 за каквото стигне бюджета, но да е поддържан, защото и двете могат дa те фалират

Последна промяна In_Memoriam на 15 Мар 2022, 12:22, променена общо 1 път

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
madafaka_donkele написа:Тези не са ли тежички за тайм атак? А и 20-25 стигат за н54, не и за н55?
Стефан Митев тъкмо такава прави в момента (n54 dct) ... ще видим колко е "тежичка"

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Нямам опит от първ ръка, но си мисля че z4 30i (н52 мотора) е бая добра алтернатива. Тия мисля че са бая по-леки от 3хх и 1хх.
А за трак кола, още повече ако идеята е да се кара често си мисля че без турбо е по-добре.
Друг вариант е 350z с HR мотора, но тя си натежава... Но пък има не много недомислици и е бая здрава...
Меган РС, ако ще е предно, доказани са, но ...
Нещо друго?
А за трак кола, още повече ако идеята е да се кара често си мисля че без турбо е по-добре.
Друг вариант е 350z с HR мотора, но тя си натежава... Но пък има не много недомислици и е бая здрава...
Меган РС, ако ще е предно, доказани са, но ...
Нещо друго?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
M17cH написа:Нещо друго?
Уикенда има каране на Калоянеца и са се записали 90 коли...
някои хора карат... други си избират


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
vicho написа:M17cH написа:Нещо друго?
Уикенда има каране на Калоянеца и са се записали 90 коли...
някои хора карат... други си избират![]()
Тия не са ли разбрале, че впалара стана 3,50?
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Имат си парииииии, угааааждаааааат сиииииии






Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Като гледам на колонката кво пише, нямам пари да стигна до там 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
M17cH написа:Като гледам на колонката кво пише, нямам пари да стигна до там
аз съм си заредил на 2.70 - 100чка от Шела и си питам дедавия... ще "спестя" 20лв с тази ми хитрост...








бегачки, ама гориво


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
БенДзина е за плебеи, истинския карач зарежда wmi или е85






- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4198
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
madafaka_donkele написа:In_Memoriam написа:135/335i с DCT
Тези не са ли тежички за тайм атак? А и 20-25 стигат за н54, не и за н55?
Нашата единичка с мостове, кейдж, гуми, джанти, огзлогана на всичко е под 1т.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Тва си е направо впечатляващо, 500+ кг бая диета ще да е претърпяла!
На мен повече идеята ми беше за стрийт-трак кола, като стийт се има предвид да се дотътря до пистата, не кафеджийка... Та оглозгана кола няма да се случи, най-мн предните седалки да се заменят с корита.
Гледам на Ринга бая единички се карат, ама там не знаеш кой инженер е лежал под нея и кви жокери е редил...
edit: Мазда МХ5 НЦ 2.0 май също не е лош вариант, проблема е че е мн слаба, но пък там има 2.5 мотор, ама пак се забиваме в порочния кръг със суаповете... Въпреки че за тая кола 2.5 MZR суап не е баш 'суап' всичко си пасва 1:1...
На мен повече идеята ми беше за стрийт-трак кола, като стийт се има предвид да се дотътря до пистата, не кафеджийка... Та оглозгана кола няма да се случи, най-мн предните седалки да се заменят с корита.
Гледам на Ринга бая единички се карат, ама там не знаеш кой инженер е лежал под нея и кви жокери е редил...
edit: Мазда МХ5 НЦ 2.0 май също не е лош вариант, проблема е че е мн слаба, но пък там има 2.5 мотор, ама пак се забиваме в порочния кръг със суаповете... Въпреки че за тая кола 2.5 MZR суап не е баш 'суап' всичко си пасва 1:1...
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Това с ходенето с бегачката до пистата и обратното за мен е тотално грешно. Знам, че vicho и други хора го правят, но аз съм против поради следните причини.
В краткосрочен план пестиш някакви пари от платформа, ежедневка и т.н., но ако достатъчно дълго време ходиш по писти в крайна сметка ще плащаш повече и ще имаш повече главоболия.
1.Ако се счупиш на пистата и нямаш платформа си го закъсал. Или викаш приятел с платфрома/пътна помощ(не всеки има такъв), или викаш нормална пътна помощ($$$$$), или зарязваш колата на пистата и ходиш да я прибереш друг път. Всички опции малко или много струват пари.
2. Правиш компромиси с колата - "няма съвсем да я изтърбушвам", "трябва да може да мине преглед", "Много ще друса), много ще харчи и т.н.
3. Ограничен си откъм количеството оборудване което можеш да носиш. Може да звучи глупаво и понякога да мъкнем глупости и глезотии, но в общия случай повече оборудване води до по-добро представяне и по-приятно преживяване. Това може да се заобиколи, ако ходите група приятели и си споделяте оборудването, но не всеки може да ходи в група с 4-5 човека.
4. Носиш максимум още един комплект гуми/джанти. както и ограничено количество резервни части.
5.Нямаш резервна кола която може "да отскочи до Пловдив" и да купи някаква част ..... или пица
Това ако ходиш сам разбира се.
6. Колкото и да не ти се иска т.1 и т.3 са ти в главата и не винаги натискаш на 100%. Има ситуации в които, ако натиснеш още малко колата може и да вземеш първото място, но знаеш че това допълнително натискане може да е за сметка на клапан или шарнинр или джанта и т.н. По-често съм избирал да натисна, но има случай в които съм хвърлял кърпата и съм си казвал "жената/децата ме чакат, не ми се прибира по нощите".
7. 2.80 нафта, срещу 3.50 100 октанов. 9/100 с платформа срещу 12/100 с бегачката.
Следва да се отбележи, че пътуването само с една кола има и своите предимства. Пътуваш бързо, паркираш лесно, вадиш/събираш багажа бързо, ставаш в 7 сутринта, а не в 4, всички места за настаняване са ти достъпни.
В краткосрочен план пестиш някакви пари от платформа, ежедневка и т.н., но ако достатъчно дълго време ходиш по писти в крайна сметка ще плащаш повече и ще имаш повече главоболия.
1.Ако се счупиш на пистата и нямаш платформа си го закъсал. Или викаш приятел с платфрома/пътна помощ(не всеки има такъв), или викаш нормална пътна помощ($$$$$), или зарязваш колата на пистата и ходиш да я прибереш друг път. Всички опции малко или много струват пари.
2. Правиш компромиси с колата - "няма съвсем да я изтърбушвам", "трябва да може да мине преглед", "Много ще друса), много ще харчи и т.н.
3. Ограничен си откъм количеството оборудване което можеш да носиш. Може да звучи глупаво и понякога да мъкнем глупости и глезотии, но в общия случай повече оборудване води до по-добро представяне и по-приятно преживяване. Това може да се заобиколи, ако ходите група приятели и си споделяте оборудването, но не всеки може да ходи в група с 4-5 човека.
4. Носиш максимум още един комплект гуми/джанти. както и ограничено количество резервни части.
5.Нямаш резервна кола която може "да отскочи до Пловдив" и да купи някаква част ..... или пица

6. Колкото и да не ти се иска т.1 и т.3 са ти в главата и не винаги натискаш на 100%. Има ситуации в които, ако натиснеш още малко колата може и да вземеш първото място, но знаеш че това допълнително натискане може да е за сметка на клапан или шарнинр или джанта и т.н. По-често съм избирал да натисна, но има случай в които съм хвърлял кърпата и съм си казвал "жената/децата ме чакат, не ми се прибира по нощите".
7. 2.80 нафта, срещу 3.50 100 октанов. 9/100 с платформа срещу 12/100 с бегачката.
Следва да се отбележи, че пътуването само с една кола има и своите предимства. Пътуваш бързо, паркираш лесно, вадиш/събираш багажа бързо, ставаш в 7 сутринта, а не в 4, всички места за настаняване са ти достъпни.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Факт, в един момент човек се замисля за собствена платформа, но ми се струват мн пари (първоначална инвестиция за закупуване влекач+ремарке, прегледи, данъци нз си кво още) и главоболия (все пак са още 2 допълнителни превозни средства и искат обслужване, а също и трябва да ги паркирам някъде си ...), че и даже шофьорски курс... (Б+Е...)
Идеята е seat time warrior, а не купи подиуми щуротии... Може би не съм дорасъл до там, но винаги има стрийт класове, до колкото знам...
Идеята е seat time warrior, а не купи подиуми щуротии... Може би не съм дорасъл до там, но винаги има стрийт класове, до колкото знам...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
TheDriver написа:Това с ходенето с бегачката до пистата и обратното за мен е тотално грешно. Знам, че vicho и други хора го правят, но аз съм против поради следните причини.
За мен това си е част от experience-a ... доставя ми удоволствие да се друсам по родните пътища по 2 часа в посока

Виж към Моторпарк не бих тръгнал на ход... 600км от София



You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани