Megaparts.bg - шефът налита на бой
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Ма мен какво ме грее че някой не си плаща на персонала добре?
За мен също работят хора и заплатата им на час ако я мерим бих казал, че е добра за която и да е страна в ЕС. Да, в резултат аз, който съм собственика на бизнеса и нося всички отговорности взимам малко повече от работниците си и всеки ден съм изправен пред избора да си купя стока А или стока Б, щото нямам възможности и за двете ама така съм преценил, че се чувствам добре.
Относно образованието мисля, че нито един от работниците ми няма две магистратури от СУ и за това съм спокоен пък и ни мама, ни тате, нито някой друг не ми е дал нищо, щото нямат и никога не са имали такава възможност.
За това смятам, че съм в позиция като ида някъде да си похарча парите да искам да го направя с кеф. С никой не се карам нито в заведения, нито някъде другате. Просто не оставям нищо над сметката и повече не стъпвам там. В случая с банката просто се обадих и попитах къде мога да отида да изтегля незабавно влога си тъй като ми отказват достъп до собствените ми средства.
Ако всеки малко от малко си държи на правата мисля, че ще имаме една много по-добра среда като потребители и вероятно самите служители ще получават по-добри заплати тъй като ако собственика иска да има бизнес ще е принуден да има мотивиран персонал.
За мен също работят хора и заплатата им на час ако я мерим бих казал, че е добра за която и да е страна в ЕС. Да, в резултат аз, който съм собственика на бизнеса и нося всички отговорности взимам малко повече от работниците си и всеки ден съм изправен пред избора да си купя стока А или стока Б, щото нямам възможности и за двете ама така съм преценил, че се чувствам добре.
Относно образованието мисля, че нито един от работниците ми няма две магистратури от СУ и за това съм спокоен пък и ни мама, ни тате, нито някой друг не ми е дал нищо, щото нямат и никога не са имали такава възможност.
За това смятам, че съм в позиция като ида някъде да си похарча парите да искам да го направя с кеф. С никой не се карам нито в заведения, нито някъде другате. Просто не оставям нищо над сметката и повече не стъпвам там. В случая с банката просто се обадих и попитах къде мога да отида да изтегля незабавно влога си тъй като ми отказват достъп до собствените ми средства.

Ако всеки малко от малко си държи на правата мисля, че ще имаме една много по-добра среда като потребители и вероятно самите служители ще получават по-добри заплати тъй като ако собственика иска да има бизнес ще е принуден да има мотивиран персонал.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Ако всеки си търсеше правата нямаше да има такива смешни теми за по 8 лева!!!!
Просто сезиране на съответните оторизирани институции и това е.Х страници редене на сополи -е,и?
За 4 евро чета за чудеса от храброст ,а никой не смее да се опълчи срещу монополистичния начин на водене на бизнес на мобилни оператори,хранителни супермаркети,електроразпределителни дружества и подобни.
През куп за грош е цялата работа.Рибата се почва откъм главата.
Просто сезиране на съответните оторизирани институции и това е.Х страници редене на сополи -е,и?
За 4 евро чета за чудеса от храброст ,а никой не смее да се опълчи срещу монополистичния начин на водене на бизнес на мобилни оператори,хранителни супермаркети,електроразпределителни дружества и подобни.
През куп за грош е цялата работа.Рибата се почва откъм главата.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Какво значение има дали е за 4 или 400лв. Или си прав или не си. Същото важи и за веригите, не е необходимо да вдигаме революции- не ни кефи в Била- не влизаме повече там. Не ни кефи в Кауфланд- не влизаме там. Ако всеки го прави накрая ще се видят принудени да се променят така, както на болшинството от нас ни харесват.
Факта, че съществуват в такъв вид към момента говори че като цяло сме доволни от техните услуги.
Факта, че съществуват в такъв вид към момента говори че като цяло сме доволни от техните услуги.

- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
bum_bum написа:Имам право да вляза в офиса им до 5:00, до кога ще ме обслужат си е тяхна работа.
Всъщност имаш право да влезеш до 16:30. Дотогава е работното време с крайни клиенти. От 16:30 се приключва деня - каси и т.н. И понеже или упорито отказваш да разбереш какво искам да кажа или аз по някаква никому неразбираема причина не мога да се обоснова да те питам едно единствено нещо - ти влизаш в точно 16:59 и държиш да си обслужен. След точно 1мин. в 17:00 въпросният служител ти съобщава, че е изтекло работното време, гаси компа и си тръгва. Не, че в тази криза някой действително ще посмее да си рискува работното място по този начин, но все пак - прав ли ще е служителят или да?

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
bum_bum написа:Факта, че съществуват в такъв вид към момента говори че като цяло сме доволни от техните услуги.
По тая логика въпросната морга ще продължи да съществува,необезпокована от вятъра,който духна в и-нета...и какво

п.п.Оня ден прозвъних за определена част де що имаше обява в нета,...ми няма!При положение,че съм на зор дали ми дреме колко е любезен шефа на моргата ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
taratora написа:bum_bum написа:Имам право да вляза в офиса им до 5:00, до кога ще ме обслужат си е тяхна работа.
Всъщност имаш право да влезеш до 16:30. Дотогава е работното време с крайни клиенти. От 16:30 се приключва деня - каси и т.н. И понеже или упорито отказваш да разбереш какво искам да кажа или аз по някаква никому неразбираема причина не мога да се обоснова да те питам едно единствено нещо - ти влизаш в точно 16:59 и държиш да си обслужен. След точно 1мин. в 17:00 въпросният служител ти съобщава, че е изтекло работното време, гаси компа и си тръгва. Не, че в тази криза някой действително ще посмее да си рискува работното място по този начин, но все пак - прав ли ще е служителят или да?
Не няма да е прав служителя, защото операцията по обслужването на клиента е започнала преди края на работното му време.
Редно е времето, което му отнеме да обслужи последния си клиент да му бъде заплатено като овъртайм, но както всички знаем в България това може да се види на много малко места.
Но от друга страна 90% от хората почти всеки ден закъсняват за работа, ако работното им време е от 9.00 те в 9.00 влизат на работното си място и започват да се приготвят за работния процес.
Кафенце цигарка, кенеф и оп то станало 9.30 ако случайно някой ги пита какво става защо така, отговора всеки божи ден е различен, чак да се учудиш какво въображение имат някои хора....то не е задръстване, то не счупен ГТ, то не е сняг, дъжд, вятър....положението на луната .....



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Те ако не се лъжа работят до 6 и времето от 5 до 6 е за да дообслужат клиентите влезли преди 5 и за да си приключат касите. Ако искат да ди ходят в 5 то тогава работното им време трябва да е до 4:30.
Нали не мислиш, че след като цял ден си работил с пари като ти чукне края на работното време заключваш касата и си биеш шута?
Нали не мислиш, че след като цял ден си работил с пари като ти чукне края на работното време заключваш касата и си биеш шута?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Аз като съм ходил винаги до банката в 5:00 вратата се заключва, салона се обслужва и изпразва, от там нататък се оправят, кво правят не е моя работа. Такъв разговор един път го водихме в Еконт, ама господине имаме много работа да сортираме те първа пратките, ама тва ама онова, еми аз кво да направя пише ви че работите до 8.00 с клиенти, кво правите след това не е моя работа, заключете си вратата и не пускайте повече. В крайна сметка си обслужиха опашката къде беше влезнала, хубаво лошо работата е такава и не всеки може да цъфне в 2:30 да си свърши нещата.
- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Така и след всички тези редове изписани на изповеди и т.н. каква е равносметката като теглим чертата?
1. Една автоморга с шеф, който не може да си сдържа нервите.
2. Един недоволен клиент, който никога няма да стъпи там повече.
3. Една или две или повече теми с негативно мнение за автоморгата и нейният шеф (може би собственик) - прочетена, видяна, отразена от около 1000 човека (в бъдеще може и да станат повече)
--------------------------------------------------------------------------------------
Съвкупността на горепосочените три точки води до по малка печалба на иначе оборотната автоморга. Защо? Нека кажем, че половината от тези 1000 човека, а именно 500 от тях имат едно на ум и на база негативната реклама и отзиви от един единствен човек, споделят това с по 2-3-4 техни приятели и бройката стане 2000 човека. От тези 2000, на около 200 може да им се наложи да ползват услугите на дадена автоморга. Тези 200, ще изберат ли същата автоморга и биха ли отишли да си купят част от нея? 10% да, 90% НЕ. 180 човека по средно да кажем 10 лева са си 1800 лева назад. За бъдеще може и да са повече. Сумата ще е по голяма и реалната загуба на този търговец ще е намаляла и то защо? Защото не може да си сдържа нервите и налита на бой на човек, който му е казал, че ще му направи анти-реклама ако не си получи частта. Вместо въпросния "ШЕФ" а.ка. BIG BOSS да види потенциален клиент, който съвсем спокойно може да му насере бизнеса (както и се случва) и да зареже всичко и да му намерят въпросната част, то той налита на бой. Сега да си го намаже с лютеница и масло, малко възелин и чубрица и да си го пъхне отзад за опора.
И хора моля Ви спрете да повтаряте, как видиш ли ти на някой не му било ден или бил провокиран и затова реагирал така. Не живеем в джунглата а в общество с закони, принцип и морали, където НЕ трябва да изядеш, убиеш, пребиеш или обидиш другия защото те е погледнал накриво или е изразил мнение. Това НЕ Е ПРАВИЛНО. Ако беше така, предполагам, нямаше повечето да чакаме момчетата на бензиностанциите да ни наливат горивото щото ако не им е ден, могат да ни напръскат с гориво и да ни драснат клечката и да светнем като факли, или пък сервитиорите, на които им е втърснало да разнасят чинии, да ни сложат отрова от мишки в храната и да пукясаме като животни. Така не трябва да работи обществото.
1. Една автоморга с шеф, който не може да си сдържа нервите.
2. Един недоволен клиент, който никога няма да стъпи там повече.
3. Една или две или повече теми с негативно мнение за автоморгата и нейният шеф (може би собственик) - прочетена, видяна, отразена от около 1000 човека (в бъдеще може и да станат повече)
--------------------------------------------------------------------------------------
Съвкупността на горепосочените три точки води до по малка печалба на иначе оборотната автоморга. Защо? Нека кажем, че половината от тези 1000 човека, а именно 500 от тях имат едно на ум и на база негативната реклама и отзиви от един единствен човек, споделят това с по 2-3-4 техни приятели и бройката стане 2000 човека. От тези 2000, на около 200 може да им се наложи да ползват услугите на дадена автоморга. Тези 200, ще изберат ли същата автоморга и биха ли отишли да си купят част от нея? 10% да, 90% НЕ. 180 човека по средно да кажем 10 лева са си 1800 лева назад. За бъдеще може и да са повече. Сумата ще е по голяма и реалната загуба на този търговец ще е намаляла и то защо? Защото не може да си сдържа нервите и налита на бой на човек, който му е казал, че ще му направи анти-реклама ако не си получи частта. Вместо въпросния "ШЕФ" а.ка. BIG BOSS да види потенциален клиент, който съвсем спокойно може да му насере бизнеса (както и се случва) и да зареже всичко и да му намерят въпросната част, то той налита на бой. Сега да си го намаже с лютеница и масло, малко възелин и чубрица и да си го пъхне отзад за опора.
И хора моля Ви спрете да повтаряте, как видиш ли ти на някой не му било ден или бил провокиран и затова реагирал така. Не живеем в джунглата а в общество с закони, принцип и морали, където НЕ трябва да изядеш, убиеш, пребиеш или обидиш другия защото те е погледнал накриво или е изразил мнение. Това НЕ Е ПРАВИЛНО. Ако беше така, предполагам, нямаше повечето да чакаме момчетата на бензиностанциите да ни наливат горивото щото ако не им е ден, могат да ни напръскат с гориво и да ни драснат клечката и да светнем като факли, или пък сервитиорите, на които им е втърснало да разнасят чинии, да ни сложат отрова от мишки в храната и да пукясаме като животни. Така не трябва да работи обществото.
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Lattri написа:Така и след всички тези редове изписани на изповеди и т.н. каква е равносметката като теглим чертата?
1. Една автоморга с шеф, който не може да си сдържа нервите.
2. Един недоволен клиент, който никога няма да стъпи там повече.
3. Една или две или повече теми с негативно мнение за автоморгата и нейният шеф (може би собственик) - прочетена, видяна, отразена от около 1000 човека (в бъдеще може и да станат повече)
--------------------------------------------------------------------------------------
Съвкупността на горепосочените три точки води до по малка печалба на иначе оборотната автоморга. Защо? Нека кажем, че половината от тези 1000 човека, а именно 500 от тях имат едно на ум и на база негативната реклама и отзиви от един единствен човек, споделят това с по 2-3-4 техни приятели и бройката стане 2000 човека. От тези 2000, на около 200 може да им се наложи да ползват услугите на дадена автоморга. Тези 200, ще изберат ли същата автоморга и биха ли отишли да си купят част от нея? 10% да, 90% НЕ. 180 човека по средно да кажем 10 лева са си 1800 лева назад. За бъдеще може и да са повече. Сумата ще е по голяма и реалната загуба на този търговец ще е намаляла и то защо? Защото не може да си сдържа нервите и налита на бой на човек, който му е казал, че ще му направи анти-реклама ако не си получи частта. Вместо въпросния "ШЕФ" а.ка. BIG BOSS да види потенциален клиент, който съвсем спокойно може да му насере бизнеса (както и се случва) и да зареже всичко и да му намерят въпросната част, то той налита на бой. Сега да си го намаже с лютеница и масло, малко възелин и чубрица и да си го пъхне отзад за опора.
И хора моля Ви спрете да повтаряте, как видиш ли ти на някой не му било ден или бил провокиран и затова реагирал така. Не живеем в джунглата а в общество с закони, принцип и морали, където НЕ трябва да изядеш, убиеш, пребиеш или обидиш другия защото те е погледнал накриво или е изразил мнение. Това НЕ Е ПРАВИЛНО. Ако беше така, предполагам, нямаше повечето да чакаме момчетата на бензиностанциите да ни наливат горивото щото ако не им е ден, могат да ни напръскат с гориво и да ни драснат клечката и да светнем като факли, или пък сервитиорите, на които им е втърснало да разнасят чинии, да ни сложат отрова от мишки в храната и да пукясаме като животни. Така не трябва да работи обществото.
Браво!


Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Колега Vra4anin мога да се съглася донякъде с написаното от теб, но има и някои детайли, а както знаем често дяволът е в детайлите. Единият детайл е законът за защита на потребителя, а именно:
От друга гледна точка всеки нормален търговец ще потвърди, че клиентът който идва и споделя проблемите си на място е най-ценен и най-търсен, защото с него може да се говори и да се намери приемливо решение. Винаги предпочитам недоволен клиент, който идва и казва от какво е недоволен, за да решим проблема на място и да си тръгне удовлетворен, отколкото клиент, който си замълчава на място и си тръгва, а след това споделя недоволството си с още поне 10 други човека офлайн или 1000 онлайн, които никога не стават клиенти. Това е в основата на философията на обслужването на клиенти на най-големите и доказали се в тази област фирми. Те не само, че не чакат клиентите да дойдат да им се оплачат, но хвърлят сериозни суми пари, за да проучат удовлетвореността на клиентите си, от която всъщност директно зависи оборотът и печалбата им.
Ако аз имам тема във форум, откъдето ми идват клиентите, вярвай ми пари ще давам да имам шанса да си поговоря с хората, които имат намерение да пишат негативни коментари за мен. Тук в BMW форума също гледам, че има доста обяви от търговци - например в този раздел. Да вземем конкретен пример. Чисто хипотетично взимаме mitaka7 (защото му е най-горе темата), който продава масла и части и той ти каже по телефона "ела, магазинът работи до 18 имам масло за твоята кола". Ти отиваш, негов служител ти казва "сори имам много работа - ела утре". Няма ли да искаш да говориш с mitaka7 и да му кажеш - "знам те от форума - ще изчакам да си свърши момчето работа, ама нямам възможност да идвам утре". И тогава въпросният търговец да каже, че го боли фара за тебе. Няма ли да напишеш в темата му - "бях там - не съм доволен - няма да отида пак - не ходете"? В случая точно така е станало, само дето Васил е споделил с въпросния шеф на мегапартс, че щом обслужването не е на ниво, ще го напише на своите колеги във форума, където всъщност е и темата на този търговец... И това е повод за бой?
Чл. 8. (1) Търговецът е длъжен да постави в близост до входа на търговския обект следната информация:
1. фирмата и адреса на управление на търговеца;
2. името и фамилията на лицето, отговорно за обекта;
3. работното време на търговския обект.
(2) Когато търговският обект е затворен, търговецът обявява това на мястото, на което обявява работното време.
(3) Обявеното работно време е задължително за търговеца.
От друга гледна точка всеки нормален търговец ще потвърди, че клиентът който идва и споделя проблемите си на място е най-ценен и най-търсен, защото с него може да се говори и да се намери приемливо решение. Винаги предпочитам недоволен клиент, който идва и казва от какво е недоволен, за да решим проблема на място и да си тръгне удовлетворен, отколкото клиент, който си замълчава на място и си тръгва, а след това споделя недоволството си с още поне 10 други човека офлайн или 1000 онлайн, които никога не стават клиенти. Това е в основата на философията на обслужването на клиенти на най-големите и доказали се в тази област фирми. Те не само, че не чакат клиентите да дойдат да им се оплачат, но хвърлят сериозни суми пари, за да проучат удовлетвореността на клиентите си, от която всъщност директно зависи оборотът и печалбата им.
Ако аз имам тема във форум, откъдето ми идват клиентите, вярвай ми пари ще давам да имам шанса да си поговоря с хората, които имат намерение да пишат негативни коментари за мен. Тук в BMW форума също гледам, че има доста обяви от търговци - например в този раздел. Да вземем конкретен пример. Чисто хипотетично взимаме mitaka7 (защото му е най-горе темата), който продава масла и части и той ти каже по телефона "ела, магазинът работи до 18 имам масло за твоята кола". Ти отиваш, негов служител ти казва "сори имам много работа - ела утре". Няма ли да искаш да говориш с mitaka7 и да му кажеш - "знам те от форума - ще изчакам да си свърши момчето работа, ама нямам възможност да идвам утре". И тогава въпросният търговец да каже, че го боли фара за тебе. Няма ли да напишеш в темата му - "бях там - не съм доволен - няма да отида пак - не ходете"? В случая точно така е станало, само дето Васил е споделил с въпросния шеф на мегапартс, че щом обслужването не е на ниво, ще го напише на своите колеги във форума, където всъщност е и темата на този търговец... И това е повод за бой?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Абе аз докато продавах разни работи във форума имаше случаи да ми се обаждат в 9 часа в събота и неделя и да ме питат дали е удобно да минат до час (става въпрос вечерта). Няма случай да съм отказал или върнал някой, щото тва са $$ в крайна сметка. Ако не го вземе днес от мен утре сутрин ще иде при някой друг. Пък и спя по-добре като съм взел някой лев точно преди лягане 

Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Като във всяка история истината е по средата. Абстрахирам се от опита за побой и твърденията за подобно нещо, мисля, че всички се досещаме защо.
Начина по които са казали на клиента, че не могат да го обслужат не е ОК. Дори да имаш друга работа - можеш да представиш нещата по начин, че ще отнеме около 60 поръчки, за да се стигне до неговата и ако иска може да си пусне поръчката и те като са готови да му звъннат или утре да мине. Все пак това не е "Хранителни стоки" влизаш взимаш. ТОва е морга, която предполагам трябва да потърсят нещата и т.нат. 60те пратки са като хора на опашката и клиентът е трябвало да ги изчака.
Въпроса е това да се обясни на клиента на разбираем език. не знам защо има очакванията, че влизаш взимаш и си тръгваш и защо това се разбира за ОК.
Хората са могли да свършат работа, но не за 5мин., а за 50мин., 150мин. Какво има да се настоява повече.
Така, че за мен клиентът не е прав да се държи като малко дете да си получи "играчката" веднага и да заплашва с негативен feedback. Щото реално какво е искал клиента - Искал е тези хора да оставят поръчките на останалите 60 души и да му обърнат внимание на него с приоритет пред другите. Ами ако влезнат още 10 такива клиента? Фирмата със сигурност е поела ангажимент към тези 60 човека кога да пуснат пратките и е поръчала куриер кога да вземе пакетите. Куриера като дойде и ако не си готов си тръгва и минава после когато има време.
Тези нямат явно никакви комуникационни умения с които да обяснят ситуацията на клиента. Да не говорим вече, ако твърденията за бой са истина, това вече е next level - ако се сдържа да не го шибна, директно викам полиция да се оправя и да знае другия път как се разговоря с клиент и да знае, че бизнеса не е само купуване и продаване на ниско и високо, а е доста по-сложна концепция.
Начина по които са казали на клиента, че не могат да го обслужат не е ОК. Дори да имаш друга работа - можеш да представиш нещата по начин, че ще отнеме около 60 поръчки, за да се стигне до неговата и ако иска може да си пусне поръчката и те като са готови да му звъннат или утре да мине. Все пак това не е "Хранителни стоки" влизаш взимаш. ТОва е морга, която предполагам трябва да потърсят нещата и т.нат. 60те пратки са като хора на опашката и клиентът е трябвало да ги изчака.
Въпроса е това да се обясни на клиента на разбираем език. не знам защо има очакванията, че влизаш взимаш и си тръгваш и защо това се разбира за ОК.
Хората са могли да свършат работа, но не за 5мин., а за 50мин., 150мин. Какво има да се настоява повече.
Така, че за мен клиентът не е прав да се държи като малко дете да си получи "играчката" веднага и да заплашва с негативен feedback. Щото реално какво е искал клиента - Искал е тези хора да оставят поръчките на останалите 60 души и да му обърнат внимание на него с приоритет пред другите. Ами ако влезнат още 10 такива клиента? Фирмата със сигурност е поела ангажимент към тези 60 човека кога да пуснат пратките и е поръчала куриер кога да вземе пакетите. Куриера като дойде и ако не си готов си тръгва и минава после когато има време.
Тези нямат явно никакви комуникационни умения с които да обяснят ситуацията на клиента. Да не говорим вече, ако твърденията за бой са истина, това вече е next level - ако се сдържа да не го шибна, директно викам полиция да се оправя и да знае другия път как се разговоря с клиент и да знае, че бизнеса не е само купуване и продаване на ниско и високо, а е доста по-сложна концепция.
Последна промяна vlad0 на 09 Дек 2013, 15:17, променена общо 1 път
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Имам едно питане към защитниците на овчия мозък ( наречен на галено шеф).
Ако идете в даден магазин и ви каже работника ... не мога са ела утре.
Идете в друг 30 мин преди затваряне и ви изгонят, защото имат да чистят и да оправят каси да дойдете утре.
Я си представете са всички магазини ви гонят и ви казват ЕЛАТЕ УТРЕ, са имам уговорка да пратя 1000 пратки до луната.
Какво ще настъпи ?
Тук говорим за принципи и работно време, които трябва да се спазват за да не настъпи хаос на планетата.
Нищо не може да оправдае, който и да било магазин с работно време да ви изгони/откаже дадена услуга, която искате от тях.
Те какви проблеми и задължения си имат в склада или други терзания, не са проблем на клиента.
Аз отивам и искам да си купя нещо, понеже съм в редовното работно време, след като ми се откаже, логично е да питам защо и логично е да кажа, че може и да се оплача от тях,защото за мен това не е коректно.
Искаме да сме нормална държава,но пък искаме да сме си тарикати и да си правим каквото ние кеф на нас
Ако идете в даден магазин и ви каже работника ... не мога са ела утре.
Идете в друг 30 мин преди затваряне и ви изгонят, защото имат да чистят и да оправят каси да дойдете утре.
Я си представете са всички магазини ви гонят и ви казват ЕЛАТЕ УТРЕ, са имам уговорка да пратя 1000 пратки до луната.
Какво ще настъпи ?
Тук говорим за принципи и работно време, които трябва да се спазват за да не настъпи хаос на планетата.
Нищо не може да оправдае, който и да било магазин с работно време да ви изгони/откаже дадена услуга, която искате от тях.
Те какви проблеми и задължения си имат в склада или други терзания, не са проблем на клиента.
Аз отивам и искам да си купя нещо, понеже съм в редовното работно време, след като ми се откаже, логично е да питам защо и логично е да кажа, че може и да се оплача от тях,защото за мен това не е коректно.
Искаме да сме нормална държава,но пък искаме да сме си тарикати и да си правим каквото ние кеф на нас


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани