Ляв / десен волан ?
Модератор: Общи модератори
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Ляв / десен волан ?
Къде гледаш тази статистика, че имало само три катастрофи с коли с десен волан?
Доколко си спомням момче от форума от Пловдив загина в катастрофа породена от такава кола...Нека да не са толкова опасни.
Някои може да обясни на роднините и на близките, че не са опасни.
Доколко си спомням момче от форума от Пловдив загина в катастрофа породена от такава кола...Нека да не са толкова опасни.
Някои може да обясни на роднините и на близките, че не са опасни.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Ляв / десен волан ?
Това да караш МПС с десен волан е все едно да пикаеш срещу вятъра 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ляв / десен волан ?
Пикаенето срещу вятъра неминуемо води до гадни последници , докато при другото е поне спорно 

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Ляв / десен волан ?
Mollov написа:Тва са фаровете не е довод, щото проблема е повсевместен и няма значение ляв волан или десен волан... в процентно съотношение, колите с десен волан и нерегулирани фарове са В ПЪТИ по-малко от тия с ляв волан и нерегулирани фарове
Дай нещо друго...
Сега ако ти кажа,че фар за лява дирекция и фар за дясна имат разлика в разпределението на светлината,която не се оправя с регулиране ко ще кажеш?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Re: Ляв / десен волан ?
A някой знае ли как стои въпроса с коли като Макларен ф1 например? Трябва ли да му сменя дирекцията или може само да му регулирам фаровете и да си карам спокойно? Питам, 'щото е супер, мега гига гъзарска кола, не за друго. 

От тогава русото не е на мода.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Ляв / десен волан ?
С десния волан се свиква бързо. Ама не бих си купил кола с десен волан. Е, някой джип само за лов да го ползвам може. Ама иначе не.
Ама нещо не ги карат много
На един пернишки светофар спират Макларън и...Голф двойка, разбира се.Гоуфаджията кара шофьора на макларън-а да свали прозореца и любопитства:
-Квай тая кола бе ?
-Ами Макларън си е.
-Е, как е върви ли ?
-И още как...
-Е па тогаз що не ги карате много
t060 написа:Питам, 'щото е супер, мега гига гъзарска кола, не за друго.
Ама нещо не ги карат много


На един пернишки светофар спират Макларън и...Голф двойка, разбира се.Гоуфаджията кара шофьора на макларън-а да свали прозореца и любопитства:
-Квай тая кола бе ?
-Ами Макларън си е.
-Е, как е върви ли ?
-И още как...
-Е па тогаз що не ги карате много
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Ляв / десен волан ?
Нямам нищо против каращите коли с десен волан, стига да осъзнават какво правят във всеки един момент!
Нищо трудно няма в "десната патерица", въпрос на свикване!

Нищо трудно няма в "десната патерица", въпрос на свикване!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Ляв / десен волан ?
t060 написа:A някой знае ли как стои въпроса с коли като Макларен ф1 например? Трябва ли да му сменя дирекцията или може само да му регулирам фаровете и да си карам спокойно? Питам, 'щото е супер, мега гига гъзарска кола, не за друго.
волана на Макларън Ф1 е по средата,като около седалката има още по една седалка
Иначе имаше един много стар лаф:
да караш кола с обратен волан е все едно да си биеш чекия с другата ръка- чувството е различно, но крайния резултат е същия




- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Ляв / десен волан ?
titto написа:Нямам нищо против каращите коли с десен волан, стига да осъзнават какво правят във всеки един момент!![]()
Нищо трудно няма в "десната патерица", въпрос на свикване!


Аз пък не мога да си обясня защо някой хора смятат, че е по безопасно да караш и да возиш семейството си например в Опел Вектра А(86-92г.) вместо в Опел(Воксхол) Вектра Б(96-02г.) кое е "по безопасното" на седемнадесет годишния кош който ти е "по джоба" както вметна някой по нагоре от кола с десет години и повече по нова на същата цена. Като подчертавам, че по мое мнение малоумника и в кола с волан обърнат назад да го качиш той няма да стане по внимателен шофьор или по разумен.
Re: Ляв / десен волан ?
ecko_becko написа:titto написа:Нямам нищо против каращите коли с десен волан, стига да осъзнават какво правят във всеки един момент!![]()
Нищо трудно няма в "десната патерица", въпрос на свикване!![]()
![]()
Аз пък не мога да си обясня защо някой хора смятат, че е по безопасно да караш и да возиш семейството си например в Опел Вектра А(86-92г.) вместо в Опел(Воксхол) Вектра Б(96-02г.) кое е "по безопасното" на седемнадесет годишния кош който ти е "по джоба" както вметна някой по нагоре от кола с десет години и повече по нова на същата цена. Като подчертавам, че по мое мнение малоумника и в кола с волан обърнат назад да го качиш той няма да стане по внимателен шофьор или по разумен.
Нито едното-нито другото-кола 96-02 може да е достатъчно амортизирана,за да предизвика птп...Единствено и само коли до 3-4 годишни може да им се има доверие пру нулева пордъжка...примери колкото искаш...Една кола е важно не колко годишна е ,а колко е подържана...По- добре перфектен голф 2 на реални 200000 км,отколкото такси-деу нубира на 8 години и 500 000 поне км

И двете са в диапазона 1500-2000 лв ...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Ляв / десен волан ?
acho.rs написа:Пикаенето срещу вятъра неминуемо води до гадни последници , докато при другото е поне спорно
кажи А...как да кажеш,като ти пикат в устата


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ляв / десен волан ?
Ако ще и екстремно лачен да е голф 2 , при първия сериозен удар ше станеш лютеница . Деуто , ако ще без масло да е карано и да хлопа всеки един елемент по окачването , пак е в пъти по сигурно . Тва ако говорим за резултати при сблъсък ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ляв / десен волан ?
Явор написа:acho.rs написа:Пикаенето срещу вятъра неминуемо води до гадни последници , докато при другото е поне спорно
кажи А...как да кажеш
Ми щом съм казал , явно не са ми пикали в устата . Виж ти говориш за такива раоти , та не съм сигурен дали ти си имал възможност да се изказваш ... по всяко време

- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Ляв / десен волан ?
exotique написа:Нито едното-нито другото-кола 96-02 може да е достатъчно амортизирана,за да предизвика птп...Единствено и само коли до 3-4 годишни може да им се има доверие пру нулева пордъжка...примери колкото искаш...Една кола е важно не колко годишна е ,а колко е подържана...По- добре перфектен голф 2 на реални 200000 км,отколкото такси-деу нубира на 8 години и 500 000 поне км
И двете са в диапазона 1500-2000 лв ...
Говорим за различни неща май или според теб без да навлизаме в дълбините на безсмислен спор, барака произведена по стандарт за безопасност от 86-то лято е по безопасна от кола 2000г. като в тия сметки не включвам Деу нека да говорим за европейски марки. Никъде по горе не сме коментирали километрите а и на 200 000км. на Голф 2 му е толкова кекаво купето колкото и на същия на 50 000км. не питай от къде знам.... А и не виждам защо намесваме такси на 500 000км. в спора за десен и ляв волан.


Re: Ляв / десен волан ?
acho.rs написа:Ако ще и екстремно лачен да е голф 2 , при първия сериозен удар ше станеш лютеница . Деуто , ако ще без масло да е карано и да хлопа всеки един елемент по окачването , пак е в пъти по сигурно . Тва ако говорим за резултати при сблъсък ...
Челният удар няма нищо общо със състоянието на автомобила! Става въпрос за предизвикване на птп поради лошо техническо състояние...самият материал се скапва от каране,а не от стоене...няма как да ми докажеш,че кола на 500 000 е по-здрава конструктивно от кола на 200 000 км,без значение от годините...Има детайли,които коагато се износят-МПС-то става конструктивно опасно за живота



Ти като утепа старото ауди с десен волан-спаси те по-скоро конструкцията на самата кола,а не възрастта...ако беше карал старата а6-ца в същото състояние-нямаше да има разлика

ecko_becko написа:Говорим за различни неща май или според теб без да навлизаме в дълбините на безсмислен спор, барака произведена по стандарт за безопасност от 86-то лято е по безопасна от кола 2000г. като в тия сметки не включвам Деу нека да говорим за европейски марки. Никъде по горе не сме коментирали километрите а и на 200 000км. на Голф 2 му е толкова кекаво купето колкото и на същия на 50 000км. не питай от къде знам.... А и не виждам защо намесваме такси на 500 000км. в спора за десен и ляв волан.Според мен по новата кола е по безопасна с оглед на мерките за безопасност добавени през годините преди началото на производството и в частност след това. А и морално остаряла ламарина е толкова здрава колкото и амортизираната от каране може би.
Става въпрос,че ауди 2001 година с десен волан на 200 000 км,струва колкото запазена и "скъпа"според форумните стандарти

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани