Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
Всъщност ръчките и копчетата не са ценните, а софтуера. Има опции и автоматизации които не мисля, че в друга кола на пазара са възможни. Иначе махането на ръчките си им беше грешка и я оправиха. Махането на останалите копчелъци си е добър ход според мен, за 3 дни свикваш кое къде е и оценяваш простотата и липсата на 1000 бутончета.
Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:Всъщност ръчките и копчетата не са ценните, а софтуера. Има опции и автоматизации които не мисля, че в друга кола на пазара са възможни. Иначе махането на ръчките си им беше грешка и я оправиха. Махането на останалите копчелъци си е добър ход според мен, за 3 дни свикваш кое къде е и оценяваш простотата и липсата на 1000 бутончета.
Научи войс командс… аз не съм пипал нищо по екрана от доста време. Теслата е правена да се командва с глас. В началото е тегаво, след 2-3 седмици ще се чудиш що си ровил из екрана преди това. Хем съм човек дето обича копчета.
Ходих уйкенда на местната драг писта. Пуснаха ме да направя един старт и ме изхвърлиха щото нямам рол кейдж (то си беше ясно) след това. Времето беше оптимално и пистата беше много добре подготвена и разработена/ затоплена от предишните стартове. Батерията беше на 80% и кондиционирана за драг. Всичко беше идеално един вид.
0-100 - 1.97 за 29 метра
0-200 - 6.83
Време - 8.99 със 250.4 км терминална
Това със пасажер във 3 тона паркетно сув-че.
Събрах си и им събрах очите на драгаджийте. Единствения проблем беше че после едвам спрях и ми светна лампата за прегрели спирачки. От едно спиране. Това има абсолютно неадекватни спирачки… проблема е решен при модел С със трак пакета, но за Х такъв няма и така. Свинкя на лед
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
Аз нещо още не мога да я усетя достатъчно 3ката. Снощи се качих да я пробвам малко по завои, хем ми е като залепена за пътя щото е 2 тона, хем ме е страх да я напъна до лимита щото не знам дали ще мога да я овладея след това. А ми се иска да го видя къде е.
Освен това като че ли спирачките не отговарят на вървежа, изстрелвам се бързо, ама не спирам толкова бързо
ПП вчера за пръв път ми се случи докато карам да ми се ошашка вестибуларния апарат след няколко ускорения и тва с кирливите 400 коня на 3ката, представям си с плада какво е


ПП вчера за пръв път ми се случи докато карам да ми се ошашка вестибуларния апарат след няколко ускорения и тва с кирливите 400 коня на 3ката, представям си с плада какво е

Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:Аз нещо още не мога да я усетя достатъчно 3ката. Снощи се качих да я пробвам малко по завои, хем ми е като залепена за пътя щото е 2 тона, хем ме е страх да я напъна до лимита щото не знам дали ще мога да я овладея след това. А ми се иска да го видя къде е.Освен това като че ли спирачките не отговарят на вървежа, изстрелвам се бързо, ама не спирам толкова бързо
![]()
ПП вчера за пръв път ми се случи докато карам да ми се ошашка вестибуларния апарат след няколко ускорения и тва с кирливите 400 коня на 3ката, представям си с плада какво е
Ще я усетиш. ОФФ- център волана е бърз, но след това по- нататък а е бавен. Лимита ще го усетиш защото ще започне доста контролирано да недозавивa… отнемаш малко газ да хване пак предницата и си ти. За спирачките- на 3 са хубави. Може би трябва дс й преточиш спирачната течност със някаква по- спортна… може и дисковете да са се зацапали малко от липса на употреба… засили я някъде на право и чисто със 100тина км и скочи на спирачката до 20-30км (не спирай до нула) … може да трябва да ги зачистиш малко.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Всичко за електрическите автомобили
Малко по-страничен въпрос, но съм напълно бос по темата, та... някой има ли впечатления от нещо евтино като Ситроен ц зеро, Мицубиши миев и Пижо ион. / евенуално 1-ва генерация лииф/ Знам, че не са нещо особено, но за кола от тук до там в града е идеята / максимално евтина/ 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1679
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Всичко за електрическите автомобили
В отдела има вече две Рено Зоуи... Според колегите колата бива, особено за тази цел!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Всичко за електрическите автомобили
Да и аз за тях чувам добри неща, но са доста по-скъпи, под 12к почти няма нищо като гледам, а другите мъници има по 7 до 8к, лийфове и там има за тези пари с твърдян пробег 70тина км, което ми стига.ildivvy написа:В отдела има вече две Рено Зоуи... Според колегите колата бива, особено за тази цел!
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:Може би трябва дс й преточиш спирачната течност със някаква по- спортна….
За това има ли войс команда ?

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1334
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:Време - 8.99 със 250.4 км терминална
Може ли малко инфо как си качил 15 км/ч терминална скорост и си свалил 1 секунда на 1/4 миля на електромобил от сток



- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:половин тесла
т.е. най-обикновен чук?

Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:Всъщност ръчките и копчетата не са ценните, а софтуера. Има опции и автоматизации които не мисля, че в друга кола на пазара са възможни. Иначе махането на ръчките си им беше грешка и я оправиха. Махането на останалите копчелъци си е добър ход според мен, за 3 дни свикваш кое къде е и оценяваш простотата и липсата на 1000 бутончета.
И при двете положения, ти продават недомислен продукт, важно е да ти харесва.
In_Memoriam написа:Може ли малко инфо как си качил 15 км/ч терминална скорост и си свалил 1 секунда на 1/4 миля на електромобил от стокПасажерът да не е бутал с крака през пода?
Сигурно е чипосана. Или новия 2027 модел. Или е имало попътен ураганен вятър. Или от спортната спирачна течност. Или е стигнал до пистата, но не са го пуснали, а е изхабил тока, та си е измислил алтернативен сценарии. Аз мисля, че не е стигнал до писта даже, а качил някой комшия, който толкова впечатлен, казал, че това нема начин да не е 8.99 сек. Даже сигурно е казал, че се усеща, като 9, а като е наушким, какво са едно 0.01 сек, за рибетата в бенве форума.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Нищо не съм правил. Колата е сток. Сядаш, слагаш драг режим, чакаш 15тина минути, стейджваш и на последното жълто тръгваш. И на мене ми се сториха числата малко нереални, но толкоз. Теслите са много не консистентни като пърформанс - дават големи отклонения заради времето, батерията, пистата и ако ме питаш мене- фазата на Луната. Имаше един пич със С Плад- едно че беше значително по- бавен от мене, две че каза че предишния път като се пуснал (нали ни дават само по веднъж) бил дал 10.5 ама със 257… та мисля, че електричките са консистентни за всяко пускане в един ден ама в различни дни и условия много се влияят.
Аз дори не знам колко коня реално е. Водих я на Дино - не можахме да я излъжеме…
И така. Многото неизвестни но да ти кажа честно вече не се връзвам и почти не ме интересува.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Всичко за електрическите автомобили
Според мен нещо не са в ред измервателните уреди на тая писта…
Иначе може да пишеш на разните там списания, че така на майтап си бил всякакви рекорди на Х-а на четвърт миля, дето се мъчат разни новобранци постоянно на всякакви оптимални условия
Иначе може да пишеш на разните там списания, че така на майтап си бил всякакви рекорди на Х-а на четвърт миля, дето се мъчат разни новобранци постоянно на всякакви оптимални условия

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
https://www.youtube.com/watch?v=yJCy00UCp3Y
Доста добре, голяма батерия, 800 волтова архитектура(=доста бързо зареждане), ако и разхода са оправили си е мноого сносна кола. 70К евро за 4х4 варианта не е много зле реално, като се има предвид че електирчките обикновено идват с включени всички смислени екстри. Ще има и по-евтин вариант само на задно и с малко по-малка батерия. Не съм фен на СУВ сегмента изобщо, но ако в някакъв момент ми трябва повече място определено ще се замисля дали модел У или това да е...
Доста добре, голяма батерия, 800 волтова архитектура(=доста бързо зареждане), ако и разхода са оправили си е мноого сносна кола. 70К евро за 4х4 варианта не е много зле реално, като се има предвид че електирчките обикновено идват с включени всички смислени екстри. Ще има и по-евтин вариант само на задно и с малко по-малка батерия. Не съм фен на СУВ сегмента изобщо, но ако в някакъв момент ми трябва повече място определено ще се замисля дали модел У или това да е...
Re: Всичко за електрическите автомобили
enigma написа:Според мен нещо не са в ред измервателните уреди на тая писта…
Иначе може да пишеш на разните там списания, че така на майтап си бил всякакви рекорди на Х-а на четвърт миля, дето се мъчат разни новобранци постоянно на всякакви оптимални условия
Предполагам. Сега като се замисля, всички дето се пускаха бяха доволни от времената си… и както казах на мене също ми се събраха очите щото знам на теория какви времена трябва да давам…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани