Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
За мен най-добре би било, ако бяха накарали Фетел да пусне Хамилтън след инцидента, както са правили и други пъти.
Това, че еди кой си и еди къде си не са го глобили когато е трябвало, не значи, че винаги така ще става.
И Керпенския си развяваше коня години, но взеха да го глобяват и него в един момент.
Това, че еди кой си и еди къде си не са го глобили когато е трябвало, не значи, че винаги така ще става.
И Керпенския си развяваше коня години, но взеха да го глобяват и него в един момент.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Това щеше да е най-елегантното решение може би, щом наистина толкова много държаха да накажат Фетел.
При това развитие на сезона от момента на инцидента до наказанието, ако някой ме беше попитал дали ще има такова бих заложил всичките си пари, че няма да има с чиста съвест.
При това развитие на сезона от момента на инцидента до наказанието, ако някой ме беше попитал дали ще има такова бих заложил всичките си пари, че няма да има с чиста съвест.

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
TheDriver написа:Ще ми е интересно, ако намериш в какво ги подозират.
Ален Перман - оперативния мениджър на Рено твърди, че е имало нерегламентирано съобщение от бокса към Люис Хамилтън преди самия старт на състезанието.
Според информацията, Люис Хамилтън е информирал инженерите си в загряващата обиколка, че Antistall-системата е била активирана след потеглянето му. Тази система изключва съединителя, за да предотврати угасването на двигателя, когато болида се движи под определена скорост.
След това Хамилтън попита два пъти състезателния си инженер, дали колата му е наред. В края на формиращия тур Боно докладва по радиото: "Не, Люис, нямаш проблем."
Ален Перман счита, че това радио съобщение съдържа информация, която според правилата е забранено да се предава от бокса към пилота. Според Техническата директива 11 от 2017 г. са забранени определени инструкции от инженерите към пилоти и точно това потвърждение, според представителя на Рено е от този вид.
Въпреки това, Рено не са подали контестация.
Ако случаят бе докладван на ФИА и разследван, Хамилтън би бил заплашен с максимално наказание от 10 сек. добавено време. Такова наказание бе наложено на Нико Розберг през 2016 г. на Силвърстоун, след комуникация между пилота и отбора относно проблем в скоростната кутия.
Пилотите на Рено обаче приключиха надпреварата на една обиколка (прибл. 1.14 сек.) зад Хамилтън, така че за тях такова наказание не би променило нищо. Вероятно и за това случаят не е докладван на стюардите на ФИА...
Източник: F1 is passion/FB
Победата на Люис Хамилтън в Канада е била под въпрос в продължение на няколко часа след състезанието.
Според информация на германското издание АутоМотор унд Спорт, ФИА е установила несъотвествие в болида на Хамилтън изразяващо се в различна конфигурация на хидравлична система, която е била монтирана в неделя сутринта.
Съобразно правилата на "парк ферме" (закрития парк) никакви системи не могат да бъдат сменяни от края на квалификацията до началото на състезанието. При промяна, на която и да е система от болида, пилота е длъжен да потегли от питлейна, а не от мястото си в стартовата решетка.
След като стюардите на ФИА са извършили инспекция на автомобила на Хамилтън са установили, че има няколко детайла с различна спецификация, монтирани непосредствено преди състезанието.
Техническата инспекция обаче не намерила доказателства, че новомонтираната хидравлична система работи по различен начин от предишната и в неделя вечерта е прието решение да не се стига до дисквалификация на резултатите постигнати от пилота на кола №44. Източник: F1 is passion/FB
Сега видях, че новините са качени и в страницата F1 is passion във FB затова копирам преведените текстове от там

Re: Формула 1 - обща тема
Мдаа - техническа директива. Техническите директиви не са публични, а са достъпни само на отборите. Предполагам, че с тази ТД-11 са пояснени някакви моменти около комуникацията в загряващата обиколка. Реално единствената комуникация за която има някакви ограничения. След промените в края на 2016та обаче не мисля, че биха санкционирали някой за ”няма проблем”. Ако бяха цитирани системи или конкретен проблем....
Re: Формула 1 - обща тема
Фиа копаят стабилно надолу. Първо е забранено да се сменява каквото и да било по колата преди състезанието, после обаче понеже не се различава го тълкуват, че няма проблем. А смятай колко са сигурни от мерцедес, че няма да ги накажат за да го направят, или съответно да са очаквали да ги накажат, но да е трябвало да го сменят, защото е било повредено. Просто само автогол след автогол. Убиват спорта от години.
Re: Формула 1 - обща тема
Няма надежда според мен, щом миналата година когато силите бяха що годе изравнени между 3 отбора, добре се намесиха и изтреляха Мерцедес с такава огромна преднина напред. С оглед какви писти следват в календара спокойно могат да изкарат до СПА с победи ако не стане някой фал по време на състезанието, което е направо отчайващо.
Миналата година ги подпряха и опипаха почвата сериозно с новите гуми за 3 състезания, които спечелиха и се видя че там е големия проблем на Мерцедес. В най-напечения момент след лятната пауза им подариха и нови джанти да си решат проблемите с гумите докато спечелят всички титили.
Тази година след 7те поредни победи на Мерцедес се сетиха, че гумите им били паснали много добре и обмислят промяна за другия сезон
просто с кеф да спреш да ги гледаш 
Миналата година ги подпряха и опипаха почвата сериозно с новите гуми за 3 състезания, които спечелиха и се видя че там е големия проблем на Мерцедес. В най-напечения момент след лятната пауза им подариха и нови джанти да си решат проблемите с гумите докато спечелят всички титили.
Тази година след 7те поредни победи на Мерцедес се сетиха, че гумите им били паснали много добре и обмислят промяна за другия сезон



Re: Формула 1 - обща тема
34.2 "Any work not listed above may only be undertaken with the approval of the FIA technical delegate following a written request from the team concerned. It must be clear that any replacement part a team wishes to fit is similar in design, mass, inertia and function to the original. Any parts removed will be retained by the FIA."
Части постоянно се сменят по време на парк фърме, от всички. Има такива които са описани конкретно, за останалите се иска писмено разрешение от ФИА.
Изискването е частите които се слагат да са "сходни"(в цитата е описано най-добре).
Това е една от многото сиви зони в правилата, най-малкото работата по колата става по преценка на ФИА. Но всички са се възползвали от тази "врата в поле" и вероятно за това не протестират.
Сигурен съм, че Ферари не биха оставили така нещата ако знаеха, че има нещо нередно и доказуемо.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Формула 1 - обща тема
alekangg написа:За мен най-добре би било, ако бяха накарали Фетел да пусне Хамилтън след инцидента, както са правили и други пъти.
Това, че еди кой си и еди къде си не са го глобили когато е трябвало, не значи, че винаги така ще става.
И Керпенския си развяваше коня години, но взеха да го глобяват и него в един момент.
Връщаш позиция ако си спечелил такава преминавайки с 4-те гуми през белите линии на пистата, които бележат границата

TheDriver написа:Лошото за Ферари е, че устремът на Шарл започва да се притъпява, дано успе да се вдигне след глупостите напоследък.
Когато са те отупали 6-1 в квалификациите после колкото и да си бърз е трудно




"Чемодан, вокзал, Москва"
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Това е твое виждане, моето, а и на други е друго.
Фетел спечели от преминаването през къра и както ти каза с 4 гуми и блокира черния или според теб загуби?
Фетел спечели от преминаването през къра и както ти каза с 4 гуми и блокира черния или според теб загуби?
Re: Формула 1 - обща тема
Пълно мълчание
Заслужава ли си да върна вчерашното състезание, че бях по път и не можах да я сваря или да си изгледам Highlights-овете от F1 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Колкото си заслужава да гледаш всяко едно от началото на сезона (и не само този).
Re: Формула 1 - обща тема
Аз си дремнах доволно, но нищо не съм изпуснал
Единственото нещо което се открои за мен беше поредната грозна сцена накрая и след състезанието. За пореден път асфалтови зони за сигурност провалят някаква интересна борба на пистата.

Единственото нещо което се открои за мен беше поредната грозна сцена накрая и след състезанието. За пореден път асфалтови зони за сигурност провалят някаква интересна борба на пистата.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
2 виртуални коли за сигурност изненада във всяко състезание ще внесат нужната доза екшън
Като изгубят темоература гумите се вижда, че става интересно

Като изгубят темоература гумите се вижда, че става интересно

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани