Избор на джип/сув?
Модератор: Общи модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
slatanic написа:Както е казал народа единствено Г55 е по-хубавонот Г500.
Със здраве да се ползва.Много хубаво е кубчето.
Благодаря! Ползва се вече, 2000км й направих, въпреки, че в периода на лугата не я карах.
Малко излишен е преразходът в частите на g55, леко усложнено заради компресора, по-ниско, с по-твърдо окачване....
Определено предпочитам g500 за моя случай. G55 може би щях да взема като компромис.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Избор на джип/сув?
Г55 много друса, даже им слагат амортисьори и пружини от Г500 за омекотяване.
I love the sound of V8 in the morning...
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
msi200 написа:Г55 много друса, даже им слагат амортисьори и пружини от Г500 за омекотяване.
Заради което могат да се наиграят някъде...
С твърдо окачване е за да може да се кара по-спортно и да е по-стабилна в завоите, тъй като е доста като коне. Не че G500 е с малко коне, но все пак G55 мисля с компресора беше над 500 к.с, което си е доста.
Само по себе си скорости над 100км/ч са малко не на място за тази кола заради челното съпротивление и клатенето, на магистрала е доста не в свои води така да се каже.
п.п като цяло доста обстойно съм я "изтествал" вече, от 4-5 месеца я имам.
Re: Избор на джип/сув?
sub_eleven написа:msi200 написа:Г55 много друса, даже им слагат амортисьори и пружини от Г500 за омекотяване.
Заради което могат да се наиграят някъде...
С твърдо окачване е за да може да се кара по-спортно и да е по-стабилна в завоите, тъй като е доста като коне. Не че G500 е с малко коне, но все пак G55 мисля с компресора беше над 500 к.с, което си е доста.
Само по себе си скорости над 100км/ч са малко не на място за тази кола заради челното съпротивление и клатенето, на магистрала е доста не в свои води така да се каже.
п.п като цяло доста обстойно съм я "изтествал" вече, от 4-5 месеца я имам.
Ако някой ползва Г класа, или СУВ като цяло, за спортнс кола, то той има големи проблеми.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Избор на джип/сув?
sub_eleven написа:msi200 написа:Г55 много друса, даже им слагат амортисьори и пружини от Г500 за омекотяване.
Заради което могат да се наиграят някъде...
С твърдо окачване е за да може да се кара по-спортно и да е по-стабилна в завоите, тъй като е доста като коне. Не че G500 е с малко коне, но все пак G55 мисля с компресора беше над 500 к.с, което си е доста.
Само по себе си скорости над 100км/ч са малко не на място за тази кола заради челното съпротивление и клатенето, на магистрала е доста не в свои води така да се каже.
п.п като цяло доста обстойно съм я "изтествал" вече, от 4-5 месеца я имам.
Аз пък имам наблюдения , че тез кашони с под 180 по магистралите никой не ги кара

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
nxn написа:
Ако някой ползва Г класа, или СУВ като цяло, за спортнс кола, то той има големи проблеми.
Очевидно ги ползват за какви ли не извращение, но не и по предназначение - за теглене, офроуд или за багаж. Моята отзад няма следи някога багаж да е имало в багажника, собственикът е бил corporate. Нямам и теглич все още. Няма следи и от асфалта да е излизала.
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Избор на джип/сув?
Това за теб е екстра, щом е кажи-речи девствена гегата!
Разкжи малко повече де!
Окаля ли я поне веднъж, с какво я обу, шнорхел ще има ли?
Разкжи малко повече де!
Окаля ли я поне веднъж, с какво я обу, шнорхел ще има ли?

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Избор на джип/сув?
mr_petroff написа:sub_eleven написа:msi200 написа:Г55 много друса, даже им слагат амортисьори и пружини от Г500 за омекотяване.
Заради което могат да се наиграят някъде...
С твърдо окачване е за да може да се кара по-спортно и да е по-стабилна в завоите, тъй като е доста като коне. Не че G500 е с малко коне, но все пак G55 мисля с компресора беше над 500 к.с, което си е доста.
Само по себе си скорости над 100км/ч са малко не на място за тази кола заради челното съпротивление и клатенето, на магистрала е доста не в свои води така да се каже.
п.п като цяло доста обстойно съм я "изтествал" вече, от 4-5 месеца я имам.
Аз пък имам наблюдения , че тез кашони с под 180 по магистралите никой не ги кара
Карат ги и с над 200, многократни наблюдения по тракия....
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Избор на джип/сув?
Те ги карат, ама ако си карал преди това някоя кола предвидена да се движи с тая скорост разбираш,че тоя хладилник просто не го може, той не е направен за това и изведнъж ти става супер некомфортно 

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
empar написа:Това за теб е екстра, щом е кажи-речи девствена гегата!
Разкжи малко повече де!
Окаля ли я поне веднъж, с какво я обу, шнорхел ще има ли?
Ще я ползвам основно за теглене и където потрябва за лек офроуд. Няма да преправям нищо, ще я държа сток за да пази цена. Дори тези заглушители, дето ги сложих от g63 amg, ще ги махна и върна оригиналните при продажба.
Гуми си има всесезонни, доста рошави, като за лек до среден офроуд + асфалт.
Както казах, предстои слагане на теглич. Гредата си я има, само на четири болта една лапа да намеря + ел. свързване. Като имам време.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Избор на джип/сув?
Така е, което повдига въпроса защо са ти 500 коня в СУВnxn написа:sub_eleven написа:msi200 написа:Г55 много друса, даже им слагат амортисьори и пружини от Г500 за омекотяване.
Заради което могат да се наиграят някъде...
С твърдо окачване е за да може да се кара по-спортно и да е по-стабилна в завоите, тъй като е доста като коне. Не че G500 е с малко коне, но все пак G55 мисля с компресора беше над 500 к.с, което си е доста.
Само по себе си скорости над 100км/ч са малко не на място за тази кола заради челното съпротивление и клатенето, на магистрала е доста не в свои води така да се каже.
п.п като цяло доста обстойно съм я "изтествал" вече, от 4-5 месеца я имам.
Ако някой ползва Г класа, или СУВ като цяло, за спортнс кола, то той има големи проблеми.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Избор на джип/сув?
Jorixa написа:nxn написа:Така е, което повдига въпроса защо са ти 500 коня в СУВ
Еми за да върви прилично този танк, с тези диференциали, това тегло и съпротивление, си му трябват. С тези по-слабите двигатели ми е интересно как се случват нещата.... Примерно с 2.7 дизел?! И 4.0 дизел също ми е интересно как движи купето.... 3.5 бензин??
Аз съм карал г55/507к.с. също, но не ми беше удобно да го изрежа

Черокитата много ги харесвам също. И те имат много бесни двигатели. Дори тези старите две поколения ги харесвам повече. Говоря за гранд черокитата. Макар, че и обикновените черокита с кръглите фарове ми бяха любими дълго време.... тези 3.5i V6 примерно, не с италианските дизели...
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Избор на джип/сув?
Е то е ясно - колкото повече , толкова повече. Ако даваш 100 бона в евро за кола ,винаги ще добавиш още 20 за да няма повече от твойто ,БГ психология ....
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Избор на джип/сув?
Колега коя година е твойта Г класа? Иначе съм се возил в 2006-7г с 3.2cdi и не бях особено очарован от динамика
Относно гранд черокитата вече година и половина карам wj 4.7 и съм много доволен от колата. Не съм сигурен дали има “истински джип” с толкова комфортна возия. Хем джип, хем кола хем събира повече от комби бонус 8мак 
Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Избор на джип/сув?
По-новите 350cdi с 211 и после 245к.с. вървят напълно нормално. 500 си е супер, вади и хубав звук, но не става да се въртят много километри.
I love the sound of V8 in the morning...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани