В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Модератор: Общи модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
vicho написа:michev написа:Компакта рекордьор, е продаден доооста отдавна, ако искаш мога да ти шушна къде, не смятам че тук му е мястото
време и клас
Оказва се, че с Немо говорим за различни компакти! Аз визирам съвсем друга кола, победител в един друг формат. Собственика и пише тук, ако желае може да сподели информация, но мога да издам, че ще видим колата на класик рейсинга в края на март.
only rear wheel drive
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Офффф, като почнете с тези недомлъвкииии...разработка на НАСА ли е тоя гига-мега-ултра-хипер компакт, че е такава тайна ве баси 

Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Тихо ся, току виж агентите на путя четат форума за тая уникална разработка...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
на класик рейсинг до 2000цц са много далеч от истината





You said: "Time will change!" What if it changes you?
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
vicho написа:на класик рейсинг до 2000цц са много далеч от истината![]()
![]()
![]()
А коя е истината? Трябва да стартира с поне 500к.с. и 800nm ли ?
Човекът попита за неангажиращо каране на писта, без амбиции за състезания, времена и т.н.

Ама батките с времената веднага го метнаха в големия спорт...или батките могат да гледат само от собствената си камбанария ?
madafaka_donkele написа:Офффф, като почнете с тези недомлъвкииии...разработка на НАСА ли е тоя гига-мега-ултра-хипер компакт, че е такава тайна ве баси
Познат си купи Е36 компакт със М44В19 за 700лв. Купи окачване, мод на спирачки, шпер и разни други дреболии, и раздава газ и го боли шапката. Кара и се кефи. Няма НАСА, няма хай-хой разработки и тунинг. Кола под 5к. и не я жали, даже и за ежедневка я ползва. За това пак ще те посъветвам: върви на някое мероприятие на Калояново, виж кое как е, повози се и тогава мисли кое как и колко.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
немо написа:А коя е истината? Трябва да стартира с поне 500к.с. и 800nm ли ?
по-горе постнах тема, кой чел - чел...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
madafaka_donkele написа:Офффф, като почнете с тези недомлъвкииии...разработка на НАСА ли е тоя гига-мега-ултра-хипер компакт, че е такава тайна ве баси
Здр, аз съм този с компакта. Както е написал Вичу, за пропър рейс кар, дори в стрийт класовете, си трябва бюджет.
За половинчати резултати обаче и при лиспа на безсънни блянове за купички, става и с ограничен бюджет.
Та сега ще ти нахвърлям по моя варел "инвестициите", имай предвид, че най-големите ми разходи са гуми и гориво

-кола 700лв, годината е 2017та, м44б19, нямаше гуми и джанти, но пък беше с китайски койли, предна разпънка, рекаро и все така работеща клима, все така ужасен външен вид, що годе технически изрядна.
-олекотен едномасов маховик - подарък
-корито и спортен волан 400лв, които оригиналното рекаро и мтех волан покриват, така че не ги броя за разход.
-бг полиуретан навсякъде - нямам спомен за цени вече
-малък шпер си сглобих, към 500лв ми седна 3.91, сега го замених с 4,45
-гуми семи сликове 800-1000лв за сет
-джанти некви 17ки, да кажем 300лв
-олекотяване - времеемко
-екс брейс: 100лв ибей.ко.юк
-м3 опорни тампони: 100лв бяха
-предни спирачки е46 328и (300мм) подарък, те хората ги хвърлят тия като цяло, но в моя случай си е ъпгрейд.
-билщайн б8 с корави ДТМ айбах пружини купувах, но в крайна сметка отзад върнах китайските амове и пружини без реглажите, та да кажем грубо за предните: 500лв
-лек акумулатор 40на лв.
-обслужване като нов съединител, водна помпа, флуиди, разни маркучета, клапан картерни, всички гарнитури и семеринги по мотора и всякакви други консумативи нема ти ги калкулирам ест.
Така де, за 5к можеш да си в играта що годе.
Хубавото на половинчатия рейскар, за който не ти пука е, че го палиш по всяко време и се забавляваш, апропо поздрави от снежна Мальовица

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Мерси, колега 

Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Е36 също прави чудеса
https://www.facebook.com/watch?v=650940489565097
(долната 320 е само за информация)
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=njfta6
https://www.facebook.com/watch?v=650940489565097
(долната 320 е само за информация)
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=njfta6
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Това няма как да е вярно! Всички знаят, че БМВ на сняг не върви! Всичко е монтаж и компютърна анимация...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Аз като бях намислил да правя бюджетна играчка за писта, се бях насочил към Мини купър S. Много добра платформа, със сравнително малко пари става прилична, но в 5к няма как да се влезе.
Never mistake motion for action...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Leon написа:Аз като бях намислил да правя бюджетна играчка за писта, се бях насочил към Мини купър S. Много добра платформа, със сравнително малко пари става прилична, но в 5к няма как да се влезе.
то си е BMW на предно... за това е добра платформа

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
А ако не е баш бюджетна каляска, ама не е и М-ка какво бихте взели? Примерно:
- 270-300+ коня
- Задно предаване
- Сравнително лека (под 1400кг да кажем)
- Да кажем 20-25к лв.
Подобренията по колата са отделно да кажем още 10-15к, без турбини, компресори и нз си кви суапове. Просто хубаво окачване+някои раздвижни щанги, хубави спирачки, хубави джанти и гуми.
- 270-300+ коня
- Задно предаване
- Сравнително лека (под 1400кг да кажем)
- Да кажем 20-25к лв.
Подобренията по колата са отделно да кажем още 10-15к, без турбини, компресори и нз си кви суапове. Просто хубаво окачване+някои раздвижни щанги, хубави спирачки, хубави джанти и гуми.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани