xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Виж сега, ти си по теориите кое и как, аз ти казвам какво споделят хора, които вече над 25к км карат с този софтуер. Аз не съм го писал и не целя да убеждавам когото и да е било. Кажи ми само от Алпина също ли прецакват кутиите на 335-ците, че ми стана любопитно?@2bar написа:dextuar написа:Абсолютно същото важи и за ремапа на двигателя, но много хора карат с такъв@2bar написа:astrapower написа:Бързата смяна е ОК, подобреното "поведение" ОК, но тези шутове както им казвате, каква им е концепцията ? Няма ли да разбие кутията така...пък и не само, както е споменал колегата по-горе.
концепцията е много проста - продават ти някакъв софтуер, който е на базата на оригиналният софтуер, само че с малки промени, и ти го продават като спортни версии. Ниво 1, 2 и 3. С две думи зарибявка. Има много причини, оригиналният софтуер на кутята да сменя точно така скоростите и това е един голям компромис, който се прави от много хора. Много ясно, че са могли на времето да направят кутия още от завода да бие "шутове", да няма приплъзване в торка и т.н., но всичко е за сметка на нещо друго.
С две думи, качваш си софтуера и всичко е на твой риск - правиш се на състезател, докато кутия работи. Ако се развали, отиваш в бокса и после може би ще си помислиш, че е по - добре с оригиналният софтуер.Софтуера на xHP е много добре тестван, преди да се пусне до крайния потребител. Има особено 335и-ци, които се карат брутално на писта с този софтуер дори и със Stage 4, досега на нито един не е родила кутията. Аз лично препоръчвам Stage 1/2, но на много напомпани коли няма как собственикът да не поиска 3-ката, който на M е може би единственият stage, който яде живота на кутията за сметка на светкавично превключване.
Btw: И от Алпина ли ти продават софтуер, който да ти счупи кутията?
Sent from my iPhone using Tapatalk
аре покажи една една 335, която се кара на писта, покажи ми и пистата, да видим, колко пъти се налага превключване и чак тогава да си говорим. че от каране на писта....до каране на писта има доста голяма разлика...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Колега затова има 4 стейджа за 335i, не случайно само в ръчния режим е направено така.
Даже в стейдж 4-ри специално картата е конфигурирана така, че да няма нужда от ползване на ръчен режим.
Спортния режим е изключително добре направен, няма връзка с заводския.
Дори на стейдж 1 спортния и Д са много по добре.
Зачети се в немските и американските форуми, хората имат теми от повече от година, карат, пускат коментари, пускат клипове, обсъжда се....
Сега на теб като не ти харесва идеята , карай си с БМВ софтуера, остави на нас да се кефим на тунинга на автомобилите си.
П.С. То и горивните смеси са смятани от инженери според изискванията на еколози, ама да ако трябва някой да си напомпа печката последната мисъл му е дали няма да си скъси живота на турбината, инжекторите и като цяло на карантията на мотора.
Даже в стейдж 4-ри специално картата е конфигурирана така, че да няма нужда от ползване на ръчен режим.
Спортния режим е изключително добре направен, няма връзка с заводския.
Дори на стейдж 1 спортния и Д са много по добре.
Зачети се в немските и американските форуми, хората имат теми от повече от година, карат, пускат коментари, пускат клипове, обсъжда се....
Сега на теб като не ти харесва идеята , карай си с БМВ софтуера, остави на нас да се кефим на тунинга на автомобилите си.
П.С. То и горивните смеси са смятани от инженери според изискванията на еколози, ама да ако трябва някой да си напомпа печката последната мисъл му е дали няма да си скъси живота на турбината, инжекторите и като цяло на карантията на мотора.

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
dextuar написа:Виж сега, ти си по теориите кое и как, аз ти казвам какво споделят хора, които вече над 25к км карат с този софтуер. Аз не съм го писал и не целя да убеждавам когото и да е било. Кажи ми само от Алпина също ли прецакват кутиите на 335-ците, че ми стана любопитно?@2bar написа:dextuar написа:Абсолютно същото важи и за ремапа на двигателя, но много хора карат с такъв@2bar написа:astrapower написа:Бързата смяна е ОК, подобреното "поведение" ОК, но тези шутове както им казвате, каква им е концепцията ? Няма ли да разбие кутията така...пък и не само, както е споменал колегата по-горе.
концепцията е много проста - продават ти някакъв софтуер, който е на базата на оригиналният софтуер, само че с малки промени, и ти го продават като спортни версии. Ниво 1, 2 и 3. С две думи зарибявка. Има много причини, оригиналният софтуер на кутята да сменя точно така скоростите и това е един голям компромис, който се прави от много хора. Много ясно, че са могли на времето да направят кутия още от завода да бие "шутове", да няма приплъзване в торка и т.н., но всичко е за сметка на нещо друго.
С две думи, качваш си софтуера и всичко е на твой риск - правиш се на състезател, докато кутия работи. Ако се развали, отиваш в бокса и после може би ще си помислиш, че е по - добре с оригиналният софтуер.Софтуера на xHP е много добре тестван, преди да се пусне до крайния потребител. Има особено 335и-ци, които се карат брутално на писта с този софтуер дори и със Stage 4, досега на нито един не е родила кутията. Аз лично препоръчвам Stage 1/2, но на много напомпани коли няма как собственикът да не поиска 3-ката, който на M е може би единственият stage, който яде живота на кутията за сметка на светкавично превключване.
Btw: И от Алпина ли ти продават софтуер, който да ти счупи кутията?
Sent from my iPhone using Tapatalk
аре покажи една една 335, която се кара на писта, покажи ми и пистата, да видим, колко пъти се налага превключване и чак тогава да си говорим. че от каране на писта....до каране на писта има доста голяма разлика...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Значи си говориш приказки от сорта - приятел на един приятел, му казал един друг приятел....С две думи празни приказки. Те повечето разправят, че и пишките са им по 20см, ама ....
Само една малка забележка - софтуера не е писан, е оригиналният е преправян, което в днешно време, не е кой знае колко сложно, за хора, които разбират.
И Алпина...ми Алпина поемат гаранция, което автоматично означава, че ако кутията отиде в киреча или на немски kaputt, проблемът е при тях....
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ
Ти дори не разбираш как е написан софта и как се имплементира, ама си говорим за пишки, така де кутиите иначе. Само ще те светна, че далеч не са барнати 1-2 стойности, а отчасти е пренаписан съвършено нов софт. Алпина ти покриват гаранцията на 5+ годишното бмв точно никога. Както и да е, едва ли си писал/подобрявал такъв код камо ли да си чупил такава кутия. А ако на някой му строши този софт кутията, дали според теб няма да се разчуе светкавично бързо? Първият човек, на когото сложих софта, вече кара 3к+ км и през седмица ми звъни да ми каже колко е доволен, а колата му се кара на MAX. Но и така се поддържа, което е и ключовото в случая.@2bar написа:dextuar написа:Виж сега, ти си по теориите кое и как, аз ти казвам какво споделят хора, които вече над 25к км карат с този софтуер. Аз не съм го писал и не целя да убеждавам когото и да е било. Кажи ми само от Алпина също ли прецакват кутиите на 335-ците, че ми стана любопитно?@2bar написа:dextuar написа:Абсолютно същото важи и за ремапа на двигателя, но много хора карат с такъв@2bar написа:astrapower написа:Бързата смяна е ОК, подобреното "поведение" ОК, но тези шутове както им казвате, каква им е концепцията ? Няма ли да разбие кутията така...пък и не само, както е споменал колегата по-горе.
концепцията е много проста - продават ти някакъв софтуер, който е на базата на оригиналният софтуер, само че с малки промени, и ти го продават като спортни версии. Ниво 1, 2 и 3. С две думи зарибявка. Има много причини, оригиналният софтуер на кутята да сменя точно така скоростите и това е един голям компромис, който се прави от много хора. Много ясно, че са могли на времето да направят кутия още от завода да бие "шутове", да няма приплъзване в торка и т.н., но всичко е за сметка на нещо друго.
С две думи, качваш си софтуера и всичко е на твой риск - правиш се на състезател, докато кутия работи. Ако се развали, отиваш в бокса и после може би ще си помислиш, че е по - добре с оригиналният софтуер.Софтуера на xHP е много добре тестван, преди да се пусне до крайния потребител. Има особено 335и-ци, които се карат брутално на писта с този софтуер дори и със Stage 4, досега на нито един не е родила кутията. Аз лично препоръчвам Stage 1/2, но на много напомпани коли няма как собственикът да не поиска 3-ката, който на M е може би единственият stage, който яде живота на кутията за сметка на светкавично превключване.
Btw: И от Алпина ли ти продават софтуер, който да ти счупи кутията?
Sent from my iPhone using Tapatalk
аре покажи една една 335, която се кара на писта, покажи ми и пистата, да видим, колко пъти се налага превключване и чак тогава да си говорим. че от каране на писта....до каране на писта има доста голяма разлика...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Значи си говориш приказки от сорта - приятел на един приятел, му казал един друг приятел....С две думи празни приказки. Те повечето разправят, че и пишките са им по 20см, ама ....
Само една малка забележка - софтуера не е писан, е оригиналният е преправян, което в днешно време, не е кой знае колко сложно, за хора, които разбират.
И Алпина...ми Алпина поемат гаранция, което автоматично означава, че ако кутията отиде в киреча или на немски kaputt, проблемът е при тях....
Този шут го има само при 335 и то в ръчен режим...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
dextuar написа:Ти дори не разбираш как е написан софта и как се имплементира, ама си говорим за пишки, така де кутиите иначе. Само ще те светна, че далеч не са барнати 1-2 стойности, а отчасти е пренаписан съвършено нов софт. Алпина ти покриват гаранцията на 5+ годишното бмв точно никога. Както и да е, едва ли си писал/подобрявал такъв код камо ли да си чупил такава кутия. А ако на някой му строши този софт кутията, дали според теб няма да се разчуе? Първият човек, на когото сложих софта, вече кара 3к+ км и през седмица ми звъни да ми каже колко е доволен, а колата му се кара на MAX. Но и така се поддържа, което е и ключовото в случая.
айде да ми кажеш, къде точно си кара колата на макс, че ми стана интересно? от светофар до светофар или до следващият светофар? И нали се сещаш, че 3к+ е смешен пробег, за да можеш да правиш някакви генерални заключения.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Преди малко искаше да ти рисувам писти, сега ще ме питаш колко метра е от светофар до светофар - не е ли време да влезеш в темата за/против ремап и да научиш всички колко е зле да си правят ремап на двигателите, за кутията вече разбрахме.@2bar написа:dextuar написа:Ти дори не разбираш как е написан софта и как се имплементира, ама си говорим за пишки, така де кутиите иначе. Само ще те светна, че далеч не са барнати 1-2 стойности, а отчасти е пренаписан съвършено нов софт. Алпина ти покриват гаранцията на 5+ годишното бмв точно никога. Както и да е, едва ли си писал/подобрявал такъв код камо ли да си чупил такава кутия. А ако на някой му строши този софт кутията, дали според теб няма да се разчуе? Първият човек, на когото сложих софта, вече кара 3к+ км и през седмица ми звъни да ми каже колко е доволен, а колата му се кара на MAX. Но и така се поддържа, което е и ключовото в случая.
айде да ми кажеш, къде точно си кара колата на макс, че ми стана интересно? от светофар до светофар или до следващият светофар? И нали се сещаш, че 3к+ е смешен пробег, за да можеш да правиш някакви генерални заключения.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Колега пише ги на сайта им. Смяната специално за спрягания случай на 335i в комбинация със stage3 е с 50% по бърза.@2bar написа:dextuar написа:Ти дори не разбираш как е написан софта и как се имплементира, ама си говорим за пишки, така де кутиите иначе. Само ще те светна, че далеч не са барнати 1-2 стойности, а отчасти е пренаписан съвършено нов софт. Алпина ти покриват гаранцията на 5+ годишното бмв точно никога. Както и да е, едва ли си писал/подобрявал такъв код камо ли да си чупил такава кутия. А ако на някой му строши този софт кутията, дали според теб няма да се разчуе? Първият човек, на когото сложих софта, вече кара 3к+ км и през седмица ми звъни да ми каже колко е доволен, а колата му се кара на MAX. Но и така се поддържа, което е и ключовото в случая.
айде да ми кажеш, къде точно си кара колата на макс, че ми стана интересно? от светофар до светофар или до следващият светофар? И нали се сещаш, че 3к+ е смешен пробег, за да можеш да правиш някакви генерални заключения.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
колега, нещо много се палиш, не мога да разбера защо 
само ще ти кажа, че собствениците на 335-ци сме свикнали нон-стоп нещо скъпо да ни се чупи по колите и съзнателно сме избрали този известен с проблемите си двигател. В тази връзка, да - не ме притеснява, ако кутията роди заради шутовете или ремапа. Важното е, да съм усмихнат всеки път като я карам, а това е факт. Вече какво ще се счупи, кога ще се счупи, дали ще се счупи... все тая... Големи хора сме, можем да пресмятаме рисковете и да удряме чертата.

само ще ти кажа, че собствениците на 335-ци сме свикнали нон-стоп нещо скъпо да ни се чупи по колите и съзнателно сме избрали този известен с проблемите си двигател. В тази връзка, да - не ме притеснява, ако кутията роди заради шутовете или ремапа. Важното е, да съм усмихнат всеки път като я карам, а това е факт. Вече какво ще се счупи, кога ще се счупи, дали ще се счупи... все тая... Големи хора сме, можем да пресмятаме рисковете и да удряме чертата.
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
dextuar написа:Преди малко искаше да ти рисувам писти, сега ще ме питаш колко метра е от светофар до светофар - не е ли време да влезеш в темата за/против ремап и да научиш всички колко е зле да си правят ремап на двигателите, за кутията вече разбрахме.@2bar написа:dextuar написа:Ти дори не разбираш как е написан софта и как се имплементира, ама си говорим за пишки, така де кутиите иначе. Само ще те светна, че далеч не са барнати 1-2 стойности, а отчасти е пренаписан съвършено нов софт. Алпина ти покриват гаранцията на 5+ годишното бмв точно никога. Както и да е, едва ли си писал/подобрявал такъв код камо ли да си чупил такава кутия. А ако на някой му строши този софт кутията, дали според теб няма да се разчуе? Първият човек, на когото сложих софта, вече кара 3к+ км и през седмица ми звъни да ми каже колко е доволен, а колата му се кара на MAX. Но и така се поддържа, което е и ключовото в случая.
айде да ми кажеш, къде точно си кара колата на макс, че ми стана интересно? от светофар до светофар или до следващият светофар? И нали се сещаш, че 3к+ е смешен пробег, за да можеш да правиш някакви генерални заключения.
Sent from my iPhone using Tapatalk
значи нито можеш да нарисуваш писта, и да ми кажеш, колко често се превключва, нито можеш да ми кажеш, колко е от светофар до светофар, макар, че малко детско ми идва. С две думи форумен/интернет ентисуаст. Лошо няма, само е смешно да се говори за някакви оптимизации без да се казва, за сметка на какво са.
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
devent написа:колега, нещо много се палиш, не мога да разбера защо
само ще ти кажа, че собствениците на 335-ци сме свикнали нон-стоп нещо скъпо да ни се чупи по колите и съзнателно сме избрали този известен с проблемите си двигател. В тази връзка, да - не ме притеснява, ако кутията роди заради шутовете или ремапа. Важното е, да съм усмихнат всеки път като я карам, а това е факт. Вече какво ще се счупи, кога ще се счупи, дали ще се счупи... все тая... Големи хора сме, можем да пресмятаме рисковете и да удряме чертата.
чак да се паля....не бих казал, че 335 се чупят, чупят се тези, които са купени счупени. Проблеми с двигателя, като на другите БМВ от тези години. Аз също се усмихвам, като съм магистралата. Ако съм съм с нещо по - така, направо се смея, пък ако съм на писта се и насирам от кеф...ама си говорим, че тези "оптимизации" винаги са за сметка на нещо, и това нещо никой не го е споменал в описанието на всичките Stage и т.н.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Цитат специално от manual-а, който ще оставя сам да си намериш в нета, за да не ти е толкова лесно.
Демек, има много мегдан в тая кутия, а защо БМВ не го е "отключил", е друга тема.
The ZF6HP units were used throughout the whole BMW range from the 1-series hatchbacks to the mighty Alpina B5 cars putting out around 500 bhp and 700 Nm of torque. While the hardware stays widely the same throughout all applications and is mainly divided in only 2 types (6HP19/21 and 6HP26/28), the software inside the controller makes it possible to adapt the transmission to every vehicle and mimic a wide range of driver styles. Smooth and comfy (some call it “sluggish”) in the Diesel applications, the same transmission in the Alpina B3/B5 come with a way more sportier touch and make it hard to believe, that they are from the same breed.
Демек, има много мегдан в тая кутия, а защо БМВ не го е "отключил", е друга тема.
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
dextuar написа:Цитат специално от manual-а, който ще оставя сам да си намериш в нета, за да не ти е толкова лесно.The ZF6HP units were used throughout the whole BMW range from the 1-series hatchbacks to the mighty Alpina B5 cars putting out around 500 bhp and 700 Nm of torque. While the hardware stays widely the same throughout all applications and is mainly divided in only 2 types (6HP19/21 and 6HP26/28), the software inside the controller makes it possible to adapt the transmission to every vehicle and mimic a wide range of driver styles. Smooth and comfy (some call it “sluggish”) in the Diesel applications, the same transmission in the Alpina B3/B5 come with a way more sportier touch and make it hard to believe, that they are from the same breed.
Демек, има много мегдан в тая кутия, а защо БМВ не го е "отключил", е друга тема.
ах...моля те, като цитираш нещо, слагай и от къде е. Ся ако си мислиш, че ще се хвана да търся някакви документи, и то преведени и на английски, от сигурно някой, който и понятие си няма.....заблудил си се....
И точно ако не си разбрал след няколко страници, говоря именно за другата тема. Иначе приказки от типа - много готино, страхотно, уникално и т.н. не са ми по вкуса.
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Типични по български се развива темата. Интересното е че такива, които не са тествали софта те дават негативни мнения. Който го е страх от мечки да не ходи в гората.
Който не му харесва "ритането" в режим М на stage 3 да слага stage 2, както аз направих.
Само да споделя че 8 степенния автомат на стоково 535д или на М50д рита в ръчен режим, като stage 3.
Така че нека не откриваме топлата вода, а само да я ползваме.
Който не му харесва "ритането" в режим М на stage 3 да слага stage 2, както аз направих.
Само да споделя че 8 степенния автомат на стоково 535д или на М50д рита в ръчен режим, като stage 3.
Така че нека не откриваме топлата вода, а само да я ползваме.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
devent написа:колега, нещо много се палиш, не мога да разбера защо
само ще ти кажа, че собствениците на 335-ци сме свикнали нон-стоп нещо скъпо да ни се чупи по колите и съзнателно сме избрали този известен с проблемите си двигател. В тази връзка, да - не ме притеснява, ако кутията роди заради шутовете или ремапа. Важното е, да съм усмихнат всеки път като я карам, а това е факт. Вече какво ще се счупи, кога ще се счупи, дали ще се счупи... все тая... Големи хора сме, можем да пресмятаме рисковете и да удряме чертата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
@2bar написа:...............
Колега може би искаш да ни светнеш, че с тунинга на кутиите се пренася натоварването от торк конвертора на пакетите на предавките?
Това е ясно на всеки който има елементарни познания по механика...
Така или иначе никой не си кара колата нонстоп в лютеницата еле па на ръчен режим, но факт мега яко е да се пързаляш с автоматика контролирано, това е нещо което ме прави щастлив

Дето има една приказка кеф цена няма, да не говорим, за времената на реакция в D и S , просто нямат връзка с стандартните.
А какъв хубав старт от място става



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани