Автоборсите...
Модератор: Общи модератори
Баси как го нападнахте човека,не е въпроса дали колата си струва парите,дали е пребоядисвана и тн.,според мен не може да налетиш да биеш клиент или да го гониш, защото направил някакъв коментар(било то и тъп).Преди години така с едни на горубляне едва не се овъргаляхме щото му поисках на един VIN(не знам беше ли чувал кво е тва) и все пак твърдеше, че аз нямало как да разбера тая кола коя година била щото той можел да смени еди къв си бъбрек.Голяма част от авто джамбазите нямат и хабер от коли марки и тн,ама кажеш ли им нещо и почват да те гледат остро, е не може всички да им харесваме стоката.
За радост има и вече сериозни вносители на коли,там за мен вероятноста да вземеш читава кола е доста по-голяма , не казвам че е 100% гаранция но аз примерно от автоджамбазин тип горублянски тумбак кола не бих купил
За радост има и вече сериозни вносители на коли,там за мен вероятноста да вземеш читава кола е доста по-голяма , не казвам че е 100% гаранция но аз примерно от автоджамбазин тип горублянски тумбак кола не бих купил
JANI написа: ........ трябва да търсиш идеалния маняк дет си купува 4асти само от дару , и тн което пак нема да стане ........
Защо да не стане , Колега , продавам две такива BMW-та /в подписа ми/ подържани с оригинални части и както трябва , ама трябва да се появи и човек , който наистина е готов да купи такава кола , а не такива , които искат да е такава , ама ако може да е наполовин цена. Според мен просто няма такъв , който да си обяви качествено подържаната кола , в напълно перфектно състояние за продаване и то на ниска цена , и купувачте трябва да са наясно с това , защото съм почти сигурен , че и те ако са на отсрещното място и те биха постъпили по същия начин. За автокъщите , не искам да коментирам много , но да не забравяме , че тези коли са докарани с цел печалба и като са на такива ниски цени може да си представите за колко е купена , и имайки в предвид горното изречение , може да си представите , и защо е продадена евтино , защото и чужденците знаят коя кола е качествено и коя не и каква цена може да и се иска.
За колите от Италия , четох една тема в един друг форум , която според мен ще е интересна на доста от Вас.
Ето сдин линк към нея:
Линк
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
БАЦЕ тоя линк го заеби! ТИ ПРОЧЕТЕ ЛИ внимателно тва от линка купил колата от Карнобат от гаражче
Ми много ясно че ще го наиграят такива
Ще отидеш ти да дадеш 20 000лв в некво гаражче в Карнобат е ТОЯ ЛУД ли е къф е. Не не е луд знам къв е гледал е да е евтинко!
А питай ме сега защо ние с колегата Nasti за 2007 и 2008 общо имаме продадени НАД 500 автомобила внос от ИТАЛИЯ повтарям за неразбралите ИТАЛИЯ и нямаме нито един такъв случай????
Признавам случва се да ударим греда с техническото състояние...но това си е нормално за тази бройка






А питай ме сега защо ние с колегата Nasti за 2007 и 2008 общо имаме продадени НАД 500 автомобила внос от ИТАЛИЯ повтарям за неразбралите ИТАЛИЯ и нямаме нито един такъв случай????

Признавам случва се да ударим греда с техническото състояние...но това си е нормално за тази бройка
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
madpetio написа: .......Не не е луд знам къв е гледал е да е евтинко!
.......
Аз точно и това имам в предвид с линка , Колега.
Също така , и че с това става с коли , внос от Италия.
Това , че ти или колегата @Nasti не сте имал такъв случай , не означава , че при други е нямало.
Все пак се вижда ясно , че под заглавието пише:
..... 755 издирвани от Интерпол коли регистрирани в КАТ .....
С това става ясно , че това не е единствения такъв случай.
Доколкото разбирам от поста ти се занимаваш с внос на коли. Все пак може ли да ни посъветваш мен поне има ли някакъв начин , с който може да се предпазиме от такива коли , защото за сега поне , според мен единствения начин е да не си купуваме кола внесена от там.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
madpetio написа:А питай ме сега защо ние с колегата Nasti за 2007 и 2008 общо имаме продадени НАД 500 автомобила внос от ИТАЛИЯ повтарям за неразбралите ИТАЛИЯ и нямаме нито един такъв случай????![]()
Признавам случва се да ударим греда с техническото състояние...но това си е нормално за тази бройка
2007-ма беше силна за всички вас, вносителите на автомобили, просто защото паднаха митата след влизането ни в ЕС. Почти съм сигурен обаче, че през 2008-ма сте продали по-малко от 2007-ма. Такава е тенденцията. И сега отново съм почти сигурен, че в началото на Януари сте продали по-малко коли, от колкото в началото на Януари 2007-ма. Нормално е...

Факт е обаче, че изреваха доста хора купили си коли от Италия. Горят по една и съща схема. Същото е и с авточастите. Как изведнъж се появяват чисто нови коли за части. Изчезва колата късно вечерта (съвсем случайно), вкарват я в моргата в Италия, разколачват я и на сутринта е натоварена на ТИР-а за БГ. След това се подава жалба, че е открадната, шасито е унищожено и... имаме чисто ново Ауди на части. Един път лапат от застраховка, втори път от продажбата на колата за части. Просто италианците си бръмчат на каско и това е.
То не, че тук е много по-различно, но...

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Значи схемите за кражба не сме ги измислили ние българите.
И схемите на всякаде са еднакви ,не си мислете че ние откриваме топлата вода.
СЪВЕТА МИ Е купувайте си коли от проверени автотърговци тук или в Италия.
Неказвам,че това е единствения случай! Знам за доста случай не за всичките 700-800.
Както и съвета винаги ми е бил същия - да се купува от проверени търговци. Обаче клиента в българия винаги го печелиш с цена! Са тия шлагери ми е писнало да ги слушам ,че ще платите колко трябва за читава кола - НЯМА ДА ГО НАПРАВИТЕ!!!
Това да се изкажеш да не се купува кола от Италия звучи като да кажеш да не си купуват хляб хората

И схемите на всякаде са еднакви ,не си мислете че ние откриваме топлата вода.
СЪВЕТА МИ Е купувайте си коли от проверени автотърговци тук или в Италия.
Неказвам,че това е единствения случай! Знам за доста случай не за всичките 700-800.
Както и съвета винаги ми е бил същия - да се купува от проверени търговци. Обаче клиента в българия винаги го печелиш с цена! Са тия шлагери ми е писнало да ги слушам ,че ще платите колко трябва за читава кола - НЯМА ДА ГО НАПРАВИТЕ!!!

Това да се изкажеш да не се купува кола от Италия звучи като да кажеш да не си купуват хляб хората



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
WilliamsF1Team написа:madpetio написа:А питай ме сега защо ние с колегата Nasti за 2007 и 2008 общо имаме продадени НАД 500 автомобила внос от ИТАЛИЯ повтарям за неразбралите ИТАЛИЯ и нямаме нито един такъв случай????![]()
Признавам случва се да ударим греда с техническото състояние...но това си е нормално за тази бройка
2007-ма беше силна за всички вас, вносителите на автомобили, просто защото паднаха митата след влизането ни в ЕС. Почти съм сигурен обаче, че през 2008-ма сте продали по-малко от 2007-ма. Такава е тенденцията. И сега отново съм почти сигурен, че в началото на Януари сте продали по-малко коли, от колкото в началото на Януари 2007-ма. Нормално е...![]()
Факт е обаче, че изреваха доста хора купили си коли от Италия. Горят по една и съща схема. Същото е и с авточастите. Как изведнъж се появяват чисто нови коли за части. Изчезва колата късно вечерта (съвсем случайно), вкарват я в моргата в Италия, разколачват я и на сутринта е натоварена на ТИР-а за БГ. След това се подава жалба, че е открадната, шасито е унищожено и... имаме чисто ново Ауди на части. Един път лапат от застраховка, втори път от продажбата на колата за части. Просто италианците си бръмчат на каско и това е.
То не, че тук е много по-различно, но...
То според мен за да се открие колата трябва да тръгнат от частите...демег всяка част от разглобена кола си има освен каталожен и сериен номер...при която се монтира на дадено шаси...но това би трябвало да седи в производитела(за да разбереш дадена част дали е от това шаси)...но едва ли всеки има право да търси инфо там...а като са много авточасти как да стане това освен прокуор да издаде заповед за обиск на всички морги...?!
Това е то далаверата...италиянците дружат с джамбазите...продават колата на джамбаз,а джамбаз я продава и съобщава на италиянеца че е продадена и по-късно пускат че колата е открадната...извод купувача гори...примерно ако е купил за 5 бона то съответно отиват за автоджамбаза...а тези пари които автоджамбаза е купил от италиянеца пр. 500 евра то италиянеца си ги взима като я обяви за крадена и хоп на ти застраховка от примерно 5 бона и ето ти 5 бона + 500 евра за италиянеца...е то мафията е навсякъде...ако я конфиксуват тая кола то тя се връща пак в италия хоп я разглобяват на части и ето ти пр. още 5 бона на части и проблемът приключва...какво става джамбаза 5 бона печалба,италиянеца 10 бона + 500 евра дето я продал на жамбаза,а купувача гори с 5 бона....

Това което го изписах не е реално но просто ми е такова разсъждението...за да приключи всичко трябва да стане точно така..хем печалба и хем прикриват уликите...
Бахти, целио форум, търгаши станахме, една убава кола нямаме, всичко е кенеф. Ми да, От Италия идват с надрани детайли, ама от Адвстрия и Германия, идват със синдрома на Опел, демек, липсват детайли
А това, че в Италия не ги пазели, ми и в Германия има мародери и в Италия има хора дето си пазят колите, зависи от цената, ама нема кой да даде по 8000лв за хубава е36ца седанче М43, тогава ще е арна, или е39ка 97ма за 12000лв, тогава ше ас реални цените и състоянието, сега се внася това което ще се продаде, а не това което е хубаво 


- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
madpetio написа:БАЦЕ тоя линк го заеби! ТИ ПРОЧЕТЕ ЛИ внимателно тва от линка купил колата от Карнобат от гаражче![]()
![]()
Ми много ясно че ще го наиграят такива
![]()
![]()
Ще отидеш ти да дадеш 20 000лв в некво гаражче в Карнобат е ТОЯ ЛУД ли е къф е. Не не е луд знам къв е гледал е да е евтинко!
А питай ме сега защо ние с колегата Nasti за 2007 и 2008 общо имаме продадени НАД 500 автомобила внос от ИТАЛИЯ повтарям за неразбралите ИТАЛИЯ и нямаме нито един такъв случай????![]()
Признавам случва се да ударим греда с техническото състояние...но това си е нормално за тази бройка
Ти ако се ориентираш по номера на фактурите, много бъркаш, доста над 700 са колите маме


Относно крадените коли, грешката си е в търговеца, че не си е проверил от къде купува а се литка само по цената, същия е и проблема на клиента, аз плащам по 40 еуро на всеки един автомобил за да мине през нотариус сделката, ако е от частно лице, после плащам и данъците на италианската автокъща но колата идва при мен с фактура...
Относно колите от Италия, ВСИЧКИ КАПАЦИТЕТИ - ЕЛАТЕ И ВИЖТЕ МОЕТО БМВ И ГО СРАВНЕТЕ С НЕМСКИТЕ РЪЖДИЛНИЦИ, НА КОИТО С ИДЕНТИЧНИ ЕКСТРИ ТАМ ИМ ИСКАТ ТОЧНО КОЛКОТО АЗ ЗА МОЕТО В БГ С ПЛАТЕН АКЦИЗ!!!!
Под 100 000км., сервизни документи - кожата на шофьорската седалка 1:1 с другите, температура -15, не е палена седмица, палиш и не се чува че работи 6 цилиндровия мотор, а в 'талия не сменяли маслата а?




Аре чиба в немачко купувайте от арабите и турците ръждилниците на цената на златото продавайте ги после в БГ на цените на които аз продавам новия модел И НЕ ИСКАМ НА НИКОГО ДА КАЗВАТЕ КОЛКО КОЛИ С ИТАЛИАНСКИ ПАПИРИ СТЕ ВИДЕЛИ В НЕМСКО!!!




Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Nasti написа:Относно колите от Италия, ВСИЧКИ КАПАЦИТЕТИ - ЕЛАТЕ И ВИЖТЕ МОЕТО БМВ И ГО СРАВНЕТЕ С НЕМСКИТЕ РЪЖДИЛНИЦИ, НА КОИТО С ИДЕНТИЧНИ ЕКСТРИ ТАМ ИМ ИСКАТ ТОЧНО КОЛКОТО АЗ ЗА МОЕТО В БГ С ПЛАТЕН АКЦИЗ!!!!
Под 100 000км., сервизни документи - кожата на шофьорската седалка 1:1 с другите, температура -15, не е палена седмица, палиш и не се чува че работи 6 цилиндровия мотор, а в 'талия не сменяли маслата а?![]()
![]()
![]()
пък аз винаги питам, а ти в коя част на Италия си ходил и отговора е, "...ееее ама аз ама не, абе така казват, ама един познат беше и каза... ама... аааа..."
Аре чиба в немачко купувайте от арабите и турците ръждилниците на цената на златото продавайте ги после в БГ на цените на които аз продавам новия модел И НЕ ИСКАМ НА НИКОГО ДА КАЗВАТЕ КОЛКО КОЛИ С ИТАЛИАНСКИ ПАПИРИ СТЕ ВИДЕЛИ В НЕМСКО!!!![]()
![]()
![]()

Затова аз търсих кола специално от Италия,щото съм на мнение че за мотор хвърляш 1000 -1500 лева и е НОВ,а ръждата тръгне ли колата е обречена-гърнета,ходова част,тампони и напоследно място ламарини.Трябват ти хиляди пари и нокога не може да стане каквато е била.
Ходил съм по Германия и Австрия,дори и във Скандинавско и да ви кажа по аутобана ме изпреварваха само БМВ та(много рядко други марки) и не видях никои да ги жали,плюс това кола от каране не се плаши,а се троши от некадърие и елементарна техническа безхаберност,така че приказки от 1001 нощ съм ги слушал много от КВАРТАЛНИ РАЗБИРАЧИ.Ама аз съм чул,ма един приятел,ма на маикати .....
ПС.Както и тука има хубави коли-които естествено струват доста,така има и кошници с фабрична газ

- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
sonny написа:Бахти, целио форум, търгаши станахме, една убава кола нямаме, всичко е кенеф. Ми да, От Италия идват с надрани детайли, ама от Адвстрия и Германия, идват със синдрома на Опел, демек, липсват детайлиА това, че в Италия не ги пазели, ми и в Германия има мародери и в Италия има хора дето си пазят колите, зависи от цената, ама нема кой да даде по 8000лв за хубава е36ца седанче М43, тогава ще е арна, или е39ка 97ма за 12000лв, тогава ше ас реални цените и състоянието, сега се внася това което ще се продаде, а не това което е хубаво
Е кажи ми после как да им обясня на клиентите,че няма никво значение дали една кола е от Италия или от Германия?Идва и това било онова ама от Италия кенеф нз кво ще си я купел от Германия.Ми иди и си я купи ама колко от колите внос от Германия идват директно с италянските талони а?Малоумници!Българина е такъв,че като е тънка лайсна е боклук 100% ама па ако е мн скъпо и поддържано обръща веднага и почва да се пазари как щял от Дупница,Горубляне и т.н да я земе с по 1500 надолу.Тъпа нация сме ей

п.п Към колегите-Момчета дано тая година да е по доходоностна от 2007 и 2008 макар,че като гледам как се стягат нещата не е на добре.Успех
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


аз пък знам че няма значение от коя държава е купена колата. навсякъде по света има трошки и запазени коли.
единственото което има значение е как е подържана и как е карана. а това са неща които могат да се видят точно за 5 минути от човек които разбира.
разбира се един основен преглед е най-добрата оферта, но това често е невъзможно... затова (аз лично) гледам следното:
1. да няма ръжда (елементарно)
2. да не е пребоядисвана (елементарно - а ако нямаш око за това- винаги има дълбокомери за боята които са общо взето точни)
3. съединителя (ако има) да отлепя хубаво
4. отвивам свещ и гледам.
5. паля на студено и слушам
6. гледам картера (или пластмасите отдолу) за удари
7. гледам соплото на гърнето/тата - да няма масло
8. щракам всички копчета да видя дали работят
9. ако до тука ми е харесала сядам да карам 1-2 км и минавам през всички предавки и слушам окачването, главното предаване...
и .. това е.. другото и да не е наред се прави ...
кола се купува импулсивно във повечето случай. ако ти харесва как върви и те кефи- ще направиш компромиси със качеството й. факт
единственото което има значение е как е подържана и как е карана. а това са неща които могат да се видят точно за 5 минути от човек които разбира.
разбира се един основен преглед е най-добрата оферта, но това често е невъзможно... затова (аз лично) гледам следното:
1. да няма ръжда (елементарно)
2. да не е пребоядисвана (елементарно - а ако нямаш око за това- винаги има дълбокомери за боята които са общо взето точни)
3. съединителя (ако има) да отлепя хубаво
4. отвивам свещ и гледам.
5. паля на студено и слушам
6. гледам картера (или пластмасите отдолу) за удари
7. гледам соплото на гърнето/тата - да няма масло
8. щракам всички копчета да видя дали работят
9. ако до тука ми е харесала сядам да карам 1-2 км и минавам през всички предавки и слушам окачването, главното предаване...
и .. това е.. другото и да не е наред се прави ...
кола се купува импулсивно във повечето случай. ако ти харесва как върви и те кефи- ще направиш компромиси със качеството й. факт
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Има обаче една пречка - ние купуваме коли за износ спряни от движение там. Не се дава да се карат. Да се отвиват свещи и т.н.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
От мене тръгна цялата тема...
мойто мнение е че всичко си е до кола и до човека който я е поддържал или съответно не я е нема значение дали е италянец или немец, ако се е грижил добре за нея то тя ще си държи цената ако ли пък не няма 


alx написа: .....
2. да не е пребоядисвана (елементарно - а ако нямаш око за това- винаги има дълбокомери за боята които са общо взето точни)
.......
Това според мен не е от значение. Например точно преди 1 месец е боядисвана предната броня на Е39-ката ми в "Дару Кар" , защото имаше от едната страна точки от камъчета и ще ми кажеш , че като не трябва да я взима никой , защото е боядисвана и то качествено боядисана. Е , да ама аз в обявата твърда , че колата е напълно перфектна и като твърда така наистина трябва да е такава , а ако е с точици от камъчета по бронята автоматически това се отразява като забележка по-колата и автоматически думата перфектна трябва да отпадне. Все пак като се използва за една кола тази дума , трябва и автомобила да отговаря на тази дума. За да е напълно перфектна , това означава , че не трябва да има и драскотини , нито точици. За да няма драскотини или точки от камъчета една кола втора употреба в повечето случаи трябва да е бодисвана. В такъв случай ако не искаш да е боядисвана ти значи или не търсиш напълно перфектна кола , или търсиш някаква , която много трудно ще намериш , защото напълно перфектна кола втора употреба , която не е боядисвана с цел отстраняване на такива леки забележки , много трудно ще намериш или поне в България.
Та по темата , за колите от Италия. Истината е , че както има и по качествени коли и некачествени коли , които се продават в Германия така има и в Италия така има и навсякъде включително и в България макар и малко. Естествено и нормално е добрите екземпляри да са на по висока цена както и тук така и в чужбина. Въпроса е , колко от купувачите купуват качествени коли и са готови да платят по висока цена за такава кола? Еми да не се заблуждаваме , ама поне в България мисля , че са много малко тези хора. Масово гледат да е възможно наполовина цената , а пък после разчитат на късмета си да са уцелили добър екземпляр откъм качество. Затова и автотърговците докарват масово по-некачествени коли просто , защото това се купува заради цената му , а ако докарат нещо напълно перфектно на по висока цена , много по-трудно ще го продадът и много повече време ще им отнеме тази продажба , а накрая печалбата сигурно ще е една и съща. Като неискате да се продават боклуци , ами не ги купувайте. Спрете ли да ги купувате , просто няма да ги докарват. Според мен нетрябва да се гледа винаги цената да е ниска , все пак това е кола и то вслучая говориме за кола втора употреба , преди всичко трябва да се обърне внимание и на състоянието , в което се намира.
Колега @madpetio всъщност аз просто попитах , ако може да ни посъветваш по какъв друг начин освен да не купуваме коли от Италия можем да се предпазим от такива коли , като тази , която се споменава в линка , защото аз друг начин за момента не виждам. Питам като заставам от страната на хората , които например нямат познати автотърговци или поне такива , на които може да се доверът.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT