Развалят ли ги новите БМВ-та?
Модератор: Общи модератори
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
някои колеги тука явно покарали някоя и друга нова троичица или петичка замалко- и ооооооо страхотни са!!!
Средата в която работя ежедневно се сблъсквам с търсенето на части за различни бмв-та-повярваите ми новичките са доста чупливи и имат доста слаби места,които биха се показали в по старите модели на много по-голям пробег или на доста повечко годинки-та.....не е само кои какво е карал за малко а какви проблеми имат и колко сериозни са самите проблеми
Средата в която работя ежедневно се сблъсквам с търсенето на части за различни бмв-та-повярваите ми новичките са доста чупливи и имат доста слаби места,които биха се показали в по старите модели на много по-голям пробег или на доста повечко годинки-та.....не е само кои какво е карал за малко а какви проблеми имат и колко сериозни са самите проблеми

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Развалят ли ги новите БМВ-та?
someone написа:Apassionata написа:И аз малко трудно преглътнах задницата на Е90 / стоповете по-точно/, ма вече и те си ми харесват![]()
![]()
![]()
Е ти пък...и това ли не ти харесва...ще ти хареса, бе...като няма друго...и това ще ти хареса...айде със здраве, и се радвай на Алекото..."
Недей така, Apassionata, тези коли се правят заради нас, хората, за да ни харесват и да ни служат на нас, а не с цел да изпробват адаптационнните ни способности и неустойчивостта на вкусовите ни нагласи или възможността ни да дочакаме поредния фейслифт, та да вземат поне стоповете да ни се харесат...
Разбира се, че се правят, за да ни харесат, а не за изпробват... там каквото написа много точно... Да, ама... знаеш ли колко много ми хареса купето - Е92!!! А знаеш ли каква беше разликата в базовата цена на Купето и Седана / Е90/ в Камор? 17000 / седемнадесет хиляди/ Лева! Не са много малко, нали? Е, наложи се /по ТАЗИ 17 хилкова причина/ да се напъвам да ми харесват стоповете на Е90... Това е! Иначе и в Е93 съм влюбена...335i, цифрата/ цената де/ можеш да я провериш, което само.... ме кара да съм малко по-малко влюбена, или... безнадежно влюбена! Но знае ли човек!


Re: Развалят ли ги новите БМВ-та?
Apassionata написа:Шът, млък!За Лексус се оглеждал
![]()
Ще изневеряваш, аааа? Какво не ти харесва на новата 5-ца? Аз честно казано даже повече от 3-ката я харесвам. Китайско излъчване имала, да бееее! Ти си я купи, пък ще видиш как със всеки изминал ден все повече ще ти харесва! И аз малко трудно преглътнах задницата на Е90 / стоповете по-точно/, ма вече и те си ми харесват
![]()
![]()
![]()
П.П. А като не щеш 5-ца, какво ще кажеж за Тройката седан след фейс лифта? Или ти е малка...
3-ката е малка за мен.
Номера е да те грабне от фърст поглед дето се вика

И аз преглътнах порш задника на 6-цата ама това е щото всичко друго си е ок. Но 5-цата незнам... може би ще почакам новия модел

Ето, това бих си купил и след 10г! http://www.vbox7.com/play:22de5bc6 Уникална е!!! Ама, новите имат много да ядат за да са конкурентоспособни на бенз.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
acer написа:Ето, това бих си купил и след 10г! http://www.vbox7.com/play:22de5bc6 Уникална е!!! Ама, новите имат много да ядат за да са конкурентоспособни на бенз.




А по темата,че се въздържа от крайни мнения.....Просто,се свиква с новостите и това е !!!

- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
ми новата 7 ца,задницата на тройката седан-е92,старотоХ3,Х5 ми харесва като дизайн,но ако търся истински оф роуд няма да си го купя никога и то на такива цени.иначе най са ми грозни ценовите листи на новите бмв та.а може би с дизайна ще свикна и ще ми харесва пак много след време.както и да е бмв си е бмв и не бих го сменил за друга марка,въпреки че дизайна понякога е спорен,но тва явно си е въпрос на вкус.
Факт е, че повечето фирми си "развалиха" новите серийни модели (или поне по отношение на живота им като цяло и навложените части и материали)
Причината според мен основно е в това, че в "белите" държави никой не кара коли над 3-5 години по следните причини
- дори и перфектен и запазен автомобил след 5 години е морално остарял
сега всяка година излизат и се влагат нови и нови технически решения (най-вече електроника), докато преди 10-15 години този процес не се развиваше така бързо
- повечето автомобили са купени на лизинг (най-често за 3 години)
при лизинга освен, че не плащаш на куп има екстри като включено каско, безплатни прегледи, смяна на масло, всички разходи по лизинга се свалят веднага от печалбата ине се начисляват амортизации и не на последно място всички проблеми се адресират до собственика - лизинговата фирма а не към user-a
- поддръжката на стар автомобил е сравнително скъпа (вкл. труда)
- данъците (изискванията за екология, пътни такси и др.) растат с всяка година и често коли на по 5 години не покриват някое от изискванията, които чиновниците раждат всеки ден ....
- много фирми предоставят "персонални" служебни автомобили на определено ниво от служителите си, които като правило са лизингови и след 3 години излизат на пазара на "second hand/used cars) и цените падат, т.е. фирмите не могат да си върнат достатъчна част от инвестициите)
- .............
Сигурно има и още куп причини за които не се сещам в момента, но общо взето от какъв зор производителите да оскъпяват продукт, който ще се ползва ограничено време от този за който е предназначен (първия купувач) и след това ще попадне в ръцете на някой като нас, който ще го ремонтира почти толкова колкото ще го кара?
Да не говорим за пазара на резервни части, които в определена степен са налични само от сервизната мрежа на същия този производител
Причината според мен основно е в това, че в "белите" държави никой не кара коли над 3-5 години по следните причини
- дори и перфектен и запазен автомобил след 5 години е морално остарял
сега всяка година излизат и се влагат нови и нови технически решения (най-вече електроника), докато преди 10-15 години този процес не се развиваше така бързо
- повечето автомобили са купени на лизинг (най-често за 3 години)
при лизинга освен, че не плащаш на куп има екстри като включено каско, безплатни прегледи, смяна на масло, всички разходи по лизинга се свалят веднага от печалбата ине се начисляват амортизации и не на последно място всички проблеми се адресират до собственика - лизинговата фирма а не към user-a
- поддръжката на стар автомобил е сравнително скъпа (вкл. труда)
- данъците (изискванията за екология, пътни такси и др.) растат с всяка година и често коли на по 5 години не покриват някое от изискванията, които чиновниците раждат всеки ден ....
- много фирми предоставят "персонални" служебни автомобили на определено ниво от служителите си, които като правило са лизингови и след 3 години излизат на пазара на "second hand/used cars) и цените падат, т.е. фирмите не могат да си върнат достатъчна част от инвестициите)
- .............
Сигурно има и още куп причини за които не се сещам в момента, но общо взето от какъв зор производителите да оскъпяват продукт, който ще се ползва ограничено време от този за който е предназначен (първия купувач) и след това ще попадне в ръцете на някой като нас, който ще го ремонтира почти толкова колкото ще го кара?
Да не говорим за пазара на резервни части, които в определена степен са налични само от сервизната мрежа на същия този производител
E92 и Z4 са последните, които ми харесват.
Другите са плод на заговорници срещу марката!
Поне моторите са много добри, но и интериор и екстериор на новите БМВ са грозновати и скучни.
Понеже съм фен и на Пежо, разочарованието ми е двойно, щото и там нещата със дизайна са....
Не остана за к'во да живея...
Само Ламбо ми остана... 






8 милиона българи имат щастието да живеят в България. Всички други нямат това щастие, но имат всичко останало.
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
LizarD написа:
E34 - Колата, с която асоциирам BMW!
E46, E93 - Колата с която асоциирам M3
E93 - Колата с която асоциирам перфектния M3 кабриолет.
X5 - Колата с която асоциирам перфектния Джип
Новата осмица и М5 2010 - колата която асоциирам с перфектната лимозина.
От там
Е36 - Селсклата мечта
Е60 - Бачкаторската мечта
Е90 - Подобие на тройка ( За разлика от Е92 и Е93)
Всичко преди Е34 - Щайга.
X6, X3, 1-цата - Коварната простотия
Седмаците след Е38
По темата: Старите BMW-та си имат друг характер. E34 е колата.
Малка грешчица, бях писал че Е92 е подобие на тройка но имах предвид Е90.


- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Ще ме уморите от смях. Много крайни коментари прочетох и смея да твърдя , че някой от тях са крайно безумни а други плод на 3-то качество информация. Истината е една , старите БМВ-та - визирам E34 , Е36 , E46, Е39 , Е38 и т.н. са наистина по-здрави машини и направени с няколко идеи повече качество за разлика от наследниците им, но това не ги прави перфектни , даже напротив сблъсквал съм се с какви ли не проблеми особено при Е39 и Е46 и то при сравнително нови екземпляри. От няколко години карам "новите" бмв-та , като имам в предвид Е60 , а от скоро и Е90 и считам , че са изключително сполучливи автомобили, що се отнася до техническата равносметка. Дават малко повече проблеми , изцяло породени от иновациите , наложени от времето в което живеем . Друга част от проблемите им са изцяло потомствени и взаимствани от предходните - визирам рейки , тампони , турбини и т.н. Едно нещо обаче не може да се отрече , а то е че през 2008 година Е60 и Е90 и останалите нови бмв-та привличат вниманието повече отколкото бившите икони на автомобилостроенето и това е така защото са направени с невероятен дизайнерски усет и концепцията им изцяло отговоря на търсенето в днешно време, неразделна част от микроикономиката. Аз съм твърдо зад новите БМВ-та !!! Не мисля , че са по-некачествени , не мисля и обратното. Неуспорим факт е обаче , че БМВ АГ увеличава продажбите си , съответно призводството си ежегодно. А , и още нещо - Сметките са толкова прости , почти е невъзможно при закупуване на 3-4 годишен екземпляр и при евентуална продажба след още толкова или на половина години да загубиш толкова , колкото биха се изгубили при закупуване на нов екземпляр и евентуална негова продажба след 3-4 години или на половина , като дори голямото количество ремонти за сметка на second собственика не биха компенсирали разликата в сумите. Това го казах във връзка с изказването на колегата с лизинга и преференциите и амортизацията на автомобила , респективно качеството. Това е моята гледна точка. Очаквам да чуя и останалите колеги какво мислят. Living inovations !!!
Поздрави ,
Димо Гочев
Поздрави ,
Димо Гочев
Специалист-Икономист
vodkarulez написа:Ще ме уморите от смях. Много крайни коментари прочетох и смея да твърдя , че някой от тях са крайно безумни а други плод на 3-то качество информация. Истината е една , старите БМВ-та - визирам E34 , Е36 , E46, Е39 , Е38 и т.н. са наистина по-здрави машини и направени с няколко идеи повече качество за разлика от наследниците им, но това не ги прави перфектни , даже напротив сблъсквал съм се с какви ли не проблеми особено при Е39 и Е46 и то при сравнително нови екземпляри. От няколко години карам "новите" бмв-та , като имам в предвид Е60 , а от скоро и Е90 и считам , че са изключително сполучливи автомобили, що се отнася до техническата равносметка. Дават малко повече проблеми , изцяло породени от иновациите , наложени от времето в което живеем . Друга част от проблемите им са изцяло потомствени и взаимствани от предходните - визирам рейки , тампони , турбини и т.н. Едно нещо обаче не може да се отрече , а то е че през 2008 година Е60 и Е90 и останалите нови бмв-та привличат вниманието повече отколкото бившите икони на автомобилостроенето и това е така защото са направени с невероятен дизайнерски усет и концепцията им изцяло отговоря на търсенето в днешно време, неразделна част от микроикономиката. Аз съм твърдо зад новите БМВ-та !!! Не мисля , че са по-некачествени , не мисля и обратното. Неуспорим факт е обаче , че БМВ АГ увеличава продажбите си , съответно призводството си ежегодно. А , и още нещо - Сметките са толкова прости , почти е невъзможно при закупуване на 3-4 годишен екземпляр и при евентуална продажба след още толкова или на половина години да загубиш толкова , колкото биха се изгубили при закупуване на нов екземпляр и евентуална негова продажба след 3-4 години или на половина , като дори голямото количество ремонти за сметка на second собственика не биха компенсирали разликата в сумите. Това го казах във връзка с изказването на колегата с лизинга и преференциите и амортизацията на автомобила , респективно качеството. Това е моята гледна точка. Очаквам да чуя и останалите колеги какво мислят. Living inovations !!!
Поздрави ,
Димо Гочев
Само за едно не съм съгласен с теб, колега. Къде е тоя дизайнерски усет в Е60-тката?
Ще си позволя да извадя една снимка от твоята галерия, където много ясно си личи дизайнерското решение на модел произведен преди 10 години. И линията и формите говорят много ясно за духа на колата.
От другата страна имамаме едно Е60 което просто не държи една линия и както и да го погледнеш е доста несъразмерно, като пропорции, бъбреците вече не са характерните за БМВ ами просто са ги сложили за да не ги махнат и са придобили странна форма, фарофете са ок само в профил ако ги гледаш а багажника е едно много странно решение, което си е грозновато, поне за мен. Височината на купето спрямо ширината също е в кофти пропорция. Някак си повече очаквам аз от кола 2005 година. Ако махна емблемата и бъбреците по нищо няма да личи, че това е БМВ...
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=11141
Виж как ясно личи на тази снимка кое е БМВ-то.
Е врно, като си го купиш и то ще почне да ти харесва лека полека ама аз не искам да е така. Аз искам като излезе модела да ме грабне да си помечтая за него и като го купя да имам една сбъдната мечта

- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Evelin Cotsev написа:абе неможе да са еднакви всички бмвта и да приличат на е30 , е34 и е38 , нормално е компанията да се развива. Не виждам закакво ги плюете , новите модели са по бързи, по сигурни, по устоичиви и всичко е по добро от предишните. 7цата е бизнес класа , лимозина не виждам колко спортна или злобна трябва да е , перфектна е според мен , вози перфектно - караш с 200 а вътре идилия , няма шумове нямаш усещане че ще литнеш всичко е перфектно. е60 била мечтата на всеки бачкатор ... ми то и ферари е мечтата на всяко малко дете и затва е лошоновите бмв-та са си точно такива каквито трябва да са , има си м серии за силни осещания и квото ти е кеф , петици и седмици за по спокоините и олегнали клиенти , джиповете са уникални - х5 и х6 , х3 е малко куц и то на външен вид повече. Вече идва проблема че са скъпи ,ами и ауди и мерцедес са на такива цени , просто не са коли за всеки . Всяка година бмв взима награди за моторите си , винаги някои модел е наи добър в класа си , тука наще професори казаха че са боклуци.


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Мен ей това ме притисни от една съседна тема :
emo_pld написа:sappa написа:наистина ли Е92 е с пластмасови калници или ме лъжат очите![]()
Не те лъжат очите. Аз преди 1 седмица много се очудих когато на един приятел на е92-ката му се облегнах на калника и се оказа пластмасов...
BMW only!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]