Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
boksioraE39 написа:Най-тъпото решение при Е39 540i че километража е само до 240/250 като на всички (без М)![]()
На една от Е36ците ми си беше до 260..
той на ис-ката е до 260 ама файда


- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Нисан Алмера............................ А свали шофьорския еърбег, без да счупиш ни една щипка, а съм ти взел една бира... То така направено - все едно вечно ще седи. Трябва да кривиш, да гърчиш с отверки и пак не ще. 

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Flash написа:Нисан Алмера............................ А свали шофьорския еърбег, без да счупиш ни една щипка, а съм ти взел една бира... То така направено - все едно вечно ще седи. Трябва да кривиш, да гърчиш с отверки и пак не ще.
Teбе ли да те уча, че всяко нещо можеш да го свалиш без да се троши

М-у другото забелязвам, че се пренебрегва факта, че всяка марка в оторизираните си сервизни центрове си има така наречените в ремонтните книги "Special tools". За Е34 само мога поне 10 такива по номера да дам, които са правени само за този модел + Е32 и в някои случаи за Е24, Е23, Е28 и Е36 според сервизната бумащина(рядко се застъпват повече от 2 модела с един инструмент) Та мисълта ми беше, че това дето се троши с отвертката(така се изписва правилно тоя инструмент) за него си има точно пригоден такъв. Целта е да се затрудняваме с ремонта извършвайки го сами и да ползваме спешъл туулс от сервиза на нисан, форд, бмв или каквото и да е там( мисля, че това всеки го знае с каква цел се прави)


ATR-42/72
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zBoost написа:zazomazo написа:doncheff написа:1. При Е46 туринг, сигурно за хубаво е измислено, но на мен ми се стори доста тъпо, че като ми падне акумулатора не мога да си отворя багажника. А тъпия акумулатор е точно там. Електрически ключалки, готино, ама като няма електричество и кво? Пълзял съм по интериора, човек 2 метра и 130 кила като маймуна с акумулатор и гаечен ключ в ръка... Може и да има и друг начин, но на пръв поглед нямаше, а не ми се разглобяваха пластмаси.
....
имаш изведена плюсова клема в коша при мотора-подаваш ток от новия акумулатор и си отваряш
илли просто слагаш ключа в ключалката и натискаш 1 идея повече за отключване от обикновеното и си отваряш![]()
четете ги малко тия книжки, вместо да ми пишете кое било тъпо измислено.
Каса бира ако отвориш Е46 комби с ключ в ключалка



п.с: видях че си дал отговор и за капачето вътре на самата врата - и все пак е много тъпо решение ама много..ако си с багаж-солиден като за комби ми е интересно ,кой идиот е мислил,ти да вадиш всичко отвътре за да отвориш вратата

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Еми да същата ключалка. Отварят се просто трябва повече сила да се приложи при е46 и е39 също, ако е спекла се пръска първо WD40 и се казват магическите думички сезам отвори се.
- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Фиат Браво за да му смениш съединителя се разкачват 2-те полуоски+предния мост и де що видиш болтче по предницата и задължително цялата кутия доло...
А за да смениш гарнитура на генерацията филма е още по-голям и отнема 5 часа 


Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
красота и изящество

само да не треа и правиш мотора


само да не треа и правиш мотора

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани