Избор на радар-детектор
Модератор: Общи модератори
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
msi200 написа:Потвърждавам, че Valentine 1 не ги засича, само че ми беше в гръб. Незнам каква версия ми е детектора, на 5-6 години е. Имам и един по-нов V1 и мисля да покарам с него тези дни да видим как е положението.
В този ред на мисли, някой ъпдейтвал ли е софтуера на V1 от България да каже каква е процедурата.
Мисля, че трябва да им го пратиш. Иначе, V1 ще хване триногата само, ако лъча (от камерата) попадне върху радара и ако е пуснат Laser detection-a на радара. На много хора им е изключен.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Избор на радар-детектор
dpopov написа:msi200 написа:Потвърждавам, че Valentine 1 не ги засича, само че ми беше в гръб. Незнам каква версия ми е детектора, на 5-6 години е. Имам и един по-нов V1 и мисля да покарам с него тези дни да видим как е положението.
В този ред на мисли, някой ъпдейтвал ли е софтуера на V1 от България да каже каква е процедурата.
Мисля, че трябва да им го пратиш. Иначе, V1 ще хване триногата само, ако лъча (от камерата) попадне върху радара и ако е пуснат Laser detection-a на радара. На много хора им е изключен.
Дори да го хване, ще се знае, че е сниман, нищо повече.
Поне от 10+ страници се повтаря едно и също и все има хора, надяващи се да се спасят от лазерните радари с детектори, били те евтини или скъпи.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
Спрете да ги пишете тия глупости че не се засичат S1 камерите .
https://www.youtube.com/watch?v=NuGCO60bS_8
А ето как активно се противодейства на такъв тип камери
https://www.youtube.com/watch?v=aF6Cj-z2Mfg
Във всички видео материали в мрежата за конкретните S1 камерата захваща целта на 50-70 метра разстояние . Просто нищо по различно от другите радари . Очите на четири и подходящия радар детектор .
https://www.youtube.com/watch?v=NuGCO60bS_8
А ето как активно се противодейства на такъв тип камери
https://www.youtube.com/watch?v=aF6Cj-z2Mfg
Във всички видео материали в мрежата за конкретните S1 камерата захваща целта на 50-70 метра разстояние . Просто нищо по различно от другите радари . Очите на четири и подходящия радар детектор .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Избор на радар-детектор
Засича ги. Приятел има един от най скъпите радари на пазара, струва 4 цифрена сума/виждал съм фактурата/ и радара го засича на около 30 м когато вече е късно и ще е изгорял. Така че засичат се, ама много късно.
Дори някой да го засече от 50 м, нямаш време за реакция да намалиш, защото си сниман.
Време е да се научим да караме в ограниченията.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Дори някой да го засече от 50 м, нямаш време за реакция да намалиш, защото си сниман.
Време е да се научим да караме в ограниченията.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Re: Избор на радар-детектор
Това е най-задълбоченото изследване, което намерих по темата. 10-ина от най-известните марки радар детектори как засичат лазер - при различни разстояния и различни положения на детектора в колата.
http://www.delonixradar.com.au/radar-de ... r-test.php
Ето и видео специално за колегите, повтарящи мантрата, че не се засичали
https://www.youtube.com/watch?v=1-1686x11Y8
http://www.delonixradar.com.au/radar-de ... r-test.php
Ето и видео специално за колегите, повтарящи мантрата, че не се засичали

https://www.youtube.com/watch?v=1-1686x11Y8
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на радар-детектор
Никой не казва, че не се засичат. Казваме, че когато го засечеш, скоростта *вече* ти е измерена и е твърде късно.
Какви мантри... тия радари ги има от сума ти време. Просто сега ги прилагат в Бг.
Това е от едната страница, която си пуснал. Това е причината да не можеш да го засечеш... освен ако не целят теб.
Какви мантри... тия радари ги има от сума ти време. Просто сега ги прилагат в Бг.
At 100m from the car, the diameter of the laser beam is only 30cm in diameter!!
At 300m from the car, the diameter is a mere 90cm
Това е от едната страница, която си пуснал. Това е причината да не можеш да го засечеш... освен ако не целят теб.
In the above video your radar detector would have Alerted on laser (since the laser gun was swept across the windscreen) but since a speed reading was still obtained so quickly you still wouldn't have had time to brake.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
alekangg написа:dpopov написа:msi200 написа:Потвърждавам, че Valentine 1 не ги засича, само че ми беше в гръб. Незнам каква версия ми е детектора, на 5-6 години е. Имам и един по-нов V1 и мисля да покарам с него тези дни да видим как е положението.
В този ред на мисли, някой ъпдейтвал ли е софтуера на V1 от България да каже каква е процедурата.
Мисля, че трябва да им го пратиш. Иначе, V1 ще хване триногата само, ако лъча (от камерата) попадне върху радара и ако е пуснат Laser detection-a на радара. На много хора им е изключен.
Дори да го хване, ще се знае, че е сниман, нищо повече.
Поне от 10+ страници се повтаря едно и също и все има хора, надяващи се да се спасят от лазерните радари с детектори, били те евтини или скъпи.
Колега, защо на заяждане сега

Моля ви, четете мненията преди да се заяждате. Не сме всички прости и наивни както си мислите. Малко уважение, моля.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
Ха ....колега това от твоя линк напълно потвърждава заключението ми от преди няколко страници ..
Радара над 200 метра е неизползваем заради дивергенцията на лъча - засича се и това е видно от таблицата в линка . Освен това спрете да коментирате тоя американския вариант с лазерен пистолет , радарите които се ползват в България от тия новите са S1 унгарско производство . Това са само на трипода закрепени , с тях не се цели произволно . Освен това е видно че имат проблеми с снимката защото винаги трипода е най много на 1-2 метра от асфалта . Търсят вектор възможно най успореден на посоката на движение заради смотаната система за разпознаване на номерата . Дневната камера вади снимка на номера на 250 метра нощната на 150 - максимум . Реално ги насочват на 50-70 метра . При тая ситуация трипода е визуално разпознаваем от доста повече метри . Считам старите радари за по-опасни тъй като се крият с тях доста в страни от пътя и са трудно откриваеми а често и стоят зад преграда . Лазерния лъч обаче не спира на тая дистанция - проекцията му е доста по - далеч от точката а вероятноста да се засече преди точката където е нацелен изобщо не е малка . Самите ушеви твърдят че 30% от снимките падат при първоначалния подбор на заснетия материал . Така че ефекта от тия радари засега е една медийна атака и внушения върху водачите .
Това е най-задълбоченото изследване, което намерих по темата. 10-ина от най-известните марки радар детектори как засичат лазер - при различни разстояния и различни положения на детектора в колата.
http://www.delonixradar.com.au/radar-de ... r-test.php
Радара над 200 метра е неизползваем заради дивергенцията на лъча - засича се и това е видно от таблицата в линка . Освен това спрете да коментирате тоя американския вариант с лазерен пистолет , радарите които се ползват в България от тия новите са S1 унгарско производство . Това са само на трипода закрепени , с тях не се цели произволно . Освен това е видно че имат проблеми с снимката защото винаги трипода е най много на 1-2 метра от асфалта . Търсят вектор възможно най успореден на посоката на движение заради смотаната система за разпознаване на номерата . Дневната камера вади снимка на номера на 250 метра нощната на 150 - максимум . Реално ги насочват на 50-70 метра . При тая ситуация трипода е визуално разпознаваем от доста повече метри . Считам старите радари за по-опасни тъй като се крият с тях доста в страни от пътя и са трудно откриваеми а често и стоят зад преграда . Лазерния лъч обаче не спира на тая дистанция - проекцията му е доста по - далеч от точката а вероятноста да се засече преди точката където е нацелен изобщо не е малка . Самите ушеви твърдят че 30% от снимките падат при първоначалния подбор на заснетия материал . Така че ефекта от тия радари засега е една медийна атака и внушения върху водачите .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Избор на радар-детектор
Абе аз откакто го засякох и видях новия лазер по тоя булевард денем и нощем си карам с 60 .. иначе преди под 70 не падах.
Нямам намерение да им тествам апаратурата с някоя честитка от 150лв нагоре
А пък някой смелчага може да докаже теорията дето се разви тука за лазерите и на практика 
Нямам намерение да им тествам апаратурата с някоя честитка от 150лв нагоре


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на радар-детектор
Мда, явно дървените философи искат да се научат по трудния начин 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Избор на радар-детектор
steeN написа:Никой не казва, че не се засичат. Казваме, че когато го засечеш, скоростта *вече* ти е измерена и е твърде късно.
Колега, стига си повтарял тази мантра вече - или дай някой линк с изследване като доказателство, или поне изложи някакви логически разсъждения.
След като пуснах теста като доказателство, ето ти малко логически разсъждения от мен:
1 - Лазерът засича до 3 коли едновременно. Ако приемем, че лазерният лъч облъчва на 1 км разстояние - на магистралата на този участък от 1 км ще има да речем 100 коли. Ще ми отговори ли някой:
а/ Как радарът ще засече 100 коли ЕДНОВРЕМЕННО?
б/ Дори една кола да бъде засечена на 1 км - докато отиде на 100 м от радара (каквото е разстоянието за снимане на номера) как си представяш лазерният лъч в продължение на 900 м да „хване“ колата и да не я пуска? А как си представяш 100 коли едновременно да хване радарът и да не ги пуска до 100-те метра за снимка на номера?
в/ Дори радарът да има извънземната функция, описана в предната точка - ако за тези 900 м някоя кола те изпревари лазерният лъч се прекъсва и след това всичко се губи и трябва да ти засича скоростта наново. Или може би това е 2 в 1 лазер + рентгенов лъч, който преминава през другите коли (или евентуално снима от космоса


2 - Освен това имайте предвид, че в горния тест, който пуснах, стрелят ЕДНОКРАТНО с лазерен пистолет В ЕДНА ТОЧКА (НОМЕРА) НА ЕДНА КОЛА. А тук говорим за радар, който ПОСТОЯННО излъчва и трябва да облъчва не една точка, а да речем 3-те платна на 1 булевард - и при това положение няма да облъчва в една малка точка, както се вижда на видеото горе, а „точката“ ще е много по-голяма, минимум 3 пътни платна широка. И как си представяте радар детекторите да не засичат този лъч?
За какво ли ги пиша и аз тези неща, щом и малките деца знаят, че щом детекторът изпищи за лазер вече е късно, ама ще се радвам ако може покрай мантрите и малко по-сериозна дискусия да проведем

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Избор на радар-детектор
По принцип тия кутии разчитат не само на лазера, за да определят скоростта. Веднъж попаднал обект в обхвата на камера с известна начална скорост (първоначално определена от лазера) е лесно проследим как точно си е променил скоростта единствено и само от камера. Ползват се техники като image spatio-temporal analysis на движещия се обект. По просто казано - как и с колко се променя големината и геометрията на номера на колата (и други ключови точки) за 1-ца време. Оттам определят скоростта, посока на движение, дали засичаш някой, пред него ли си, зад него ли си, той ли те изпреварва или ти него и суууумати други неща. Абе сложни устройства 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Избор на радар-детектор
F30 написа:steeN написа:Никой не казва, че не се засичат. Казваме, че когато го засечеш, скоростта *вече* ти е измерена и е твърде късно.
Колега, стига си повтарял тази мантра вече - или дай някой линк с изследване като доказателство, или поне изложи някакви логически разсъждения.
След като пуснах теста като доказателство, ето ти малко логически разсъждения от мен:
1 - Лазерът засича до 3 коли едновременно. Ако приемем, че лазерният лъч облъчва на 1 км разстояние - на магистралата на този участък от 1 км ще има да речем 100 коли. Ще ми отговори ли някой:
а/ Как радарът ще засече 100 коли ЕДНОВРЕМЕННО?
б/ Дори една кола да бъде засечена на 1 км - докато отиде на 100 м от радара (каквото е разстоянието за снимане на номера) как си представяш лазерният лъч в продължение на 900 м да „хване“ колата и да не я пуска? А как си представяш 100 коли едновременно да хване радарът и да не ги пуска до 100-те метра за снимка на номера?
в/ Дори радарът да има извънземната функция, описана в предната точка - ако за тези 900 м някоя кола те изпревари лазерният лъч се прекъсва и след това всичко се губи и трябва да ти засича скоростта наново. Или може би това е 2 в 1 лазер + рентгенов лъч, който преминава през другите коли (или евентуално снима от космоса), които те изпреварват и прекъсват лазерния лъч, така че да не те изпусне, докато му дойдеш в обсега за снимка на номера?
2 - Освен това имайте предвид, че в горния тест, който пуснах, стрелят ЕДНОКРАТНО с лазерен пистолет В ЕДНА ТОЧКА (НОМЕРА) НА ЕДНА КОЛА. А тук говорим за радар, който ПОСТОЯННО излъчва и трябва да облъчва не една точка, а да речем 3-те платна на 1 булевард - и при това положение няма да облъчва в една малка точка, както се вижда на видеото горе, а „точката“ ще е много по-голяма, минимум 3 пътни платна широка. И как си представяте радар детекторите да не засичат този лъч?
За какво ли ги пиша и аз тези неща, щом и малките деца знаят, че щом детекторът изпищи за лазер вече е късно, ама ще се радвам ако може покрай мантрите и малко по-сериозна дискусия да проведемА най-добре, ако може някой да разкаже от първо лице за срещата с триногата.
Колега, никой няма да те засича от километър, няма смисъл, ти така или иначе и от 100 м няма да може да го видиш, и ще го засечеш от много по малко. Радара не е насочен право към теб, а леко диагонално, точно за да не можеш да го засечеш от далече. А като е на около 50 м, вече ще е късно за действия.

- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Избор на радар-детектор
Айде, малко снимков материал за онова, което обсъждаме тук. Камерата може да снима на доста далеч, а нашите хубавци от КАТ я ползват на "до100м", според приятел - "хубавец".
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana