Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Всичко за електрическите автомобили
ivanski_2 написа:rosen vanev написа:Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Мен ми е интересно как хората спокойно си взимат тесли на по 200-300к![]()
Не е ли живота на батерията почти на половина? Сигурно има и други доста амортизирани неща или живея в заблуда?
Ще се радвам някой който има реални наблюдения над подобни км да сподели.
на 200-300к да има деградация 15%
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
ivanski_2 написа:rosen vanev написа:Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Мен ми е интересно как хората спокойно си взимат тесли на по 200-300к![]()
Не е ли живота на батерията почти на половина? Сигурно има и други доста амортизирани неща или живея в заблуда?
Ще се радвам някой който има реални наблюдения над подобни км да сподели.
То и на *35/50i/d живота е 100к , пък хората ги купуват на по
400 000км

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 703
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Всичко за електрическите автомобили
acho.rs написа:ivanski_2 написа:rosen vanev написа:Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Мен ми е интересно как хората спокойно си взимат тесли на по 200-300к![]()
Не е ли живота на батерията почти на половина? Сигурно има и други доста амортизирани неща или живея в заблуда?
Ще се радвам някой който има реални наблюдения над подобни км да сподели.
То и на *35/50i/d живота е 100к , пък хората ги купуват на по
400 000км
Е сравнението не е адекватно, и на 0км и на 100к км събира същите литри гориво нали
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Всичко за електрическите автомобили
adovet написа:на 200-300к да има деградация 15%
Е тя нали на 80% е за смяна? Т.е. купуваш си кола с батерия на 5% кръв или с други думи деградирала с 1/4

Гледам, че се говори и че батерията е добре да се зарежда на 80% за да се пази. Което обърква сметките с пробега малко.
Замислих се, при заминала батерия електромобилите имат ли същия проблем като телефоните? Зареждаш- показва 100%, изкараш я и след 50км примерно вече е на 20% и пищи да я зареждаш?
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:alx написа:Top Gun Maverick написа:Една Тесла S Plaid обаче няма да откажа да покарам.
Бе не знам кво пише, ама на трак дей един с такава тесла показа стоповете на всички м-ки дето бяха там… не забравяй, че на писта 25% да не кажа повече са гуми… сток теслата идва с некви всесезонни а м3/4 комп идва с пилот къп които са си рейс гуми… та рая тесла и тя беше с пилот къп гуми и нямаше стигане от БМВ-тата… Просто се кара много по- лесно бързо и силно подозирам, че 99% от пилотите ще са по- бързи с нея
Аз знам, че всичките тука сте страшни пилоти и може да изстискате една м-ка на 110% ама като сме аз и ти зад волана и се развее флага- реалността е друга
За плада - ако е със трак пакета в реалния свят няма стигане…
Ами ти си трак пилот, не забравяй обаче, че стрийт пилотите спокойно могат да ти раздадат бинокъла по нормалните пътища защото там важат съвсем други правила, само физиката е същата. Работата е нещо като бягане на 100-400 метра с препятствия или такива бягания, но без препятствия.![]()
За Теслата аз казах същото - ужасно бърза е тази модификация. Честно казано не знам с какво можеш да я биеш.
ми... дори на магистрала ако батерията е достатъчно заредена м3/4 няма да й даде бинокъл никъде под 200км... на тоя трак дей правата беше 800 метра и нямаше бинокли там- бяха на кантар горе долу като бмв-то имаше -много малко- преимущество във спирането и гмуркането във завой №1...
а и да - за мене една кола колко е бърза по права линия е важно, но по- показателно е какви времена дава на писта със завои...
пак ги погледнах дори на хартия- ми.. еднакви са най- грубо...
https://fastestlaps.com/models/bmw-m4
https://fastestlaps.com/models/tesla-mo ... erformance
за с плад - карал съм, но не съм го "карал" нито на писта нито на драг- но моя х го закарах късната есен на ню инглънд драг уей и дадох 9.95 със 145 терминална... ама таз писта е едно нон-стоп нанагорно та времената не са показателни защото всички сме по-бавни. но този ден -никой- не ме би дето имаше дори близо до сток кола... включително сток мотори... може би можех да дам и по-добро време, но ми дадоха само един старт и ме изхвърлиха щото нямах 10-точков ролкейдж.. то се знаеше де...
Последна промяна alx на 22 Яну 2024, 15:20, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Зависи на коя бензиностанция зареждаш.....ivanski_2 написа:acho.rs написа:ivanski_2 написа:rosen vanev написа:Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Мен ми е интересно как хората спокойно си взимат тесли на по 200-300к![]()
Не е ли живота на батерията почти на половина? Сигурно има и други доста амортизирани неща или живея в заблуда?
Ще се радвам някой който има реални наблюдения над подобни км да сподели.
То и на *35/50i/d живота е 100к , пък хората ги купуват на по
400 000км
Е сравнението не е адекватно, и на 0км и на 100к км събира същите литри гориво нали
Обикновено, даже събират повече.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
ivanski_2 написа:acho.rs написа:ivanski_2 написа:rosen vanev написа:Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Мен ми е интересно как хората спокойно си взимат тесли на по 200-300к![]()
Не е ли живота на батерията почти на половина? Сигурно има и други доста амортизирани неща или живея в заблуда?
Ще се радвам някой който има реални наблюдения над подобни км да сподели.
То и на *35/50i/d живота е 100к , пък хората ги купуват на по
400 000км
Е сравнението не е адекватно, и на 0км и на 100к км събира същите литри гориво нали
Адекватно е , защото ако ти блокира двигателя, няма значение че имаш 50 кила нафта. Един нов двигател е по-скъп от батерията или поне така ни карат да плащаме. Няма нормална кола с истинска гаранция над 5г, докато батериите са с гаранция между 8г и 10г. Единствения е проблем за сега е че правят Ел колите като хипстъри- грозни и безвкусни, иначе технически стигнаха необходимото ниво за да откажат хората от двг за евридейка
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
Е къв па е тоя двигател дет "блокира" на 100к ?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Да кажем, че има случаи, ама не е едва ли не така са излизат от завода програмирани и да е задължително. Но чак да са стигнали ниво да откажат обикновения човек от ДВГ за евридейка...
алх, на магистрала е ясно, че с тия прави тая Тесла зор да я хванат и до 230 даже защото там играе много газ и спирачка, а тя като гледам как ускорява на хартия...
Но времената на писти малко са сега как да кажа...един генератор за ток на багажника няма да е достатъчен, батерията бързо ще умира.
Според мен.
алх, на магистрала е ясно, че с тия прави тая Тесла зор да я хванат и до 230 даже защото там играе много газ и спирачка, а тя като гледам как ускорява на хартия...
Но времената на писти малко са сега как да кажа...един генератор за ток на багажника няма да е достатъчен, батерията бързо ще умира.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Всичко за електрическите автомобили
Jorixa написа:Е къв па е тоя двигател дет "блокира" на 100к ?
Голяма част от "яките" двигатели на БМВ




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:един генератор за ток на багажника няма да е достатъчен, батерията бързо ще умира.Според мен.
... ми изкара целия трак дей и си отиде до вкъщи без дозареждане. гледахме разхода на пистата като беше - каране на 100% хайдушката даде 1.5-2км на киловат... 75 киловата батерия... поне 110км пробег на писта..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
zAcK написа:Jorixa написа:Е къв па е тоя двигател дет "блокира" на 100к ?
Голяма част от "яките" двигатели на БМВКато се почне от ///М и се стигне дори до някои от стандартните
![]()
![]()
За последните 2 години в обкръжението ми два броя B47 отидоха в кофата на под 180К км - единия на г30, другия на ф15. Още не познавам човек с електричка дето да е фърлил батерия.

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:zAcK написа:Jorixa написа:Е къв па е тоя двигател дет "блокира" на 100к ?
Голяма част от "яките" двигатели на БМВКато се почне от ///М и се стигне дори до някои от стандартните
![]()
![]()
За последните 2 години в обкръжението ми два броя B47 отидоха в кофата на под 180К км - единия на г30, другия на ф15. Още не познавам човек с електричка дето да е фърлил батерия.


- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
Ми просто двете компании в които движа са все хора с доста над средните възможности и съм видял бая коли покрай тях. Отделно работя професия която осигурява добри доходи и страстта към нови технологии е кръвта на повечето колеги, та и там имам досег до много нови коли, все по-често електрички. И не на последно място много добър мой приятел има шоурум и внася само и единствено електрички. Та ако щеш ми вярвай, аз моите изводи съм си направил по въпроса, на база много чужд опит и наблюдения, но пък видян от първо лице. Ти си тоя дето допира му до тоя тип коли се изчерпва със спарк, обаче си има твърда позиция по въпроса за какво стават и не стават, на база статии от аутобилд предимно 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Всичко за електрическите автомобили
Тесла, М4 и писта в едно изречение
2024 г. и по селата имаме нет, и гледаме youtube. Модел 3П на Ринга след една обиколка започва онова шибано нещо, дето му викате табло да свети в жълто, оранжево и червено за спирачки и двигател, и в края на първата обиколка почва да губи мощност, но батковците в Америката карат явно по отбрани екземпляри, а и батерията на ринга за обиколка отива около 40%.
Ще го напиша пак, тва е като да сравняваш поръчката на моделка от visages и кукла от сексшопа, второто е на ток, не хаби много, бързо е, няма поддръжка, евтино, тихо, нооооо, който има възможности и средства поръчва от първото.
И както казва бум-бум, добре, че тръгнаха много електрички, че и аз да изпреварвам нещо скъпо на магистралата с Дачията.
Дръжте се малко, че имат бъдеще, няма спор, но чак М-ки, писти......

2024 г. и по селата имаме нет, и гледаме youtube. Модел 3П на Ринга след една обиколка започва онова шибано нещо, дето му викате табло да свети в жълто, оранжево и червено за спирачки и двигател, и в края на първата обиколка почва да губи мощност, но батковците в Америката карат явно по отбрани екземпляри, а и батерията на ринга за обиколка отива около 40%.
Ще го напиша пак, тва е като да сравняваш поръчката на моделка от visages и кукла от сексшопа, второто е на ток, не хаби много, бързо е, няма поддръжка, евтино, тихо, нооооо, който има възможности и средства поръчва от първото.
И както казва бум-бум, добре, че тръгнаха много електрички, че и аз да изпреварвам нещо скъпо на магистралата с Дачията.
Дръжте се малко, че имат бъдеще, няма спор, но чак М-ки, писти......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани