Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Хора, всеки има право на избор- кеф ти бензин, дизел, ток, газ.....
Каквито и тъпизми още да напишете, няма да убедите някой, който притежава електрически автомобил, че това са боклуци, губят стойност, палят се, не можеш да стигнеш до Бургас (явно там е центъра на вселената, защото винаги този град се дава за пример).
И аз имам приятели, които монаха на ток и не искат да погледнат друго. Имам и такива, дето имат електричка, но си държат и дизелите (нищо, че не ги карат със седмици).
Със сигурност има и ще има неудобства при зареждане, но който му харесва на ток, така ще си кара, без да слуша глупостите, които се бълват.
От година и половина имаме градска електричка и с кеф бих разказал бензиновата кола.
Мнението ми за Тесла: не ми е любим екстериор, нито интериор, дървена е, а качеството не е на високо ниво, НО с кеф бих си взел една и съм сигурен, че изброените глупости, дори няма да им обръщам внимание.
Преди година, един колега ми се смееше, а аз му обяснявах да взима и той, защото пътува по 150 км. всеки ден, но той беше твърдо против. Преди месец си взе Тесла и сега само се хили и вика: баси, тва е супер!
Естествено, че материалите в Тесла са евтини, иначе щеше да струва двойно. Извинявам се, ама предпочитам да ми е по- достъпна и с евтини материали, отколкото да е мега яка и да я гледам през крив макарон.
И аз се запалих, заради евтиното предвижване и приятно ускорение, но дишайки сутрешната смрад в час пик ми се иска да има повече електрички в града.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Каквито и тъпизми още да напишете, няма да убедите някой, който притежава електрически автомобил, че това са боклуци, губят стойност, палят се, не можеш да стигнеш до Бургас (явно там е центъра на вселената, защото винаги този град се дава за пример).
И аз имам приятели, които монаха на ток и не искат да погледнат друго. Имам и такива, дето имат електричка, но си държат и дизелите (нищо, че не ги карат със седмици).
Със сигурност има и ще има неудобства при зареждане, но който му харесва на ток, така ще си кара, без да слуша глупостите, които се бълват.
От година и половина имаме градска електричка и с кеф бих разказал бензиновата кола.
Мнението ми за Тесла: не ми е любим екстериор, нито интериор, дървена е, а качеството не е на високо ниво, НО с кеф бих си взел една и съм сигурен, че изброените глупости, дори няма да им обръщам внимание.
Преди година, един колега ми се смееше, а аз му обяснявах да взима и той, защото пътува по 150 км. всеки ден, но той беше твърдо против. Преди месец си взе Тесла и сега само се хили и вика: баси, тва е супер!
Естествено, че материалите в Тесла са евтини, иначе щеше да струва двойно. Извинявам се, ама предпочитам да ми е по- достъпна и с евтини материали, отколкото да е мега яка и да я гледам през крив макарон.
И аз се запалих, заради евтиното предвижване и приятно ускорение, но дишайки сутрешната смрад в час пик ми се иска да има повече електрички в града.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Прав си. Аз също се надявам да станете повече. Току виж вземе, че падне малко бензина. И едва ли някой се старае да отказва някой, който вече си е купил. Просто да има някакъв баланс в митовете и да се заклеймява така ДВГ заради несъществуващи към днешна дата предимства на електричките.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Всичко за електрическите автомобили
Някакви китайци в които инвеститор са Ксиоми щели да пускат хибрид между летяща и нормална електричка до края на 2024 
Аз не съм против електрическите автомобили ни най-малко.
Тук се почна - ама те по-бързи, по-екологични, по-икономични.. нищо такова. Разнообразието от конвенционални двигатели все още е толкова голямо, че която и да е електричка в момента не миже да бъде нито едно от тези, защото винаги има някъде някоя кола с ДВГ, която ще я превъзхожда. В бъдеще може и да стане, защото виждаме какви пари се наливат и колко бързо се подобряват нещата. Много по-бързо, отколкото това се случи с дизелите.
Просто още едно алтернативно средство за задвижване. За някои има плюсове, за други минуси. В един момент хората за които електричката ще носи само плюсове ще станат по-голямата част.
Не приемам напъните на индустрията, правителствата и хората тук, които искат да ги изкарат едва ли не спасението на планетата.

Аз не съм против електрическите автомобили ни най-малко.
Тук се почна - ама те по-бързи, по-екологични, по-икономични.. нищо такова. Разнообразието от конвенционални двигатели все още е толкова голямо, че която и да е електричка в момента не миже да бъде нито едно от тези, защото винаги има някъде някоя кола с ДВГ, която ще я превъзхожда. В бъдеще може и да стане, защото виждаме какви пари се наливат и колко бързо се подобряват нещата. Много по-бързо, отколкото това се случи с дизелите.
Просто още едно алтернативно средство за задвижване. За някои има плюсове, за други минуси. В един момент хората за които електричката ще носи само плюсове ще станат по-голямата част.
Не приемам напъните на индустрията, правителствата и хората тук, които искат да ги изкарат едва ли не спасението на планетата.
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Може да си сигурен, че са по- икономични (при мен са към 20- 25 лв. за около 800 км.). Това е обаче зареждане в гаража, само.
Убеден съм, че са и по- екологични, поне на мястото, където се използват- напр. един голям град.
За бързината- всеки си има разбирания, на мен вече не ми се кара като олигофрен, та дори и Ел. кола със 150 кс. ми стига (ако е повече, няма да се сърдя).
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Убеден съм, че са и по- екологични, поне на мястото, където се използват- напр. един голям град.
За бързината- всеки си има разбирания, на мен вече не ми се кара като олигофрен, та дори и Ел. кола със 150 кс. ми стига (ако е повече, няма да се сърдя).
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Всичко за електрическите автомобили
rosen vanev написа:Може да си сигурен, че са по- икономични (при мен са към 20- 25 лв. за около 800 км.). Това е обаче зареждане в гаража, само.
Убеден съм, че са и по- екологични, поне на мястото, където се използват- напр. един голям град.
За бързината- всеки си има разбирания, на мен вече не ми се кара като олигофрен, та дори и Ел. кола със 150 кс. ми стига (ако е повече, няма да се сърдя).
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Как всеки си има разбирания бе колега? Една тесла 3 с двата мотора е като м3/м4 като динамика? Аз не знам какво повече…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Ето за този тип изказвания говоря. Правилният изказ ако беше ПОЧТИ като М4 ок, ама сега това...и понеже не ми се спори, ето сухите цифри, на някой като му се спори да го прави с тях:
https://zeperfs.com/en/duel9569-9222.htm
Предполагам сега може да се каже да, ама то БМВ-то струва два пъти повече...аз пък ще кажа да, ама тя Теслата тия цифри за да ги постигне ще трябва да спира прекалено често да зарежда и отиде Киро на керия с тия 2.50-3 лева на сто зареждани у нас в гаража за които говори колегата.
https://zeperfs.com/en/duel9569-9222.htm
Предполагам сега може да се каже да, ама то БМВ-то струва два пъти повече...аз пък ще кажа да, ама тя Теслата тия цифри за да ги постигне ще трябва да спира прекалено често да зарежда и отиде Киро на керия с тия 2.50-3 лева на сто зареждани у нас в гаража за които говори колегата.
Последна промяна Top Gun Maverick на 21 Яну 2024, 23:32, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:dhtj написа:Е и как става това, като да кажем че от към макс скорост си ограничен от закона (като аз още не съм срещал електричка да кара с моето темпо, особено пък по магистрала... ), нито имаш по-голям пробег между зарежданията, нито зареждаш по-бързо, нито имаш свободата да минеш от където си искаш, щото трябва да се съобразяваш със зареждалките...
Лесно става, представи си че не карам бързия влак за да имам начална и крайна гара. Първо аз повече от ~1000км в рамките на ден не правя вече никога, всяко по-дълго пътуване правя с преспиване( да не говорим, че изобщо за да тръгна с колата на повече от 1000км трябва да имам някаква мноооого основателна причина, вместо да си хвана самолета). След това, повече от 3 часа не карам без да спра, телата ни не са направени да седят по 5 часа и единственото им движение да е мигането на клепачите, дори и докато работя на всеки кръгъл час ставам да се раздвижа поне за 2-3 мин. Та сметни си при този стил на пътуване дали има разлика дали си с двг или електричка..
Аа да, и все още не карам електричка, така си пътувам с двг-то, надявам се скоро една тесла ще е под 5% от net worth-а ми и ще си струва да я имам, за сега основно се возя в чужди или си карам дъртия дизел.
И пак не каза как се пътува по-бързо с ел. кола от такава с двг. ? Няма лошо е електричките, ама ако спазваш правилата на движение, няма никакъв шанс да си по-бърз от двг.-то.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Една Тесла S Plaid обаче няма да откажа да покарам. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:Една Тесла S Plaid обаче няма да откажа да покарам.
Бе не знам кво пише, ама на трак дей един с такава тесла показа стоповете на всички м-ки дето бяха там… не забравяй, че на писта 25% да не кажа повече са гуми… сток теслата идва с некви всесезонни а м3/4 комп идва с пилот къп които са си рейс гуми… та рая тесла и тя беше с пилот къп гуми и нямаше стигане от БМВ-тата… Просто се кара много по- лесно бързо и силно подозирам, че 99% от пилотите ще са по- бързи с нея
Аз знам, че всичките тука сте страшни пилоти и може да изстискате една м-ка на 110% ама като сме аз и ти зад волана и се развее флага- реалността е друга
За плада - ако е със трак пакета в реалния свят няма стигане…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.

Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:Top Gun Maverick написа:Една Тесла S Plaid обаче няма да откажа да покарам.
Бе не знам кво пише, ама на трак дей един с такава тесла показа стоповете на всички м-ки дето бяха там… не забравяй, че на писта 25% да не кажа повече са гуми… сток теслата идва с некви всесезонни а м3/4 комп идва с пилот къп които са си рейс гуми… та рая тесла и тя беше с пилот къп гуми и нямаше стигане от БМВ-тата… Просто се кара много по- лесно бързо и силно подозирам, че 99% от пилотите ще са по- бързи с нея
Аз знам, че всичките тука сте страшни пилоти и може да изстискате една м-ка на 110% ама като сме аз и ти зад волана и се развее флага- реалността е друга
За плада - ако е със трак пакета в реалния свят няма стигане…
Ами ти си трак пилот, не забравяй обаче, че стрийт пилотите спокойно могат да ти раздадат бинокъла по нормалните пътища защото там важат съвсем други правила, само физиката е същата. Работата е нещо като бягане на 100-400 метра с препятствия или такива бягания, но без препятствия.

За Теслата аз казах същото - ужасно бърза е тази модификация. Честно казано не знам с какво можеш да я биеш.
Последна промяна Top Gun Maverick на 22 Яну 2024, 9:12, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
bum_bum написа:В бъдеще може и да стане, защото виждаме какви пари се наливат и колко бързо се подобряват нещата.
Точно обратното е, напоследък все повече и повече се намалят инвестициите в електрички. https://www.axios.com/2024/01/19/ev-car ... lazer-cuts . Тойота също на скоро обявиха че не вярват в бъдещето на електричките и инвестират в други технологии.
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 703
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Всичко за електрическите автомобили
rosen vanev написа:Има "афрърмаркет" решения които не изглеждат зле- екран с висока резолюция, който се захваща за таблото и седи зад волана. Виждал съм и вградени в таблото, но се сменят горните панели, които си се продават заедно с дисплея.dhtj написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627250610184293
Верно са станали без пари, ебаси... Ако не бяха толкова грозни вътре и вън, щях да се замисля.![]()
Толкова ли трудно беше да сложат един нормален скоростомер пред волана...?
Взимай Теслата!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Мен ми е интересно как хората спокойно си взимат тесли на по 200-300к

Не е ли живота на батерията почти на половина? Сигурно има и други доста амортизирани неща или живея в заблуда?
Ще се радвам някой който има реални наблюдения над подобни км да сподели.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Из обявите пише чат пат сменен ел. мотор, батерия на еди колко си процента износване и т.н.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани