Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:къде ми е снимката на теслата с генератора отзад....
Заповядай

ПП Ето Китодар обяснява и какво е да живееш с товарен логистически електромобил.

https://www.youtube.com/watch?v=O_N3BbFqKXA
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- hotblooded
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 30.08.2023
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530i
- Мечтае да кара: E31 850 CSi
Re: Всичко за електрическите автомобили
Jordana написа:Идеята да изгаряш нещо , пък било то и клони за да получиш ток за ЕV е еретична и анатема в своята същност . Защо тогава да не си караме на газ ДВГ ? Чисто екологично гориво без пепелаците и дима от тия дръве ???!!!!
По причината, по която не ходим по-голяма нужда в хола, а си имаме тоалетни, канализация и пречиствателни станции.
Ел енергията може да се произвежда "на мачу пикчу", а с ел. колата не осмърдяяваме градовете, особено гъсто населените.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Дежавю на маркетинга който правеха с TDI на 24-часовите състезания. Тогава дизела беше най-екологичен и бързsteeN написа:https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/historic-victory-for-audi-at-the-dakar-rally-15845Audi makes history: for the first time, a low-emission prototype with an electric drive, high-voltage battery and energy converter wins the world’s toughest desert rally with the Audi RS Q e-tron. The Spaniards Carlos Sainz/Lucas Cruz secured Audi’s first victory in the Dakar Rally after around 7,900 kilometers with a lead of 1h 20min. Mattias Ekström/Emil Bergkvist also crossed the finish line.
Не е зле за прехвалена количка за голф. Също малко пътуване във времето... Карлос Сайнц в борса със Себастиен Льоб през цялото време

- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Всичко за електрическите автомобили
Ако не беше съотборника му Екстрьом да му даде всичките си резервни гуми (а той самия остана да чака камиона), нещата можеха и да не се развият така. Голяма доза късмет донякъде и с отпадането на Ал-Атия и Льоб...
От друга страна Сайнц е на 61 години все пак, така че браво на него.
От друга страна Сайнц е на 61 години все пак, така че браво на него.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Всичко за електрическите автомобили
Льоб както винаги караше като ненормален. Тоз човек Господ го пази.
Ама сигурен ли си или ти се иска да е било така пак? Щото тия състезания ги гледах тогава и предимството, което изтъкваха беше пестене на на време с по-малко спирания за зареждане с гориво.
bum_bum написа:Дежавю на маркетинга който правеха с TDI на 24-часовите състезания. Тогава дизела беше най-екологичен и бърз
Ама сигурен ли си или ти се иска да е било така пак? Щото тия състезания ги гледах тогава и предимството, което изтъкваха беше пестене на на време с по-малко спирания за зареждане с гориво.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Колкото и да е откачен в твоите очи, по-откачен от Колин Макрей не е имало поне когато аз съм гледал.
Между другото, като споменахте за шашмите на народната марка тогава с дизелите и насилственото им натрапване(буквално)сещате ли се колко много теми имаше на дизел срещу бензин във форума?
Още тогава се знаеше, че ако не бяха няколкото литра разлика при натоварване, почти никой нямаше да се замисля за дизел. Ама на някои хора саждите им бяха причинили значителни щети на възприятията и нямаше как да го видят. Плюс нали пак казвам насилственото натрапване на дизела като дефакто производителите отказаха да развиват бензиновите двигатели. Няколко години по-късно започнаха отново и още няколко след това дефакто почти елиминираха фактора разход на 100.
Та сега във форума защо не виждам поредната тема със съдържание на име дизел срещу бензин?
Липсват ми коментарите колко е по-бърз дизела и как няма смисъл от М3 Е93 защото чипнеш 335д и то ставало същото.
Поне един такъв мохикан трябва да е останал тук.
Между другото, като споменахте за шашмите на народната марка тогава с дизелите и насилственото им натрапване(буквално)сещате ли се колко много теми имаше на дизел срещу бензин във форума?

Та сега във форума защо не виждам поредната тема със съдържание на име дизел срещу бензин?


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:Льоб както винаги караше като ненормален. Тоз човек господ го пази.bum_bum написа:Дежавю на маркетинга който правеха с TDI на 24-часовите състезания. Тогава дизела беше най-екологичен и бърз
Ама сигурен ли си или ти се иска да е било така пак? Щото тия състезания ги гледах тогава и предимството, което изтъкваха беше пестене на на време с по-малко спирания за зареждане с гориво.
Именно де, много бяха екологични, щото харчеха по-малко, горяха чисто, спечелиха някакво еколоджи трофи ако не се лъжа, мешаха нафтата с някакви синтетики.. бъдещето на транспорта нали. Там някъде по това време или някоя година по-късно разни алдита дизел започнаха да стават еко коли на годината.

Сега какво казат - да, по-малко харчи ма хвърля сажди на кило и са по-неекологични от бензиновите аналози, въпреки, че те горят доста повече.
Утре какво ще рекат за електричките? Може би - 20 години ги развивахме, принудихме всички да минат на тях и накрая се оказа, че добива на разните там изкопаеми за батерията и увеличената нужда от енергия пак са по неекологични от други разни алтернативи?
hotblooded написа:Jordana написа:Идеята да изгаряш нещо , пък било то и клони за да получиш ток за ЕV е еретична и анатема в своята същност . Защо тогава да не си караме на газ ДВГ ? Чисто екологично гориво без пепелаците и дима от тия дръве ???!!!!
По причината, по която не ходим по-голяма нужда в хола, а си имаме тоалетни, канализация и пречиствателни станции.
Ел енергията може да се произвежда "на мачу пикчу", а с ел. колата не осмърдяяваме градовете, особено гъсто населените.
Газта и метана нямат ли и те подобни някакви свойства да не осмърдяват градовете?
Енергията я мани. Ти понеже си бил навсякъде, няма начин да не си бил и в рудник. Открит, закрит, всякакъв. Няма начин да не си видял как се топи руда, как се извличат метали.
Аналогията ти не е съвсем точна. Ако вземем предвид добива на суровини, ползването на електричка за екология не е точно като да сереш в тоалетната. По-скоро е нещо като да сереш някъде в кьошето на двора и да се надяваш, че много хора няма да ходят натам за да ти видят лайната или пък, че няма да осереш толкова много, че да направиш целия си двор в лайна и накрая да пиеш, ядеш и дишаш собствените си говна.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Всичко за електрическите автомобили
Аз ти разбирам идеята, но дали отговаря на реалността или просто е наратив, които ти е удобен? Дай ми прес рилииз за Льо Ман на Ауди, в който се говори за екология...
Не виждам такава вероятност за ел. автомобилите, защото отпадъка не е като да замърсяваш въздуха и никога да не можеш да го "прибереш обратно". Ако ще да трупат планини от тия батерии рано или късно ще има технология за преработването им. Другото в една електрическа кола не е по-различно от такава с ДВГ. А за мините... съвременният свят е невъзможен без тях, дали ще копаеш литий, петрол или газ... тва е неизбежно. Не знам кой вярва, че може да спре това.
Не виждам такава вероятност за ел. автомобилите, защото отпадъка не е като да замърсяваш въздуха и никога да не можеш да го "прибереш обратно". Ако ще да трупат планини от тия батерии рано или късно ще има технология за преработването им. Другото в една електрическа кола не е по-различно от такава с ДВГ. А за мините... съвременният свят е невъзможен без тях, дали ще копаеш литий, петрол или газ... тва е неизбежно. Не знам кой вярва, че може да спре това.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Пресцентъра на Алди: Феновете са впечатлени колко тих и природносъобразен е 650 коньовия спортен автомобил.
Гледах го това състезание, направо теменужки никнеха по пистата като мине алдито

В цялата статия се говори за дизел палъра и колко е велик. Казва се изрично, че всяко второ Ауди в момента е TDI. Т.е., подтикват се хората да купуват дизели. В много други прес съобщения на Ауди прозира намерението или пък директно си го казват, че искат да наложат дизела в Америка.
И тогава предполагам във всеки един здравомислещ човек с повече от половин мозък възниква един въпрос- ако са знаели колко мръсно гориво е дизела, защо хвърлят милиарди за разработки, защо поемат един гигантски риск да създадат двигател за толкова важно състезание практически от нулата за рекордно кратък срок? Защо с цената на огромни разходи и рискове се опитват да наложат гориво нетипично за най-големия пазар на автомобили в света по това време на всяка цена, знаейки, ще екологично това гориво е мръсно?
И съответно ситуацията в днешна дата- електричките са топ екологичната алтернатива. Освен това са и много бързи.
Вече дори не си играем и на маркетинг- да печелим състезания срещу коли с традиционно задвижване, а направо действаме с точилката- ако искаш да караш в града, ще си купиш електрическа кола.
А утре? Дали след 10-20 години няма да ревнат колко унищожителна за природната среда е тази технология?
Гледах го това състезание, направо теменужки никнеха по пистата като мине алдито


В цялата статия се говори за дизел палъра и колко е велик. Казва се изрично, че всяко второ Ауди в момента е TDI. Т.е., подтикват се хората да купуват дизели. В много други прес съобщения на Ауди прозира намерението или пък директно си го казват, че искат да наложат дизела в Америка.
И тогава предполагам във всеки един здравомислещ човек с повече от половин мозък възниква един въпрос- ако са знаели колко мръсно гориво е дизела, защо хвърлят милиарди за разработки, защо поемат един гигантски риск да създадат двигател за толкова важно състезание практически от нулата за рекордно кратък срок? Защо с цената на огромни разходи и рискове се опитват да наложат гориво нетипично за най-големия пазар на автомобили в света по това време на всяка цена, знаейки, ще екологично това гориво е мръсно?
И съответно ситуацията в днешна дата- електричките са топ екологичната алтернатива. Освен това са и много бързи.
Вече дори не си играем и на маркетинг- да печелим състезания срещу коли с традиционно задвижване, а направо действаме с точилката- ако искаш да караш в града, ще си купиш електрическа кола.
А утре? Дали след 10-20 години няма да ревнат колко унищожителна за природната среда е тази технология?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Помня бащата малко преди 2010-та беше за месец в Америка и точно в Ню Йорк мисля му беше направила впечененякаква реклама по билбордите. Някакви вика варели се търкалят и ти рекламират как да си купиш дизелово ХаЛуди за да пестиш гориво.
Смятай, това масово ще е било натрапвано чрез 4.2тди в А8 и вероятно онзи КИТЮК 5-литровия дизел, който беше такава греда в автомобилостроенето, че даже забравих в кое купе го имаше, май в Туарег, дали не беше и в другата греда - Фаетон.
Последното беше жалък опит на вагенките да продадат на клиентите реално това, за което плащат, но клиентите решиха, че имиджа и лампичките са по-важни, съответно си останаха на маскирания Фаетон тип шейната на дядо Коледа с 45000 лампички, а именно А8.
То и електричките забелязваш ли как започна да изчезва една от мантрите, че с тя се движиш едва ли не за без пари?
Сега вече от мерак, хората си купуват соларни панели, че да я вкараш в контакта ще става все по-болезнено. Ами като ми разправяше алх, че хората не си купуват електрички за да им е евтино, а по други причини, аз не вярвах.
Според мен с прекръстването на тая тема от "имат ли бъдеще" на сегашното и заглавие, трябва да ни светне, че нещата са много напред и има шанс това да е пика в разработките, като от тук нататък да е по инерция. Инерция, която да стигне до изработването на нещо ново или до нови синтетични горива.



То и електричките забелязваш ли как започна да изчезва една от мантрите, че с тя се движиш едва ли не за без пари?


Според мен с прекръстването на тая тема от "имат ли бъдеще" на сегашното и заглавие, трябва да ни светне, че нещата са много напред и има шанс това да е пика в разработките, като от тук нататък да е по инерция. Инерция, която да стигне до изработването на нещо ново или до нови синтетични горива.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:Льоб както винаги караше като ненормален. Тоз човек господ го пази.bum_bum написа:Дежавю на маркетинга който правеха с TDI на 24-часовите състезания. Тогава дизела беше най-екологичен и бърз
Ама сигурен ли си или ти се иска да е било така пак? Щото тия състезания ги гледах тогава и предимството, което изтъкваха беше пестене на на време с по-малко спирания за зареждане с гориво.
И какво искаш да кажеш с това? То това си е доста сериозно предимство в 24-часовите състезания, заедно със издръжливоста на двигателя.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
bum_bum написа:...
Хубу има го един път споменато в целия рилииз, признавам не го помня да са го хвалили като екологичен, а изцяло се хвалеше колко време са спестили. Очевидно е защо, практическото предимство да зареждаш по-малко. Това кой ще го отрече?
Това е причината да се карат дизели (за леки коли, щото за тежки машини няма алтернатива, освен метан) и до ден днешен, не щото е по-добър двигател по какъвто и да е друг параметър. По-високо КПД. Затова със или без тояга, ел. двигателите ще се наложат, защото освен че не замърсяват са и с (много) по-високо КПД. Синтетичните горива нищо не решават, защото са супер енергоемки и ако имаме толкова енергия, то просто ще си зареждаме ел. колите, а няма да я хабим да правим синтетични горива, които после да горим. Тотално задънена улица е това. Водород може, защото там дори и да хабим енергия, няма да има замърсяване.
Аз преди бях много ентусиазиран да видя дизелов хибрид за градска кола, не го крия. Не можа да стане, явно е прекалено скъпа тази комбинация.
Повтаряно много пъти, проблемът с дизела в Европа възникна от това, че изкуствено занижиха стандартите за тях, спрямо бензина.
В Щатите и Япония този проблем го нямаше, защото държаха еднакви стадарти за бензин и дизел.
За всяко нещо си има време и място. Няма как да говориш (примерно) за "забраняване" на въглищата през 1924, но през 2024 му е дошло времето да се случи.
В ЕС пак да напомня, не се забрани ДВГ. Забраниха се фосилните горива

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Всичко за електрическите автомобили
Ти може и да не помниш ама аз помня, щото Ауди имаха съвсем целенасочена реклама за clean diesel.
Ауди спечели и “зелена кола на годината” с TDI.
Може да гледаш и клипчетата за green police, да се присетиш колко упорито се втълпяваше, че дизела с неговата икономичност и ефективност е спасението за планетата.
Има различни (занижени) стандарти за дизела и бензина. Това колко от потребителите го знаят? Колко хора от милиардите лели и чичовци, ползватели на автомобили знаят, че евро 4 бензин не е същото като евро 4 дизел? Колко милиона дизелови автомобили са продадени на хора, загрижени за екологията, които са ги купили с идеята, че правят нещо правилно от екологична гледна точка?
И защо има различни стандарти за нещо, което твърдим, че е изключително екологично?
Днес електрическите коли са с най-високия стандарт. Но какво отразява той? Замърсяването на мястото на ползване или общото замърсяване, което включва производството и употребата на тази кола? Колко години в безметежно щастие ще минат преди някой да ревне, че производството на електрическа кола всъщност замърсява много повече, отколкото ползването на такава на бензин, газ, метан или дори дизел?
Сега как се рекламират електричките? Много са икономични, много са ефективни.. дежавю или не?
Казваш, че му дошло времето. Хубаво, дошло е. Ама този път производителите не харчат милиарди за реклама за електричките или поне не толкова, колкото за дизелите. Налагат се директно от правителствата като норма и задължение. Защо? Времената са такива, защото видяха, че може да ти кажат 3 месеца да не излизаш от вкъщи и ти ще слушаш или..?
Нямам нищо против тия коли. Бързи са, икономични са. Ама когато целия свят на който не му пука особено нито за екологията, нито за здравето на хората те натиска с вилата във врата за да преминеш на такава кола човек почва да се замисля. Че както винаги не става въпрос за екология, ефективност, здраве и чистота, а просто за пари. Много пари.
Ауди спечели и “зелена кола на годината” с TDI.
Може да гледаш и клипчетата за green police, да се присетиш колко упорито се втълпяваше, че дизела с неговата икономичност и ефективност е спасението за планетата.
Има различни (занижени) стандарти за дизела и бензина. Това колко от потребителите го знаят? Колко хора от милиардите лели и чичовци, ползватели на автомобили знаят, че евро 4 бензин не е същото като евро 4 дизел? Колко милиона дизелови автомобили са продадени на хора, загрижени за екологията, които са ги купили с идеята, че правят нещо правилно от екологична гледна точка?
И защо има различни стандарти за нещо, което твърдим, че е изключително екологично?
Днес електрическите коли са с най-високия стандарт. Но какво отразява той? Замърсяването на мястото на ползване или общото замърсяване, което включва производството и употребата на тази кола? Колко години в безметежно щастие ще минат преди някой да ревне, че производството на електрическа кола всъщност замърсява много повече, отколкото ползването на такава на бензин, газ, метан или дори дизел?
Сега как се рекламират електричките? Много са икономични, много са ефективни.. дежавю или не?
Казваш, че му дошло времето. Хубаво, дошло е. Ама този път производителите не харчат милиарди за реклама за електричките или поне не толкова, колкото за дизелите. Налагат се директно от правителствата като норма и задължение. Защо? Времената са такива, защото видяха, че може да ти кажат 3 месеца да не излизаш от вкъщи и ти ще слушаш или..?
Нямам нищо против тия коли. Бързи са, икономични са. Ама когато целия свят на който не му пука особено нито за екологията, нито за здравето на хората те натиска с вилата във врата за да преминеш на такава кола човек почва да се замисля. Че както винаги не става въпрос за екология, ефективност, здраве и чистота, а просто за пари. Много пари.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Всичко за електрическите автомобили
Малко ревю на 2023 Tesla Model Y от наш блогър:
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Според мен са избрали най-куцата струна, на която за свирят за да популяризират електричките - екология
Колите не са мислени за да бъдат екологични. Мислени са за пестене на време, правене на пари и тн.
Избрали са я защото зелените набраха бая популярност последните десетина години
Електричките и полу-електричките (плъг-ин хибридите) имат доста други положителни черти, които биха имали по-добър отклик от публиката
Колите не са мислени за да бъдат екологични. Мислени са за пестене на време, правене на пари и тн.
Избрали са я защото зелените набраха бая популярност последните десетина години
Електричките и полу-електричките (плъг-ин хибридите) имат доста други положителни черти, които биха имали по-добър отклик от публиката
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани