България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Заварчици забрави да кажеш, един мангал от тука в Германия отиде заварчик. Много съм добър викаше.
Изненадан ли си? Мислиш, че хората се редят на опашка да дишат отрови и да си скапват зрението? Избират го само хора, които нямат по-добра алтернатива.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не, ама не разводнявай темата с тия професии.
Изненада, шофьора още не е ясен кой е от цялата паплач в рейса. Разпитват свидетелите. Сега ще се види, че в крайна сметка когато има желание не може да стане "ама не разбрахме кой е карал". Дано само тоя боклук не е избягал от рейса пеша.
Изненада, шофьора още не е ясен кой е от цялата паплач в рейса. Разпитват свидетелите. Сега ще се види, че в крайна сметка когато има желание не може да стане "ама не разбрахме кой е карал". Дано само тоя боклук не е избягал от рейса пеша.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нищо не разводнявам, само отговарям на твое мнение, в което си ме питал нещо.
Там трябва да има камери, според мен все някъде са го заснели.
Там трябва да има камери, според мен все някъде са го заснели.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 805
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
empar написа: Със сигурност процедура за спиране на АВТОБУС с ЛЕКА КОЛА няма!!
То може да няма ама това им е било последна опция преди да влезе в центъра на града и да направи по-голямо мазало с висока скорост. Виждали сме какво правят коли като ударят спрял предмет със 60-70, 20+ тонен автобус със 70+ ще потроши повече
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://offnews.bg/112/demerdzhiev-obia ... 83701.html
Тцтц, аз си мислех, че минават границата като в Бързи и Яростни към Мексико, а то било просто корупция
"Работим по съмнения и информация, че има вътрешни хора, замесени в тези пропускания на хора през границата. Имам предвид хора от системата на МВР", каза още Демерджиев.
Тцтц, аз си мислех, че минават границата като в Бързи и Яростни към Мексико, а то било просто корупция


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Empar ти сериозен ли си или се правиш ? Идва ми да ти тегля една много цветуща, ама ми е интересен форума и искам да чета .. Я обясни малко за протоколи, за спиране на автобуси, за технически средства, за тоя пред КАТ Пловдив, за компетентността и т.н. ? После отиди до школата в Пазарджик и до тая в Казанлък и разгледай през оградата, дали има дори едно съоръжение вътре, което да функционира. После можеш да отидеш до вещевата на МВР и да видиш какво оборудване ти се дава.
Щото аз в момента се занимавам с това и да ме научиш нещо, явно разбираш много ?
Щото аз в момента се занимавам с това и да ме научиш нещо, явно разбираш много ?
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
BaDxBoY написа:Empar ти сериозен ли си или се правиш ? Идва ми да ти тегля една много цветуща, ама ми е интересен форума и искам да чета .. Я обясни малко за протоколи, за спиране на автобуси, за технически средства, за тоя пред КАТ Пловдив, за компетентността и т.н. ? После отиди до школата в Пазарджик и до тая в Казанлък и разгледай през оградата, дали има дори едно съоръжение вътре, което да функционира. После можеш да отидеш до вещевата на МВР и да видиш какво оборудване ти се дава.
Щото аз в момента се занимавам с това и да ме научиш нещо, явно разбираш много ?
Давай, тегли ми една! Ако ще те накара да се почувстваш по-добре няма да ти се сърдя въобще.
Уви, това няма да върне нелепо загиналите ти колеги.
Нефункциониращите съоражения в школите и фактът, че сте облечени в парцали какво са, ако не нечия некомпетентност?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
empar написа:BaDxBoY написа:Empar ти сериозен ли си или се правиш ? Идва ми да ти тегля една много цветуща, ама ми е интересен форума и искам да чета .. Я обясни малко за протоколи, за спиране на автобуси, за технически средства, за тоя пред КАТ Пловдив, за компетентността и т.н. ? После отиди до школата в Пазарджик и до тая в Казанлък и разгледай през оградата, дали има дори едно съоръжение вътре, което да функционира. После можеш да отидеш до вещевата на МВР и да видиш какво оборудване ти се дава.
Щото аз в момента се занимавам с това и да ме научиш нещо, явно разбираш много ?
Давай, тегли ми една! Ако ще те накара да се почувстваш по-добре няма да ти се сърдя въобще.
Уви, това няма да върне нелепо загиналите ти колеги.
Нефункциониращите съоражения в школите и фактът, че сте облечени в парцали какво са, ако не нечия некомпетентност?
Точно това се опитвам да ти обясня. На момчетата са им дали заповед да стоят там с тая кола, не са решили да спират сами 20 тона автобус с шкода.
Ленти с шипове има сигурно 5 куфарчета в България, от които 2 се водят, че са в моята служба (СДВР) ама така и никой не ги е виждал. Знаеш ли каква е наредбата за използването им ? Сутринта я гледаха тука покрай мен. Никога не можеш да ги използваш тия шипове, ама точно никога. Така е написана тая наредба, че да не се използват шипове. Бронирани МПС-та в Булгас да има 5-6бр. на жандармерията., които не се използват, понеже харчат 50л на 100км. а и съдейки по жандармерията в София, дето 50% от техниката не функционира, съм сигурен, че и там е така. Каже за тоя в КАТ Пловдив ? Да използва тейзър ли какво ? Или да чупи прозореца с нещо специално ? Ако искаш да ти снимам полицейската тонфа, дето са гумени и напукани до такава степен, че се чупят дори като седнеш на тях. Щото тва ти дават във вещевата. Един ръждясал не работещ макаров, 8бр. стоп патрони от 1990 година, дето над 6 метра не могат да уцелят нищо и си летят на където си поискат, а пък нямаш право да ги използваш под 12 метра. Ако недай си боже, уцелиш някой със стоп патрона под 5-6 метра, размера на дупката е около 10см. Все едно с помпа да те уцелят.Тоест ще те съдят и затворят, ако някой те нападне и ти не отидеш на 12 метра за да го спреш. Бойните патрони 8 бр, дето като стрелнеш с тоя макаров, той ги изкарва на веднъж като калашник .. освен него ти дават и едни белезници от 1950 година, дето ако тръгнеш да ги слагаш на някой, най много да му счупиш ръцете. И затова, всички полицаи са си купили. Това е всичко, което взимаш от МВР за да се бориш с престъпността и да спираш автобуси. Не си мисли, че има някаква друга техника. Не са виновни момчетата, че е изгнило всичко в тая държава.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Може би тук е мястото да го напиша и подчертавам, че не е за хвалба. Та:
В продължение на 20г в Марсилия поради разни обстоятелства поддържах доста приятелства с един комисариат, а и не само с него, та съм присъствал на много интересни неща. Бил съм и на техни учения и съм се блещил. Полицията и там е орязана не само материално. Нямат никви права. Никакви. И те не смеят да си вършат работата, че излизат виновни. Пример:
Понеже въпросния комисариат са с мотори и гонят някой. Имат право да спрат зад него, до него, но нямат право да го затварят!
Истина е това и лично началниците им са ми го казвали. Верно, че тогава френския ми беше леко куц, но едва ли съм разбрал грешно. Поддържам приятелства с всички и мога да попитам Днешните шефове, дори синдикатите им. Обяснението е, че е по-добре престъпникът да избяга, отколкото да стане сакатлък. Както е и станало, де. Та колегата над мен е прав. Не са виновни момчетата и особено в такъв случай не е много ок да ги подиграваме на ушев и др. Има си и при тях боклуци, но основната причина често да се издънят не е тяхна, а комплексна и все в системата. Орязани са с всичко. Всичко. Демокрация......
Та, в България също имам приятели полицаи и по техни обяснения нещата са сходни, ма в градация още надолу. Едва ли ще им дадат сега някви права в повече. Едва ли дори нещичко ще се промени. Просто двама си отидоха и системата не и пука от това. Който дирижира системата още по-малко.
В продължение на 20г в Марсилия поради разни обстоятелства поддържах доста приятелства с един комисариат, а и не само с него, та съм присъствал на много интересни неща. Бил съм и на техни учения и съм се блещил. Полицията и там е орязана не само материално. Нямат никви права. Никакви. И те не смеят да си вършат работата, че излизат виновни. Пример:
Понеже въпросния комисариат са с мотори и гонят някой. Имат право да спрат зад него, до него, но нямат право да го затварят!

Та, в България също имам приятели полицаи и по техни обяснения нещата са сходни, ма в градация още надолу. Едва ли ще им дадат сега някви права в повече. Едва ли дори нещичко ще се промени. Просто двама си отидоха и системата не и пука от това. Който дирижира системата още по-малко.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
BaDxBoY написа:
Казаното от теб ми е добре познато. Има и още по-грозни подробности и знам, че повечето избягвате да говорите за това от срам! Всичките ми уважения, но аз лично не бих работил и един ден в подобна миазма.
За шиповете изобщо не се впечатлявам! Някой луд като прегази тълпа хора евентуално ще купят още 5 и ще пренаредят точките в наредбата.

Няма дори да питам каква е вероятността някой нагоре по веригата да понесе реална отговорност за смъртта на тези двама души.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
BaDxBoY написа:Не са виновни момчетата, че е изгнило всичко в тая държава.
Не ме разбирай грешно, но защо тогава работиш в системата?
Като дете не съм имал никаква друга мечта, освен да бъда милиционер (така им викаха тогава, нали

Никога нищо друго, чак докато завърших. Тогава тръгнах да кандидатствам в Симеоново. Баща ми ме заведе при началника на РПУ-то в града и човека ми обясни в прав текст каква е ситуацията.
Това е вероятно най-голямото разочарование, което съм преживявал някога. Станах нещо, което никога не съм искал.
И затова сега като видя полицай винаги се питам защо аджеба е станал такъв? Заплатата ниска, материалната база под всякаква критика. Законът не те защитава.. Защо човек става полицай?
Как и да го гледам като единствени мотиви виждам възможоността по цял ден да лежиш в патрулката далеч от истинска работа, каквато се върши в производството или дори да кажем офис. Или пък кажи-речи безграничните възможности за парично облагодетелстване.
Пак казвам, не искам да те обидя и не изключвам възможността някой да е краен идеалист готов да работи срещу мизерно заплащане и в мизерни условия единствено в името на идеята. Но честно казано в днешно време ми е много трудно да си представя подобен човек.
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Имам познат, който си е такъв и си го работи без идея за облагодетелстване от заобикаляне на закона.
Малко е началник де.
Малко е началник де.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Честно казано не мисля, че има вариант да се стигне до висок пост по този начин. Там ако не си в кириза пречиш на бизнеса.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз си признавам съвсем честно, че бях на една крачка да стана и целта ми беше само и единствено катаджия преди да реша, че трябва да се откажа от тая идея. Разбира се исках да променям неща относно пътното поведение на хората, но основната ми цел щеше да е да вземам подкупи за дребни нарушения. Бях се зарекъл, че пиян или дрогиран няма да пусна и толкова. Щяхме да сме с моя най-добър приятел в една патрулка, началството в тоя години беше все от наши хора, изобщо щеше да е рай. Е, аз се отказах в нощта преди физическия(той е първи)а моя приятел влезна. И понеже за него ми бяха отказал връзки, той влезе сам. 2011-та година става това. Още тогава усети каква е работата преди да го приемат. За 12 места се явяваха 500 човека, а той изкара първи резултат от всички на физическия и първи резултат на интелектуалния изпит.
След това на психото от безкрайна преднина пред другите се опитаха да го изкарат едва ли не луд защото няма връзки и от първо място в подреждането отиде на 11-то. Беше отписал нещата пак казвам защото няма връзки и видя как се придвижват хора нагоре в списъка. На заключителното интервю го пуснаха с 12-ти резултат, а ченгета вътре от системата преди това ми викаха "спокойно, ще го пуснат, винаги пускат по 1-2 без връзки, че да изглеждат нещата ок".
От там вече чрез него разбрах безброй неща за системата, както и от други познати, но той си ми е най-добър приятел от детството. Бачка около 5 години и не успя да издържи повече като се има предвид, че преди това живя в щатите, а после отиде в Англия, но сега си е тука. Та работата в тая система е за оплакване от към права на ченгетата. А началниците гледат да се правят на супер важни, реално 90%-та от тях са тулупи, които са просто послушковци на някой над тях.
П.п: Не разбирам полицаите, които работят само за една заплата и не вземат подкупи. С тия мизерни заплати, куп години бачкане за Бог да прости докато стане някой началник, евентуално и то. На жена ми братовчед и в Габрово беше от тия. Цяла кариера нищо не взе и ми вика сигурно защото бях глупав, пускал съм без да им пиша, ама без да взема нищо. После влезе в криминална, взе хора да издирва после, след това искаха да го правят началник, ама си би шута в съдебна за да с малко напрежение.


П.п: Не разбирам полицаите, които работят само за една заплата и не вземат подкупи. С тия мизерни заплати, куп години бачкане за Бог да прости докато стане някой началник, евентуално и то. На жена ми братовчед и в Габрово беше от тия. Цяла кариера нищо не взе и ми вика сигурно защото бях глупав, пускал съм без да им пиша, ама без да взема нищо. После влезе в криминална, взе хора да издирва после, след това искаха да го правят началник, ама си би шута в съдебна за да с малко напрежение.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4214
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани